Advertentie | |
|
![]() |
|
Jongens, tijd voor actie. Klikkerdeklik!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was wel hilarisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En, dat is een programma waarin er een nieuwe acteur/actrice voor Glee werd gezocht! Ze moeten elke week zingen en een clip opnemen, en dan viel er iemand af enzo. Superleuk! |
![]() |
|
Het zit bij mij nu ook in de knoop als een kerverlichting snoer dat klakkeloos is opgerold en op zolder is neergekwakt..
Ik ben nu door de weeks niet thuis rond het avondeten, dat is een probleem. Ik kom een keer chaggerijnig thuis, ga wat eten in de woonkamer, zij zit op de laptop, ik eet mijn portie op en ga naar boven, maak schoon, spullen van haar die weg gebracht zouden worden liggen al dagen voor mijn deur dus pleur ik in een tas en zet die beneden neer. -niet aan mijn spullen zitten! Vervolgens dit en dat en bla bla waaronder "Dan kom je thuis, zegt niks, vraagt niet eens even hoe het is! Zegt niet wat je hebt gedaan niks! Loopt naar boven zomaar!" Mens... je zit zelf achter je laptop je facebooken en spreekt ook geen woord... ![]() en bla bla hele hoop hypocriete shit etc
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik praat soms tegen mezelf alsin dat ik mezelf vertel wat ik in welke volgorde ga doen. En ik praat tegen dieren, en tegen huisdieren doet iedereen dat natuurlijk, maar als ik in de auto zit en ik zie buiten een wild konijn dan zeg ik ook gerust 'hallo konijn, wat ben je klein, zit je daar lekker? nou doei ik moet weer verder he!'.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik praat wel eens tegen huisdieren. Maar dan meestal in de zin van:
*mekkerende kat want: zin in eten/kattenmelk* "Ah, heb jij zo'n zwaar leven dan? Nou, als je even geduld hebt zal ik je zo wat geven.." *kat zeikt door* "Ja, eventjes geduld hoor.." *kat gaat op standje Superannoying* "Ik weet dat je een hondenleven hebt, maar heb je ook echt een doodswens, ja?" *kat doet er nog een duitje bovenop* "Je wilt dood he? Ga eens dood dan!" *kat denkt "nog even nog even nog even" en geeft 'm écht van jetje, inclusief nageltjes in been etcetera* "Leef je nu nog steeds? *mopper*" En dan leg ik me er maar bij neer en geef ik 't beest wat-ie wil. Zo gaat het altijd en die mormels weten het ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En overigens praat ik ook met mezelf, maar dan voer ik het ene deel in mijn hoofd en het andere deel hardop. Als ik geen muziek aan heb op de brommer, doe ik dat ook. Dan denk ik "OMG je bent lelijk!" en dan zeg ik hardop: "ja echt, Jezus!" ![]()
|
|