Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2004, 13:20
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
Die bandjes zijn niet nep en het zijn verekkes goeie ook nog! Als jij nou jaloers bent op die mensen die zulke goeie muziek luisteren hoef je het nog niet af te kraken!
Oud 25-01-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 14:20:
Die bandjes zijn niet nep en het zijn verekkes goeie ook nog! Als jij nou jaloers bent op die mensen die zulke goeie muziek luisteren hoef je het nog niet af te kraken!
Dat is het probleem. Muzieksmaak is zo subjectief als het maar kan. De een kan sum41 aanbidden, terwijl de ander het verwerpt.

Het irritante is dat het gemiddelde puberale gespuis, dat naar dergerlijke muziek luistert meestal uitlokt om anders behandeld te worden.

Maar dat gaat snel genoeg over, als jullie wat volwassener zijn.
Oud 25-01-2004, 13:26
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
Dat wij anders behandelt zouden worden slaat nergens op. Mensen die R&B luisteren, worden die dan ook ander behandeld? Zoals je zelf zegt het is subjectief!
En dat het snel genoeg over gaat als je volwassen wordt? Je doet alsof de muziek slecht is, een slechte invloed heeft. Wij luisteren die muziek dus zitten we op de grond ofzo?? 'Wij zijn volwassen, wij luisteren 'normale' muziek, dus wij zitten op een stoel!'
Oud 25-01-2004, 13:29
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 14:20:
Ik zla het nog leuker voor je maken: ik luister die muziek zelf ook, maar dat zegt nog steeds niet dat ik een skater/alto of whatever ben.

Dit zegt trouwens niet dat er geen betere bandjes zijn, maar als je een 'echte' alto bent ontdek de je die vanzelf wel
Oud 25-01-2004, 13:31
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
Heb ik dan gezegt dat er geen betere zijn??
Oud 25-01-2004, 13:35
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 14:31:
Heb ik dan gezegt dat er geen betere zijn??
Nee, dat heb je niet gezegd nee. Daarom zei ik het maar.
Oud 25-01-2004, 13:35
Verwijderd
Lees nog eens overnieuw.

Ik wil jullie niet persoonlijk aanvallen, maar het gemiddelde schorriemorrie van jullie leeftijd gaat zich juist afzetten tegen de mensen die "normale" muziek luisteren. Zo lokken ze juist reacties uit.

Dat ze van die belachelijke kleding dragen om zich zo te "uiten" van welke muziek ze houden, is een ander verhaal.
Oud 25-01-2004, 13:36
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
je zegt dat het nep groepen zijn 'als je de echte alto's mag geloven'. Dan heb je zelf dus geen mening, je vertrouwt op hun, als Sortjuh dat luistert (wat veel meer mensen doen) heeft ze tenminste een eigen mening, diegene vinden dat wel leuk, het gaat toch om de muziek niet of dat het echte rock bands zijn??
Oud 25-01-2004, 13:36
.boris
.boris is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 24-01-2004 @ 15:11:
toen ik van de zomer met 2 vrienden op vakantie was op schiermonnikoog hadden we voor zijn 3en eerst 4 stoeltjes, maar daarvan braken er de 1e dag al 3...dus toen hebben we de rest van de week nog maar 1 stoeltje en een half stoeltje, eigenlijk was dat laatste gewoon een leuning van een kapot stoeltje, maar het zat beter dan de prullenbak die we van de duitsers hadden gejat, want we waren te stronken om zelf een prullenbak te halen bij de ingang, lol...
we gingen gewoon stoned/dronken (dat waren we natuurlijk continue, van sochtends 9 tot savonds 12 ofzo) vechten/duwen/trekken om alleen al op dat ene halve stoeltje te zitten...want de prullenbak was echt bagger

k geloof dat we wel 80% van de tijd in het gras of zand lagen, achterover naar de lucht te kijken enzo... was ook wel erg leuk toen we de eerste dag meteen dronken waren gingen we elkaar omver duwen (terwijl we op de stoeltjes zate)...vandaar dat alle stoeltjes meteen braken haha...
t was wel erggg versss...
toch wel zo'n 60 euro wiet en >150 euro drank er doorheen gejaagd met zijn 3en in 5 dagen... best OK lijkt me

ohwja...en waarom post je dit??
Oud 25-01-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 14:36:
je zegt dat het nep groepen zijn 'als je de echte alto's mag geloven'. Dan heb je zelf dus geen mening, je vertrouwt op hun, als Sortjuh dat luistert (wat veel meer mensen doen) heeft ze tenminste een eigen mening, diegene vinden dat wel leuk, het gaat toch om de muziek niet of dat het echte rock bands zijn??
Ja, maar sortuh wordt over het algemeen hier "benijd" om haar vreemde taalgebruik.

