Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 18:30
Psychickje
Psychickje is offline
Mooi verzonnen verhaaltje....

Is gewoon reacties aan het uitlokken bij, ons, forummers..... is toch duidelijk?
Hij maakt het verhaal elke keer nog ietsje erger.... dan gaat hij nog nog achter iemand van het forum zitten geilen (poesiefox) .... sorry hoor Jij-jij, maareuhm..... get a life yah?

Ga ergens anders aandacht zoeken....

Als je echt van je vriendin zou houden dan zou je niet keer op keer diezelfde DOMME fout maken! En dat is niet de fout van die slet die je altijd zit op te geilen, maar dat is JOUW fout!!

Als je echt zo bent en als je irl ook zoveel mensen beliegt en bedriegt dan hoop ik dat je fokkin AIDS krijgt...

thank you for your time...no thanks for mine!
Advertentie
Oud 18-04-2003, 19:13
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Sneue topic, dat mensen het gaan geloven is nog triester
Oud 18-04-2003, 19:14
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:24:
Hey, ik wil serieuze reacties!! Ik ben ten einde raad! Mijn vriendin en ik leven heel fijn en misschien willen we wel gaan samenwonen aan het eind van mei of juni. Als ik het zou vertellen zou dat waarschijnlijk niet doorgaan en dat kan niet, want ik kijk er echt heel erg naar uit. Het is veel goedkoper en veel gezelliger als we samen gaan wonen en bovendien geef ik gewoon heel veel om haar omdat ik al zolang met haar heb en we kennen elkaar al heel lang. Ik heb haar in het verleden wel pijngedaan maar daar heb ik van geleerd, maar dit ging echt prongeluk. Ik werd gewoon heel opgewonden en had mijn vriendin echt al twee dagen niet gezien, dus ik kon mezelf niet tegenhouden om haar even te beffen, kan ik toch ook niet helpen. Wat moet ik nu doen? Moet ik het vertellen? Ik ben ook bang dat Marisa het aan mijn vriendin vertelt, want een vriendin van Marisa is ook een vriendin van mijn vriendin!
Dat had je je dan van tevoren moeten bedenken.. Sjee.. *rollseyes* zielugurd
Oud 18-04-2003, 19:58
Verwijderd
Stukjes uit een msn-gesprek met een vriendin van me, over dit topic:

Ik: 'Mijn vriendin zit niet bij mij op school en ik zie haar overdag niet zo heel vaak, dus, alleen als ik vrij ben. En je weet hoe dat gaat, hormonen denken niet aan de klok, dus die slaan altijd wel op hol. ' waaw... iemand die niet in staat is zich max. acht uur per dag in te houden?
Zij: mjah... ik heb t idee dat t hele verhaal verzonnen is!! t wordt steeds 'erger'
Ik: het lijkt mij idd vooral zelf verzonnen, nog niet eens een origineel of goed verhaal, trouwens
Zij: nee, maar t lokt in elk geval veel reacties uit
Ik: 'Als ik het zou vertellen zou dat waarschijnlijk niet doorgaan en dat kan niet, want ik kijk er echt heel erg naar uit' hihi lekkere egocentrist...
Zij: uhuh
Ik: 'Ik werd gewoon heel opgewonden en had mijn vriendin echt al twee dagen niet gezien, dus ik kon mezelf niet tegenhouden om haar even te beffen, kan ik toch ook niet helpen' nee tuurlijk kan-ie dat niet helpen, 't is toch zeker niet alsof-ie er zelf bij was, wel?
Zij: uhuh, maar ondertussen dacht ie wel aan zn vriendin, hoe ze stinkt
Ik: uhuh... 'Wennen aan is iets andesr dan houden van.....
--------------------------------------------------------------------------------
Is dat zo? Volgens mij is dat hetzelfde!'
hihi hij is wel komisch,...
Zij: uhuh!! k heb ook hardop zitten lachen toen ik alles gelezen had!!
Ik: hahaha... 'ik heb mijn pik nooit in een ander gehangen
de vorige keer ben ik alleen gepijpt'
ook vreemde manier van orale seks - of is 'in iemands mond' niet hetzelfde als 'in iemand'?
Zij: hihi... mjah... hij is niet een van de slimsten
Ik: niet zo nee... 'das wel mijn vriendin en ze is een heel lief meisje want ze heeft me vergeven!' ehmmm ze is lief want ze heeft hem vergeven? sinds wanneer is lief equivalent aan dom?
Zij: mjah... k heb t idee dat ze of allebei superdom zijn of hij alles gespeelt heeft
Ik: mjah... en ik denk dat laatste... die jongen zit nu met wat vrienden achter de computer ontzettend te lachen
Zij: mjah... ze denken dat t Evito is
Ik: aha hmmm... zou kunnen, hij heeft de fantasie
<tijdje later>
Ik: 'ja maar zei begon' heerlijk, wat een volwassenheid toont jij-jij
Zij: uhuh zeker
Ik: en hij snapt ook niets van sarcasme
Zij: precies echt superdom, is ook leuk op één van laatste pagina's

