Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2005, 11:18
polichinelle
polichinelle is offline
Oud 13-11-2005, 12:58
Aurora
Aurora is offline
Het is niet gezellig om alleen te slapen. En hij moet snel thuiskomen, verdorie.
Oud 13-11-2005, 13:40
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Beetje verward.
Oud 13-11-2005, 14:04
Verwijderd
*bounce, bounce*

Het was echt helemaal geweldig! Naja, dat is het nog steeds Hij had gisteren een wedstrijd en heeft zes keer gescoord! *trotse vriendin is* Iedereen kwam naar me toe met de vraag of dat nou door mij kwam en er werd gezegd dat het te zien is aan hem dat het goed gaat in de liefde en dat hij gelukkig is, want hij gaat meteen heel goed spelen Hahaha.. Zelfs zijn moeder trok me aan mn shirtje en zei er wat van Echt super

Daarna natuurlijk nog even in de kantine blijven hangen. Beetje overal en nergens gestaan en had gisteren niet echt zo'n 'aansluitingsgevoel', maar dat maakt niet uit. Ik wist wel dat dat in de stad wel anders zou zijn.

Daarna gingen we naar zijn huis (een vriendin die bleef slapen en ik waren allebei met de auto, dus die moest eerst bij hen staan en hij moest zich nog omkleden enzo), daarna nog naar het huis van een jongen uit zijn team met een paar mensen en daarna naar de stad.
Ik had wel door dat ik erg weinig had gegeten die dag, want bij het tweede biertje merkte ik al dat de alcohol zijn werk wel deed Maar gewoon door blijven drinken Dat gaat ook wel makkelijk als iedereen je bier blijft bijschenken
Kennis gemaakt met nog wat mensen die ik nog niet kende en gewoon lekker gek gedaan. Er was een jongen en ik vroeg wie hij dan was. 'Rick, en jij?' 'Ik ben Ilona en ik ben de vriendin van Peter' Wow, wat voelde dat goed om te zeggen Hij reageerde daarop met de opmerking dat dat wel een beetje jammer was. En toen ik het Peter vertelde zei hij dat die Rick al naar me aan het kijken was ofzo.. Vet vaag. Dat heb ik dan weer niet door Hahaha..

Heb me ontzettend goed vermaakt en echt veel lol gehad. En daarna kon ik heeerlijk met hem mee naar huis en heerlijk met hem mee naar bed en er is niets fijner om wakker te worden en in zijn armen te kunnen kruipen. De details etc laat ik voor jullie (en voor mezelf ) maar achterwege, maar we gingen pas om zeven uur slapen
En zijn moeder had superlief pepernoten enzo in onze schoen gedaan

En nu zit ik weer bij hem. Ik was even weg geweest naar een beurs en hij zou bij mij komen. Ik bood aan om hem wel even op te halen. Het is toch in de buurt bij die beurs. Dus nu is hij (heel lang ) aan het douchen, zodat ik lekker dit verhaal kan typen, en kan doorlezen wat hij en een stel vrienden voor een vriend hebben gemaakt die binnenkort uit afghanistan terugkomt.

Naja,
Dat was het weer even We gaan zo naar mijn huis en dan blijft hij gezellig eten
Oud 13-11-2005, 16:17
Verwijderd
Zin in morgen, samen klimmen :]
Oud 13-11-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 13-11-2005 @ 14:40 :
Een Beetje Verliefd.
Oud 13-11-2005, 17:32
Verwijderd
Loontjuh, het is echt super om dat allemaal te lezen! Vet lief

Ontopic: Raar. Mijn moeder vind het zo niet gaan (en ik ben het eik wel met dr eens), dus gaat ze mijn psycholoog weer bellen. Maar ik vind het zo eng. Ik ben echt te bang dat alles weer opnieuw begint. Misschien overdrijf ik gewoon.
En ik vind het doodeng om vriendschappen aan te gaan en te ontwikkelen (of hoe je dat dan zegt). Omdat ik altijd een grote bek heb en heel erg spontaan ben, vinden mensen dat vaak wel raar. Het voelt zo tegenstrijdig....
Oud 13-11-2005, 18:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik moet deze foto gewoon even met jullie delen
Oud 13-11-2005, 18:25
ST*R
ST*R is offline
lieve foto
oww ik hou van hem en hoop dat hij het nooooit te weten komt!! vanavond lekker bij hem slapen waarschijnlijk
Oud 13-11-2005, 19:28
evanescence
evanescence is offline
Broken
Oud 13-11-2005, 19:36
Rioto
geen relatie en ik vind het best
Oud 13-11-2005, 20:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 12-11-2005 @ 21:37 :
Verveel je je ofzo ...
Nee, het viel me gewoon op dat er veel smiley's in dat bericht stonden en daarom wilde ik het exacte aantal weten.

Ontopic:
Ik wil knuffelen!
Maar daar is nog iemand anders voor nodig...
Oud 13-11-2005, 20:47
Aurora
Aurora is offline
Z'n zus zei dat hij er zoveel gelukkiger & beter uitzag, en hij had gezegd dat dat door mij kwam Lief. Hopelijk gaat ze me hierdoor iets meer waarderen... zou wel eens leuk zijn na bijna 1,5 jaar.

En ik vroeg of hij het erg vond dat ik half-verliefd ben op mn lerares, maar hij vond het eerder leuk. Die jongen spoort niet, echt. Maar goed, ik ook niet, dus dat is mooi.

Maar ik mis haar. Jezus.
Oud 13-11-2005, 21:10
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik ben in de war, ik wil hem gewoon niet kwijt.
Oud 13-11-2005, 21:17
vixen
vixen is offline
Super kut. Hij heeft een enorm lompe actie geflikt en ik laat neit over me heenlopen. Nu is de vraag, blijven of alleen zijn.
Oud 14-11-2005, 06:52
Flip!
Flip! is offline
Alles gaat prima. Sinds gisteren was het zeker, en nu hoop ik dat we een lange toekomst tegemoet gaan

Als ik aan hem denk, verschijnt er alweer een glimlach op mijn gezicht
Oud 14-11-2005, 07:00
George
George is offline
Ondanks het feit dat ik gedwongen word mee te doen met Sinterklaas, en dat ik niet mag roken, durf ik mezelf bijna Gelukkig te noemen. Bijna, omdat een cynische trut als ik natuurlijk wel iets te klagen over moet hebben.
Oud 14-11-2005, 08:10
Verwijderd
Gisteren was gewoon ook super. Het was net alsof hij al jaren bij ons over de vloer komt en er al jaren bijhoort. Gewoon lekker meepraten, meedoen etc etc.. Echt super om mee te maken. En die lieve blikken, kleine gebaren enzo.. Dat is zo fijn!

Ik heb hem gisteren gevraagd of hij een keertje mee wil naar mijn vaders urn. Het voelde gewoon goed om dat te vragen. Het klopte gewoon om dat te vragen. Het voelt goed om hem mee te nemen daarheen. En gelukkig wil hij mee En gelukkig heb ik niet het idee dat het alleen is omdat ik het wil, maar ook omdat híj het wilt. Dat vind ik toch wel belangrijk merk ik. Ik wil niet dat hij alleen meegaat omdat ík het wil, natuurlijk mag dat wel enzo en is daar niets ergs aan, maar ik wil ook dat hij meegaat omdat híj dat wilt.

We hebben gisteren echt heel goed gepraat en ik heb, ondanks dat ik voor mijn gevoel nog wat aan het aftasten ben, omdat ik zo vaak en hard op m'n bek ben gegaan doordat ik heel persoonlijke dingen aan iemand vertelde, het gevoel dat ik echt alles tegen hem kan zeggen. Maakt niet uit wat. En dat is echt zo'n fijn gevoel! Hij reageert op alles zo lief en zo ondersteunend. Ik moet daar nog een beetje aan wennen, maar het voelt echt goed.
Gisteravond dus voordat hij wegging hebben we samen op bed gelegen en gepraat. Was echt heel fijn. Ik vind het moeilijk om echt te praten over mijn gevoel, maar hij stimuleert en ondersteunt me daar echt in en dat voelt zo goed!

