Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Stukjes uit een msn-gesprek met een vriendin van me, over dit topic:
Ik: 'Mijn vriendin zit niet bij mij op school en ik zie haar overdag niet zo heel vaak, dus, alleen als ik vrij ben. En je weet hoe dat gaat, hormonen denken niet aan de klok, dus die slaan altijd wel op hol. ' waaw... iemand die niet in staat is zich max. acht uur per dag in te houden? Zij: mjah... ik heb t idee dat t hele verhaal verzonnen is!! t wordt steeds 'erger' Ik: het lijkt mij idd vooral zelf verzonnen, nog niet eens een origineel of goed verhaal, trouwens Zij: nee, maar t lokt in elk geval veel reacties uit Ik: 'Als ik het zou vertellen zou dat waarschijnlijk niet doorgaan en dat kan niet, want ik kijk er echt heel erg naar uit' hihi ![]() Zij: uhuh Ik: 'Ik werd gewoon heel opgewonden en had mijn vriendin echt al twee dagen niet gezien, dus ik kon mezelf niet tegenhouden om haar even te beffen, kan ik toch ook niet helpen' nee tuurlijk kan-ie dat niet helpen, 't is toch zeker niet alsof-ie er zelf bij was, wel? Zij: uhuh, maar ondertussen dacht ie wel aan zn vriendin, hoe ze stinkt Ik: uhuh... 'Wennen aan is iets andesr dan houden van..... -------------------------------------------------------------------------------- Is dat zo? Volgens mij is dat hetzelfde!' hihi ![]() Zij: uhuh!! k heb ook hardop zitten lachen toen ik alles gelezen had!! Ik: hahaha... 'ik heb mijn pik nooit in een ander gehangen de vorige keer ben ik alleen gepijpt' ook vreemde manier van orale seks - of is 'in iemands mond' niet hetzelfde als 'in iemand'? Zij: hihi... mjah... hij is niet een van de slimsten Ik: niet zo nee... 'das wel mijn vriendin en ze is een heel lief meisje want ze heeft me vergeven!' ehmmm ze is lief want ze heeft hem vergeven? sinds wanneer is lief equivalent aan dom? Zij: mjah... k heb t idee dat ze of allebei superdom zijn of hij alles gespeelt heeft Ik: mjah... en ik denk dat laatste... die jongen zit nu met wat vrienden achter de computer ontzettend te lachen Zij: mjah... ze denken dat t Evito is Ik: aha ![]() <tijdje later> Ik: 'ja maar zei begon' heerlijk, wat een volwassenheid toont jij-jij Zij: uhuh zeker Ik: en hij snapt ook niets van sarcasme Zij: precies echt superdom, is ook leuk op één van laatste pagina's En ik hoop dat ik de topicstarter nu een plezier kan doen: kijk, je topic waait stof op. Dat wilde je toch? Mijn complimenten trouwens, voor je doorzettingsvermogen. Je legt 't er iets te dik op, maar anders had de meerderheid hier 't geloofd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoe doe je dat! vertel!
|
![]() |
Paranoide:
Evito --> Probeet zich zelfs van masturbatie te onthouden, uitgebreid te lezen in een topic op Mystiek (oid). Reacties op Jij-jij altijd razendsnel en duidelijk een stuk minder nuchter dan gewoonlijk. Jij-jij --> karakter slaat gewoon nergens meer op, ongeloofwaardig en veel te ver, ja en zelfs de tegenwoordige nogal geaccepteerde spelfouten als 'Maar zei vindt van niet' bereiken een toppunt bij het 'sjantage' in een van zijn laatste berichten. Poesiefox --> In sexy fototopix iedereen opgeilend over de door haar beloofde foto's van haar 'Sperma snoetje'. Geen foto te bekennen maar wel wat reacties Jij-jij geilt meteen op opgeilende (pijpverhaal) Poesiefox Evito reageert te snel en te meegaand op Jij-jij Evito=Jij-jij = Poesiefox |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Evito en ik hebben er al wat verhitte discussies op ander fora op nagehouden. Ik ben met name tegen zijn masturbatieverbod. Zie filosofie.
