Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 16:30
Verwijderd
Naar het dichtsbijzijnde vliegveld gaan en terug naar Nederland gaan.

Wat zou je doen als je op straat loopt en er gooien allemaal kleuters zichzelf rollend voor je voeten?
Advertentie
Oud 30-08-2007, 16:36
Yana
Yana is offline
Met mijn hoofd tegen de muur bonken en zorgen dat ik wakker word.

Wat zou je doen als er marsmannetjes naar de aarde komen, waarvan nog niet bekend is of ze het goed of slecht met ons voor hebben?
Oud 30-08-2007, 16:37
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
er op/overheen stappen (optie 1 of 2 ligt dan even aan mijn humeur op dat moment)

Wat zou jij doen als je ex ineens aan de deur staat, je een baby in je handen drukt en zegt: '.......(vul hier je naam in), dit is je zoon'
Oud 30-08-2007, 16:39
Verwijderd
Ik zou lachen om dat grapje en vragen waar hij voor komt.

Wat zou je doen als er een boom omwaaide en op je huis viel?
Oud 30-08-2007, 16:40
Verwijderd
De brandweer bellen.

Wat zou je doen als een norse man je de hele tijd blijft volgen en maar "de aandelen zijn wat broos vandaag" tegen je blijft schreeuwen?
Oud 30-08-2007, 16:47
Vlindertje
Vlindertje is offline
In het Limburgs terug gaan schreeuwen, dat helpt meestal wel

Wat zou je doen als de supermarkt dicht blijkt te zijn en je hebt helemaal geen eten in huis?
Oud 30-08-2007, 16:50
Verwijderd
afhankelijk van mijn budget: naar de snackbar gaan of iets laten bezorgen.

Wat zou je doen als een onbekende op straat je een bosje bloemen aanbood?

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 16:50. Reden: nieuwe vraag vergeten
Oud 30-08-2007, 16:54
Verwijderd
Me stiekem ergeren aan zo'n regenboogalto-actie en me zeer ongemakkelijk voelen.

Hoe zou je reageren als je wakker werd met afgeschoren wenkbrauwen?
Oud 30-08-2007, 18:18
Verwijderd
Een koolpotlood (correct me als ik het verkeerde make-upaccesoire noem dames) halen en streepjes trekken. Lijkt me eigenlijk best wel wicked!

Wat doe je als je wakker wordt met een bierflesje in je reet die zich vacuüm heeft gezogen?
Oud 30-08-2007, 18:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ontzettend schrikken, een strip paracetemol nemen tegen de kater en naar de dokter strompelen (die woont toch maar 2 straten verderop ).

Offtopic: het is trouwens Kohlpotlood

Wat zou je doen als je wakker werd op een kerkhof met een grafzerk op je been (je kunt niet bewegen) en het idee dat je een opgegraven lijk aan het omhelzen bent, en er vervolgens achter komt dat je kleding een paar meter verderop ligt (en je dus naakt tegen een vers lijk aan ligt)?
Oud 30-08-2007, 18:40
Verwijderd
Best wel hard gillen denk ik.

Wat zou jij doen als je de laatste mens op aarde was?(De rest was voor een of andere nare ziekte uitgestorven.)
Oud 30-08-2007, 18:41
Verwijderd
Kijken of er nog ergens een drankvoorraadje is achter gebleven.

Wat zou je doen als je over straat liep en ineens springt er iemand voor je op met een lange jas aan, die vervolgens z'n jas openslaat om zijn edele deel aan je te laten zien?
Oud 30-08-2007, 18:42
Verwijderd
Vragen of hij dat ook bij zijn moeder zou doen.

Wat zou je doen als je reukorgaan het plots niet meer deed?
Oud 30-08-2007, 18:45
Verwijderd
Naar de dokter gaan.

Wat zou je doen als je verliefd was op een leraar?
Oud 30-08-2007, 18:46
Verwijderd
Offtopic: Ik las neukorgaan

Naar de dokter gaan.

Wat zou je doen als je ontdekt dat je een nogal vervelende bijnaam hebt bij een grote groep mensen?
Oud 30-08-2007, 18:49
Verwijderd
Hee ik was eerst.

OT: Zou proberen me er niks van aan te trekken.
Oud 30-08-2007, 18:50
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Offtopic: Ik las neukorgaan

Naar de dokter gaan.

Wat zou je doen als je ontdekt dat je een nogal vervelende bijnaam hebt bij een grote groep mensen?
Als je laat merken dat je niet graag zo genoemd wordt, dan blijven ze het juist doen. Je moet een keer iets doen om te laten zien dat het je geen reet kan schelen. Dus je eenmalig heel erg zo gedragen zoals die nickname. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Wat zou je doen als je muis en toetsenbord opeens spoorloos zijn verdwenen en je hebt geen reserve in huis? En het is zondag en de winkels zijn dicht? En maandag moet je iets inleveren dat op je computer staat?
Oud 30-08-2007, 18:51
Verwijderd
De computer beneden gebruiken.

Oud 30-08-2007, 18:52
Verwijderd
Rozen sturen

Wat zou je doen als iemand met een groot mes voor je stond en al je geld zou vragen?
Oud 30-08-2007, 18:53
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
De computer beneden gebruiken.

Niets mee beginnen. Of iig wachten met actie ondernemen tot ik daar geen student meer ben.
Citaat:
Rozen sturen

Wat zou je doen als iemand met een groot mes voor je stond en al je geld zou vragen?
Hangt van de situatie af, maar waarschijnlijk toch maar mn geld geven.

Wat zou je doen als al je 10 katten zijn ontsnapt?
Oud 30-08-2007, 18:53
Verwijderd
Naar een mattie gaan die in dezelfde straat woont om muis & toetsenbord te lenen.
Op kattenjacht natuurlijk.

Wat zou je doen als je enige lange broek doormidden scheurt, en je dus geen broeken meer hebt om te dragen als je naar de winkel gaat om een nieuwe te kopen?

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 18:54. Reden: veel te laat :(
Oud 30-08-2007, 18:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
al mijn geld geven (en me afvragen wat hij moet met 11 euro )

wat zou je doen als je (partner) geen erectie kreeg?
Oud 30-08-2007, 19:04
Verwijderd
Zn ding een peptalk geven.
Of er op slaan om te kijken of ie wel werkt, kan natuurlijk ook.

Wat zou je doen als je snachts in een rubberbootje op zee wakker zou worden met een dooie in je bootje en haaien om je heen?
Oud 30-08-2007, 19:08
Verwijderd
Offtopic: @ Starsailorr: Dat liedje van je sig is leuk

Bang in een hoekje blijven zitten en wachten op hulp/mezelf vertellen dat het maar een droom is.

Volgende mag iemand anders verzinnen want ik weet ff niks.
Oud 30-08-2007, 19:11
Verwijderd
Wat zou je doen als je je moeder betrapt terwijl ze aan het masturberen is?
Oud 30-08-2007, 19:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
de kamer uitlopen

wat zou je doen als je moeder vraagt of je voortaan je matras op de grond wilt leggen "omdat je bed zo kraakt en jullie het drie keer per uur doen! Ik ben wel blij dat je zo'n floriant sexleven hebt hoor..."

Oud 30-08-2007, 19:35
Verwijderd
OT: Meisjes van 15 met een seksleven en een moeder die dat goedkeurt. Wat klopt daar niet?

Tegen m'n moeder zeggen dat we dat de volgende keer zullen doen.

"Wat zou je doen, als ik je gezicht weer in mijn handen nam?
Wat zou je doen, als ik met mijn mond dichtbij de jouwe kwam?
Wat zou je doen, als ik dat deed?"
Oud 30-08-2007, 19:38
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
OT: Meisjes van 15 met een seksleven en een moeder die dat goedkeurt. Wat klopt daar niet?
Wat vind je dat er niet klopt? Als die moeder het verbiedt, doen ze het toch wel stiekem.
Oud 30-08-2007, 19:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ze is allang blij dat ik een leuk vriendje heb, ze vindt het een hele goede keus en hoopt dat ik met hem ga trouwen (ze is zelfs afgestapt van haar idee dat het nodig is mij uit te huwelijken aan een duitser die Tillman heet)! <3
Oud 30-08-2007, 20:06
Verwijderd
O.T: Raar opkijken, want ik ken jou niet.

