Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2012, 21:02
Verwijderd
Ik ben zeventien.

Eigenlijk wilde ik helemaal niet jarig zijn, ik heb er de hele week tegenop gezien omdat ik bang was dat iedereen het zou vergeten, of erger nog, dat iedereen allemaal dingen van me zou moeten. Maar nu ik dan jarig ben, en nog niemand heeft de kans gehad om het te vergeten of vanalles van me te vragen, ben ik zo ontzettend gelukkig. Ik ben jarig. Zeventien jaar geleden ben ik geboren. Kom maar, tovenaars in blauwe helikopters, om me vijfhonderd ijsjes te geven - ik voel me echt precies zo.
Advertentie
Oud 18-05-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zeventien.

Eigenlijk wilde ik helemaal niet jarig zijn, ik heb er de hele week tegenop gezien omdat ik bang was dat iedereen het zou vergeten, of erger nog, dat iedereen allemaal dingen van me zou moeten. Maar nu ik dan jarig ben, en nog niemand heeft de kans gehad om het te vergeten of vanalles van me te vragen, ben ik zo ontzettend gelukkig. Ik ben jarig. Zeventien jaar geleden ben ik geboren. Kom maar, tovenaars in blauwe helikopters, om me vijfhonderd ijsjes te geven - ik voel me echt precies zo.
Gefeliciteerd
Oud 18-05-2012, 21:06
Verwijderd
Gefeliciteerd Zubfeya!
Oud 18-05-2012, 21:12
Verwijderd
Ik vind verjaardagen overrated. Ga dit jaar noppes doen. Niet eens naar m'n ouders ofzo. Gewoon niks.
Oud 18-05-2012, 21:19
Lorelei
Lorelei is offline
Wij zijn aan het inpakken. Morgen lekker naar Londen
Oud 18-05-2012, 21:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gefeliciteerd Zubfeya!

@Lorelei: JALOERS!
Kan je een leuke Engelsman voor me meenemen?
Oud 18-05-2012, 21:26
Lorelei
Lorelei is offline
Trimm: ik zal t proberen!
Oud 18-05-2012, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Wij zijn aan het inpakken. Morgen lekker naar Londen
Je gaat zeker niet naar de Batcave of Club Antichrist, hm?
Oud 18-05-2012, 21:35
Verwijderd
Hihi, gefeliciteerd Kat! Tegelijk jarig, maar toch niet helemaal!
Oud 18-05-2012, 21:38
Verwijderd
Oh en chicka: ik ben wel in die grotten geweest . Heel lang geleden, ik kan het me niet meer precies herinneren, maar dat het supercool was dat weet ik nog wel! Volgens mij ging je zelfs bootje varen door de grotten en de druipsteenstalagmieten en -stalagtieten (nog harder lachen LP )waren echt heel mooi en mooi verlicht enzo. Dacht ik.
Oud 18-05-2012, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd
Citaat:
Gefeliciteerd Zubfeya!
Citaat:
Gefeliciteerd Zubfeya!
Dank jullie!

Citaat:
Ik vind verjaardagen overrated. Ga dit jaar noppes doen. Niet eens naar m'n ouders ofzo. Gewoon niks.
Dat ben ik met je eens, als ik er heel rationeel over nadenk. Ik had me ook voorgenomen om niks te doen, om alles te vergeten, en ik heb serieus de hele week hartkloppingen gehad van de ellende. Maar vlak voor ik ging slapen zei mijn pleegvader ineens: 'morgen ben je jarig. Dat moeten we vieren'. En ik vond het zo oneindig aardig dat hij daar gewoon zomaar aan gedacht had dat ik het al minder naar vond. Ik heb mijn nieuwe jurk gestreken en klaargelegd voor morgen en kalmeerde een beetje.
En net lag ik in bed en keek op mijn mobiel, en ik wilde zo graag wakkerblijven tot mijn verjaardag, omdat het mijn verjaardag is - ik heb mijn verjaardag nooit heel groot gevierd, dus ik was er zelf ook een beetje verbaasd over. We vierden het thuis wel altijd, zij het nooit heel erg hard, maar gewoon, ik kon het overal aan merken als ik bijna jarig was. Nu was dat allemaal niet, ik probeerde het tegen niemand te noemen (behalve tegen mijn ouders om geld uit ze los te kloppen), maar vrienden op school dachten er uit zichzelf aan, en thuis dus. En nu slaapt iedereen en ik ben jarig, en zelfs als iedereen het vergeet ben ik jarig en ik weet dat. Het is zo'n geweldig gevoel.

