Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe lang moet je nog op je huidige opleiding? Ben je in juli/augustus klaar? Een kennis zit ook aan het einde van haar opleiding en zij is ook al een half jaar helemaal gestresst vanwege dat ze bijna klaar is. Wat fijn dat je de situatie kunt accepteren! Pfff, het lijkt me wel moeiljk hoor, zo'n ma. Ik ben een tijd omgegaan met een meisje dat borderline had (ik weet niet meer zeker of je ma dat heeft) maar dat vond ik echt heel vermoeiend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog drie-en-een-halve maand ![]() ![]() Mijn ma is al zo zo lang ik me herinner, dus in principe ben ik wel een beetje gewend aan haar buien. Mijn moeder heeft ook de letterlijke instelling van het liedje 'zwaar leven' van Brigitte Kaandorp. Zo is ze echt, met geen grijntje ironie. Mijn nieuwe tactiek is *schouderophaal*, dat werkt wel goed. Niet te lang over piekeren en niet te veel aandacht aan besteden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dingen die ik nog moet doen Dingen die we mee moeten nemen om te beginnen met klussen Boodschappen voor 't weekend Klusboodschappen Spullen in optie Spullen die we zeker gaan kopen Antwoorden op vragen die ik had Ik denk dat ik ook een lijstje moet maken met welke lijstjes dat ik allemaal moet bijwerken ![]() Oh bah, ik word altijd zo naar van dat soort beoordelingsmomenten ![]() Nou, ik vind het knap van je, dat je er zo mee omgaat ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk lopen mijn coach mee en een docente die daar heeft gewerkt ![]() ![]() ![]() Ach ja, zoals ik al zei, ik weet niet anders. Als ik nu ergens mee zit, praat ik met mijn vriendje of schoonmoeder. Mijn ma is ook vreselijk wereldvreemd, dus over heel veel dingen kan ik het niet met haar hebben, omdat ze het gewoonweg niet snapt. Ze snapt bijvoorbeeld ook niet dat ik graag HBO wil doen, enzo. Ze vindt dat ik beter kan gaan werken en begrijpt niet dat dat niet zomaar gaat. Ach ja, ik ben er emotioneel onafhankelijk van geworden, zullen we maar zeggen. Mijn pa is het ook gewend. Ze is altijd al wel manipulatief, egoïstisch en lui geweest, het is door de jaren heen alleen langzaamaan erger geworden. Liefde maakt blind, dus mijn vader is helemaal op haar ingespeeld en is gewend de tweede viool te moeten spelen. Of de vijfde. Of de tiende.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is wel fijn dat de docenten je kennen. Voor mij scheelt het altijd wel als het bekenden zijn, dan kan ik nog wel eens zeggen dat ik echt heel zenuwachtig ben en dan stellen ze me gerust enzo ![]() Oeh, wat goed dat je zo goe dmet je schoonmoeder kunt dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En Miekje, ze geven wel eens bètablokkers bij stress (vooral tegen hartkloppingen enzo), maar het punt is dan dat je daar juist ook weer sneller van kunt flauwvallen. En of kalmeringstabletten (zeg maar slaapmiddelen, maar dan lichter) ook worden voorgeschreven weet ik niet. Maar hoe dan ook goed plan om het te overleggen met je huisarts. En nog gefeliciteerd met je lintje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En danq voor de informatie ![]()
|
Verwijderd
|
net mijn jong laten vaccineren tegen difterie, tetanus, polio, bof, mazelen en rode hond. Hij vond een kut en de andere lekker.
Ik werd daar echt een als een IQ loze dove mongool behandeld, bah. En blijkbaar is het normaal dat je één of ander inentingenboekje van je baby bewaart tot hij 9/10 jaar is. Drie keer raden wie dat niet meer had. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn vorige schoonouders waren heel erg raar, dus dit is voor mij een hele verademing. De normaalheid druipt van mijn vriend zijn gezin af, dat is wel heel fijn als je zo'n zootje gewend bent ![]()
|
Oei, mentale voorbereiding?
