Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: europese verkiezingen: wat stem jij?
CDA 13 5.60%
PvdA 26 11.21%
VVD 26 11.21%
Groenlinks 54 23.28%
CU/SGP 11 4.74%
d'66 25 10.78%
SP 36 15.52%
Democratisch Europa 4 1.72%
Leefbaar Europa 2 0.86%
Partij voor het Noorden 4 1.72%
Nieuw Rechts 14 6.03%
Europa Transparant 11 4.74%
LPF 9 3.88%
Partij voor de Dieren 16 6.90%
Respect.Nu 2 0.86%
Ik stem blanco 7 3.02%
Ik stem niet 12 5.17%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 232. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2004, 22:14
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 10-06-2004 @ 22:58 :
Tja, wij vinden de mens belangrijker, wat niet wegneemt dat wij ook wat voor het dier over hebben

Hoe komt het toch dat GL zoveel verliest?
teveel linkse of anti-europese partijen (gr l, sp, pvdd, europa transparant)..de andere hebben wel allemaal winst
Oud 10-06-2004, 22:17
EggeD
EggeD is offline
D'66, lijkt wel op 666
Oud 10-06-2004, 22:29
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 10-06-2004 @ 23:14 :
teveel linkse of anti-europese partijen (gr l, sp, pvdd, europa transparant)..de andere hebben wel allemaal winst
Das waar

Er zijn twee dingen waar ik me de hele avond al over erger:
1. De mensen die hun stem aan een partij als de PvdD geven. Europa is belangrijk voor het merendeel van alle wetten, ook betreffende de sociale voorzieningen. Dankzij oa europa is dit goed geregeld. Desondanks zijn er mensen die op zulke partijen stemmen en daarmee hun stemmen weggeven voor minder belangrijke zaken als dieren welzijn, ipv het welzijn van de mens.

2. Het geblaat over een referendum over de europese grondwet. Het domste wat er ooit gedaan kan worden is daarover een referendum te houden aangezien zo goed als niemand kan overzien hoe de gehele grondwet zou doorwerken. Het onderwerp is veels te onoverzichtelijk om door de burgers zelf bepaald te kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 22:32
Vice
Vice is offline
Citaat:
dReZ schreef op 10-06-2004 @ 22:45 :
hij heeft VVD aan haar moeder aangeraden, zoals ik het begrijp

oeps, verkeerd gelezen.
Oud 10-06-2004, 22:33
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Voted PvdA. Het is niet anders.
Oud 10-06-2004, 22:34
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 10-06-2004 @ 23:29 :
Das waar

Er zijn twee dingen waar ik me de hele avond al over erger:
1. De mensen die hun stem aan een partij als de PvdD geven. Europa is belangrijk voor het merendeel van alle wetten, ook betreffende de sociale voorzieningen. Dankzij oa europa is dit goed geregeld. Desondanks zijn er mensen die op zulke partijen stemmen en daarmee hun stemmen weggeven voor minder belangrijke zaken als dieren welzijn, ipv het welzijn van de mens.

tssss...die mensen vinden juist dat jouw uitgangspunt dat dierenwelzijn minder belangrijk is dan dat van mensen niet kloppen en stemmen juist daarom op die partij...als gr l gewoon wat linkser was dan was er geen probleem..
Oud 10-06-2004, 22:42
D@mien
D@mien is offline
Waar ik me aan heb geergerd is dat et CDA en VVD steeds maar weer blijven zeggen dat dit geen signaal is naar de coalitie....terwijl ik zeker weet dat ze dat wel zouden vinden als ze gewonnen hadden..
Verder stond ik wel ff te kijken dat van Aartsen gewoon zonder smoesjes de 'nederlaag' ook zag als een slecht iets...ipv zeggen dat et wel goed was zoals Groenlinks en D66 dat bijvoorbeeld deden...
Oud 10-06-2004, 22:44
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 10-06-2004 @ 23:34 :
tssss...die mensen vinden juist dat jouw uitgangspunt dat dierenwelzijn minder belangrijk is dan dat van mensen niet kloppen en stemmen juist daarom op die partij...als gr l gewoon wat linkser was dan was er geen probleem..
Je kunt beter een partij stemmen die op alle vlakken visies heeft, dan op een stel mafkezen die vooral dat ene belang nastreeft. De EU is belangrijk op alle vlakken van onze samenleving, hoe kan je dan een one issue partij stemmen.

Die mensen zouden eens meer moeten nadenken over de EU ipv de hele dag te lopen geilen op zeehondjes
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 22:46
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 10-06-2004 @ 23:44 :
Je kunt beter een partij stemmen die op alle vlakken visies heeft, dan op een stel mafkezen die vooral dat ene belang nastreeft. De EU is belangrijk op alle vlakken van onze samenleving, hoe kan je dan een one issue partij stemmen.

Die mensen zouden eens meer moeten nadenken over de EU ipv de hele dag te lopen geilen op zeehondjes
Het was idd beter geweest als het een partij was met standpunten op elk vlak....een soort Gl/SP alleen dna met veel meer prioriteit voor dieren...dan had ik ook er over na kunnen denken om er op te stemmen...maar nu niet...
Oud 10-06-2004, 22:49
joopie
joopie is offline
Het valt me tegen dat D66 zo laag heeft gescoord. Wat is er mis met D66?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 22:54
Verwijderd
Citaat:
joopie schreef op 10-06-2004 @ 23:49 :
Ze zitten in dezelfde fractie als de VVD
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Niks, behalve dat ze een slecht imago hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 23:00
Tox
Tox is offline
IK heb op D'66 gestemd
Oud 10-06-2004, 23:22
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
een partij die -behalve voor onderwijs en democratische onzin- nergens voor staat...daarnaast zitten ze ook nog in deze afbraakregering...en hebben ze niet echt stemmentrekkende lijsttrekkers oid...
Oud 10-06-2004, 23:24
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 11-06-2004 @ 00:22 :
een partij die -behalve voor onderwijs en democratische onzin- nergens voor staat...daarnaast zitten ze ook nog in deze afbraakregering...en hebben ze niet echt stemmentrekkende lijsttrekkers oid...

Je hebt het verkiezingsprogramma zeker goed doorgelezen?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 23:43
Zaina
Zaina is offline
Wat een drama. De PvdA en Groenlinks reageerden nogal kinderachtig. Met hun gezeik over de nationale verkiezingen. Zulk soort partijen horen daar niet thuis en moeten weer terug naar de kleuterschool. De SP had haar hooligans meegenomen die schijnbaar een oerkreet moesten laten horen als er 'iets' positiefs kwam naar buiten. Vrees dan ook dat het iq van de gemiddelde SP'er niet hoger ligt dan de opkomst van vandaag. Die PvdD leidster is tegenvallend arrogant. De LPF campagne was weerzinwekkend met die idiote isuietsgevraagd spotjes. En dan nog dat laatste debat.. Bos die de looks heeft, maar duidelijk niet de hersenen. Van Aartsen is zo'n bal dat je jezelf afvraagt waarom hij niet gewoon rond is. Blijft Verhagen over, maar die werd overstemt door de zwaar irritante Paul Witteman en die andere.

Alleen die ene nieuwkomer deed het wel aardig, de rest was niks. Nederland verdient een goede politieke partij.
Oud 11-06-2004, 00:31
Gatara
Gatara is offline
PvdD kwam 0,5% te kort om de kiesdrempel te halen (3, 2% ipv 3,7 %). Ze hadden wel meer stemmen gekregen dan NieuwRechts (slechts 0, 3 %).

En natuurlijk kijk ik ook even wat de Amsterdammers gestemd hadden (PvdD maar liefst 6, 5% , helaas wint Nieuw Rechts ook (vam 0,0 % naar 0,3%). Verder heeft de PvdA, de SP, Democratisch Europa, Leefbaar Europa, Partij van het Noorden en Europa Transparant (maar liefst 7, 3 %), respect.nu en LPF gewonnen)

Amsterdam-NH *********
**Opkomst 35,8% 9/14 *********
EP'04 EP'99 TK'03 EP'04-'99
CDA 7,8 9,1 9,7 - 1,3
PvdA 28,2 27,2 38,2 1,0
VVD 11,2 17,4 15,6 - 6,2
GRLINKS 17,8 24,6 11,0 - 6,8
CU-SGP 0,9 1,5 0,8 - 0,6
D66 6,8 9,1 7,0 - 2,3
SP 10,2 7,1 9,9 3,1
DemEur 0,3 0,0 0,0 0,3
LeefbEur 0,2 0,0 0,0 0,2
PvhN 0,1 0,0 0,0 0,1
NwRechts 0,3 0,0 0,0 0,3
EurTrans 7,2 0,0 0,0 7,2
LPF 2,4 0,0 5,8 2,4
PvdD 6,5 0,0 0,9 6,5
RespNu 0,1 0,0 0,0 0,1
Overige 0,0 4,0 1,1 - 4,0
Oud 11-06-2004, 07:55
Mu
Mu is offline
Moet ik als GroenLinks/PvdD aanhanger blij zijn met de twee zetels van Europa Transparant?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 08:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mu schreef op 11-06-2004 @ 08:55 :
Moet ik als GroenLinks/PvdD aanhanger blij zijn met de twee zetels van Europa Transparant?
Is dit een retorische vraag? Zo niet: als jij het goed vindt als meneer in de kostbare tijd fraude gaat aanpakken wel...
Oud 11-06-2004, 09:37
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Zaina schreef op 11-06-2004 @ 00:43 :
Wat een drama. De PvdA en Groenlinks reageerden nogal kinderachtig. Met hun gezeik over de nationale verkiezingen. Zulk soort partijen horen daar niet thuis en moeten weer terug naar de kleuterschool. De SP had haar hooligans meegenomen die schijnbaar een oerkreet moesten laten horen als er 'iets' positiefs kwam naar buiten. Vrees dan ook dat het iq van de gemiddelde SP'er niet hoger ligt dan de opkomst van vandaag. Die PvdD leidster is tegenvallend arrogant. De LPF campagne was weerzinwekkend met die idiote isuietsgevraagd spotjes. En dan nog dat laatste debat.. Bos die de looks heeft, maar duidelijk niet de hersenen. Van Aartsen is zo'n bal dat je jezelf afvraagt waarom hij niet gewoon rond is. Blijft Verhagen over, maar die werd overstemt door de zwaar irritante Paul Witteman en die andere.

Alleen die ene nieuwkomer deed het wel aardig, de rest was niks. Nederland verdient een goede politieke partij.
Goed geanalyseerd, Witteman was zo ontzettend fel en gemeen tegen Verhagen terwijl hij weer poeslief was tegen Bos. Vervelend dat ze die linkse mensen altijd die programma's laten maken.
Oud 11-06-2004, 09:42
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Ook grappig om te zien dat op dit forum Groen Links de meeste stemmen kreeg en dat ze bij de verkiezingen verloren hebben. Zegt wel iets over dit forum.
Oud 11-06-2004, 09:46
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 11-06-2004 @ 10:42 :
Ook grappig om te zien dat op dit forum Groen Links de meeste stemmen kreeg en dat ze bij de verkiezingen verloren hebben. Zegt wel iets over dit forum.
Ja, en ook dat NieuwRechts hier extreem veel stemmen kreeg naar verhouding met de uiteindelijke uitslag. Zegt ook wat van dit forum.

ja, ik weet, ik heb me veslapen. Moet ergens anders zijn nu
Oud 11-06-2004, 09:57
Drez
Drez is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 11-06-2004 @ 10:37 :
Goed geanalyseerd, Witteman was zo ontzettend fel en gemeen tegen Verhagen terwijl hij weer poeslief was tegen Bos. Vervelend dat ze die linkse mensen altijd die programma's laten maken.
Best raar bij de VARA...
Oud 11-06-2004, 10:03
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 11-06-2004 @ 10:37 :
Boehoe, die linkse kerk toch ook altijd weer

Oud 11-06-2004, 10:12
hendrie
hendrie is offline
ik stem blanco omdat ik wil aangeveven dat ik het met niemand eens ben en omdat de wereld de verkeerde kant op gaat..daarom blanco gestemt om je stem niet verloren te laten gaan en aan te geven dat Ned. & concorten niet de juiste dingen doen..zoals met de asielzoekers etc.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:27
Gatara
Gatara is offline
Marianne Thieme o.a. over het behaalde resultaat van PvdD

(...)
Vooral in de grote steden hebben we fantastisch gescoord! 6,5% van de stemmen in Amsterdam, 5,4% in Den Haag, 4,1 in Rotterdam. In Zandvoort hadden we zelfs 8,1% van de stemmen! In de virtuele omrekening van het resultaat naar Kamerzetels staan we op maar liefst 5 zetels. Ongekend!