Wat zou je doen als je verplicht werd te emigreren naar Polen?
Oud 30-08-2007, 20:09
Verwijderd
Degene die me dat verplicht negeren.

Wat zou je doen als je beste vriend(in) een CIA-informant blijkt te zijn?
Oud 30-08-2007, 20:09
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
O.T: Raar opkijken, want ik ken jou niet.

Wat zou je doen als je verplicht werd te emigreren naar Polen?
Negeren en hier blijven.
Citaat:
Degene die me dat verplicht negeren.

Wat zou je doen als je beste vriend(in) een CIA-informant blijkt te zijn?
Vragen hoe ie er in godsnaam bij is gekomen om dat te worden. Maar verder kan ik er niet zoveel aan doen. Moet ie zelf weten.

Wat zou je doen als je lag te slapen en je hoort opeens dingen die je anders nooit hoort en je weet zéker dat er inbrekers bezig zijn beneden de boel leeg te halen?
Oud 30-08-2007, 20:10
Vlindertje
Vlindertje is offline
Blij zijn, want daar is de wodka veel goedkoper

Wat zou je doen als jouw vriend/vriendin steeds alles op drinkt/eet, zodat er niets meer overblijft voor jou?
Oud 30-08-2007, 20:11
Verwijderd
Hem opsluiten ergens en dan snel zelf eten/drinken?

Wat zou jij doen als je inene x aantal jaar terug in de tijd ging, waardoor je zonder computer, tv, wasmashine, droger, magnetron etc kwam te zitten?
Oud 30-08-2007, 20:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Blij zijn, want daar is de wodka veel goedkoper

Wat zou je doen als jouw vriend/vriendin steeds alles op drinkt/eet, zodat er niets meer overblijft voor jou?
1. Jij bent 2 posts te laat.
2. Ik word overgeslagen
Oud 30-08-2007, 20:13
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Alles doen zoals het in die tijd ging.

Wat zou je doen als je je verveelde maar je moest blijven zitten?
Oud 30-08-2007, 20:34
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Wat zou je doen als je lag te slapen en je hoort opeens dingen die je anders nooit hoort en je weet zéker dat er inbrekers bezig zijn beneden de boel leeg te halen?
Het negeren, aangezien ik helemaal geen idee heb wie de kamer onder mij heeft en de inbreker komt toch niet op mijn gang dan

Wat zou je doen als je je verveelde maar je moest blijven zitten?
Oud 30-08-2007, 20:35
Verwijderd
Blijven zitten.

Wat zou je doen als er opeens allemaal woeste wolven je kamer binnen komen stormen?
Oud 30-08-2007, 20:41
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Blijven zitten.

Wat zou je doen als er opeens allemaal woeste wolven je kamer binnen komen stormen?
Vriendelijk doch dringend verzoeken of ze de volgende keer even kloppen voordat ze zomaar binnenvallen.

Wat zou je doen als er tijdens een zeer belangrijk bedrijfsrelatie diner opeens een stripper bij je op schoot komt zitten, en iedereen denkt dat het een 'grapje' is van jou?
Oud 30-08-2007, 20:42
Verwijderd
Uit het raam springen denk ik. Maar dat gaat niet want er zit een hor voor

Wat zou je doen als ineens al je haar uitviel?
Oud 30-08-2007, 20:44
Verwijderd
Mijn kam weggooien.

