| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar ik denk niet dat mijn moeder het waardeert als ik de stofzuigerzak ontleed op zoek naar mijn huisspin.
|
||
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
ik zag ze op tv, dus ik zal wel weer wakker worden vannacht omdat ik droom dat ze allemaal op me zitten en dan para mijn dekens van me afschudden en BAAAAAAAAAAAAh
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vogelspinnen zijn zo schattig. Die zijn harig en schattig en gaan helemaal tegen het glas aan staan met hun poten als ze honger hebben! En je kunt ze aaien. En die van mij had ik al toen 'ie nog een baby was en toen paste hij in zo'n fotoroldingetje. Zo lief.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik ben stiekem helemaal geen foto mens. Als ik iets leuks meemaak vergeet ik sowieso om foto's te maken en ik heb niet eens een eigen camera meer, lol. Vind ik ook altijd zo raar als mensen op vakantie gaan en de hele tijd alleen maar bezig zijn met foto's maken. Dan mis je toch alles?
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kriebelkriebelkriebel.. Nu op je schouder.. ![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kan 'ie overal zitten...Brrrr. /V-lid
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dit was echt m'n favorietste serie, ook slecht getekend, ook iets van Hongaars ofzo en fucking tof:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En puppy's zijn vaak juist eng, omdat ze zo springen. Oude honden zijn liever. Clowns kunnen heel leuk zijn! <3 Als ze het goed doen, dan. En ik ga slapen als dit topic vol is, denk ik, of Phoebe dan al terug is van haar gerook of niet. |
|
|
|
|
|
Jongens en meisjes, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb nog een visuele grap nodig in een tekening van mij voor een klant. Het gaat om een stuk elektronica (ik hou het bewust even vaag ivm anonimiteit
) die ligt te zonnen op het strand, in een hangmat. Het wordt een ansichtkaart a la 'groeten uit...', maar het moet ludiek, dus ik heb nog iets nodig waar men om kan lachen. Hij houdt al een kokosnoot met een rietje vast. Hebben jullie nog leuke ideeën?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En al die kleurtjes.. Alsof ze teveel hun best doen om lief en schattig over te komen en dan is meestal het tegenovergestelde waar.. Ik kan niet slapen, ik ben klaarwakker.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|