En ik hoop dat ik de topicstarter nu een plezier kan doen: kijk, je topic waait stof op. Dat wilde je toch? Mijn complimenten trouwens, voor je doorzettingsvermogen. Je legt 't er iets te dik op, maar anders had de meerderheid hier 't geloofd.
Oud 18-04-2003, 20:08
Stepsje
Stepsje is offline
Hihi
Ik was de vriendin
Goeie Saar (sarahbressers)!!!!
helemaal mee eens
Oud 18-04-2003, 21:23
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
tering waar mensen zich druk om maken tegenwoordig
Oud 18-04-2003, 22:21
attrib
attrib is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 17-04-2003 @ 20:11:
Een tijd geleden heb ik hier ook al een topic gepost, toen ik mijn vriendin had bedrogen met een meisje uit mijn klas. Uiteindelijk heeft ze het me vergeven en zijn we samen verder gegaan. Helaas is er weer iets vervelends gebeurd. Mijn vriendin zit niet bij mij op school en ik zie haar overdag niet zo heel vaak, dus, alleen als ik vrij ben. En je weet hoe dat gaat, hormonen denken niet aan de klok, dus die slaan altijd wel op hol. Nou goed, laatst ook weer. Maar toen was ik in de klas, huiswerk aan het maken met twee vriendinnen (die ene waar ik al eerder mee was vreemdgegaan). Die waarmee ik toen was vreemdgegaan ging even naar een gesprek met de studiebegeleider, en toen begonnen ik en Marisa, dat andere meisje, zomaar quasi-geile opmerkingen in elkaars oren te fluisteren. Eigenlijk vonden we het wel lekker en van het een kwam toen het ander en toen waren we aan het zoenen. Ze bracht mijn hand toen langzaam naar beneden, van haar borsten naar haar buik en toen naar haar vagina, en ze zei dat ze heel nat was en vroeg of ik dat wel eens wilde voelen. Toen zei ik dat ik het wel eens wilde proeven, en toen heb ik haar gebeftttt...maar ik moest de hele tijd wel aan mijn vriendin wennen omdat ik haar gewend ben, alleen mijn vriendin ruikt nogal ongenaam daar en Marisa niet, dus hoewel ik aan mijn vriendin dacht, heb ik Marisa gezegd dat ze lekkerder is dan mijn vriendin. Nou goed, toen het andere meisje van haar studiebegeleider terugkwam waren we gelukkig net klaar en we hebben niets gezegd. Wat moet ik nu doen?? WE hebben al een hele tijd en ik wil mijn vriendin niet kwijt. Ik ben er zo aan gewend haar in mijn leven te hebben, ik kan niet meer zonder haar!!!
godver waarom heb ik dat NOOIT!
hoe doe je dat! vertel!
Oud 18-04-2003, 22:53
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Paranoide:

Evito --> Probeet zich zelfs van masturbatie te onthouden, uitgebreid te lezen in een topic op Mystiek (oid). Reacties op Jij-jij altijd razendsnel en duidelijk een stuk minder nuchter dan gewoonlijk.
Jij-jij --> karakter slaat gewoon nergens meer op, ongeloofwaardig en veel te ver, ja en zelfs de tegenwoordige nogal geaccepteerde spelfouten als 'Maar zei vindt van niet' bereiken een toppunt bij het 'sjantage' in een van zijn laatste berichten.
Poesiefox --> In sexy fototopix iedereen opgeilend over de door haar beloofde foto's van haar 'Sperma snoetje'. Geen foto te bekennen maar wel wat reacties