Wat zou je doen als er opeens bloemkolen uit je aars zouden groeien?
Oud 30-08-2007, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je dat er niet klopt? Als die moeder het verbiedt, doen ze het toch wel stiekem.
1. Seks is iets tussen volwassenen. Twee mensen geven zich aan elkaar bloot. Bij goede seks niet alleen fysiek, maar ook emotioneel. Om dat aan te kunnen dien je emotioneel volgroeid te zijn. Mensen van 15 zijn imo kinderen en geen emotioneel volwassen personen.

2. Het is juist een gezond stadium in de ontwikkeling naar volwassenheid dat bepaalde zaken in het geheim gebeuren. Te liberale ouders doden de lol van het opgroeien. Bovendien kan het toestaan er toe leiden dat ouders hun kinderen het idee geven dat het erbij hoort, waardoor kinderen sneller gaan in hun seksuele ontwikkeling dan eigenlijk goed voor ze is.

On topic: Ze eruit halen en stiekem aan anderen voeren, zonder dat ze weten waar het vandaan komt.

Wat zou je doen als je tot gevangenisstraf veroordeelt zou worden voor iets wat je niet hebt gedaan?
Oud 30-08-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
1. Seks is iets tussen volwassenen. Twee mensen geven zich aan elkaar bloot. Bij goede seks niet alleen fysiek, maar ook emotioneel. Om dat aan te kunnen dien je emotioneel volgroeid te zijn. Mensen van 15 zijn imo kinderen en geen emotioneel volwassen personen.
haha
Citaat:
2. Het is juist een gezond stadium in de ontwikkeling naar volwassenheid dat bepaalde zaken in het geheim gebeuren. Te liberale ouders doden de lol van het opgroeien. Bovendien kan het toestaan er toe leiden dat ouders hun kinderen het idee geven dat het erbij hoort, waardoor kinderen sneller gaan in hun seksuele ontwikkeling dan eigenlijk goed voor ze is.
lol
Oud 30-08-2007, 21:14
Verwijderd
Ik zou maar gewoon naar de gevangenis gaan he. Er is niet echt iets anders wat ik kan doen. En dan heel hard hopen dat ze alsnog achter mijn onschuld komen.

Wat zou je doen als je rustig door een straat liep waar nog een stuk of vijf anderen waren en iemand daarvan kreeg een epileptische aanval?
Oud 30-08-2007, 21:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Moet ik hier serieus nog op ingaan?
Oud 30-08-2007, 22:18
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Wat zou je doen als je rustig door een straat liep waar nog een stuk of vijf anderen waren en iemand daarvan kreeg een epileptische aanval?
Hopen dat er iemand bij loopt die EHBO kent, want ik zou totaal niet weten wat ik dan zou moeten doen...

(voor de mannen deze, dus dames niet reageren)
Wat zou jij doen als er WK finale bezig is, en het Nederlands elftal heeft wonder boven wonder deze finale gehaald. (of te wel: dé wedstrijd van de eeuw) Maar tijdens deze finale begint jouw vriendin je ineens oraal te bevredigen. Zou je haar wegduwen met de mededeling dat ze een uurtje moet wachten of zou je denken: stik die wedstrijd??
Oud 30-08-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Moet ik hier serieus nog op ingaan?
Nee hoor. Moet je zelf weten.

Ontopic: Die wedstrijd zou me weinig kunnen boeien. Ik heb sowieso niets met voetbal.

Wat zou jij doen als je een van je ouders vrijend met iemand van hetzelfde geslacht zou zien?
Oud 30-08-2007, 22:40
Vlindertje
Vlindertje is offline
Me afvragen waarom ze dan zo negatief reageerde toen ik een vriendinnetje had

Hoe zou jij reageren als je plotseling moest verhuizen, omdat jouw ouders ergens anders willen wonen?
Oud 30-08-2007, 22:44
Verwijderd
Zeggen dat het nergens op slaat, omdat ik al 4 jaar het huis uit ben.

Wat zou jij doen als je internet wordt afgesloten en je de komende maand geen internet weer hebt?
Oud 30-08-2007, 22:47
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Bij de buren gaan zitten.
Wat zou jij doen als je niets wist te verzinnen voor de volgende?

Regels voor berichten