Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik sta in de vriendengroep ook echt bekend als 'de kotser' en vrijwel al mijn feest-verhalen eindigen met 'en toen moest ik kotsen'. Als er drank bij komt kijken is het vaak ook zo erg dat ik helemaal de weg kwijt ben en ik dagenlang geen voedsel binnen kan houden. LEKKER!
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Met kotsen heb ik altijd echt het gevoel alsof ik DOOD GA. Echt. Dan voel ik het opkomen en dan denk ik 'nee, god, nee, nee, neeeeeeeeeh' en als het dan wel komt voel ik me ZO KUT. En als het dan over is en ik lig weer bij te komen, denk ik: 'hm, dat viel best mee'. En dat komt dan omdat ik niet meer misselijk ben. Kotsen is een heel avontuur.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh my
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Benedict Cumberbatch heeft een erg fijne bromstem. Nick Helm heeft een goede schorre schreeuwstem. Daarom vind ik dit nummer zo fijn:
Spoiler
||
Citaat:
|
ik kots zelden; maar als ik het doe is het doorgaans bewust omdat ik dan gewoon weet dat (doorgaans) dan teveel dingen door elkaar heb gedronken en dan gaat dat er gewoon uit zodat ik de dag erna niet totaal naar de tering ben.
||
Citaat:
|
Douchen is lekker! Ik zeg: DOEN!
Ik ga zo maar eens een poging doen tot eten maken, want de misselijkheid is inmiddels vervangen voor honger. mmmbaconburger met uitjes en tomaat en aardappelpartjes en salade mmm.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Daar kan ik me vaag iets van herinneren ![]() Mja, het was de dag na Vampire Weekend in Paradiso. We deden na het concert een kroegentocht van Leidseplein tot aan Centraal en wilden in elke kroeg een biertje drinken (:') ![]() ![]() BUHUUU. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Overigens denk ik dat iedereen die rookt er (na een tijdje) niet meer van geniet. Het neemt de afkickverschijnselen weg, en daarom is het soms lekker, maar voor de rest? Op het moment dat het dwangmatig wordt in plaats van vrijwillig is de lol er wel vanaf. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik bedoelde eigenlijk expres. Omdat je tuig bent en meer wil zuipen, over 't algemeen. Citaat:
![]() |
![]() |
|
|