|
Ik reageer nog even serieus
![]() Je bent je vriendin niet waard! Je wilt de zekerheid die je nu hebt niet kwijt, bang om op een gegeven moment alleen te zijn. Maar dat is geen goede reden om bij haar te blijven, dit kun je gewoon niet maken tegenover je vriendin! ![]()
Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 13:32. |
![]() |
|
![]() |
Wat je nu dus eigenlijk van ons vraagt is om smoesjes voor je te verzinnen zodat jij je vriendin kan bedriegen en er makkelijk mee weg te komen... Jij denkt echt alleen maar aan jezelf he?! Ooit es in je opgekomen hoeveel je iemand kwetst door vreemd te gaan? Uitmaken zou nog het minste zijn dat je zou kunnen doen...
Loser ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
dat je dit zelf niet begreep zegt alweer iets over jou. dit topic wordt steeds ongeloofwaardiger zo dom als je overkomt (wil niet zeggen dat je het bent ![]() Citaat:
![]()
|
Jongens,
Zien jullie nou niet dat het een zielige nerd is die zijn eigen zit te rukken voor zijn kleine computertje... Hij geilt gewoon van zijn eigen verhalen.... Hij lokt commentaar uit van andere forummers.. En schrijft weer een van zijn dromen op die voor hem nooit niet waar zullen worden! Probeer het eens bij de Aktueel ofzo!?! Misschien begrijpen ze je daar!?!! Vuile goorlap! Ik snap niet dat jullie zo moelijk doen zeg... Geef gewoon geen antwoordt meer op die gast... Ehhhh trouwens jij-jij? Als je tenminste nog leeft? Mag ik je verhaal afmaken!? Zaterdag: Ik heb al een hele week niks meer van Mariska gehoord... Wat moet ik doen ik voel me zo hopeloos zielig.. Pleaseee jongens geef mij some medelijden.. Mijn vriendin houd nog steeds van mij niet meer en minder... Mijn vriendin is vandaag weer langsgeweest ze heeft me lekker gepijpt en daarna hebben we standje 67 nog uitgeprobeerd, wat is een keukenrol toch lekker... Ondertussen zit het ventje terwijl hij dit verhaal zit te type te rukken... Klaarkomen zal wel niet lukken te zielig..... We gaan verder: Aan het einde van onze hevige sexpartij lagen we op bed.. Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik nog steeds veel van haar houd maar erg gechanteerd word door Mariska omdat ze alles wil vertellen. Ik vertel alles eerlijk en hoop dat ze in huilen barst... Maar omdat het maar een rubberen pop of een droom is vroeg ze of Mariska misschien niet een keer zin had om langstekomen "dan kunnen we eens met zijn drieeen praten zei ze.." Zondag: Mariska kwam als eerste bij ons aan de deur.. Toen kwam mijn vriendin na een uur praten over diertjes en plantjes.. Gingen we naar boven toe met zijn drieen, want ik was de chips vergeten en oeps dat lag nu boven.... Maar toen zei Mariska weer van die geile woordjes tegen me en begon mijn vriendin me te pijpe... Ik voelde me erg gevleid... Nou kortom we hebben een lekker triootje gehad.... Nu het volgende probleem ik zou graag een vierde persoon erbij betrekken het liefst een sterke jongen..... Najaaa zo kan ik nog wel verder lulle!! Zeik toch op man.. !!! Ik hoop dat je je lul na dit verhaal eraf rukt...!!! Bisous (jeeewwww gadver), DaLoverBoy
Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 19:44. |
![]() |
|
![]() |
sorry ik ben vandaag de hele dag niet thuis geweest...gisterenavond heeft mijn vriendin hier geslapen, dat was wel een beetje moeilijk voor me, zo na wat er gebeurd was met marisa die middag
vanmiddag kwam marisa bij me langs, en hebben we sex gehad omdat zij nog steeds zegt dat ze het anders aan mijn vriendin vertelt ![]() het lijkt erop dat ik er nu een relatie op na moet gaan houden, en dat heb ik echt nooit gewild ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dank je... Weet ik ook van me eigen.... Maar ik durf het tenminste nog te laten zien jij niet!
