![]() |
|
Verwijderd
|
Warhoofden. En vooral als ze dingen beter weten dan ik terwijl ik denk dat ik het beter weet maar ze op andere gebieden helemaal uitlul.
![]() Oh en heeeeeel veeel haar (L) (borsthaar, plukje op de buik, benen. prr.) Nu ik het zo nalees is mijn turn on gewoon een intelligente man met een holbewoner uitstraling. :') |
![]() |
||
Citaat:
![]() omg, ik zie 't al voor mij. *probeert wanhopig zijn lach in te houden*
||
Citaat:
![]() ![]() Nog wat ontopics: - Schattig (vast zelf al gezegd) - Van die eigen maniertjes en principes. Woordjes, handelingen, desnoods smileygebruik op msn, het trekt me wel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je smileygebruik op msn aantrekkelijk gaat vinden, weet je dat je ondertussen eens offline moet gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() of dat hij zo tijdens het koken achter me komt staan en in mijn oor fluistert of we naar boven gaan en dan in mijn nek en op mijn schouders kussen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nouja, bij dat ontblote bovenlijf heb ik dan liever een krijtstrepen broek of zo'n broek van een maatpak, en dan een opgengeknoopte zwarte of witte blouse erboven. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
O wacht: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
idd, als je kan zien dat ie je wil en verder, bloot bovenlijf = nice. niet te gespierd, blauwe ogen, als ie weet waarover ie praat zonder te opschepperig te doen, streepjestrui = hot, iemand die wel van grapjes houdt en niet te serieus is, iemand die me lekker lang aankijkt en je al kan raden wat hij denkt, grote jongens = hotter dan hot, maar ook niet te mager, verzorgd uiterlijk, iemand die wel van avontuur houdt
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Seksualiteit |
betaalde sex vlaflip1 | 162 | 19-09-2007 17:45 | |
Liefde & Relatie |
Lovesongs Verwijderd | 124 | 09-10-2005 19:54 | |
Seksualiteit |
Pijpen, jouw mening Shitonya | 165 | 21-05-2005 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |