| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb wel vaak jurkjes aan enzo, maar of je beeld verder klopt weet ik niet helemaal! Ik ben inmiddels ook wel wat veranderd, denk ik! Al hoewel ik niet ineens een hork ben ofzo hooorrrrr.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij kun je je tegoed daar ook opladen!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Omg goed idee!
Ik had vroeger bij handbal (was 7 ofzo) een heksenfeestje. Kan het me nog super goed herinneren, want ik vond het leuk dat we groen eten en drinken kregen. ![]() En ja, zoiets! Ben echt heel erg benieuwd naar de structuur. Maar inmiddels ben ik te moe om iets te doen en moet zo ook nog sushi maken, dus ik ben mijn moeder al schreeuwend naar de keuken opdrachten aan het geven wat ze moet doen. Best grappig. Commandant Kikaa.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn zusje heeft ooit ook een heksenfeestje gegeven en ik was de opperheks. We aten vingers (knakworstjes), ogen (gehaktballetjes) en hersenen (heel erg doorgekookte kleffe macaroni met rode saus). Er was een meisje dat niet durfde te eten omdat ze dacht dat eht echt hersenen waren
|
|
|
||
|
Citaat:
Vooral die hersenen. Dat ga ik onthouden voor later. ![]() Al hoewel ik binnenkort mijn verjaardag voor vrienden ga vieren en dan ook ga eten met ze. Zal ik dit doen? ![]()
|
||
![]() |
|
|