Advertentie | |
|
![]() |
|
Top Ten things NOT to Say to a Goth
1) "Wait...let me guess.....Insane Clown Posse?" 2) "You know, I really think you're more of a spring.." 3) "Will you stop whining already??" 4) "Brown is really the new black...." 5) "Embrace the darkness? What the hell does that mean, anyway?" 6) "Bananarama really was the best band of the 80's...." 7) "So....do you like death, and stuff?" 8) "I didn't like Interview with a Vampire.....Brad Pitt wasn't cute enough...." 9) "Why are you wearing that skirt? Are you like, gay or something?" 10) "Don't you think you're being just a *bit* hypocritical?" |
![]() |
|
weetje wat ook heel mooi is? als je gewoon in iemand zijn ogen ziet dattie een kutleven heeft. van die hondenogen(maar dan niet te!) een voorbeeld: jeremy davis. speelde in saving private ryan die verpleger.....echt een heeeeeeel erg mooie man...
||
![]() |
Citaat:
![]() oe, of dat halflange haar, en dan zo ontzettend stijl ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel een leuke topic ![]() |
![]() |
|
Een pak vind ik echt NOT done...nouja okee sommige uitzonderingen daargelaten....t kan wel mooi zijn, sommige pakken dan bij sommige mannen/ jongens.
Maar wat mijn ervaring betreft: vreselijk, die jochies van 17 in van die pakken als je een mediawinkel/ telefoonwinkel o.i.d binnenstapt....HEAO yuppen brrrrr. En mannen in pak (stropdas en blouse dan- en meestal bierbuik) vind ik helemaal niks...hardwerkende carrierebeesten...kakkers...yuppen...bah. |
![]() |
||
Citaat:
Ja...dat wil ik ook wel weten...ik weet nog niet eens wat EMO nou precies is (hardcore maar dan met gevoeligere teksten???? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens kwam er vandaag achter wat ik ook echt sexy vind bij een gozer > de overgang van de elleboog naar de bovenarm .. dus het beginnende stukje spierbal zeg maar (en dan hoeft de arm echt niet zo gespierd te zijn)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
als ie zo'n omgekeerde driehoek lichaam heeft, maar dat dat dan zijn bňuw is, maar niet zijn spieren...
ooooh ohh ik was verliefd op mijn vriendje toen ik hem nog maar net kende, maar we nog niets hadden en ik dacht dat ie ielig was, dat vond ik niet erg, en ook niet vreemd, want ik val op de een of andere manier op jongens die ielig zijn, niet dat ik dat perse sexy vind, maar de jongens die ik leuk vind, zijn altijd ielig maargoed we waren op een of ander feest en hij liep zo een stuk voor me uit en hij had een beetje strak mouwloos shirtje aan, met een vest erover, maar toen trok ie ineens zijn vest uit, en deed dat om zijn middel, daardoor werd zijn shirtje bij zijn middel zo helemaal om zijn middel heengedrukt en toen ineens werd duidelijk dat ie echt zo, hele smalle heupen en heeele brede schouders heeft ik bezweek ter plekke nu ik zijn lichaam beter ken, weet ik dat ie perfect is, niks niet ielig, hij heeft echt mmmmmmm zo'n heerlijk lijf met mooie armen en zachte billetjes en zijn borstkas heeft zo'n heel zacht velletje en en en en hij heeft een geweldig leuk hoofd waarmee die echt zo, soms heel dronken en wazig uit zijn ogen kijkt, maar sinds ie verliefd op mij is ook heel vaak lief lachend en schattig wat ik sexy aan hem vind... als hij verteld over wat ie interessant vind... dan leeft ie helemaal op, prettige bijkomstigheid is dat we dezelfde interesses hebben, ik hang werkelijk aan zijn lippen en ik verdrink in zijn ogen als ie zo vol passie met gebaren en alles en gezichtsuitdrukkingen duidelijk maakt dat dat ene boek dat ie gelezen had zo geweldig was, of de film die hij gezien had, of de opdracht die hij op school kreeg... *zucht* hij is ook sexy als hij danst... en eigenlijk in al zijn bewegingen... hij beweegt prachtig, heel stoer maar toch ook avontuurlijk... dan rent ie zo rond als een jonge hond van hot naar her omdat er zovee te beleven is... prachtig zoals hij geniet van het leven... dat is echt sexy
||
Citaat:
![]() Wat ik ook wel heel goed vond bij Rogier... Hij had de mouwen van een overhemd afgescheurd. En toen had -ie er een armbandje van gemaakt.. dat matchte dus met z'n mouwloze shirt ![]() Dat soort details zijn super ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
- iets langer gestyled haar
- ijzig blauwe ogen. - donker haar. (donker bruin zwart haar) - nongalante kleding. (spijkerbroek met "strak"tshirt of overhemd) ![]() deze zijnook fijn trouwens ![]()
Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 13:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eens, hij is leuk. ![]()
||
Citaat:
omg, dat is zo sexy!
|
Laaaaaaage te wijde broek...
muts! waar dan halflang haar onderuit komt... grote skateschoenen... die tatoe van Bam Margera ![]() lippiercing... grote koptelefoon op *frons* ![]() en zweetbandjes... *kwijl* mocht iemand zich hierin herkennen: MAIL MIJ!!! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
okselhaar bij mannen misterme | 71 | 07-05-2004 16:32 | |
Lifestyle |