Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2007, 23:45
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Mannelijke trekken trouwens In het gezicht bedoel ik. Uitgesproken trekken, liever een iets grote neus, duidelijke wenkbrouwen, jukbeenderen, kin... prrr.
Dat stelt mij dan weer een beetje gerust met mijn wat uitstekende neus en kin. Komt allemaal trouwens goed overeen.
Oud 29-10-2007, 05:44
Verwijderd
Warhoofden. En vooral als ze dingen beter weten dan ik terwijl ik denk dat ik het beter weet maar ze op andere gebieden helemaal uitlul. Gitaristen, en mannen met een "verschilletje" in de mond. Bv dat de ene kant een ander soort "boogje" heeft dan de andere kant. *prr.* Groene ogen. En dan ook lekker mannelijk met een goeie partij wenkbrauwen eboven. <3 Oh en botte mannen die net iets te "mannelijk"zijn zijn ook enoooorm seksie.

Oh en heeeeeel veeel haar (L) (borsthaar, plukje op de buik, benen. prr.)

Nu ik het zo nalees is mijn turn on gewoon een intelligente man met een holbewoner uitstraling. :')
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 10:13
Verwijderd
Citaat:

Nu ik het zo nalees is mijn turn on gewoon een intelligente man met een holbewoner uitstraling. :')
Ineens ben ik heel heel benieuwd naar hoe jouw vriend eruitziet. Ik krijg visioenen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 10:21
Rob
Rob is offline
Citaat:
rofl. Visions galore! Je vriend is dus zo'n iemand met een bot in zijn haar en in zijn baard, knots over zijn schouder, berenvel aan, een BC Rich op zijn rug maar wel een alumnus van de universiteit, ofzo? xD

omg, ik zie 't al voor mij. *probeert wanhopig zijn lach in te houden*
Oud 29-10-2007, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Dat stelt mij dan weer een beetje gerust met mijn wat uitstekende neus en kin. Komt allemaal trouwens goed overeen.
Wat komt goed overeen?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 12:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:

Vind ik niet zo gek hoor! Zo'n man die er woest, wild, harig en mannelijk uiziet, maar van binnen erg grappig, gevat en intelligent is. Prima toch?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 13:54
Verwijderd
Zoals ik hier lees, is er toch hoop voor mij!

ontopic: een onschuldig uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 15:49
Fayette
Ik oog onschuldig.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 19:23
zoef de haas
zoef de haas is offline
Uitstraling, en dat is heel persoonsgebonden eigenlijk dus altijd anders.
Oud 29-10-2007, 22:07
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Wat komt goed overeen?
Die dingen die je daar zei, met mij.
Oud 29-10-2007, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Die dingen die je daar zei, met mij.
*checkt fotoboek* Jouw hoofd is dan ook niet verkeerd
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:24
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
*checkt fotoboek* Jouw hoofd is dan ook niet verkeerd
Ik heb zelfinzicht. Dacht trouwens dat je m'n fotoboek allang had gecheckt.
Oud 29-10-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelfinzicht. Dacht trouwens dat je m'n fotoboek allang had gecheckt.
Zelfinzicht? IJdelheid noemen we dat En ja hoor maar ik vergeet altijd hoe forumers er ook alweer uit zien.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:31
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Zelfinzicht? IJdelheid noemen we dat En ja hoor maar ik vergeet altijd hoe forumers er ook alweer uit zien.
Ook goed, ik verzorg (en bekijk) mezelf dan ook goed. Alsof jij dat niet zou doen, trouwens, maar goed.

Nog wat ontopics:
- Schattig (vast zelf al gezegd)
- Van die eigen maniertjes en principes. Woordjes, handelingen, desnoods smileygebruik op msn, het trekt me wel.
Oud 29-10-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Ook goed, ik verzorg (en bekijk) mezelf dan ook goed. Alsof jij dat niet zou doen, trouwens, maar goed.

Nog wat ontopics:
- Schattig (vast zelf al gezegd)
- Van die eigen maniertjes en principes. Woordjes, handelingen, desnoods smileygebruik op msn, het trekt me wel.
Wat, mezelf goed bekijken? Te veel waarschijnlijk, maar dat wil niet zeggen dat ik ook tevreden ben met wat ik zie.