Jij bent zo eng en vies dat je zelfs niet een foto wil opsturen............ Oh jaaa en nog wat... Ik heb al genoeg vriendinnen in het echt gehad die ik niet bedonderd heb.. En deze waren wel allemaal voelbaar en waren niet van plastic... Dus ga maar lekker verder dromen... ![]() Bisous, DaLoverBoy
Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 20:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat word een tijdje veel vis eten, want er zullen dubbele sexuele prestaties van je verwacht worden! Je hebt zink nodig. En een goede agenda, want er twee vrouwen op na houden vergt zorgvuldige planning. Na een poosje krijgt ook Marisa wel genoeg van je. Of is er meer aan de hand dan alleen sex?Of is die sex zo hemelschokkend? Wat is er zo ge-wel-dig aan jou dat je gechanteerd moet worden?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lekker weertje, is het niet? Het zal dit weekend wel weer eindigen met een fikse stormbui, maar ach, zolang dit nog niet voorbijtrekt is het zaaalig strandweer.
Niet te vergeten de lentebloemetjes die weer de grond uitschieten! Ja, als het aan het weer ligt, gaan we weer een frisse tijd tegemoet... Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 16:42. |
![]() |
|
![]() |
we zijn nu inmiddels een week verder. ik heb nogsteeds sex met Marisa en hoewel ik dat eigenlijk niet wil omdati k dan mijn vriendin bedrieg, heb ik maar besloten het beste ervan te maken
marisa is een heel mooi meisje en ik kan er best van genieten ook al wil ik het eigenlijk niet maar ik heb geen andere keuze want anders vertelt ze het aan mijn vriendin en dan is mijn relatie misschien voorbij en dat is nog veel erger ![]() soms vind ik het wel moeilijk om met mijn vriendin sex te hebben vooral als ik vlak daarvoor het met marisa heb gedaan maar het moet toch anders word ze achterdochtig nu heeft ze niets door want ik probeer in bed weer net zo te zijn als altijd ik zag dus helaas geen andere oplossing, en ik hoop dat marisa me ooit zat word zodat we weer verder kunnen gaan met ons leven, mijn vriendin en ik inmiddels hebben we besloten samen te gaan wonen, vanaf 1 juni!! dat is wel goed nieuws he...het kinderidee stellen we nog even uit!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan die marisa altijd nog proberen over te halen tot een potje wurgsex, en dan het touw iets te lang strak trekken...
|
Dit vind ik inderdaad wel erg zielig, sorry hoor... Tip? Vertel je vriendin dat je weeeeer de fout in bent gegaan en geef haar de kans om jou te dumpen... Klinkt misschien hard, het spijt me :-( Maar ik probeer me in haar situatie te plaatsen, ik zou me vreselijk voelen!!
|
![]() |
Jezus wat ben jij een Paardebeffer. Als ik jou was zou ik maar vast een trein opgaan zoeken, het liefst een intercity, want echt je moet je schamen.
Dan kan je nog wel gaan zeggen het ging perongeluk, maar als je bij 2 meiden zit dan hou je daar al rekening mee.... Dus niet al te diep over erotische onderwerpen ingaan enzo.
||
Citaat:
En trouwens ik denk ook dat deze meneer dat hele verhaal heeft lopen verzinnen, want KOM OP... NIEMAND is toch zo dom? Of vergis ik me nou in de Nederlandse bevolking? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seks met vreemde op shortski, liep uit de hand joooooooooos | 7 | 23-03-2011 19:52 | |
Seksualiteit |
wil een keer seks met een andere... Verwijderd | 29 | 04-11-2010 15:41 | |
Seksualiteit |
sex met het eigen geslacht ? francisco | 55 | 02-07-2008 17:34 | |
De Kantine |
weerwolfspel #31 twinkebel | 500 | 03-04-2007 20:36 | |
Verhalen & Gedichten |
seks in een boek voor 10-13 jarigen? Teetee | 38 | 27-02-2004 19:04 |