Jij-jij geilt meteen op opgeilende (pijpverhaal) Poesiefox
Evito reageert te snel en te meegaand op Jij-jij
Evito=Jij-jij = Poesiefox
Oud 19-04-2003, 00:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 18-04-2003 @ 23:53:
Paranoide:

Evito --> Probeet zich zelfs van masturbatie te onthouden, uitgebreid te lezen in een topic op Mystiek (oid). Reacties op Jij-jij altijd razendsnel en duidelijk een stuk minder nuchter dan gewoonlijk.
Jij-jij --> karakter slaat gewoon nergens meer op, ongeloofwaardig en veel te ver, ja en zelfs de tegenwoordige nogal geaccepteerde spelfouten als 'Maar zei vindt van niet' bereiken een toppunt bij het 'sjantage' in een van zijn laatste berichten.
Poesiefox --> In sexy fototopix iedereen opgeilend over de door haar beloofde foto's van haar 'Sperma snoetje'. Geen foto te bekennen maar wel wat reacties

Jij-jij geilt meteen op opgeilende (pijpverhaal) Poesiefox
Evito reageert te snel en te meegaand op Jij-jij
Evito=Jij-jij = Poesiefox

Evito en ik hebben er al wat verhitte discussies op ander fora op nagehouden. Ik ben met name tegen zijn masturbatieverbod. Zie filosofie.
Oud 19-04-2003, 02:31
Verwijderd
Evito IS niet poesiefox, maar ze kennen elkaar dus wel (irl?).

En over dat tegelijk reageren van Jij-Jij en Evito, dat kan ook met één computer en twee internetschermpjes open...

Goh, mysterie opgelost. Allemaal even een staande ovatie voor jezelf
Oud 19-04-2003, 09:41
Verwijderd
Nee, poesiefox is Evito niet. Maar Jij-jij is vast wel Evito.
Oud 19-04-2003, 13:29
Denise84
Denise84 is offline
Ik reageer nog even serieus :

Je bent je vriendin niet waard! Je wilt de zekerheid die je nu hebt niet kwijt, bang om op een gegeven moment alleen te zijn. Maar dat is geen goede reden om bij haar te blijven, dit kun je gewoon niet maken tegenover je vriendin!

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 13:32.
Oud 19-04-2003, 13:37
Thomas
Thomas is offline
Oud 19-04-2003, 13:53
Da_Suuz
Da_Suuz is offline
Wat je nu dus eigenlijk van ons vraagt is om smoesjes voor je te verzinnen zodat jij je vriendin kan bedriegen en er makkelijk mee weg te komen... Jij denkt echt alleen maar aan jezelf he?! Ooit es in je opgekomen hoeveel je iemand kwetst door vreemd te gaan? Uitmaken zou nog het minste zijn dat je zou kunnen doen...
Loser
Oud 19-04-2003, 16:59
Krez
Krez is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:37:
ik begrijp het niet
heel veel mesnen hebben dat
waarom is dat dom?
dat er zoiezo iemadn is die dit forum heeft gelezen en jou kent danwel direct of indirect en dat ze nu precies weten wat voor persoon jij bent....(niet positief bedoelt, zoals je wel door had)
dat je dit zelf niet begreep zegt alweer iets over jou.

dit topic wordt steeds ongeloofwaardiger zo dom als je overkomt (wil niet zeggen dat je het bent )

Citaat:
Jij-Jij schreef op 18-04-2003 @ 12:34:
hej ze zoue jou moeten opsluiten ja, doe eens normaal!
IKIK doe raar? lees je eigen topic es man...
Oud 19-04-2003, 17:43
Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
Quistnix schreef op 17-04-2003 @ 21:02:
Ik begin te twijfelen of we hier niet grandioos voor de gek gehouden worden...
Oud 19-04-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Quistnix schreef op 19-04-2003 @ 18:43:
goh, nu al
Oud 19-04-2003, 19:41
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Jongens,

Zien jullie nou niet dat het een zielige nerd is die zijn eigen zit te rukken voor zijn kleine computertje...

Hij geilt gewoon van zijn eigen verhalen.... Hij lokt commentaar uit van andere forummers.. En schrijft weer een van zijn dromen op die voor hem nooit niet waar zullen worden!

Probeer het eens bij de Aktueel ofzo!?!

Misschien begrijpen ze je daar!?!!

