Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, het was niet bijster boeiend, er was wel een gast uitgenodigd die een gespleten tong had, maar verder was het een discussie over of het verantwoord was, hoe ver iemand zou gaan, enz.
Op zich wel grappig, hoor, trouwens.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed, het heeft ook helemaal geen zin. Als je lichaamsdelen amputeert blijf je gewoon phantoom pijnen en jeuk voelen... Ik snap niet dat mensen stompjes aantrekkelijk kunnen vinden. Die splittongue is al zo oud als de weg naar Rome, en volgens mij kan je je ook nog steeds op zn kop laten kruisigen. gatverredamme |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ffies serieus, t valt idd op en orale sex wordt dan ook..uhm...interessant. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat doe je toch niet... Een oorbel hoort ook niet van nature maar is meer geaccepteerd. Ik vind het gewoon not done
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |
De Kantine |
Tot ziens - Hoe neem jij afscheid? perfectme | 136 | 25-07-2005 10:47 | |
De Kantine |
Hoe goed kan jij tegen bloed? [waarschuwing: BLOEDERIG] Rabbi Daniel | 106 | 20-01-2004 21:54 | |
De Kantine |
scholieren.com cha0s | 74 | 21-05-2003 18:05 | |
Lifestyle |
Plaats hier een foto van je tattoo en/of piercing kussie van Michelle | 197 | 06-03-2003 22:20 | |
Muziek |
laatste aankopen 86dagreed | 180 | 04-01-2003 17:59 |