Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 14:25
Verwijderd
Ik zal helaas een stuk van Slayer moeten missen. Kwil namelijk wel op tijd weg om thuis te kunnen komen(Apeldoorn).
Advertentie
Oud 04-06-2004, 14:44
Verwijderd
Godverdomme, waarom zetten die hoeren dit niet gewoon op de site?
Ik kom er toevallig op via google, maar op de site zelf staat geen enkele link of wat dan ook.
Ik denk coole pics te kunnen maken, staat er van die bullshit dat het verboden is. Hoe smokkelen jullie fototoestellen mee? Of controleren ze daar verder niet echt op?
Oud 06-06-2004, 11:38
mainsupreme
mainsupreme is offline
dynamo was een zeer geslaagd festival. het had dan wel neit de grootste line-up ooit. de sfeer en faciliteiten waren echt super. Ik vreesde opzelfde taferelen als bij fields of rock dat ook gehouden werd in goffertpark. Daar moest je een uur wachten op je drinken en was vanaf 13:00 het voorste gedeelte van de mainstage zo bezet dat je nooit meer vooraan kon komen.
Maar de eet en drinktentjes waren duur maar wel heel goed.
En dan de bands zelf. Voor mij was het hoogtepunt en dieptepunt beide een blackmetalband. CoB was een ongelooflijk goed en strak gespeeld concert en het hele publiek ging er ook in op, ze hadden makkelijk 1,5 uur kunnen spelen voor mijn gevoel ipv. de 45min die we nu kregen.

Dimmu borgir verwachtte ik heel veel van, ok ik ken het pas sinds hun "sell-out" laatste cd, maar ik hoopte op veel show. Ik ging zelfs eerder weg bij nightwish om goed te staan bij dimmu, maar ik vond het saai en er was totaal geen show.
Grootste verassing vond ik mastodon, die muziek klink echt heel goed en ze vonden het echt geweldig om op dynamo en in nederland te zijn, en aan de hoeveelheid mastodon shirts die er verkocht werden sloeg het behoorlijk aan.
En het concert van life of agony vond ik ook heel sterk, die keith heeft echt een hele sterke en goede stem. Zelfs in de staat waarin hij verkeerde, hij was flink aan het trippen op het podium

dus al met al een geslaagd festival
Oud 06-06-2004, 11:52
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Slayer was vet, alleen te kort. Wel veel oude nummers

Hell Awaits, Dead Skin Mask, Mandatory Suicide, Postmorten/Reign In Blood, South Of Heaven, Spill The Blood, Necrophiliac, War Ensemble en uiteraard Angel Of Death
Oud 06-06-2004, 12:02
Hypocrisy_Female
Hypocrisy_Female is offline
slayer was idd vet

het was gezellig!
het was me alleen te duur maar dat had ik van te voren kunnen weten
Oud 06-06-2004, 12:34
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
mainsupreme schreef op 06-06-2004 @ 12:38 :
dynamo was een zeer geslaagd festival. het had dan wel neit de grootste line-up ooit. de sfeer en faciliteiten waren echt super. Ik vreesde opzelfde taferelen als bij fields of rock dat ook gehouden werd in goffertpark. Daar moest je een uur wachten op je drinken en was vanaf 13:00 het voorste gedeelte van de mainstage zo bezet dat je nooit meer vooraan kon komen.
Maar de eet en drinktentjes waren duur maar wel heel goed.
En dan de bands zelf. Voor mij was het hoogtepunt en dieptepunt beide een blackmetalband. CoB was een ongelooflijk goed en strak gespeeld concert en het hele publiek ging er ook in op, ze hadden makkelijk 1,5 uur kunnen spelen voor mijn gevoel ipv. de 45min die we nu kregen.

Dimmu borgir verwachtte ik heel veel van, ok ik ken het pas sinds hun "sell-out" laatste cd, maar ik hoopte op veel show. Ik ging zelfs eerder weg bij nightwish om goed te staan bij dimmu, maar ik vond het saai en er was totaal geen show.
Grootste verassing vond ik mastodon, die muziek klink echt heel goed en ze vonden het echt geweldig om op dynamo en in nederland te zijn, en aan de hoeveelheid mastodon shirts die er verkocht werden sloeg het behoorlijk aan.
En het concert van life of agony vond ik ook heel sterk, die keith heeft echt een hele sterke en goede stem. Zelfs in de staat waarin hij verkeerde, hij was flink aan het trippen op het podium

dus al met al een geslaagd festival
Zelfde. Ging ook eerder weg bij Nightwish om naar Dimmu te luisteren. Viel wat tegen, maar ik vond het toch leuk om ze een keer live te zien. Maar had toch graag Nightwish afgezien. De sfeer daar was echt lekker gezellig. Jammer genoeg heb ik het grootste gedeelte van Slayer gemist, stomme treinen .

De mensen in Nijmegen hadden het wel goed voor elkaar, lekker met verrekijker voor het festival gaan zitten. Wat een ravage daar trouwens hehe.

Al met al een voor mij iig zeer geslaagd festival.
Oud 06-06-2004, 12:43
Stekel41
Stekel41 is offline
het was heel vet ill nino was heel goed
maar het was heel gezellig ensow, maar er waren ook van die stoned gasten die heeeel irritant waren.
er werd gewoon weed gerookt als mensen optraden
misschien moet daar betere controle op komen..
Oud 06-06-2004, 12:48
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Oh man ik heb me prima vermaakt Heel wat bands gezien,
goede service en kwaliteit qua eten en drinken (maar mocht ook wel voor dat geld), het weer was perfect voor moshen, en het belangrijkst: het geluid stond echt goed afgesteld, helemaal als je het vergelijkt met de vorige 3 festivals in het Goffertpark.
Verder schat ik dat er 15.000 man waren.
Anyway helemaal gezien:
Shadows Fall: Strak gespeeld, contact met publiek, ruime
voldoende, helemaal voor een nieuwe en jonge metal band die 'echte' metal speelt. Nee, in deze gasten zit toekomst.

Ill Nino: Voor wat het was(nu-metal) goed gespeeld, ook zij kwamen gemotiveerd over, kheb me vermaakt zonder dat het mijn ding was en dat is positief.
Children Of Bodom: Voor mij persoonlijk hoogtepunt, super
goed gespeeld, en een uitstraling van hier
tot overmorgen.
Life Of Agony:Leuke pit, speelde goed maar iets te overgehyped
waardoor ze mijn verwachting niet helemaal waar
maakten.
Dimmu Borgir: Waren erg goed op dreef, veel contact met publiek
maar khad iets meer stageelementen etc verwacht.
Slayer: Tja, waren gewoon weer erg goed, was 1 grote megapit, en kheb het de hele set volgehouden (1,5 uur).

Stukken gezien: Oomph, charistmatische voorman, en potentie om ook in Nederland, net zoals Rammstein deed, door te breken bij de mainstream, met hun industrial-rock.
After Forever klonk ook lekker, Agent Steel heb ik ook nog ff in meegebeukt.
Grote tegenvaller was Soulfly, als 1 van de weinigen hadden ze bagger geluid, en de zware bassen overstemden de gitaarklanken veel te veel.
Hmm al met al misschien erg positeif over alles maar de bands speelden op Soulfly na gewoon erg goed en gepassioneerd.
Geen enkele band kwam geforceerd en verplicht over
Dynamo Open Air 2004 was geslaagd.
Oud 06-06-2004, 13:11
Verwijderd
ik vond het geluid niet altijd even best hoor, zeker bij deicide werd ik weggeblazen door de dubbel base, en de rest hoorde ik amper.. maargoed dat zal wel zo horen ofzo

verders was het vette shit
Oud 06-06-2004, 13:20
Master of Puppets
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 06-06-2004 @ 13:48 :

Slayer: Tja, waren gewoon weer erg goed, was 1 grote megapit, en kheb het de hele set volgehouden (1,5 uur).
Oh, dan stond jij achter mij geloof ik.
Oud 06-06-2004, 14:20
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Leuke dag gehad, geluid was in mijn ogen niet geweldig. Trieste vertoning blijft Dimmu Borgir, zelfs live, Nightwish was ook al niet beter. Een beetje pyro en vuurwerk gebruiken heeft bij mij niet het effect dat het dan beter word. Children Of Bodom was wel ok, voor de rest was Life Of Agony ideaal om te gaan eten... Soulfly vond ik het leukste om te zien, maar dat is persoonlijke interesse, Ill Nino (na Ozzfest) is zeker wel gegroeit in stijl, maar live-preformance 2 jaar geleden was beter.
Oud 06-06-2004, 14:44
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 06-06-2004 @ 13:48 :
Oh man ik heb me prima vermaakt Heel wat bands gezien,
goede service en kwaliteit qua eten en drinken (maar mocht ook wel voor dat geld), het weer was perfect voor moshen, en het belangrijkst: het geluid stond echt goed afgesteld, helemaal als je het vergelijkt met de vorige 3 festivals in het Goffertpark.
Verder schat ik dat er 15.000 man waren.
Anyway helemaal gezien:
Shadows Fall: Strak gespeeld, contact met publiek, ruime
voldoende, helemaal voor een nieuwe en jonge metal band die 'echte' metal speelt. Nee, in deze gasten zit toekomst.

Ill Nino: Voor wat het was(nu-metal) goed gespeeld, ook zij kwamen gemotiveerd over, kheb me vermaakt zonder dat het mijn ding was en dat is positief.
Children Of Bodom: Voor mij persoonlijk hoogtepunt, super
goed gespeeld, en een uitstraling van hier
tot overmorgen.
Life Of Agony:Leuke pit, speelde goed maar iets te overgehyped
waardoor ze mijn verwachting niet helemaal waar
maakten.
Dimmu Borgir: Waren erg goed op dreef, veel contact met publiek
maar khad iets meer stageelementen etc verwacht.

Stukken gezien: Oomph, charistmatische voorman, en potentie om ook in Nederland, net zoals Rammstein deed, door te breken bij de mainstream, met hun industrial-rock.
After Forever klonk ook lekker, Agent Steel heb ik ook nog ff in meegebeukt.
Grote tegenvaller was Soulfly, als 1 van de weinigen hadden ze bagger geluid, en de zware bassen overstemden de gitaarklanken veel te veel.
Hmm al met al misschien erg positeif over alles maar de bands speelden op Soulfly na gewoon erg goed en gepassioneerd.
Geen enkele band kwam geforceerd en verplicht over
Dynamo Open Air 2004 was geslaagd.
Ik heb jou Reinier en Daan helemaal niet gezien! maar komt waarschijnlijk ook omdat ik alle bands van een afstand heb bekeken tja kvond het gezellig & heb een paar leuke bad religion dingetjes gekocht
Oud 06-06-2004, 15:08
Verwijderd
Was een coole dag. Ik kende Shadow's Fall eerst nog niet, maar het klonk erg vet. Vooral als die lui met z'n 3en zongen.
Best wel klote eigelijk dat er bij Nightwish eerst wat probleempjes oid waren. De soundcheck duurde iig irritant lang. En dat vuur op het podium was wel lekker. Alleen zo'n t-shirt is wel wat frisjes Ze hadden in elk geval wel lol in het spelen en dat is erg fijn om naar te kijken.
Ik moet wel zeggen dat hun optreden vrij abrupt eindigde. Niet eens iets van 'dit is het laatste nummer' Volgens mij probeerde Tuomas ook nog ff of ze nog mochten spelen, maar dat zal wel niet gekund hebben omdat Slayer dan uit zo lopen
After Forever heb ik helemaal mee kunnen pikken en het klonk erg goed. Ik vond de Maiden cover erg geslaagd. Kon ik tenminste ook ff meezingen En dat Pippi Langkous tune opeens was weird
Dimmu Borgir vond ik wel goed klinken(de nummers die ik ken, herkende ik iig ), maar ik had ook veel meer show verwacht
Ook al ben ik geen Sepultura of soulfly fan, toch is het gewoon cool om Max live te zien. Gewoon 1 van die grote mannen uit de metal , al ging ik bij Roots, Bloody Roots al richting het andere podium om een goed plek bij AF te krijgen.
Helaas moest ik om 10 uur al weg om de trein te kunnen halen
Laatste nummer wat ik hoorde was Necrophiliac. Ik ben verder geen slayerfan, ik ken gewoon een paar losse nummers, maar ik had toch nog gehoopt Angel of Death of Reign in Blood(of is het Raining blood?) te horen

Me enige teleurstelling is wel een beetje dat ik bij de meeste bands volgens bij lui stond die niet zo dicht bij hoorden te staan(oftwel, ik ken de nummers en wil dichtbij en lekker headbangen, maar dan staat er zo'n gast statisch voor een beetje mee te deinen). Ik heb dus eigelijk niet lekker kunnen headbangen, al heb ik nog wel COB'sdownfall ff mooi mee kunnen bagnen omdat de apen voor me naar de andere kant gingen
Oud 06-06-2004, 15:23
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
Ik denk coole pics te kunnen maken, staat er van die bullshit dat het verboden is. Hoe smokkelen jullie fototoestellen mee? Of controleren ze daar verder niet echt op?
En toch nog foto's gemaakt of niet ?
Kneep hem zelf wel ff van te voren. Maar men deed er absoluut niet moeilijk over, alleen over m'n blikje fanta helaasch. Bij die singeer sessies van Nightwish stond men gewoon tussen de bewaking in te fotograveren . Heb dus zelf wat leuke kiekjes kunnen maken.
Oud 06-06-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Nefiāth schreef op 06-06-2004 @ 16:23 :
En toch nog foto's gemaakt of niet ?
Kneep hem zelf wel ff van te voren. Maar men deed er absoluut niet moeilijk over, alleen over m'n blikje fanta helaasch. Bij die singeer sessies van Nightwish stond men gewoon tussen de bewaking in te fotograveren . Heb dus zelf wat leuke kiekjes kunnen maken.
Helaas geen foto's gemaakt. Me maat kwam me ophalen s'ochtends. Zegt die malloot dat het 'streng verboden' is. Handig dat ie dat zegt als me moeder erbij zit die dan weer moeilijk zou gaan doen als ik het meegenomen had
Ik heb idd ruim genoeg toestellen gezien ja, maar ik ga geen €10 dokken voor zo'n baggerwegwerpding.
Oud 06-06-2004, 15:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
leuk dagje
Ik vond slayer beetje tegenvallen, vooral de zang. Verder is mijn jas + sleutels nog gejat en is gebleken dat voetballen met drank op altijd erg leuk is.
Oud 06-06-2004, 15:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Stekel41 schreef op 06-06-2004 @ 13:43 :
maar het was heel gezellig ensow, maar er waren ook van die stoned gasten die heeeel irritant waren.

hehe
Oud 06-06-2004, 16:32
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
birthmark schreef op 06-06-2004 @ 16:52 :
hehe
, ik dacht nog, of ik zou moeten reageren.
Oud 06-06-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 06-06-2004 @ 16:42 :
leuk dagje
Ik vond slayer beetje tegenvallen, vooral de zang. Verder is mijn jas + sleutels nog gejat en is gebleken dat voetballen met drank op altijd erg leuk is.
Was dat dan misschien jouw jas die ik tijdens Slayer enkele malen door de lucht zag vliegen?

Mij konden ze iig niet beroven, had constant me handen in me zakken, behalve bij applaus en \m/
Oud 06-06-2004, 17:03
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
Stekel41 schreef op 06-06-2004 @ 13:43 :
het lijkt bijna wel nederland
Oud 06-06-2004, 17:04
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-06-2004 @ 18:02 :
Was dat dan misschien jouw jas die ik tijdens Slayer enkele malen door de lucht zag vliegen?

Mij konden ze iig niet beroven, had constant me handen in me zakken, behalve bij applaus en \m/
ik kwam wel ergens waar ze de grootste lol hadden om een jas
IS DAT JOUW JAS?!?!?! AHAHAHAHA

over een jas die lag weg te rotten op de grond, mja niet mijn humor waarschijnlijk
Oud 06-06-2004, 17:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-06-2004 @ 18:02 :

Lijkt me neit, ik was buiten het festivalterrein
Oud 06-06-2004, 18:21
Master of Puppets
oja, wat ik allemaal gezien heb

Shadows Fall: Paar nummers gezien, beetje jammer dat ze al waren begonnen toen het meeste volk nog niet binnen was. Maar Wat ik ervan gezien heb was wel vet, had ze al es gezien in Hardenberg.

Ill Nino: Wel OK, die zanger is er wel op vooruit gegaan in vergelijking met 2 jaar geleden.

Children Of Bodom: Vierde keer dat ik ze zag, en ik heb ze nog nooi teen slecht optreden zien geven. Die Warman staat er echt bij alsof het em totaal geen moeite kost wattie speelt hehe

Soulfly: Is ook nooit verkeerd, veel nummers van Sepultura gehoord, alleen dat gefreak met die trombone enzo had van mij niet gehoeven. Daardoor kon Eye For An Eye niet gespeeld worden

Slayer: Bruut, maar dat stond hier boven al.
Oud 07-06-2004, 07:19
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
birthmark schreef op 06-06-2004 @ 16:42 :
leuk dagje

Toen ik naar de uitgang liep lag er ergens een donkerblauwe jas op de grond.. misschien even bellen of ze hem nog hebben..

Maar heb me ook prima vermaakt.
Vond ill nino erg leuk, was de eerste keer dat ik ze zag en hoorde maar vond ze echt vet.
nightwish, ja.. leuk om gezien te hebben.. zelfde geld voor after forever.
Dimmu Borgir.. stuk van gezien.. en zeg hoe die er uit zien zo in het wit met van die zwarte sterren om hun ogen.. brr
slayer vond ik toch wel om een keer gezien te hebben.. publiek ging goed mee..
Oud 07-06-2004, 08:47
TommytheCat
TommytheCat is offline
Wat ik gezien heb:

Mastodon ; Was erg tof, die lui hadden er ook zichtbaar veel lol in om te spelen.

Ill Nino : Stond op een afstandje maar aan mijn mening dat het een kutband is, is niets veranderd. Daarbij beschikte die aap over een woordenschat die vergelijkbaar is met die van Fred Durst.

Children of Bodom : Klonk wel leuk genoeg om even wat bij te gaan eten

Soulfly : Heb altijd de nummers met andere instrumenten leuker gevonden, dus op het eind heb ik me prima vermaakt.

Life of Agony : Optreden van de dag voor mij. Érg tof om ze eindelijk live aan het werk te zien. Later op de avond nog een praatje met ze gemaakt bij de Aardschok tent <3

Nightwish : Buiten het gillende publiek om had ik het best naar mn zin hier, dat vrouwtje was erg enthousiast en mocht er best wezen
Oud 07-06-2004, 11:31
rodina
rodina is offline
Ill Nino, leuk.
Children of bodom, ook leuk maar naar een tijdje dat ook wel gezien.
Soulfly, leukleukleuk.
Life of Agony, daar kwam ik voor, echt geweldig. Heel erg gaaf. Enige minpuntje vond ik dat bijna alles wat ze speelde van River Runs Red kwam, de rest van de nummers zijn ook goed. Enfin. Echt heel goed.
Dimmu Borgir, mjah niet super had er meer van verwacht.
Nightwish, tering wat een kattengejank zeg.
Slayer, leuk om een keer gezien te hebben maar niet dat ik er de volgende keer na toe ren.

Sfeer was leuk, jammer dat het niet wat warmer was, wel koel dat er gegeven moment een zonnetje bij kwam. Prima vermaakt. Life of Agony was voor mij absoluut het best.
Oud 07-06-2004, 12:26
Vee
Vee is offline
Poeh, het was me wat
Erg genoten....
Children was wel een beetje het hoogtepunt voor mij,
een ERG goed optreden, energiek, strak, erg vet
Nightwish en After Forever, tja, leuk om even langs te zijn gelopen, maar ik houd er persoonlijk niet zo van.. Daarbij vond ik die rode Nightwishdildo wel een beetje vies....
Bij Nightwish viel me erg op dat er steeds gevraagd werd om respons, maar dat dat er amper van kwam... dat was vooral chill bij Dimmu, waarbij iedereen helemaal meeging....
Slayer, tja, tjatjatja, ik ben erg blij dat ik niet al te hard in een pit ben meegesleept... stelletje gekken
Ill Nino vond ik ook verbazend goed, ook al doet Nu-metal me niet zo veel...
Shadowsfall was gewoon heel erg goed, ik kende ze al, ze zijn in Amerika al vrij bekend (en terrecht) Hopelijk komen ze vaker in Nederland langs... en die schitterende dreads
Agent Steel: hahaha, powermetal...
Ooomph: mooi pakjes... verder niet heel erg overweldigend
Mastodon vond ik niet heel erg pakkend, wel aardig en ook wel strak e.d., maar niet een hele inspirerende stijl ofzo
Bij Deicide een beetje hetzelfde, niet zo kenmerkend, vooral strak en hard... Bij Deicide was het geluid ook redelijk klote..
Soulfly, wel aardig, niet zo lang gestaan
Life of Agony deed me ook niet zo bijzonder veel... de man heeft een mooie stem, maar ik loop er niet al te warm voor...
Oud 07-06-2004, 13:46
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
rodina schreef op 07-06-2004 @ 12:31 :

Sfeer was leuk, jammer dat het niet wat warmer was, wel koel dat er gegeven moment een zonnetje bij kwam. Prima vermaakt. Life of Agony was voor mij absoluut het best.
Het weer kon naar mijn mening niet beter; ideaal weer om lekker
mee te gaan in de optredens zonder dat je oververhit raakte.
Slayer heb ik de pit volle 1,5 uur volgehouden, bij Life Of Agony ook heel de set, wat op Ozzfest in 2002 door de temperatuur een stuk lastiger was.
Maar ik heb begrepen dat er maar twaalfduizend mensen waren ?
Hopelijk heeft de organisatie wel wat verdiend, anders vrees ik een beetje voor verdere festivals met deze line-up en opzet.
Oud 07-06-2004, 15:10
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jah, jammer dat de Goffert geen echt festivalterrein is...

Klonk wel leuk, ik vind de apparatuuropstellingen op dynamo meestal niet tegenvallen, dus dat scheelt. De lineup had ik in z'n geheel al eens gezien en tjah... Het was in ieder geval beter georganiseerd dan Fields of Rock, maar dat kan ook bijna niet anders...

Hoelang stond je te wachten voor je drinken en muntjes? Nog best lang, toch?
Oud 07-06-2004, 15:19
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-06-2004 @ 16:10 :

Nee viel heel erg mee, kheb eigelijk geen 1 x in de rij gestaan
nu ik er over nadenk............. Maar ik heb me laten vertellen dat er ook 'maar' 12.000 mensen waren.
Bij Dynamo 2000 waren er 20.000 ofzo, en dat merkte je wel
toen duidelijk in de wachttijden etc, net zoals Main Supreme
hier eerder zegt over Fields Of Ruck
Oud 07-06-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:

Ik heb eigelijk maar 2 keer muntjes gehaald (€14 in totaal) De eerste keer bij binnenkomst ij zo'n automaat dichtbij Stage1. Ik was bijna meteen aan de beurt. En ook bij de gewone muntjesstands kwam je redelijk snel aan de beurt. Je moest gewoon zorgen dat je meteen bij binnenkomst ff wat ging halen, want dat druppelt toch iedereen maar binnen.
Oud 08-06-2004, 09:20
rodina
rodina is offline
Citaat:
Morridin schreef op 07-06-2004 @ 16:44 :
Ik heb eigelijk maar 2 keer muntjes gehaald (€14 in totaal) De eerste keer bij binnenkomst ij zo'n automaat dichtbij Stage1. Ik was bijna meteen aan de beurt. En ook bij de gewone muntjesstands kwam je redelijk snel aan de beurt. Je moest gewoon zorgen dat je meteen bij binnenkomst ff wat ging halen, want dat druppelt toch iedereen maar binnen.
14 eruo muntjes in totaal, wat drink jij dan de hele dag?? Dat zijn 6 glazen bier/fris

Ik heb nergens hoeven wachten, alleen heel even voor de ingang.
Oud 08-06-2004, 09:33
Verwijderd
Ik heb idd nauwelijks gedronken ja. 2 keer wat gegeten en 4 keer wat gedronken. Moeilijk was dat niet, als je naar die bands luistert vliegt de tijd voorbij
Oud 09-06-2004, 07:06
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Morridin schreef op 08-06-2004 @ 10:33 :
Ik heb idd nauwelijks gedronken ja. 2 keer wat gegeten en 4 keer wat gedronken. Moeilijk was dat niet, als je naar die bands luistert vliegt de tijd voorbij
oef dat is wel heel erg weinig.. dan zal ik wel een heel erg dorstig persoon zijn, heb volgens mij wel het dubbel aantal aan munten opgemaakt..
Oud 09-06-2004, 09:27
Verwijderd
Neuh, tis gewoon zo dat ik best lang zonder drinken kan. Ik had het met 2 keer drinken ook wel kunnen doen, maar als het me 1 keer te binnen schiet dat ik wel zin heb om wat te drinken dan moet ik ook ff snel drinken. Maar door de bands denk je er gewoon niet zo snel aan
Oud 09-06-2004, 13:23
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
Morridin schreef op 07-06-2004 @ 16:44 :
damn ik was maar 35 euro kwijt voor eten en drinken, dat vond ik al weinig. maar ik hoefde nooit te wachten altijd meteen geholpen. bij fields of ruk idd moest ik 1x 1,5 uur wachten op een taco
Oud 09-06-2004, 13:46
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
mainsupreme schreef op 09-06-2004 @ 14:23 :
damn ik was maar 35 euro kwijt voor eten en drinken, dat vond ik al weinig. maar ik hoefde nooit te wachten altijd meteen geholpen. bij fields of ruk idd moest ik 1x 1,5 uur wachten op een taco
haha, dat kwam omdat een vrouwtje het nodig vond om te gaan vechten met die tacokerel.
Oud 09-06-2004, 13:50
Metal
Metal is offline
Citaat:
Jah, jammer dat de Goffert geen echt festivalterrein is...

Klonk wel leuk, ik vind de apparatuuropstellingen op dynamo meestal niet tegenvallen, dus dat scheelt. De lineup had ik in z'n geheel al eens gezien en tjah... Het was in ieder geval beter georganiseerd dan Fields of Rock, maar dat kan ook bijna niet anders...

Was FOR trouwens eenmalig ofzo??
Oud 09-06-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
mainsupreme schreef op 09-06-2004 @ 14:23 :
Idd, je was erg snel aan de beurt. Of ik kwam gewoon op de goede momenten
Maar ik heb in elk geval nooit meer dan een halve minuut ofzo gewacht.
Oud 10-06-2004, 00:14
Master of Puppets
Children Of Bodom - Silent Night, Bodom Night

opslaan als..
Oud 10-06-2004, 09:21
rodina
rodina is offline
Wel vet overigens dat er een Hema rookworstentent stond
Oud 10-06-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Master of Puppets schreef op 10-06-2004 @ 01:14 :
Children Of Bodom - Silent Night, Bodom Night

opslaan als..
Kon je niet meteen ff heel dynamo opslaan?

Edit: Jammer voor je joh, dat je op zo'n kloteplek stond

Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 12:29.
Oud 10-06-2004, 16:03
Master of Puppets
Citaat:
Morridin schreef op 10-06-2004 @ 13:19 :
Kon je niet meteen ff heel dynamo opslaan?

Edit: Jammer voor je joh, dat je op zo'n kloteplek stond
Heb ik niet zelf opgenomen hehe.

Ik stond vooraan bij CoB
Oud 10-06-2004, 17:59
Verwijderd
Ik stond ongeveer een kleine 10 meter recht voor het podium

Maar ik kon helaas pas bij Downfall lekker bangen, want ik stond steeds tussen van die malloten die lichtjes stonden te deinen

Stond bij 1 van de eerste concerten ook in de buurt bij een vage gast die op een leipe manier aan het bewegen was. Niet echt dansen ofzo, maar meer van die shit die je van die martial art knakkers wel eens ziet doen, zo'n beetje lopen te bezweren met je armen etc
Oud 10-06-2004, 20:24
Master of Puppets
Volgens mij heb ik je wel gezien, je stond ook ergens vooraan bij Slayer toch?
Oud 10-06-2004, 20:30
Metal
Metal is offline
en lekker gemosht kerels
Oud 10-06-2004, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Master of Puppets schreef op 10-06-2004 @ 21:24 :
Volgens mij heb ik je wel gezien, je stond ook ergens vooraan bij Slayer toch?
Nope, daarbij stond ik vrij ver achteraan. Eigen keus overigens, want ik moest helaas om 10 uur al richting uitgang voor laatste trein naar Apeldoorn

Khad overigens een Alchemy T-shirt met een rode Wyvern aan, dus dat valt wel op tussen al die metal-shirts
Oud 10-06-2004, 23:03
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-06-2004 @ 22:00 :

Khad overigens een Alchemy T-shirt met een rode Wyvern aan, dus dat valt wel op tussen al die metal-shirts
Hehe ja, het zag nogal zwart van de mensen. Pun intended.
Oud 11-06-2004, 09:13
Verwijderd
Citaat:
TommytheCat schreef op 11-06-2004 @ 00:03 :
Hehe ja, het zag nogal zwart van de mensen. Pun intended.
Toen ik richting de ingang liep hoorde ik nog iemand via een gsm lullen:
''Ja, ik draag een zwart t-shirt''
'Om precies te zijn, ik draag een t-shirt van een metalband''
Oud 11-06-2004, 10:15
Master of Puppets
Citaat:
Morridin schreef op 10-06-2004 @ 22:00 :
Nope, daarbij stond ik vrij ver achteraan. Eigen keus overigens, want ik moest helaas om 10 uur al richting uitgang voor laatste trein naar Apeldoorn

Hehe ik had een geel shirt aan van In Flames, zie je ook niet veel op zo'n massale begrafenis

Regels voor berichten