Daar noem je ook iemand mee.

Maargoed, ik ga iets nuttigs doen.
Oud 25-01-2004, 13:41
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 14:36:
je snapt het niet geloof ik. Ik zeg dat het volgens die alto's is omdat ik zelf geen alto ben en dan zou het hypocriet van mij zijn om dat te zeggen. Ik heb wel een mening, ik vertrouw niet op hun dus. Ik maak zelf we uit wat ik leuk vind, net als jij en Sortjuh. Ik heb nooit gezegd dat ze dat niet doet. Ik zei alleen dat er mensen zijn die dat geen echte rock vinden. Meer niet.
Oud 25-01-2004, 13:41
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
als jij begint over vreemd taalgebruik... ff tussendoor.. tis Sortjuh en niet sortuh.. en maakt het wat uit wat er in het algemeen gebeurt? alto's zijn toch zo anders dan?
Oud 25-01-2004, 13:42
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 23-01-2004 @ 20:00:
in de stad,op school overal zitten altos/skaters op de grond
terwijl er altijd voldoende ruimte is om gewoon te zitten
waarom doen ze dit?is het afzetten tegen de maatschappij? is het omdat hun broek groot genoeg is dat ze hem kunnen opvouwen tot poef ?
WAAROM?
Ooit aan gedacht dat ze gewoon op de grond ziytten omdat e geen zin hebben de hele dag te staan?
Of geen scootertjes hebben om op te zitten?
Oud 25-01-2004, 13:43
Verwijderd
wtf dood aan jou -CeaiLLóiG-

euj als je gaat blowen is op de grond zitten wel handig.
Persoonlijk vind ik op de grond zitten lekkerder. Thuis zit ik ook vaak op de grond enzo
Oud 25-01-2004, 13:45
Verwijderd
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 14:41:
als jij begint over vreemd taalgebruik... ff tussendoor.. tis Sortjuh en niet sortuh.. en maakt het wat uit wat er in het algemeen gebeurt? alto's zijn toch zo anders dan?
Oud 25-01-2004, 13:46
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-01-2004 @ 14:35:
Lees nog eens overnieuw.

Ik wil jullie niet persoonlijk aanvallen, maar het gemiddelde schorriemorrie van jullie leeftijd gaat zich juist afzetten tegen de mensen die "normale" muziek luisteren. Zo lokken ze juist reacties uit.

Dat ze van die belachelijke kleding dragen om zich zo te "uiten" van welke muziek ze houden, is een ander verhaal.
Als wij reacties uitlokken... boeiend? en die kleding is echt niet altijd om te uiten welke muziek we luisteren, gewoon wat we mooi vinden, dat dat samenvalt... kank nix aan doen. En tis niet belachelijk.. kragen omhoog vind ik ook belachelijk, maar dat is verder mijn mening en veroordeel ik verder niemand meej
Oud 25-01-2004, 13:53
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
mensen corrigeren mij.. dan doe ik dat ook..
Oud 25-01-2004, 13:56
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 14:46:
Als wij reacties uitlokken... boeiend? en die kleding is echt niet altijd om te uiten welke muziek we luisteren, gewoon wat we mooi vinden, dat dat samenvalt... kank nix aan doen.
Toevallig houden al die alto's van dezelfde pokkeherrie en houden allemaal van diezelfde kleding. Geloof je het zelf? Het is gewoon kuddegedrag van de ergste soort en jullie vinden jezelf dan ook nog eens zo uniek en apart.
Oud 25-01-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 25-01-2004 @ 14:56:
Toevallig houden al die alto's van dezelfde pokkeherrie en houden allemaal van diezelfde kleding. Geloof je het zelf? Het is gewoon kuddegedrag van de ergste soort en jullie vinden jezelf dan ook nog eens zo uniek en apart.
psstt.. dat is god ook.
Oud 25-01-2004, 13:58
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-01-2004 @ 14:57:
psstt.. dat is god ook.
Oud 25-01-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 24-01-2004 @ 20:24:
*voelt zich steeds slimmer *
knap zeg,je word slimmer bevonden dan een 12-jarig alto/goth bR33$@h-iemand, echt geweldig
Verwijderd
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 14:46:
Als wij reacties uitlokken... boeiend? en die kleding is echt niet altijd om te uiten welke muziek we luisteren, gewoon wat we mooi vinden, dat dat samenvalt... kank nix aan doen. En tis niet belachelijk.. kragen omhoog vind ik ook belachelijk, maar dat is verder mijn mening en veroordeel ik verder niemand meej
Wij?

