|
|
|
Verwijderd
|
Warhoofden. En vooral als ze dingen beter weten dan ik terwijl ik denk dat ik het beter weet maar ze op andere gebieden helemaal uitlul.
Oh en heeeeeel veeel haar (L) (borsthaar, plukje op de buik, benen. prr.) Nu ik het zo nalees is mijn turn on gewoon een intelligente man met een holbewoner uitstraling. :') |
|
|
||
|
Citaat:
Visions galore! Je vriend is dus zo'n iemand met een bot in zijn haar en in zijn baard, knots over zijn schouder, berenvel aan, een BC Rich op zijn rug maar wel een alumnus van de universiteit, ofzo? xDomg, ik zie 't al voor mij. *probeert wanhopig zijn lach in te houden*
|
|
||
|
Citaat:
Alsof jij dat niet zou doen, trouwens, maar goed. ![]() Nog wat ontopics: - Schattig (vast zelf al gezegd) - Van die eigen maniertjes en principes. Woordjes, handelingen, desnoods smileygebruik op msn, het trekt me wel.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Te veel waarschijnlijk, maar dat wil niet zeggen dat ik ook tevreden ben met wat ik zie. En als je smileygebruik op msn aantrekkelijk gaat vinden, weet je dat je ondertussen eens offline moet gaan Maar ik snap je wel; als je mensen een beetje beter leert kennen zijn het juist dat soort eigenheden die aantrekkelijk zijn.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
of dat hij zo tijdens het koken achter me komt staan en in mijn oor fluistert of we naar boven gaan en dan in mijn nek en op mijn schouders kussen <3
|
||
|
|
||
|
Citaat:
nouja, bij dat ontblote bovenlijf heb ik dan liever een krijtstrepen broek of zo'n broek van een maatpak, en dan een opgengeknoopte zwarte of witte blouse erboven. <3 |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Alleen heeft de holbewoneruitstraling wel wat klasse. Oh en geen BC Rich, gewoon 'n toffe Les Paul, dan ben ik verkocht.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
O wacht: Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
idd, als je kan zien dat ie je wil en verder, bloot bovenlijf = nice. niet te gespierd, blauwe ogen, als ie weet waarover ie praat zonder te opschepperig te doen, streepjestrui = hot, iemand die wel van grapjes houdt en niet te serieus is, iemand die me lekker lang aankijkt en je al kan raden wat hij denkt, grote jongens = hotter dan hot, maar ook niet te mager, verzorgd uiterlijk, iemand die wel van avontuur houdt
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 13:45 | |
| Seksualiteit |
betaalde sex vlaflip1 | 162 | 19-09-2007 18:45 | |
| Liefde & Relatie |
Lovesongs Verwijderd | 124 | 09-10-2005 20:54 | |
| Seksualiteit |
Pijpen, jouw mening Shitonya | 165 | 21-05-2005 17:53 | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 10:35 | |