Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf 3 jaar op zo een school gezeten. In groep 3,4 en 5 ! Daarna wou ik echt van die school af!! Omdat het zo streng was, als je je hoofdoek vergeette moest je strafwerk schrijven. Zo ga je alleen maar tegen t geloof keren. Ik vind het maar nix die scholen en dan heb ik het niet alleen over islamitische maar alle scholen die 'gelovig zijn'.
Je kan niet leren geloven... geloof zit in je hart.. (of niet) Of het de intergratie bellemmert weet ik niet maar het bevordert t niet.. dat weet ik wel zeker!
||
Citaat:
Ik ben niet moslim-lievend zoals je misschien in andere topics al gemerkt hebt....maar vind het wel slecht dat ze op gewone basisscholen waar veel allochtonen zitten het OETC (onderwijs eigen taal en cultuur) afschaffen ![]() Ik vind het ook juist goed als kinderen hun thuistaal nog een beetje beheersen en uit allerlei onderzoeken is ook gebleken dat het de taalvaardigheid en het leren van het Nederlands alleen maar vergemakkelijkt (vooral als het NT2 onderwijs en NL onderwijs een beetje synchroon loopt...zelfde begrippen..zelfde verhalen etc.) als kinderen OETC lessen krijgen. |
![]() |
|
[QUOTE]$dollarchick$ schreef op 27-10-2003 @ 10:22:
[B][B]Ik heb zelf 3 jaar op zo een school gezeten. In groep 3,4 en 5 ! Daarna wou ik echt van die school af!! Omdat het zo streng was, als je je hoofdoek vergeette moest je strafwerk schrijven. En dat terwijl je in Turkije geeneens een hoofddoek op mag op scholen e.d. Maarja daar zijn godsdienst en staat dan ook gescheiden en hier in NL mag je godsdienstige scholen hebben.... |
![]() |
||
[QUOTE]Tulpje6 schreef op 30-10-2003 @ 19:51:
[B] Citaat:
Gelukkig gaan ze dat weer terugdraaien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Op wie zou je nu stemmen? (poll) T_ID | 500 | 30-09-2006 01:14 | |
'Mislukken integratie schuld PvdA' Atje85 | 148 | 13-01-2004 21:26 | |
Geen Joodse scholen meer Nickless Cage | 172 | 16-12-2003 16:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Naar aanleiding van NOVA: Hirschi Ali vs Said Benayad :P | 55 | 12-12-2003 21:37 | |
Islamitische scholen verbieden !!!!. Milayo | 50 | 13-11-2002 17:15 | |
Weg met moslimscholen? mammamia | 62 | 26-03-2002 20:59 |