Sorry, maar ik word niet graag geasocieerd met mensen als jij...
Ik kan el voor mezelf spreken
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 25-01-2004 @ 14:00:
Gaat t grasmaaien ofso... nee dit ben ik
[afbeelding]
Go Ilse
Oud 25-01-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 25-01-2004 @ 14:58:
laat maar, ik ga het geeneens proberen uit te leggen..

Ik stap onder de douche
Oud 25-01-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 25-01-2004 @ 12:32:
Evanescence staat erbij, eerste cd in 2003, dat het jaren oud is kun je niet stellen
1-0 pour Gauloises
Oud 25-01-2004, 14:02
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
Citaat:
********** schreef op 25-01-2004 @ 14:59:
Wij?

Sorry, maar ik word niet graag geasocieerd met mensen als jij...
Ik kan el voor mezelf spreken
Zeg ik dat jij ook tot 'mijn wij' hoort? Asjeblief nie! Misschien heb ik het wel alleen over men hond en mij weet jij veel..
Oud 25-01-2004, 14:04
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
FoxyRoxy schreef op 25-01-2004 @ 14:12:
een foto laat niet zien of je dom bent of niet

Sortjuh is gewoon niet zo goed in liegen, daarom moeten we maar medelijden met haar hebben. En trouwens al die bandjes zijn nep rockgroepen (als ik de 'echte' alto's mag geloven) dus als je ook denkt dat je erbij hoort door naar die liedjes te luisteren, wil ik je nog wel eens zien over 3 jaar. Wedden dat jij dan gewoon met de rest van Nederland meeloopt?
Nee iemand vroeg ben jij ook zon alto ofso en die foto laat zien dat k dat niet ben
Oud 25-01-2004, 14:05
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
over dom gesproken..
Oud 25-01-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 15:02:
Zeg ik dat jij ook tot 'mijn wij' hoort? Asjeblief nie! Misschien heb ik het wel alleen over men hond en mij weet jij veel..
Ik had toch wel een iets beter poging verwacht om je eronderuit te lullen..

Het komt inteligenter over om het gewoon toe te geven dat je fout zat...
Oud 25-01-2004, 14:06
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
Citaat:
********** schreef op 25-01-2004 @ 15:05:
Ik had toch wel een iets beter poging verwacht om je eronderuit te lullen..

Het komt inteligenter over om het gewoon toe te geven dat je fout zat...
zit ik fout dan??
Oud 25-01-2004, 14:08
Love_Fulfilled
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 15:05:
over dom gesproken..
Was dat voor mij bedoelt..leg dat dan ff uit
Oud 25-01-2004, 14:09
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
neej voor foxyroxy.. leek me toch wel duidelijk dat die fotow niet bedoeld was om te laten zien dat je niet dom bent... toch!?
Oud 25-01-2004, 14:10
miekZ
miekZ is offline
KIJK!!! waarom niet ik bedoel da's tog triest om je daar druk over te maken
uitleg:
* het is heel educatief als je het zo bekijkt
*zie je de grond ook es van digtbij weet je wel
*kan heel interessant zijn hoor
*als je er een goede inzicht over hebt
*verder krijg je wel vernietigende blikken van allerlei kakkers en patsers maar da's gewoon omdat ze hun mega uber strakke broekje niet vies willen maken en dat ze jaloers zijn dat wij zomaar op de grond kunnen gaan zitten
*ja tis nou eenmaal de waarhied en die is hard heh

*wieeeeej* zwaaisel* mijn
Oud 25-01-2004, 14:11
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
Citaat:
miekZ schreef op 25-01-2004 @ 15:10:
KIJK!!! waarom niet ik bedoel da's tog triest om je daar druk over te maken
uitleg:
* het is heel educatief als je het zo bekijkt
*zie je de grond ook es van digtbij weet je wel
*kan heel interessant zijn hoor
*als je er een goede inzicht over hebt
*verder krijg je wel vernietigende blikken van allerlei kakkers en patsers maar da's gewoon omdat ze hun mega uber strakke broekje niet vies willen maken en dat ze jaloers zijn dat wij zomaar op de grond kunnen gaan zitten
*ja tis nou eenmaal de waarhied en die is hard heh

*wieeeeej* zwaaisel* mijn
Jeeeeeeeeeeeeeeej 10-0!!
Oud 25-01-2004, 14:12
Love_Fulfilled
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 15:09:
neej voor foxyroxy.. leek me toch wel duidelijk dat die fotow niet bedoeld was om te laten zien dat je niet dom bent... toch!?
Inderdaad, maar ik vroeg het toch maar voor de zekerheid misschien dat het wel voor mij bedoeld was en dan had ik toch wel graag uitleg gewild hebben
Verwijderd
ik vind dat er hier opzich vrij kortzichtig gedaan wordt
ik heb opzich niks tegen alternatieve mensen,zolang het maar niet van die meelopers zijn,een maat van mij is skater en daar doe ik niet moeilijk over ,laatst was hij op een feest met mij en toen was hij de enige die van die "andere" kleren (wijde broek,ketting ad broek etc.) droeg voor de rest hulde iedereen zich in merkkleding enzo ,maar niemand ded er moeilijk over.het gaat dus meer over hoe je bent,dan over hoe je eruit ziet.
mensen als solero die zeggen : "alle skaters stinken " moeten niet lullen want je weet dat dat onzin is,in iedere subcultuur zijn er vieze en nette mensen en dus ook bij de skaters.
het komt uiteindelijk dus gewoon aan op karakter,en dat is iets waar mensen zoals sortjuh en - ceailloig- een chronisch gebrek aan hebben

zo...the master has spoken
Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
ze willen gewoon aandacht en dat is triest
Oud 25-01-2004, 14:13
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
miekZ schreef op 25-01-2004 @ 15:10:
ignorance is bliss he schat
Oud 25-01-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 25-01-2004 @ 15:04:
Nee iemand vroeg ben jij ook zon alto ofso en die foto laat zien dat k dat niet ben
die foto laat alleen je hoofd zien,wie zegt dat er geen extreme skatebroek onder zit?
Oud 25-01-2004, 14:14
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 25-01-2004 @ 12:32:
Evanescence staat erbij, eerste cd in 2003, dat het jaren oud is kun je niet stellen
neje maar dat heb ik er toen bijgezet
Oud 25-01-2004, 14:15
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 25-01-2004 @ 15:13:
die foto laat alleen je hoofd zien,wie zegt dat er geen extreme skatebroek onder zit?

Ik, ik ken Ilse irl
Oud 25-01-2004, 14:16
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
als wij te kort hebben aan karakter... kijk maar eens naar de gemiddelde nederlander, die lopen vooral mee met de mode, neej dat is karakter hebben!
en ff tussendoor.. zo'n hele wijde skatebroek zit wel heel lekker en als ze die aan zou hebben.. wat dan nog?!
Oud 25-01-2004, 14:16
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Om ff terug te komen op de oorspronkelijke discussie:

Tis volgens mij niet zo dat alto's alleen maar op de grond zitten, kheb iig nog nooit een leeg bankje gezien met 30 alto's ernaast die op de grond zitten maar je hebt wel gelijk in een cafe of als je bijvb in de stad bent en je moet ff wachten en er is zosnel nix om op te zitten dan blijf ik gewoon staan maar hun gaan dan gewoon op de grond tegen een muurtje aanzitten.Opzich raar maar aan de andere kant boeien kleren kun je wassen en je hoeft niet perse in de mak te gaan zitten.En op zich wat maakt het uit als andere mensen het raar vinden
Oud 25-01-2004, 14:17
Love_Fulfilled
Citaat:
japie krekel schreef op 25-01-2004 @ 15:13:
Meestal zie je aan de kop wel of ik alto ben..je ziet echt aan me hoofd wel dat ik geen alto ben hoor..doe nie zo bijdehand..
Oud 25-01-2004, 14:17
-CeaiLLóiG-
-CeaiLLóiG- is offline
Citaat:
Sortjuh schreef op 25-01-2004 @ 15:15:
Ik, ik ken Ilse irl
Kijk! daar heb je je antwoord!
Oud 25-01-2004, 14:18
Love_Fulfilled
Citaat:
Sortjuh schreef op 25-01-2004 @ 15:15:
Ik, ik ken Ilse irl
Zo die diss...hou maar op
Oud 25-01-2004, 14:19
Love_Fulfilled
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 15:17:
Kijk! daar heb je je antwoord!
ja tochze heb lkkr droog geantwoord maar wel de waarheid!!
Oud 25-01-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
-CeaiLLóiG- schreef op 25-01-2004 @ 15:06:
zit ik fout dan??
Ja, je spreekt voor andere,,,
Oud 25-01-2004, 14:22
Martini7
Martini7 is offline
Hey iedereen! k zit ook altijd op de grond! op school dan he? iedereen doet dat bij ons! dus! k vind het helemaal niet erg! jullie wel?
Oud 25-01-2004, 14:22
Love_Fulfilled
Citaat:
********** schreef op 25-01-2004 @ 15:20:
Ja, je spreekt voor andere,,,
je hoofd ook..

Regels voor berichten