Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en chicka: ik ben wel in die grotten geweest
![]() ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En net lag ik in bed en keek op mijn mobiel, en ik wilde zo graag wakkerblijven tot mijn verjaardag, omdat het mijn verjaardag is - ik heb mijn verjaardag nooit heel groot gevierd, dus ik was er zelf ook een beetje verbaasd over. We vierden het thuis wel altijd, zij het nooit heel erg hard, maar gewoon, ik kon het overal aan merken als ik bijna jarig was. Nu was dat allemaal niet, ik probeerde het tegen niemand te noemen (behalve tegen mijn ouders om geld uit ze los te kloppen), maar vrienden op school dachten er uit zichzelf aan, en thuis dus. En nu slaapt iedereen en ik ben jarig, en zelfs als iedereen het vergeet ben ik jarig en ik weet dat. Het is zo'n geweldig gevoel. Citaat:
![]() |
![]() |
|
verjaardagen zijn best nutteloos. Ik voel me nooit jarig als het zover is, en ik ben ook nooit BLIJ ofzo. Wat is er leuk aan een jaar ouder worden? Of vier je dat je een jaar overleefd hebt?
En ik vind cadeautjes krijgen nou eenmaal niet heel boeiend. Ik hecht niet zoveel waarde aan materiële dingen.
|
Verwijderd
|
Ik geef eigenlijk nooit een groot feest. Dat is zo'n gedoe, ik ben niet zo goed in dingen (op tijd) organiseren. Ik was ook heel wat jaren eigenlijk te ziek om iets fatsoenlijks te organiseren. 4 jaar geleden ging ik op mijn verjaardag voor het eerst naar een nieuwe deeltijdtherapie. 3 jaar geleden mocht ik op mijn verjaardag naar de behandelplek waar ik nu ben, dat heb ik toen een dagje uitgesteld en ik ben op mijn verjaardag naar mijn ouders geweest. Twee jaar geleden was helemaal mooi, ik had mijn rechtszitting voor mijn gedwongen opname op mijn verjaardag ("geboortedatum. Oh... nou... gefeliciteerd?" en ik mocht drie weken niet naar buiten). Maar vorig jaar was echt tof. Gewoon, thuis, mijn eigen kamertje, het was lekker weer en ik had een paar vrienden uitgenodigd en we zaten op het balkon en het was gezellig. Het duurde niet lang en er waren niet super veel mensen en het was geen uitbundig feest, maar ik voelde me zo ontzettend gelukkig en fijn
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik voel een slagroom/chocolade/appeltaart-busjes-hamer-meet aankomen! ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is leuk omdat de datum voor mij ontzettend verbonden is met, eh, mijn leven? Ik voel me precies alsin dit liedje (met engelse ondertiters, voor degenen die heel erg graag willen onderzoeken hoe ik me voel):
Spoiler
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik pas level 5 ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Trouwens, één van de katten van m'n ouders gaat helemaal mental op dat Diablo-hoofd. Vól op z'n kop petsen als 'n malle zodra dat beest dat ding in de smiezen heeft ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|