![]() |
||
Citaat:
Train je nog harder, worden er meer motorunits in de spiercellen in werking gezet en worden er ook diepere beschadigingen aangericht. Dat betekend dus dat je traint met gewicht waarmee je 6-10 reps kunt doen. In dat geval zal het lichaam ( weer : vooral als je genoeg eet ) daarop reageren met herstel + spiergroei ( hypertrofie ). De snelheid waarmee die spiermassa word opgebouwd ( de snelheid van de proteinesynthese, opbouw van nieuw spierweefsel ) hangt naast je dieet vooral af van de mate van anabole staat van het lichaam. En die is, buiten de metabole invloeden, afhankelijk van het testosteron gehalte. Dat is dus wat ik al zei de reden dat een man vele malen sneller massa bouwt dan een vrouw, een vrouw die op die manier traint zal op den duur wat meer vorm krijgen omdat ze iets massa opbouwt, maar de grote hoeveelheid spiermassa van een man zal een vrouw naturel nooit krijgen. En al zeker niet binnen een jaar. ![]() Een vrouw moet zo mogelijk nog meer moeite doen dan een man voor veel minder resultaat, daarom vind ik dat vrouwen gewoon net zo hard moeten trainen, ze boeken toch al zo lastig progressie in zulke sporten, dus train dan iig hard zodat je nog íets bereikt. Maar voor we hier weer een "hoop uitleg die niet van toepassing is thread" van maken --> PM maar fftjes als je nog meer vragen hebt. ![]()
Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 19:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Chocopasta was een uitschieter ![]() Morgen 2 uur kranten lopen, telt dat ook? Nouja, iig beweging. half 12 pas met de bus, behoorlijk vrije ochtend dus, kans op veel eten bij mij altijd, miss neem ik wat meer calorieën bij het ontbijt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Die kaas, probeer toch minder vette te nemen. Scheelt, en ik vind 't zelf lekkerder (30+ dan, 20+ vind ik net plastic ![]() 2 uur kranten lopen telt wel, het is immers beweging ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() O ja, dinsdagavond heb ik een verjaardag.. Is het dan verstandig om van tevoren wat minder caloriëen binnen te krijgen zodat ik daar wel lekkers kan nemen of moet ik gewoon doen als anders?
||
Citaat:
Anders is dit een redelijk alternatief, maar zorg dan iig wel dat je frequent eet van te voren en het niet overdrijft savonds.
||
Citaat:
![]() Wat spaanse crackers zijn weet ik niet maar het klinkt waardeloos. 2 bolletjes 1 met kaas ander met suiker - melk Weg met de kaas, weg met de suiker. En als ik me niet vergis is snack a jack een of andere chips soort waarvan ze claimen dat ie heel gezond is... daar zijn andere dingen voor die o.a. beter vullen. Weg met de chocola, weg met de jus bij het eten. Die druiven, ook weg. En frequenter eten. Bovendien lijkt dik 60% van het totaal uit koolhydraten te bestaan, zeker 30% uit vet en amper eiwit.
Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 22:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
jus eet ik niet ![]() chocola was 1x... beetje gezeur hoor, ik moet iets eten en echt afvallen hoef ik niet, en waarom geen druiven? is toch fruit.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Druiven ivm dextrose & fructose.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en voor lijnen is dit toch goed? mss wat eentonig ja maar qua cal.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vraagje: hoeveel cal moet je eten om af te vallen en hoeveel als je op gewicht wilt blijven? |
![]() |
||
Citaat:
Voor de zoveelste keer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zulke dingen zijn een indicatie maar bij lange na niet concreet. Huidplooi meting en/of electroshock meting is het meest efficient en heeft dus ook de voorkeur. Vraag het anders gewoon bij een gym ? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Kan je een voorbeeld geven van iets proteïnerijks zonder koolhydraten?
||
Citaat:
Bij eiwitrijke dingen zonder koolhydraten moet je denken aan eieren (logisch), vis enz
||
Citaat:
||
Citaat:
anders nog kwark, zit maar weinig melksuiker in, of vetvrije vis, koolvis/tonijn etc.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Miss. is het niet volledig dietisch gezien verantwoord, ik vind dat goed. Dat je ipv je savonds vol te proppen met allerlei stuff, gewoon wat lekker kwark mét fruit neemt.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik at dus vrijdag ook een patatje en dat heb ik geweten ook, geweldige maagpijn, hoofdpijn, gewoon kotsmisselijk van die prut. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je al die dingen die beter anders zouden kunnen bij elkaar optelt...is het dan nog steeds best oké? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |