Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Godverdomme, waarom zetten die hoeren dit niet gewoon op de site?
Ik kom er toevallig op via google, maar op de site zelf staat geen enkele link of wat dan ook. Ik denk coole pics te kunnen maken, staat er van die bullshit dat het verboden is. Hoe smokkelen jullie fototoestellen mee? Of controleren ze daar verder niet echt op? |
![]() |
||
Citaat:
![]() De mensen in Nijmegen hadden het wel goed voor elkaar, lekker met verrekijker voor het festival gaan zitten. Wat een ravage daar trouwens hehe. Al met al een voor mij iig zeer geslaagd festival. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb idd ruim genoeg toestellen gezien ja, maar ik ga geen 10 dokken voor zo'n baggerwegwerpding. |
![]() |
||
Citaat:
hehe
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij konden ze iig niet beroven, had constant me handen in me zakken, behalve bij applaus en \m/ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
IS DAT JOUW JAS?!?!?! AHAHAHAHA over een jas die lag weg te rotten op de grond, mja niet mijn humor waarschijnlijk ![]()
||
Citaat:
|
oja, wat ik allemaal gezien heb
Shadows Fall: Paar nummers gezien, beetje jammer dat ze al waren begonnen toen het meeste volk nog niet binnen was. Maar Wat ik ervan gezien heb was wel vet, had ze al es gezien in Hardenberg. Ill Nino: Wel OK, die zanger is er wel op vooruit gegaan in vergelijking met 2 jaar geleden. Children Of Bodom: Vierde keer dat ik ze zag, en ik heb ze nog nooi teen slecht optreden zien geven. Die Warman staat er echt bij alsof het em totaal geen moeite kost wattie speelt hehe ![]() Soulfly: Is ook nooit verkeerd, veel nummers van Sepultura gehoord, alleen dat gefreak met die trombone enzo had van mij niet gehoeven. Daardoor kon Eye For An Eye niet gespeeld worden ![]() Slayer: Bruut, maar dat stond hier boven al.
||
![]() |
Citaat:
Toen ik naar de uitgang liep lag er ergens een donkerblauwe jas op de grond.. misschien even bellen of ze hem nog hebben.. Maar heb me ook prima vermaakt. Vond ill nino erg leuk, was de eerste keer dat ik ze zag en hoorde maar vond ze echt vet. nightwish, ja.. leuk om gezien te hebben.. zelfde geld voor after forever. Dimmu Borgir.. stuk van gezien.. en zeg hoe die er uit zien zo in het wit met van die zwarte sterren om hun ogen.. brr slayer vond ik toch wel ![]()
|
Wat ik gezien heb:
Mastodon ; Was erg tof, die lui hadden er ook zichtbaar veel lol in om te spelen. Ill Nino : Stond op een afstandje maar aan mijn mening dat het een kutband is, is niets veranderd. Daarbij beschikte die aap over een woordenschat die vergelijkbaar is met die van Fred Durst. Children of Bodom : Klonk wel leuk genoeg om even wat bij te gaan eten ![]() Soulfly : Heb altijd de nummers met andere instrumenten leuker gevonden, dus op het eind heb ik me prima vermaakt. Life of Agony : Optreden van de dag voor mij. Érg tof om ze eindelijk live aan het werk te zien. Later op de avond nog een praatje met ze gemaakt bij de Aardschok tent <3 Nightwish : Buiten het gillende publiek om had ik het best naar mn zin hier, dat vrouwtje was erg enthousiast en mocht er best wezen ![]()
|
Ill Nino, leuk.
Children of bodom, ook leuk maar naar een tijdje dat ook wel gezien. Soulfly, leukleukleuk. Life of Agony, daar kwam ik voor, echt geweldig. Heel erg gaaf. Enige minpuntje vond ik dat bijna alles wat ze speelde van River Runs Red kwam, de rest van de nummers zijn ook goed. Enfin. Echt heel goed. Dimmu Borgir, mjah niet super had er meer van verwacht. Nightwish, tering wat een kattengejank zeg. Slayer, leuk om een keer gezien te hebben maar niet dat ik er de volgende keer na toe ren. Sfeer was leuk, jammer dat het niet wat warmer was, wel koel dat er gegeven moment een zonnetje bij kwam. Prima vermaakt. Life of Agony was voor mij absoluut het best.
|
![]() |
Poeh, het was me wat
Erg genoten.... Children was wel een beetje het hoogtepunt voor mij, een ERG goed optreden, energiek, strak, erg vet Nightwish en After Forever, tja, leuk om even langs te zijn gelopen, maar ik houd er persoonlijk niet zo van.. Daarbij vond ik die rode Nightwishdildo wel een beetje vies.... Bij Nightwish viel me erg op dat er steeds gevraagd werd om respons, maar dat dat er amper van kwam... dat was vooral chill bij Dimmu, waarbij iedereen helemaal meeging.... Slayer, tja, tjatjatja, ik ben erg blij dat ik niet al te hard in een pit ben meegesleept... stelletje gekken ![]() Ill Nino vond ik ook verbazend goed, ook al doet Nu-metal me niet zo veel... Shadowsfall was gewoon heel erg goed, ik kende ze al, ze zijn in Amerika al vrij bekend (en terrecht) Hopelijk komen ze vaker in Nederland langs... en die schitterende dreads ![]() ![]() ![]() Agent Steel: hahaha, powermetal... ![]() ![]() Ooomph: mooi pakjes... verder niet heel erg overweldigend Mastodon vond ik niet heel erg pakkend, wel aardig en ook wel strak e.d., maar niet een hele inspirerende stijl ofzo Bij Deicide een beetje hetzelfde, niet zo kenmerkend, vooral strak en hard... Bij Deicide was het geluid ook redelijk klote.. Soulfly, wel aardig, niet zo lang gestaan Life of Agony deed me ook niet zo bijzonder veel... de man heeft een mooie stem, maar ik loop er niet al te warm voor...
||
![]() |
Citaat:
mee te gaan in de optredens zonder dat je oververhit raakte. Slayer heb ik de pit volle 1,5 uur volgehouden, bij Life Of Agony ook heel de set, wat op Ozzfest in 2002 door de temperatuur een stuk lastiger was. Maar ik heb begrepen dat er maar twaalfduizend mensen waren ? Hopelijk heeft de organisatie wel wat verdiend, anders vrees ik een beetje voor verdere festivals met deze line-up en opzet. |
![]() |
|
Jah, jammer dat de Goffert geen echt festivalterrein is...
Klonk wel leuk, ik vind de apparatuuropstellingen op dynamo meestal niet tegenvallen, dus dat scheelt. De lineup had ik in z'n geheel al eens gezien en tjah... Het was in ieder geval beter georganiseerd dan Fields of Rock, maar dat kan ook bijna niet anders... Hoelang stond je te wachten voor je drinken en muntjes? Nog best lang, toch?
||
![]() |
Citaat:
nu ik er over nadenk............. ![]() ![]() Bij Dynamo 2000 waren er 20.000 ofzo, en dat merkte je wel toen duidelijk in de wachttijden etc, net zoals Main Supreme hier eerder zegt over Fields Of Ruck ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nergens hoeven wachten, alleen heel even voor de ingang.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Neuh, tis gewoon zo dat ik best lang zonder drinken kan. Ik had het met 2 keer drinken ook wel kunnen doen, maar als het me 1 keer te binnen schiet dat ik wel zin heb om wat te drinken dan moet ik ook ff snel drinken. Maar door de bands denk je er gewoon niet zo snel aan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb in elk geval nooit meer dan een halve minuut ofzo gewacht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Jammer voor je joh, dat je op zo'n kloteplek stond ![]() Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 12:29. |
![]() |
||
Citaat:
Ik stond vooraan bij CoB ![]()
|
Verwijderd
|
Ik stond ongeveer een kleine 10 meter recht voor het podium
![]() Maar ik kon helaas pas bij Downfall lekker bangen, want ik stond steeds tussen van die malloten die lichtjes stonden te deinen ![]() Stond bij 1 van de eerste concerten ook in de buurt bij een vage gast die op een leipe manier aan het bewegen was. Niet echt dansen ofzo, maar meer van die shit die je van die martial art knakkers wel eens ziet doen, zo'n beetje lopen te bezweren met je armen etc ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Khad overigens een Alchemy T-shirt met een rode Wyvern aan, dus dat valt wel op tussen al die metal-shirts ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
''Ja, ik draag een zwart t-shirt'' 'Om precies te zijn, ik draag een t-shirt van een metalband'' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
30 en 31 aug: Dynamo Outdoor, gratis 2 daags festival Eindhoven PieterB | 5 | 29-08-2008 05:40 | |
Muziek |
Stratovarius' coming out Verwijderd | 137 | 04-05-2004 16:24 | |
Muziek |
Dynamo 2004 Fog. | 2 | 26-04-2004 09:40 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |
Dynamo Open Air 2004 in Rosmalen?? jnieuwelaar | 45 | 08-11-2003 17:01 | |
Muziek |
OZZFEST en DYNAMO volgend jaar samen!!!! IEMOW-KOR | 22 | 19-07-2002 17:05 |