Citaat:
Hihi, gefeliciteerd Kat! Tegelijk jarig, maar toch niet helemaal!
Jaaa, dank je! Bij mij heb je al rode cijfertjes. Hoe dan ook alvast gefeliciteerd, dus.
Oud 18-05-2012, 21:53
Verwijderd
Citaat:
en ik heb serieus de hele week hartkloppingen gehad van de ellende.
Hoezo dan? Ik snap het niet.
Oud 18-05-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Hoezo dan? Ik snap het niet.
Ik ook niet. Ondanks dat maakte ik me echt extreem veel zorgen. Maar ik ben/doe ook een beetje apart de laatste tijd op een moeilijk uitlegbare manier.
Oud 18-05-2012, 21:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
verjaardagen zijn best nutteloos. Ik voel me nooit jarig als het zover is, en ik ben ook nooit BLIJ ofzo. Wat is er leuk aan een jaar ouder worden? Of vier je dat je een jaar overleefd hebt?
En ik vind cadeautjes krijgen nou eenmaal niet heel boeiend. Ik hecht niet zoveel waarde aan materiële dingen.
Oud 18-05-2012, 21:57
Verwijderd
Ik geef eigenlijk nooit een groot feest. Dat is zo'n gedoe, ik ben niet zo goed in dingen (op tijd) organiseren. Ik was ook heel wat jaren eigenlijk te ziek om iets fatsoenlijks te organiseren. 4 jaar geleden ging ik op mijn verjaardag voor het eerst naar een nieuwe deeltijdtherapie. 3 jaar geleden mocht ik op mijn verjaardag naar de behandelplek waar ik nu ben, dat heb ik toen een dagje uitgesteld en ik ben op mijn verjaardag naar mijn ouders geweest. Twee jaar geleden was helemaal mooi, ik had mijn rechtszitting voor mijn gedwongen opname op mijn verjaardag ("geboortedatum. Oh... nou... gefeliciteerd?" en ik mocht drie weken niet naar buiten). Maar vorig jaar was echt tof. Gewoon, thuis, mijn eigen kamertje, het was lekker weer en ik had een paar vrienden uitgenodigd en we zaten op het balkon en het was gezellig. Het duurde niet lang en er waren niet super veel mensen en het was geen uitbundig feest, maar ik voelde me zo ontzettend gelukkig en fijn
Oud 18-05-2012, 21:58
Verwijderd
Het feestje natuurlijk!
Oud 18-05-2012, 21:58
Verwijderd
Overigens heb ik er vrij weinig mee.
Oud 18-05-2012, 22:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
haha dit was grappig. mijn vriendin zegt: 'ik zoek al zolang een nummer. iets met trompetten'. Dus ik neurie een random nummer en dat was hem gewoon . Ik belde m'n zusje om te vragen waarvan het was. Die herkende het uit een film en binnen 2 tellen had ik hem gevonden
Teamwork
Citaat:
Ik ben zeventien.
Gefeliciteerd Katya!

Ik voel een slagroom/chocolade/appeltaart-busjes-hamer-meet aankomen!
Oud 18-05-2012, 22:05
Verwijderd
Gefeliciteerd Zubfeya
Oud 18-05-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
verjaardagen zijn best nutteloos. Ik voel me nooit jarig als het zover is, en ik ben ook nooit BLIJ ofzo. Wat is er leuk aan een jaar ouder worden? Of vier je dat je een jaar overleefd hebt?
En ik vind cadeautjes krijgen nou eenmaal niet heel boeiend. Ik hecht niet zoveel waarde aan materiële dingen.
Ik verwacht geen cadeautjes te krijgen.

Het is leuk omdat de datum voor mij ontzettend verbonden is met, eh, mijn leven?

Ik voel me precies alsin dit liedje (met engelse ondertiters, voor degenen die heel erg graag willen onderzoeken hoe ik me voel):

Spoiler

Citaat:
Gefeliciteerd Katya!

Ik voel een slagroom/chocolade/appeltaart-busjes-hamer-meet aankomen!
Citaat:
Gefeliciteerd Zubfeya
Bedankt! En Phoebe: jaaa! <3
Oud 18-05-2012, 22:19
Zeppelin
Zeppelin is offline
gefeliciteerd etma!
Oud 18-05-2012, 22:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
gefeliciteerd etma!
Ik heb nu pas door dat 't Etmaal-kaas is.

Nu is't nog eens drie-dubbel gefeliciteerd van mij! Maffe Kat, met al je kloons. Ik hou 't allemaal niet meer bij hoor.
Oud 18-05-2012, 22:40
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd etma!
Citaat:
Ik heb nu pas door dat 't Etmaal-kaas is.

