| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat komt wel goed ![]() ![]() ![]() Ik verheug me nu al op morgen, het vriendinnetje dat gaat rijden vanaf het vliegveld naar plaats van bestemming is alleen maar een automaat gewend. We hebben een schakelauto gehuurd en ik weet van vorig jaar hoe het parkeerterrein eruit ziet. Ik vermoed dat de vakantie begint met een auto een heuvel opduwen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
aluminiumfolie in de aanbieding?
|
||
|
|
|
|
Kijken jullie weleens op de ongeïdentificeerdee personen-pagina van de politie? Sommige lijken hebben echt een grappige gezichtsuitdrukking
Of van wie de ogen overduidelijk met veel geweld en huidlijm zijn dichtgeplakt. En sommige foto's zijn in zwart-wit, omdat er dan wonden op zitten, ofzo. Best gaaf spul.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Kijk anders even welke merken er allemaal dochterbedrijven zijn van Unilever. Het is niet vreemd dat één bedrijf tegenstrijdige belangen uitdraagt, zoals in geval van Unilever bijvoorbeeld o.a. Dove en Axe. En als je een grote corporatie bent die handelt in verslaving, dan is het toch heel slim om ook een dochteronderneming te wijden aan de productie van stophulpmiddelen? Bij voorkeur stophulpmiddelen die verslavend zijn. Genoeg mensen die stoppen met roken maar nog jarenlang pleisters blijven plakken. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit vind ik verrassend luguber voor jouw doen, Miekje. Doe 'es een link?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Eh, tja, ik heb nou eenmaal iets met dooie beesten En mensen zijn ook gewoon dieren, toch? Ik kijk bijvoorbeeld ook graag naar foto's van dode vogels, vooral die 'uit de lucht gevallen' zijn, want die liggen vaak heel mooi
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Ja ik snap je redenatie maar de tabaksindustrie is iig binnen europa behoorlijk inge..perkt? qua opties. Alle belangen van deze worden nogal sterk onderzocht. Door overheid, maar vooral ook door journalisten die weer vooral input krijgen van die tegenpartij. Zo'n constructie die je noemt redt het niet.
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|