En als je smileygebruik op msn aantrekkelijk gaat vinden, weet je dat je ondertussen eens offline moet gaan Maar ik snap je wel; als je mensen een beetje beter leert kennen zijn het juist dat soort eigenheden die aantrekkelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan is het bij mij vooral de blik. De blik van "jaja meisje, ik ga je ff lekker... *biep*..." en dan lekker beginnen zoenen, dan ga ik neer En passie: zacht vrijen maar met toch een mannelijke kracht erin
dat inderdaad
of dat hij zo tijdens het koken achter me komt staan en in mijn oor fluistert of we naar boven gaan en dan in mijn nek en op mijn schouders kussen <3
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dominantie: Ik ben zelf graag onderdanig, en dan is een man die het initiatief neemt, flink bazig kan zijn, niet terugdeinst voor een klap of wat dan ook best fijn. Overigens heb ik hier lang niet altijd behoefte aan, maar het merendeel van de tijd *rrrr*
Dirty talking: Van iemand die me aan het begin van de avond al in mijn oor fluistert wat hij allemaal nog met me doen gaat/wil, en even rustig door teased. Tot het vragen/schreeuwen/zeggen van dingen tijdens de seks. Overigens vind ik dirty talking zelf ook wel leuk, maar enkel bij mensen die het na afloop van de seks niet (al dan niet als grapje) tegen je gaan gebruiken.
Oplettendheid: Iemand die door heeft wanneer we wat rustiger aan moeten doen, om wat voor reden dan ook. In mijn geval veeal flashbacks van vroeger.
Rollenspel Op wat voor manier dan ook.
Jonge papa's Vreemd iets, maar ik vind het echt geweldig om te zien als een jong vader of willekeurige man heel verzorgend/lief met zijn kind(eren) omgaat. Of jongens die gewoon goed met kinderen overweg kunnen
Ontbloot bovenlijf En dan natuurlijk wel met een spijkerbroek nog aan, erg fijn. Niet alles verhullend zegmaar.
----
Bij vrouwen weet ik een slank lijf, met vrouwelijke vormen, mooie ogen en hipsters wel te waarderen.
Ja, helemaal!
nouja, bij dat ontblote bovenlijf heb ik dan liever een krijtstrepen broek of zo'n broek van een maatpak, en dan een opgengeknoopte zwarte of witte blouse erboven. <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
rofl. Visions galore! Je vriend is dus zo'n iemand met een bot in zijn haar en in zijn baard, knots over zijn schouder, berenvel aan, een BC Rich op zijn rug maar wel een alumnus van de universiteit, ofzo? xD

omg, ik zie 't al voor mij. *probeert wanhopig zijn lach in te houden*
Mja, eigenlijk wel . Alleen heeft de holbewoneruitstraling wel wat klasse. Oh en geen BC Rich, gewoon 'n toffe Les Paul, dan ben ik verkocht.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 15:38
Gaara
Gaara is offline
Euhm, even kijken; rokjes, knipogen/lipbijten, over seks praten en dergelijken
Oud 02-11-2007, 18:54
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
En vooral als ze dingen beter weten dan ik terwijl ik denk dat ik het beter weet
Had elk meisje dit maar. Dan zou ik nooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit problemen hebben.

O wacht:

Citaat:
...maar ze op andere gebieden helemaal uitlul
Minus dat dan :')
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 09:24
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Warhoofden. En vooral als ze dingen beter weten dan ik terwijl ik denk dat ik het beter weet maar ze op andere gebieden helemaal uitlul. Gitaristen, en mannen met een "verschilletje" in de mond. Bv dat de ene kant een ander soort "boogje" heeft dan de andere kant. *prr.* Groene ogen. En dan ook lekker mannelijk met een goeie partij wenkbrauwen eboven. <3 Oh en botte mannen die net iets te "mannelijk"zijn zijn ook enoooorm seksie.

Oh en heeeeeel veeel haar (L) (borsthaar, plukje op de buik, benen. prr.)

zoiets als uhm...

Oud 04-11-2007, 16:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
knipogen/lipbijten
Dat moet gecombineerd?
Oud 13-11-2007, 15:03
waves
waves is offline
Citaat:
Man in pak
mijn ex was lekker in een pak

en verder mag ie best even duidelijk laten merken wat ie wil, hoeft niet zachtzinnig een beetje ruw mag wel. En als je gewoon kan zien dat hij je wil.
Oud 13-11-2007, 20:25
Fayette
Citaat:
Niet zachtzinnig een beetje ruw mag wel. En als je gewoon kan zien dat hij je wil.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 11:43
driene
driene is offline
idd, als je kan zien dat ie je wil en verder, bloot bovenlijf = nice. niet te gespierd, blauwe ogen, als ie weet waarover ie praat zonder te opschepperig te doen, streepjestrui = hot, iemand die wel van grapjes houdt en niet te serieus is, iemand die me lekker lang aankijkt en je al kan raden wat hij denkt, grote jongens = hotter dan hot, maar ook niet te mager, verzorgd uiterlijk, iemand die wel van avontuur houdt
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 12:21
Ellesdee
Ellesdee is offline
prrr en een man die goed kan koken
Oud 10-12-2007, 14:27
diveman
diveman is offline
Citaat:
Ik oog onschuldig.
mag ik een andere mening over onschuldig hebben ?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 16:01
Gammaray
Gammaray is offline
Uitgebreid zoenen + plagen.
Maar een kort rokje met naald hakken\laarzen doet bij ook wel wonderen

Regels voor berichten