Vuile goorlap!

Ik snap niet dat jullie zo moelijk doen zeg... Geef gewoon geen antwoordt meer op die gast...

Ehhhh trouwens jij-jij? Als je tenminste nog leeft? Mag ik je verhaal afmaken!?

Zaterdag:

Ik heb al een hele week niks meer van Mariska gehoord... Wat moet ik doen ik voel me zo hopeloos zielig.. Pleaseee jongens geef mij some medelijden.. Mijn vriendin houd nog steeds van mij niet meer en minder... Mijn vriendin is vandaag weer langsgeweest ze heeft me lekker gepijpt en daarna hebben we standje 67 nog uitgeprobeerd, wat is een keukenrol toch lekker... Ondertussen zit het ventje terwijl hij dit verhaal zit te type te rukken... Klaarkomen zal wel niet lukken te zielig.....

We gaan verder:

Aan het einde van onze hevige sexpartij lagen we op bed.. Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik nog steeds veel van haar houd maar erg gechanteerd word door Mariska omdat ze alles wil vertellen. Ik vertel alles eerlijk en hoop dat ze in huilen barst... Maar omdat het maar een rubberen pop of een droom is vroeg ze of Mariska misschien niet een keer zin had om langstekomen "dan kunnen we eens met zijn drieeen praten zei ze.."

Zondag:

Mariska kwam als eerste bij ons aan de deur.. Toen kwam mijn vriendin na een uur praten over diertjes en plantjes.. Gingen we naar boven toe met zijn drieen, want ik was de chips vergeten en oeps dat lag nu boven.... Maar toen zei Mariska weer van die geile woordjes tegen me en begon mijn vriendin me te pijpe... Ik voelde me erg gevleid... Nou kortom we hebben een lekker triootje gehad....

Nu het volgende probleem ik zou graag een vierde persoon erbij betrekken het liefst een sterke jongen.....

Najaaa zo kan ik nog wel verder lulle!! Zeik toch op man.. !!!

Ik hoop dat je je lul na dit verhaal eraf rukt...!!!

Bisous (jeeewwww gadver),
DaLoverBoy

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 19:44.
Oud 19-04-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet dat jullie zo moelijk doen zeg... Geef gewoon geen antwoordt meer op die gast...
frappant dat jij een heel verhaal tikt
Oud 19-04-2003, 19:48
blueeyes_jochie
HAhahahaa sjorry begon met net een beetje in te leven

Ow jaaahh ga straks ook nog effe naar de buurvrouw ze is al in de 60 maar ja ze ruikt ohhh zo lekker!!

Bisous,
DaLoverBoy
Oud 19-04-2003, 19:57
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
sorry ik ben vandaag de hele dag niet thuis geweest...gisterenavond heeft mijn vriendin hier geslapen, dat was wel een beetje moeilijk voor me, zo na wat er gebeurd was met marisa die middag
vanmiddag kwam marisa bij me langs, en hebben we sex gehad omdat zij nog steeds zegt dat ze het anders aan mijn vriendin vertelt het was natuurlijk eigenlijk best lekker, toen ik me erin op liet gaan, maar ik moest steeds maar aan mijn vriendin denken en hoe ze zich zou voelen als het uit zou komen
het lijkt erop dat ik er nu een relatie op na moet gaan houden, en dat heb ik echt nooit gewild
Oud 19-04-2003, 20:12
blueeyes_jochie
Nou jongens ik zat toch ver in de buurt he of niet?!

Jij-jij sterkte met je pshychische stoornis... Kut das (pshychische) geen Algemeen Beschaafd Nederlands maar jaa...

Bisous,
DaLoverBoy
Oud 19-04-2003, 20:22
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 19-04-2003 @ 21:12:
Nou jongens ik zat toch ver in de buurt he of niet?!

Jij-jij sterkte met je pshychische stoornis... Kut das (pshychische) geen Algemeen Beschaafd Nederlands maar jaa...

Bisous,
DaLoverBoy
ach man, jij bent zo lelijk dat mensen zeggen 'draai je eens om' als ze met je praten!! jij kunt nooit een vriendin krijgen!
Oud 19-04-2003, 20:28
blueeyes_jochie
Dank je... Weet ik ook van me eigen.... Maar ik durf het tenminste nog te laten zien jij niet!

Jij bent zo eng en vies dat je zelfs niet een foto wil opsturen............