Toen heb ik hem naar huis gebracht, maar onderweg had ik even een wat minder momentje. Hij zei toen dat ik best even de auto aan de kant kon zetten, maar dat wilde ik niet. Bij hem thuis aangekomen vroeg ik of ik hem voor de deur moest afzetten of dat ik even moest parkeren. Parkeren maar. Wat zo'n vijf minuutjes moest zijn werden er rond de 45. Volgende keer moeten we maar binnen gaan zitten, want ik kreeg het wel erg koud
Hij zei dat ik thuis maar in de onderste la van mijn kastje moest kijken. Daar had hij wat neergelegd.
Ik heb een Liefde is...-scheurkalender. En hij had die van (ik geloof) 26 oktober eraf gescheurd (ik hou het niet echt bij, dus vandaar ) en daar wat op geschreven.
De uitspraak die er op stond die dag vond ik ook wel mooi om de dag mee af te sluiten. Liefde is... wat jullie de rijkste mensen ter wereld maakt.
Of iets in die richting.

Daarna lekker naar bed gegaan, hem nog gesmst en gaan slapen. Nog even wakker geweest van een sms van hem en weer heerlijk geslapen. Ik hoop dat ik hem snel weer zie en dat ik ook snel weer naast hem wakker kan worden. En dit keer in hetzelfde bed, want dat is natuurlijk veel fijner
Oud 14-11-2005, 08:37
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Eén van zijn vrienden belde vrijdagnacht op om te zeggen dat hij ons zo leuk bij elkaar vond passen.
Vond ik best lief van hem hoor, maar om me daar helemaal wakker voor te bellen.
Nja, het gaat wel goed. Ik ben niet zo'n relatietype, maar tot nu toe is het leuk, en dat is vrij bijzonder bij mij.
Oud 14-11-2005, 09:59
langejongen
langejongen is offline
Ben zaterdagmiddag naar haar toegaan. Kwam daar veel te laat aan naar m'n zin door wegafsluitingen, trajectcontroles en zo. Maargoed, het was onwijs gezellig en heb bijna de hele schoonfamilie gezien. En we hebben lekker gezoend, gepraat over vanalles. Ze komt zaterdagavond bij mij thuis.: cool:
Het voelt allemaal zo goed en vertrouwd, maar tegelijkertijd ook heel erg apart.
Oud 14-11-2005, 11:50
Verwijderd
Gaat heeeel goed! Mijn vader wordt vandaag geopereerd aan zijn rug en oksel, en als ik bij mn vriend ben, dan vergeet nik de zorgen die ik daar van heb.. Het rotte is, dat ik dus nu, nu we niet samen zijn, bijna aan niets anders kan denken..
Mja, uitslag volgt toch pas over 10 dagen
Oud 14-11-2005, 12:16
morango
morango is offline
We hebben nu echt wat met elkaar,
En het is een schat, ik kan met weinig mensen zo lachen als met hem, en.. nouja, hij is gewoon de leukste!
Oud 14-11-2005, 14:33
luchtballon
luchtballon is offline
Ik voel me wel goed . Ik had echt niet van mij verwacht dat mijn eerste relatie zo zou worden dat ik nog wel heel lang bij hem kan blijven. Ik heb wel een frustratie, maar dat is op zich wel opgelost maar nog niet in de praktijk gebracht.

