Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat wij anders behandelt zouden worden slaat nergens op. Mensen die R&B luisteren, worden die dan ook ander behandeld? Zoals je zelf zegt het is subjectief!
En dat het snel genoeg over gaat als je volwassen wordt? Je doet alsof de muziek slecht is, een slechte invloed heeft. Wij luisteren die muziek dus zitten we op de grond ofzo?? 'Wij zijn volwassen, wij luisteren 'normale' muziek, dus wij zitten op een stoel!'
||
Citaat:
Dit zegt trouwens niet dat er geen betere bandjes zijn, maar als je een 'echte' alto bent ontdek de je die vanzelf wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lees nog eens overnieuw.
Ik wil jullie niet persoonlijk aanvallen, maar het gemiddelde schorriemorrie van jullie leeftijd gaat zich juist afzetten tegen de mensen die "normale" muziek luisteren. Zo lokken ze juist reacties uit. Dat ze van die belachelijke kleding dragen om zich zo te "uiten" van welke muziek ze houden, is een ander verhaal. |
![]() |
|
je zegt dat het nep groepen zijn 'als je de echte alto's mag geloven'. Dan heb je zelf dus geen mening, je vertrouwt op hun, als Sortjuh dat luistert (wat veel meer mensen doen) heeft ze tenminste een eigen mening, diegene vinden dat wel leuk, het gaat toch om de muziek niet of dat het echte rock bands zijn??
||
Citaat:
ohwja...en waarom post je dit??
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar noem je ook iemand mee. Maargoed, ik ga iets nuttigs doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of geen scootertjes hebben om op te zitten? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry, maar ik word niet graag geasocieerd met mensen als jij... Ik kan el voor mezelf spreken |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het komt inteligenter over om het gewoon toe te geven dat je fout zat... |
![]() |
|
![]() |
KIJK!!! waarom niet ik bedoel da's tog triest om je daar druk over te maken
uitleg: * het is heel educatief als je het zo bekijkt *zie je de grond ook es van digtbij weet je wel *kan heel interessant zijn hoor *als je er een goede inzicht over hebt ![]() *verder krijg je wel vernietigende blikken van allerlei kakkers en patsers maar da's gewoon omdat ze hun mega uber strakke broekje niet vies willen maken en dat ze jaloers zijn dat wij zomaar op de grond kunnen gaan zitten ![]() *ja tis nou eenmaal de waarhied en die is hard heh *wieeeeej* zwaaisel* ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik vind dat er hier opzich vrij kortzichtig gedaan wordt
ik heb opzich niks tegen alternatieve mensen,zolang het maar niet van die meelopers zijn,een maat van mij is skater en daar doe ik niet moeilijk over ,laatst was hij op een feest met mij en toen was hij de enige die van die "andere" kleren (wijde broek,ketting ad broek etc.) droeg voor de rest hulde iedereen zich in merkkleding enzo ,maar niemand ded er moeilijk over.het gaat dus meer over hoe je bent,dan over hoe je eruit ziet. mensen als solero die zeggen : "alle skaters stinken " moeten niet lullen want je weet dat dat onzin is,in iedere subcultuur zijn er vieze en nette mensen en dus ook bij de skaters. het komt uiteindelijk dus gewoon aan op karakter,en dat is iets waar mensen zoals sortjuh en - ceailloig- een chronisch gebrek aan hebben zo...the master has spoken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
als wij te kort hebben aan karakter... kijk maar eens naar de gemiddelde nederlander, die lopen vooral mee met de mode, neej dat is karakter hebben!
en ff tussendoor.. zo'n hele wijde skatebroek zit wel heel lekker en als ze die aan zou hebben.. wat dan nog?!
|
![]() |
Om ff terug te komen op de oorspronkelijke discussie:
Tis volgens mij niet zo dat alto's alleen maar op de grond zitten, kheb iig nog nooit een leeg bankje gezien met 30 alto's ernaast die op de grond zitten maar je hebt wel gelijk in een cafe of als je bijvb in de stad bent en je moet ff wachten en er is zosnel nix om op te zitten dan blijf ik gewoon staan maar hun gaan dan gewoon op de grond tegen een muurtje aanzitten.Opzich raar maar aan de andere kant boeien kleren kun je wassen en je hoeft niet perse in de mak te gaan zitten.En op zich wat maakt het uit als andere mensen het raar vinden
||
Citaat:
![]()
|
|