Mijn schoonouders (althans vooral mijn schoonmoeder, die zie ik het meest) zijn echt superlief, soms een beetje té. Ze doet echt alles voor haar kinderen. Héél anders dan mijn ouders - niet dat die niet lief zijn, maar die laten ons (gelukkig) ook ons eigen ding doen. Maar wel heel fijn om bij schoonouders thuis te zijn, zeker als ik een vermoeiende week achter de rug heb ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend had bedacht dat het een goed idee was om een bad te kopen maar hij bedenkt zich daar neit bij dat zo'n ding wel wat geld kost. Beetje jammer dat we geen oneindig geld hebben. ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Mijn schoonouders zijn vrij intens en aanwezig, net als mijn schoonzusje, en dat botst nogal eens, met kerst en sinterklaas en verjaardagen enzo tel ik altijd tot 2345987 om te zorgen dat ik niet ontplof. En laatst sprak ik mijn schoonzusje aan op haar gedrag (ze liet me in een discussie niet uitpraten, tot drie keer toe niet, oko niet toen ik er duidelijk om vroeg) en werd ze boos. En haar ouders haar maar lekker verdedigen en zij helemaal beledigd zijn. Ik ben toen achter haar aan gegaan, maar toen ik wegging, zei ze: "Ja, ik vind het wel heel netjes dat je bent langsgekomen." Alsof ik iets verkeerd had gedaan. Dat is dus ook de laatste keer dat ik daar naar toe ga om een gesprek aan te gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ex-schoonfamilie is ook geweldig ^^ Op zich heel burgerlijk, maar veel vrijer dan mijn eigen ouders, dus in de tijd dat ik met mijn ex samen was, was het altijd omkleedtijd bij hen ^^ (Niet dat ik helemaal niks mocht, maar wat ik wou, dat mocht iig niet, ik was een alto/gothic/whateveropviel)
Ze zijn nog steeds heel goed bevriend met mijn ouders (ik overigens ook met hen en mijn ex en zijn vrouw) en als er iets is, kan ik hen altijd om hulp vragen. Supertoffe mensen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik was ook al om kwart over 8 wakker, ik dacht eigenlijk dat ik weer door al mijn wekkers heen was geslapen. Maar ik ben gekke Henkie niet en heb me weer lekker omgedraaid tot net ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Oh, wat vinden jullie van het volgende: de oude huurder wil ons het laminaat wat er nog ligt wel doorverkopen. Het is zo'n 4 jaar oud en heeft toentertijd 900 euro gekost. Hij wil het nu voor 300 euro doorverkopen, wat ik vrij veel vind, want bij de goedkope winkels kan je het die oppervlakte voor 200 euro kopen. Maar aan de andere kant, het scheelt wel weer heel veel legwerk en ik vind het op zich wel mooi laminaat. Maar ik moet dus nu een tegenbod doen, en ik wil natuurlijk het liefst zo min mogelijk, maar om nou 150 euro te bieden gaat me wel wat ver. Wat zouden jullie doen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar er zijn geen grote verbouwingen nodig, toch? Bij ons zit ook een gat in het keukenblok, de vorige bewoners hadden een gascomfort erop zitten en dat is eruit gezaagd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nja, we hebben wel veel hulp van familie en vrienden, dus ik verwacht dat we in één weekend (met Pasen hoop ik) alles wel kunnen schilderen, dan hoeft daarna alleen nog maar de vloer erin. En als er alleen vloer ligt in de slaapkamer (en woonkamer dan) kunnen we er ook in, dan doen we het desnoods daarna
![]()
|
Hmja, misschien ga ik maar voor 150 bieden, dan komen we vast rond de 200/250 uit. Het is namelijk ook wel veel werk om het zelf te leggen natuurlijk. Anderzijds, het laminaat dat hier ligt was 380 waard en willen we voor 300-350 verkopen (maargoed, dat heeft hier dik een jaar gelegen en is heel netjes en ook al gelegd natuurlijk).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een vriendin van me ging met haar man een keuken uitzoeken voor hun nieuwe huis. Haar echtgenoot is handelaar, en heeft 3000 euro van de keuken afgebabbeld
![]() ![]()
|
![]() |
|
|