En verder is er iemand in mijn klas die wel opvallend vaak kijkt en opvallend veel aandacht geeft ineens. Dus vraag ik me af of hij me leuk vind. Niet dat ik het interessant vind, maar ik vind het altijd lastig hoe ik me moet opstellen tegen mensen van wie ik neit weet wat ze voor me voelen. Maar ik wil dat hij me gewoon aardig vind want dan kunnen we echt vrienden worden
Al is het wel grappig om te kijken of hij kijkt
Oud 14-11-2005, 14:36
Qamra
Qamra is offline
Ik wil hem NU zien. Maar ja, ik wil zoveel
Oud 14-11-2005, 15:40
yavanna
yavanna is offline
volgens mij ziet hij me niet staan...
Oud 14-11-2005, 15:46
Renéetjehh
Renéetjehh is offline
helemaal hoteldebotel, whuhihihihihi
Oud 14-11-2005, 17:04
Escapism
Escapism is offline
ik heb het mooiste jongetje van de wereld (L)
Oud 14-11-2005, 17:05
ZerO
ZerO is offline
ik ook hoor bas maar die van mij is mooier
Oud 14-11-2005, 17:05
Escapism
Escapism is offline
misschien hebben we wel dezelfde zonder t te weten
maar nee, kan niet. die van mij lijkt op river phoenix maar dan mooier en minder dood.
Oud 14-11-2005, 17:06
ZerO
ZerO is offline
die van mij is ook very much alive en lijkt op brad&johnny&orlando&antonio ja echt waar
Oud 14-11-2005, 17:08
Escapism
Escapism is offline
mag ik em dan es lenen met m'n boy? (A)
Oud 14-11-2005, 17:10
ZerO
ZerO is offline
nou dat zal ik een keertje op tafel gooien
Oud 14-11-2005, 17:13
Escapism
Escapism is offline
graag. jij mag eventueel ook wel participeren.
Oud 14-11-2005, 17:14
Li
Li is offline
Feelin sooo damn good
Gisteren samen goed uit eten geweest, lekker veel gedronken, hele leuke nacht gehad en vandaag lekker lang in bed blijven liggen.
Kan niet beter
Oud 14-11-2005, 18:02
snoopy
snoopy is offline
jaaaa! paar daagjes weg naar Praag geboekt. Hmm... niet slim om dat hier te vertellen, misschien leest ie t...
Nou ja. Heb er zin in!
Oud 14-11-2005, 18:14
I C U
I C U is offline
Is het raar dat je een jongen van drie jaar jonger best interessant kan vinden? Hij is zeg maar... 14, misschien 15. In elk geval, raar. Maar: er is nog steeds een andere jongen veel leuker, en die is gelukkig iets ouder. Dus.

Anyway, I'm alive 'n kickin', het gaat lekker zo, en voorlopig doe ik gewoon rustig aan.

Trouwens, is het goed als ik die ene jongen NIET sms? Gewoon omdat ik me niet wil opdringen? We kennen elkaar via een vriend en verder vooral van uitgaan, en we spreken elkaar wel es op MSN, meer ook niet. Iig, ik ga hem niet sms-en. Begin er niet aan, ik ga me niet opdringen. *zucht* Nou ja, dit was zo'n beetje wat ik kwijt wilde
Oud 14-11-2005, 18:21
ST*R
ST*R is offline
hm hij is zoo lief en ik hou van m en ik ben echt dom dat ik m zo'n pijn doe.. maargoed
Oud 14-11-2005, 19:17
Fides
Fides is offline
Mhihi
&hearts;
Oud 14-11-2005, 20:17
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
I C U schreef op 14-11-2005 @ 19:14 :
Is het raar dat je een jongen van drie jaar jonger best interessant kan vinden?
Oja
Deze vakantie had ik 3 jongens leren kennen, 2 van mijn leeftijd, en 1 jongen van 15-16 jaar... En geloof me, de jongste was de leukste, de grappigste, degene met het hoogste niveau... Ik vond hem toen ook het interessantst Maar nu niet dat ik er echt gevoelens voor had

Voor de rest, alles gaat heel erg goed! Buiten het feit dat mijn zogenaamde beste vriendin nu mij overal gaat zwartmaken, maar het kan me niet schelen, want ik voel me zoooo gelukkig bij hem!!
Oud 14-11-2005, 20:29
I C U
I C U is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 14-11-2005 @ 21:17 :
Oja
Deze vakantie had ik 3 jongens leren kennen, 2 van mijn leeftijd, en 1 jongen van 15-16 jaar... En geloof me, de jongste was de leukste, de grappigste, degene met het hoogste niveau... Ik vond hem toen ook het interessantst Maar nu niet dat ik er echt gevoelens voor had
Och, ik heb er ook niet echt gevoelens voor, maar het is gewoon afentoe zo'n blik, snap je? En het is gewoon een toffe goser Maar vooruit, ben blij dat ik niet de enige ben
Oud 15-11-2005, 10:41
Verwijderd
Heerlijk om de hele morgen in bed te liggen en Gilmore Girls te kijken en kinky dingen te doen en te vergeten dat je eigenlijk werkcollege hebt waarvoor een vriendin je vervolgens ziek meldt
Oud 15-11-2005, 11:12
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik wil je wel. Ik wil je niet. Ik wil je eigenlijk toch wel. En daarna niks meer horen.