Oh jaaa en nog wat... Ik heb al genoeg vriendinnen in het echt gehad die ik niet bedonderd heb.. En deze waren wel allemaal voelbaar en waren niet van plastic...

Dus ga maar lekker verder dromen...

Bisous,
DaLoverBoy

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 20:31.
Oud 19-04-2003, 21:35
Verwijderd
[oeps]
Oud 19-04-2003, 21:50
blueeyes_jochie

Kom maar op

Bisous,
DaLoverBoy
Oud 19-04-2003, 23:00
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 19-04-2003 @ 20:57:
sorry ik ben vandaag de hele dag niet thuis geweest...gisterenavond heeft mijn vriendin hier geslapen, dat was wel een beetje moeilijk voor me, zo na wat er gebeurd was met marisa die middag
vanmiddag kwam marisa bij me langs, en hebben we sex gehad omdat zij nog steeds zegt dat ze het anders aan mijn vriendin vertelt het was natuurlijk eigenlijk best lekker, toen ik me erin op liet gaan, maar ik moest steeds maar aan mijn vriendin denken en hoe ze zich zou voelen als het uit zou komen
het lijkt erop dat ik er nu een relatie op na moet gaan houden, en dat heb ik echt nooit gewild

Dat word een tijdje veel vis eten, want er zullen dubbele sexuele prestaties van je verwacht worden! Je hebt zink nodig.

En een goede agenda, want er twee vrouwen op na houden vergt zorgvuldige planning.

Na een poosje krijgt ook Marisa wel genoeg van je.

Of is er meer aan de hand dan alleen sex?Of is die sex zo hemelschokkend? Wat is er zo ge-wel-dig aan jou dat je gechanteerd moet worden?
Oud 20-04-2003, 03:47
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-04-2003 @ 00:00:
Dat word een tijdje veel vis eten, want er zullen dubbele sexuele prestaties van je verwacht worden! Je hebt zink nodig.

En een goede agenda, want er twee vrouwen op na houden vergt zorgvuldige planning.

Na een poosje krijgt ook Marisa wel genoeg van je.

Of is er meer aan de hand dan alleen sex?Of is die sex zo hemelschokkend? Wat is er zo ge-wel-dig aan jou dat je gechanteerd moet worden?
Misschien kan hij ook wel lekker pijpen
Oud 20-04-2003, 16:40
Verwijderd
Lekker weertje, is het niet? Het zal dit weekend wel weer eindigen met een fikse stormbui, maar ach, zolang dit nog niet voorbijtrekt is het zaaalig strandweer.

Niet te vergeten de lentebloemetjes die weer de grond uitschieten! Ja, als het aan het weer ligt, gaan we weer een frisse tijd tegemoet...

Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 16:42.
Oud 27-04-2003, 18:40
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
we zijn nu inmiddels een week verder. ik heb nogsteeds sex met Marisa en hoewel ik dat eigenlijk niet wil omdati k dan mijn vriendin bedrieg, heb ik maar besloten het beste ervan te maken
marisa is een heel mooi meisje en ik kan er best van genieten ook al wil ik het eigenlijk niet
maar ik heb geen andere keuze want anders vertelt ze het aan mijn vriendin en dan is mijn relatie misschien voorbij en dat is nog veel erger
soms vind ik het wel moeilijk om met mijn vriendin sex te hebben vooral als ik vlak daarvoor het met marisa heb gedaan maar het moet toch anders word ze achterdochtig
nu heeft ze niets door want ik probeer in bed weer net zo te zijn als altijd
ik zag dus helaas geen andere oplossing, en ik hoop dat marisa me ooit zat word zodat we weer verder kunnen gaan met ons leven, mijn vriendin en ik
inmiddels hebben we besloten samen te gaan wonen, vanaf 1 juni!! dat is wel goed nieuws he...het kinderidee stellen we nog even uit!!
Oud 27-04-2003, 18:46
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 27-04-2003 @ 19:40:
we zijn nu inmiddels een week verder. ik heb nogsteeds sex met Marisa en hoewel ik dat eigenlijk niet wil omdati k dan mijn vriendin bedrieg, heb ik maar besloten het beste ervan te maken
marisa is een heel mooi meisje en ik kan er best van genieten ook al wil ik het eigenlijk niet
maar ik heb geen andere keuze want anders vertelt ze het aan mijn vriendin en dan is mijn relatie misschien voorbij en dat is nog veel erger
soms vind ik het wel moeilijk om met mijn vriendin sex te hebben vooral als ik vlak daarvoor het met marisa heb gedaan maar het moet toch anders word ze achterdochtig
nu heeft ze niets door want ik probeer in bed weer net zo te zijn als altijd
ik zag dus helaas geen andere oplossing, en ik hoop dat marisa me ooit zat word zodat we weer verder kunnen gaan met ons leven, mijn vriendin en ik
inmiddels hebben we besloten samen te gaan wonen, vanaf 1 juni!! dat is wel goed nieuws he...het kinderidee stellen we nog even uit!!

Je kan die marisa altijd nog proberen over te halen tot een potje wurgsex, en dan het touw iets te lang strak trekken...
Oud 27-04-2003, 19:23
Verwijderd
Ik heb niet eens zin het allemaal te lezen..
Oud 27-04-2003, 19:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
******** schreef op 27-04-2003 @ 19:23:
Ik heb niet eens zin het allemaal te lezen..
en toch posten
Oud 27-04-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 27-04-2003 @ 20:24:
en toch posten
Dat doen wel meer mensen. Schijnt normaal te zijn..
Oud 27-04-2003, 19:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
******** schreef op 27-04-2003 @ 19:27:
Dat doen wel meer mensen. Schijnt normaal te zijn..
Jah ik heb er ook wel een beetje last van...
Oud 27-04-2003, 20:05
iamcj
iamcj is offline
Op naar de 250.

Volgens mij is het de forumbaas zelf, iemand anders beschuldigen en zo'n topic openlaten
Oud 27-04-2003, 20:15
Verwijderd
Als de topicstarter dit topic heeft gestart met serieuze bedoelingen, ben ik Pino.
Oud 27-04-2003, 20:41
Verwijderd
ik weet wie jij-jij is

maar ja..dit is wel leuk eigenlijk.
Oud 27-04-2003, 21:01
never mind
never mind is offline
Citaat:
Danique schreef op 27-04-2003 @ 21:41:
ik weet wie jij-jij is

maar ja..dit is wel leuk eigenlijk.
laat ik ook maar es reagerenn....
geef me een hint.. enne hij is toch niet écht zo?
Oud 27-04-2003, 21:17
Yvetjuh
Yvetjuh is offline
Dit vind ik inderdaad wel erg zielig, sorry hoor... Tip? Vertel je vriendin dat je weeeeer de fout in bent gegaan en geef haar de kans om jou te dumpen... Klinkt misschien hard, het spijt me :-( Maar ik probeer me in haar situatie te plaatsen, ik zou me vreselijk voelen!!
Oud 27-04-2003, 21:27
BinnusErectus
BinnusErectus is offline
Jezus wat ben jij een Paardebeffer. Als ik jou was zou ik maar vast een trein opgaan zoeken, het liefst een intercity, want echt je moet je schamen.

Dan kan je nog wel gaan zeggen het ging perongeluk, maar als je bij 2 meiden zit dan hou je daar al rekening mee.... Dus niet al te diep over erotische onderwerpen ingaan enzo.
Oud 27-04-2003, 21:29
Yvetjuh
Yvetjuh is offline
Citaat:
BinnusErectus schreef op 27-04-2003 @ 22:27:
Jezus wat ben jij een Paardebeffer. Als ik jou was zou ik maar vast een trein opgaan zoeken, het liefst een intercity, want echt je moet je schamen.

Dan kan je nog wel gaan zeggen het ging perongeluk, maar als je bij 2 meiden zit dan hou je daar al rekening mee.... Dus niet al te diep over erotische onderwerpen ingaan enzo.
Hier sprak mijn vriendje en ik weet zeker dat hij dat nooit zou doen hij heeft 200% gelijk!
En trouwens ik denk ook dat deze meneer dat hele verhaal heeft lopen verzinnen, want KOM OP... NIEMAND is toch zo dom? Of vergis ik me nou in de Nederlandse bevolking?
Oud 27-04-2003, 22:12
Verwijderd
Ik denk dat dit topic wel lang genoeg is doorgegaan, of het verhaal nu waar is of niet, veel zinnige reacties komen er niet meer..

Ik sluit em
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten