Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Men moet niet altijd aan een persoon, de ondernemer denken, maar aan de maatschappij, op naar de goelag met die koelak van een ondernemer ![]() Communistische kletspraat uitslaan kan ik wel redelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wáár gaat die revolutie plaatsvinden? Ik wil natuurlijk wel eersterangs zitten he ![]()
||
Citaat:
![]() nee, eerlijk, ik ga niet meestrijden als er bloed zal vloeien....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou t ding vasthouden ... bekijken ... rustig rondraaien ... es kijken wat er in zit ... de trekker overhalen ... richtend op de lucht ... voorzichtig weer los laten ... nog eens bekijken ... in me zak stoppen ... met de bus naar *** gaan ... aanbellen ... groeten en naar binnen gaan ... 'kijk' ... pistool laten zien ... inhoud laten zien ... richten ... trekker overhalen .... naar beneden richten ... weer loslaten ... naar buiten gaan en de deur achter me sluiten ... weer terug naar huis
![]() dat zou ik doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 Verwijderd | 500 | 14-05-2011 16:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran Prof. J. Visser | 500 | 10-05-2006 17:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |