![]() |
||
Citaat:
hmm die had ik ook maar daar kan ik dus niet meer over weg ik heb ze nu van de toko, 1,60 met héél veel elastiekjes bij is er weer es niet veel meer over man mn hokjes, ondanks dat ik elatiekjes gebruik. vooral aande bovenkant is het weer een grote 'vergroeiing' weet iemand hoe je een dreads los/goed krijgt? en dan bedoel ik een dread die zegmaar in het midden gespleten is, het is nu zegmaar zon lus. heel vaag maar waar. ik kan m wel als een soort elastiekje gebruiken. dat wel |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze zijn nu wel een beetje weg aant gaan maja mooi is anders. |
![]() |
||
Citaat:
Nog nooit gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en die dreads die aan elkaar zijn gegroeid moet je losknippen..zoals hiervoor al gezegd en vanaf dan beter bijwerken ![]() en ik snap niet echt wat je met dat midden bedoelt want je hebt het toch over de bovenkant?
||
Citaat:
kheb ze net een week
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
-als je ze goed verzorgd worden ze als het goed is alleen maar mooier -je kan ze door 'vrienden/particulieren' laten zetten dat scheelt veeeeeel geld -je oeft egt niet je oofd elemaal kaal te scheren als je het niet meer zoekt (boeiu; groeit toch weer aan) en nog iets: Nep dreads zijn TE lelijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar verder ben je wel helemaal de man met je clip van de AC hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mensen die denken dat nepdreads echt zijn, weten simpelweg niet waar ze het over hebben.. |
![]() |
||
Citaat:
Mja, mss is het wel mooi, toon je anders ff een foto? |
![]() |
||||
Citaat:
Maar je kan ze gewoon wassen, en als het ècht stink spuit je er toch deo op? Dat het niet heel ranzig is af en toe heb je mij niet horen zeggen. Citaat:
Ik had ze dik anderhalf jaar, en zelfs de knoertharde vervilte stukken kreeg ik er met (veel :/) moeite nog uit. Maarja ik weet niet hoe het is na 3 jaar ofzo. Citaat:
![]()
||
Citaat:
En nee, ze stonken niet, maar ze waren wel ranzig. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en voor soos: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoogstens wat alcohol.. Ik heb trouwens het idee dat droogshampoo er ook voor zorgt dat je haren minder stinken.. |
![]() |
|
Dit zijn mijn dreads na 2 weken;
![]() En ik heb zeg maar 1 dreads die aan de bovenkant uit elkaar gaat, een soort lusje, maar hij is te dun om uit elkaar te halen, hoe kan k er voor zorgen dat dat deel weer aan elkaar gaat....?
Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 18:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hairpolice? je moet dan net zoals je ze gaat bijwerken de dread vastpakken bij je hoofdhuid tussen 2 vingers, net alsof je een sigaret vasthoudt en dan rondjes met de klok mee draaien tegen je hoofdhuid. en dan een elastiekje eromheen doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
droogshampoo is vies, het laat allemaal vieze witte resten achter, en om nou te zeggen dat je haar er schoner van wordt nee |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb heeeel veel lange(!) losse plukken, en m'n dreads zijn al zodanig vervilt dat er niet meer met een haaknaald doorheen te komen is want dan trek ik die hele dread uit elkaar. Afknippen heeft geen zin want dan zit ik met allemaal kleine sprietjes als het weer gaat groeien ;/
Touwtjes? |
![]() |
||
Citaat:
Bij het einde van de losse plukjes, kun je bijvoorbeeld elastiekjes kopen en dus alleen de onderkant vastzetten, na een week of wat zit het dan wel vast. of je kunt met draad in dezelfde kleur van je haar de onderkant vastmaken. hoop dat het een beetje duidelijk is, want nu ik het nalees, snap ik er zelf niks meer van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
tis best grappig de voorste zijn vrij dun en aan de achterkant zijn ze echt huge!!!
||
Citaat:
baaj
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je ze bij de kapper laten zetten? |
![]() |
||
Kun jij lezen?
![]() Citaat: