Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind er wel coole dingen tussenstaan, maar idd zijn vooral die grote namen niet heel erg boeiend. Ach ja, dit is nog niet eens de complete line-up volgens mij, want meestal hebben ze zo'n 140+ acts in een weekend en daar zitten ze nog niet aan.
Ik heb nog goede hoop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, elk jaar is het hetzelfde liedje. Een paar personen voelen zich in hun bil genomen omdat hun bandjes er niet staan en/of hun genres te weinig zijn gerepresenteerd.
Ik vind het best zo. Een hoop leuke bandjes en acts die ik graag weleens live wil zien en daarnaast ook weer een hoop dingen die voor mij onbekend zijn, kan ik ook weer een beetje dingen ontdekken en me rond laten sleuren door homies die er wel bekend mee zijn. Het blijft afgezaagd om het te zeggen, maar de sfeer voor mij blijft gewoon het belangrijkst. Zolang er een handjevol dingen zijn die ik ken en wil zien vind ik het al best, ik vermaak me toch altijd. |
![]() |
|
^ Yup. Het ontdekken is voor mij het leukste van Lowlands. Voor hele grote namen zijn er toch al genoeg festivals. (Al is het soms wel cool natuurlijk)
Ben erg benieuwd naar Tunng, Yeasayer en Vampire weekend. Hoop dat er dit jaar niet al te veel van de zelfde genres tegelijk worden ingepland.
|
T schijnt dat Coldplay de headliner gaat worden dit jaar: http://www.jimmyalter.nl/News/3716/C...er_Lowlands%21
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben al erg tevreden over de line-up.
Dingen die ik graag wil zien: Tunng, Fuck Buttons,The Ting Tings, Flaming Lips, Black Kids, Black Mountain, Blood Red Shoes, The Breeder, dEUS, The Roots, The Wombats, We Are Scientists, Claw Boys Claw, MGMT, Infadels, Hadouken!, Pigeon Detectives, Foals, Yeasayer. Hopelijk niet veel overlappends, want als ik iets haat is haasten om een andere band te zien. I AM AN ANTICHRIST!!!
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou coldplay ook enigszins jammer vinden, want ik zie ook liever een grote naam die ik wel echt goed vind, maar het boeit me niet als ze wel komen. De alpha mijd ik toch al zoveel mogelijk.
|
boys noize
neurosis dj hype cult of luna sebastiAn yelle benga the ocean the bloody beetroots A-trak Girl talk the sword paar van deze, girl talk, boys noize, the bloody beetroots, dj hype, yelle en crookers zouden het sowieso goed doen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hier is plek voor foto's van forumers. Verwijderd | 500 | 05-07-2009 10:59 | |
Muziek |