Nu is't nog eens drie-dubbel gefeliciteerd van mij! Maffe Kat, met al je kloons. Ik hou 't allemaal niet meer bij hoor.
Dank jullie. En, ja, ik vind het zelf ook gribusirritant - ik nickchange deze terug naar Azèche en dan ga ik weer echt forumen.
Oud 18-05-2012, 22:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gebruik je fb powers dan eens
Oud 18-05-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:
hoevaak heb je verkering gehad? 2 'serieuze' relaties
hoevaak heb je gezoend? 3 keer
tumtumtum
Oud 18-05-2012, 22:50
Verwijderd
'serieuze' staat al tussen aanhalingstekens!
Oud 18-05-2012, 22:50
Martiño
Martiño is offline
Waarom quote je dat?
Oud 18-05-2012, 22:52
Verwijderd
Omdat ik het opmerkelijk vind als je twee serieuze relaties hebt gehad en drie keer gezoend!
Oud 18-05-2012, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik het opmerkelijk vind als je twee serieuze relaties hebt gehad en drie keer gezoend!
Ik denk dat er bedoelt wordt met 3 verschillende personen.
Oud 18-05-2012, 23:04
Martiño
Martiño is offline
Ja, leek mij ook
Oud 18-05-2012, 23:15
Verwijderd
Zo, Diablo III stroomt binnen, de keuken is bijna klaar om in gekookt te worden Lekker pastaatje <3
Oud 18-05-2012, 23:16
Verwijderd
Ik ga zometeen maar eens beginnen aan mijn aardbeiengedoetje.

Al heb ik er nu nog niet zoveel trek in.
Oud 19-05-2012, 00:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gebruik je fb powers dan eens
Welke powers? [/oblivious]
Oud 19-05-2012, 00:08
Martiño
Martiño is offline
Banman?
Oud 19-05-2012, 00:27
Verwijderd
Mijn gebakken aardbeien-nagerecht was een succes
Oud 19-05-2012, 00:31
Verwijderd
Als je aardbeien een minuutje bakt, en daarna 30 seconden laat pruttelen met balsamico-azijn, dan BLENDEN de smaken blijkbaar zo goed dat je tijdens het eten denkt van, 'huh, proef ik balsamico, proef ik aardbeien, het is een CULINAIR MYSTERIE'.
Oud 19-05-2012, 00:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Banman?
Is dat zoiets als Bananaman?

Oud 19-05-2012, 02:52
Verwijderd
Nog gefeliciteerd Zubfeya
Oud 19-05-2012, 08:22
Verwijderd
Whut, ik pas ineens weer een broek die ik vorig jaar echt niet meer aan kon. En ik dacht nochtans dat ik was aangekomen. Dit zijn de fijne cadeautjes in het leven <3
Oud 19-05-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Oud 19-05-2012, 12:40
Verwijderd
Lentekriebel ik was twee weken geleden nog in Taizé
Oud 19-05-2012, 12:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

[afbeelding]
Bananen in je bips ja!
Oud 19-05-2012, 13:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Lig ik lekker te maffen, komt iets wat nog het meeste weg heeft van het Urker Mannenkoor, op de markt buiten, mijn nachtrust verknallen
Oud 19-05-2012, 13:20
Verwijderd
Hmm, het is lichtelijk tijd voor mij om in actie te komen geloof ik. To teh showerrrr! :warface:
Oud 19-05-2012, 13:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe vond jij de D3 demo thus far? Ga je het spel kopen?
Oud 19-05-2012, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Hoe vond jij de D3 demo thus far? Ga je het spel kopen?
Nou, ik heb vanochtend eventjes gespeeld. De soundtrack is heerlijk, 't speelt an sich wel lekker weg en ondanks de beperkte hoeveelheid abilities heb je -voor zover ik het tot nu toe gezien heb en wat ik van broerlief gehoord heb- toch wel wat mogelijkheden wat betreft variatie in tactiek. 't Ziet er verder niet heel spectaculair uit, qua graphics, maar het is chique genoeg om je er niet aan te storen. Althans, voor mij dan. Verder vind ik de isometrische POV altijd wel fijn spelen. Snap dan ook niet dat bijvoorbeeld de Aurora-engine (NWN2) niet een soortgelijke view heeft. De enige manco vind ik dat je niet verder kunt uitzoomen.

Verder ben ik pas level 5 Ben een spellcaster gaan spelen, teh wizard. Omdat wizards gewoon boemlauw zijn
Oud 19-05-2012, 13:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vond de muziek trouwens vrij zacht, op 100, in vergelijking met de voices en sfx. Je kan wel de rest vrij laag zetten, maar dan moet mn volume knop wel ver open
Oud 19-05-2012, 13:53
Verwijderd
Gaan jullie nou weer beginnen!
Oud 19-05-2012, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Gaan jullie nou weer beginnen!
Yep, ik heb eindelijk iemand gevonden om de tango mee te dansen
Oud 19-05-2012, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de muziek trouwens vrij zacht, op 100, in vergelijking met de voices en sfx. Je kan wel de rest vrij laag zetten, maar dan moet mn volume knop wel ver open
Ik ga 'm denk ik even downloaden, de soundtrack. Hij zit trouwens uiteraard ook in de CE, net als een miniatuurtje van Diablo z'n bakkes waar een USB-stick in zit

Trouwens, één van de katten van m'n ouders gaat helemaal mental op dat Diablo-hoofd. Vól op z'n kop petsen als 'n malle zodra dat beest dat ding in de smiezen heeft
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten