Advertentie | |
|
![]() |
|
er zitten veel sk8ters bij mij op school...enkele van men vrienden zijn dat ook (ik niet hoor)
en ze zitten niet alty op de grond...behalve als het heel warm weer is, dan gaan ze zonnen...maar dat doe ik dan af en toe ook. trouwens wat maakt het uit waar ze zitten, als jij maar een plaatsje vind is dat goed, niet? |
![]() |
|
hmm
Sortjuh schreef op 24-01-2004 @ 20:23: Ik heb nooit gezegd dat ik een alto ben.... volgens mij lul je jezelf er een beetje in he nie zo slim nou ik ben ook geen alto maar een kruising hahah tussen een "normaal' meisje en een skater en ik zit ook altijd lkr op de grond nie thuis en ook nie in de klas maar gewoon als ik moet w8ten enzo en ik fint da het ook wel een beetje alto/skate eigen is je zit op de grond punt uit ![]() |
![]() |
||
Je laat het wel duidelijk uit alles merken wat je zegt.. Bovendien meen ik mij te herinneren dat je dit een keer verteld hebt op het topic over de breezersletten en nederlands.
Dit heb ik van je cu2 geplukt: Citaat:
(ik kon niet slapen en had dus tijd over ![]()
||
Citaat:
me CU2 is oud, ik heb de lay out pas nog gdaan, maar de rest is nog van jaren geleden
||
Citaat:
Do the math, dat is hip!
||
Citaat:
kwete datter nix mis met altoows is,.. maar ik ben geen alto, ik ben mezelf
||
Citaat:
|
Alto's zijn gewoon mensen met een eigen stijl. Iedereen zegt dat ik een alto ben, en ik geef er nix om, maar als iemand vraagt wat ik ben zeg ik niet dat ik een alto ben, maar mezelf! En aangezien het nou gewoon lekker zit op de grond, LAAT ONS! Op zo'n bankje zit nou eenmaal opgepropt en past lang niet altijd met zen allen! Op de grond zitten hoort er nou eenmaal bij. Iedere groep heeft zo iets van zichzelf! En nog ff tussendoor.. alto's stinken niet!! Die hebben net als de meeste mensen gehoord van een douche! Of op zen minst ZEEP!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar hoezo is het een dome opmerking? ![]() want k ken genoeg 'altos' en er stikt er geen een....
||
Citaat:
![]() Sortjuh is gewoon niet zo goed in liegen, daarom moeten we maar medelijden met haar hebben. En trouwens al die bandjes zijn nep rockgroepen (als ik de 'echte' alto's mag geloven) dus als je ook denkt dat je erbij hoort door naar die liedjes te luisteren, wil ik je nog wel eens zien over 3 jaar. Wedden dat jij dan gewoon met de rest van Nederland meeloopt? |
![]() |
|
|