Lekker duidelijk zijn we weer
Oud 15-11-2005, 11:40
Verwijderd
Zo zie ik hem weer! Woei! Anders moesten we wachten tot donderdag, maar vannacht aan de telefoon maar even besloten dat ik hem op zou komen halen van school. Nu gaat dat niet meer gebeuren omdat hij verkeerd op zijn rooster had gekeken ofzo, dus nu haalt hij me gewoon op, op het station in Apeldoorn En wat we dan doen zie ik dan wel weer
En nu maar even met mijn mama praten vanavond of hij donderdag bij mij mag slapen ...
Oud 15-11-2005, 11:43
fractuur
fractuur is offline
Zometeen zie ik hem weer! Whieiee!

Wat ruzie gehad met mijn ouders, en toen had hij even geen bereik met zijn telefoon. Bah. Gelukkig belde hij me zodra hij mn smsje had ontvangen, en was hij heel erg lief voor me. Ook al lag ik al lang en breed in bed en was het kwart over twee.
Oud 15-11-2005, 11:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
nja
ik vond iemand leuk en ik dacht hij mij ook want hij is altijd blij als hij mij ziet maar waarom laat die lul dan niets van zich horen als ik niets van míj laat horen.

wat een gezeik.
Oud 15-11-2005, 12:00
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 15-11-2005 @ 12:56 :
nja
ik vond iemand leuk en ik dacht hij mij ook want hij is altijd blij als hij mij ziet maar waarom laat die lul dan niets van zich horen als ik niets van míj laat horen.

wat een gezeik.
Ik moet je even een verhaaltje vertellen op msn, ik hoop dat je er nog.

10 maanden, eitje
Oud 15-11-2005, 12:43
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 15-11-2005 @ 12:56 :
nja
Mss. wil die niet hopeloos overkomen; of mss. wacht die totdat jij eerst toenadering zoekt? Waarom laat jij niks van je horen?
Oud 15-11-2005, 14:10
I C U
I C U is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-11-2005 @ 13:43 :
Mss. wil die niet hopeloos overkomen; of mss. wacht die totdat jij eerst toenadering zoekt? Waarom laat jij niks van je horen?
Misschien dat ik dat ook wel kan uitleggen Vrouwlijke onzekerheid. Zo van: als hij iets van zich laat horen, is hij geďnteresseerd, doet hij dat niet, dan niet. Snap je? Ik maak er ook veel gebruik van. Net zoiets van: wie begint tegen wie te praten op MSN... Uhu, misschien kinderachtig, maar 'werkt' wel.

Ontopic: Tja, o ja. Nou. Ehm. God. Geen idee eigenlijk. Ik zit te stressen, en ik heb zin om tegen iemand aan te kruipen, iemand te slaan en iemand helemaal plat te zoenen, maar voor de rest gaat het prima, op het feit dat ik niemand heb na dan. *zucht* Dus.
Oud 15-11-2005, 14:37
Qamra
Qamra is offline
Aaaaaw, wat zag hij er toch enorm leuk uit met verregend haar...

Dacht dat mijn hart nooit meer uit mijn kleine teen weg wilde nadat ik hem had gezien

Ow ow, wat ben ik van de wereld. Rood worden, woorden vergeten, liefst onder tafel willen kruipen als hij je aankijkt... bizar
Oud 15-11-2005, 14:56
JJ13
JJ13 is offline
heel goed en t wordt steeds beter.

Regels voor berichten