In de krap 1,5 jaar van ons bestaan groeien we als kool en hebben we grote successen geboekt in onze positie als haas in de marathon. Andere partijen zijn zich rot geschrokken van onze opmars en hebben te elfder ure manifesten over dierenwelzijn gemaakt, zoals PvdA op 8 juni en D66 op 7 juni. En vergeet niet, daar is het ons in eerste instantie om begonnen. Niet om de anderen dierenwelzijn te laten ontdekken als window-dressing, maar wel om ze echt aan de slag te laten gaan voor de verbetering van het welzijn van dieren. Dat zouden we nooit alleen voor elkaar kunnen boksen, onze missie is vooral als ‘haas’ in de marathon de ‘schildpadden’ in beweging te zetten.

De regeringscoalitie is z’n meerderheid (virtueel) kwijt en dat is een heel duidelijk signaal van de kiezer.Als de PvdA weer regeringspartij wordt, zullen we ze voortdurend blijven herinneren aan hun uitvoerige beloften voor de verbetering van dierenwelzijn die ze nu op papier hebben gezet

(...)

Opmerkelijk is trouwens dat uit onderzoek van Maurice de Hond blijkt dat de PvdD haar stemmen voor 38% heeft weggehaald bij het CDA, kennelijk zijn er heel veel christen-democraten die het massale dierenleed dat mede door het beleid van hun partij wordt veroorzaakt niet meer aan kunnen zien. Ook daar kunnen we dus opereren als luis in de pels.

In de afgelopen weken is onze partij met vele honderden leden versterkt en ik hoop dat dat ook in de komende weken nog door zal gaan. Heel veel mensen die een hart voor dieren hebben hadden nog steeds niet van onze jonge partij gehoord en onze klinkende verkiezingsuitslag (3 van elke 100 kiezers kozen voor dierenwelzijn als hoofdthema!) zal er in elk geval voor zorgen dat we als invloedsfactor nu al niet meer weg te denken zijn.
(...)
Oud 11-06-2004, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-06-2004 @ 11:27 :
Vooral in de grote steden hebben we fantastisch gescoord! 6,5% van de stemmen in Amsterdam, 5,4% in Den Haag, 4,1 in Rotterdam. In Zandvoort hadden we zelfs 8,1% van de stemmen! In de virtuele omrekening van het resultaat naar Kamerzetels staan we op maar liefst 5 zetels. Ongekend!
Het is wel typisch dat de Partij voor de Dieren haar aanhang vooral in stedelijk gebied vindt. Veel van hun punten hebben immers te maken met dierenleed in de bioindustrie. Daar weten mensen in de stad eigenlijk niets van, behalve van tv. Waarom maken de mensen op het platteland, die werkelijk weten hoe het eraan toegaat zich daar toch een stuk minder druk om?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:32
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-06-2004 @ 11:30 :
Het is wel typisch dat de Partij voor de Dieren haar aanhang vooral in stedelijk gebied vindt. Veel van hun punten hebben immers te maken met dierenleed in de bioindustrie. Daar weten mensen in de stad eigenlijk niets van, behalve van tv. Waarom maken de mensen op het platteland, die werkelijk weten hoe het eraan toegaat zich daar toch een stuk minder druk om?
Het is altijd al zo geweest dat mensen van t platteland traditioneler stemmen (de grote partijen) dan de mensen uit de stad
Oud 11-06-2004, 10:34
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
[joostje & naam onbekend]
mensen van het platteland zitten vaak in de bioindustrie. Nogal logisch dat ze niet tegen zichzelf stemmen
Oud 11-06-2004, 10:48
Drez
Drez is offline
Citaat:
jezus man, niet iedereen op het platteland zit in de bio-industrie, er zijn genoeg bedrijven waar dat niet zo is, PvdD doet net alsof alle mensen op het platteland per defenitie dierenmishandelaars zijn.
en nee ik woon niet op het platteland.
Oud 11-06-2004, 10:48
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-06-2004 @ 11:34 :
[joostje & naam onbekend]
mensen van het platteland zitten vaak in de bioindustrie. Nogal logisch dat ze niet tegen zichzelf stemmen
Jaaah inderdaad, wij op het platteland zitten allemaal in de bioindustrie!
Waha dat valt wel mee hoor!
Oud 11-06-2004, 10:50
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef op 11-06-2004 @ 11:48 :
[joostje] niet allemaal hoor . Nouja, mensen met familie/vrienden in de bioindustrie wonen ook vaker op het platteland.
Oud 11-06-2004, 10:51
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef op 11-06-2004 @ 11:48 :
Ja, dus dan heb je mensen die niet in de bioinsdustrie zitten en die stemmen dan voornamelijk traditioneel
Oud 11-06-2004, 10:52
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-06-2004 @ 11:50 :
[joostje] niet allemaal hoor . Nouja, mensen met familie/vrienden in de bioindustrie wonen ook vaker op het platteland.
Toch wel apart dat er steeds meer boeren biologische bedrijven beginnen en dat de bioindustrie onder de gemiddelde boer (tenminste voor zover ik die ken) zeker niet populair is... Dus dat eerdere argument waarom er op het platteland minder op gestemd wordt vind ik een beetje loos.
Ik denk dat je het eerder in de stad moet zoeken omdat deze mensen een slecht beeld hebben van het platteland en dus makkelijker achter een one-issue partij als de PvdD te krijgen zijn...
Oud 11-06-2004, 10:54
Gatara
Gatara is offline
ik ben een importstadsmens en toch op PvdD gestemd
Oud 11-06-2004, 10:59
Drez
Drez is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-06-2004 @ 11:54 :
ik ben een importstadsmens en toch op PvdD gestemd
Leuk.
Ik vind het een rare partij. Ze hebben maar 1 echt punt, ik bedoel, neem dan GroenLinks ofzo.
Oud 11-06-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 11-06-2004 @ 11:48 :
jezus man, niet iedereen op het platteland zit in de bio-industrie, er zijn genoeg bedrijven waar dat niet zo is, PvdD doet net alsof alle mensen op het platteland per defenitie dierenmishandelaars zijn.
en nee ik woon niet op het platteland.
Nee, dat bedoel ik juist. Ik kom wel van het platteland en weet daarom hoe het eraan toegaat en vanuit die positie weet ik heel goed dat de ideeen van de PvdD bullshit zijn. De mensen in de stad denken echter dat de dieren allemaal in slechte omstandigheden leven, terwijl dat dit niet zo is en ze er eigenlijk niets van weten.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 11:02
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-06-2004 @ 12:01 :
Nee, dat bedoel ik juist. Ik kom wel van het platteland en weet daarom hoe het eraan toegaat en vanuit die positie weet ik heel goed dat de ideeen van de PvdD bullshit zijn. De mensen in de stad denken echter dat de dieren allemaal in slechte omstandigheden leven, terwijl dat dit niet zo is en ze er eigenlijk niets van weten.
Oud 11-06-2004, 11:02
Drez
Drez is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef op 11-06-2004 @ 12:02 :
Oud 11-06-2004, 11:18
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-06-2004 @ 12:01 :
tsss...de PvdD zegt tog ook helemaal niet dat alle dieren in slechte omstandigheden leven, 't gaat erom dat bioindustrie uberhaupt nog bestaat, net als lange dierentransporten...
Oud 11-06-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 11-06-2004 @ 11:59 :
Leuk.
Ik vind het een rare partij. Ze hebben maar 1 echt punt, ik bedoel, neem dan GroenLinks ofzo.
Inderdaad, europa is belangrijk en dan heb je van die domkoppen doe PvdD stemmen, dan sla ik me toch voor mn hoofd, one issue partij op een gebied dat van secundair belang is.

Ach ja, liever PvdD dan de VVD
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 11:39
Druppel
Druppel is offline
ik heb op de SP gestemd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 11:44
thabomb1986
thabomb1986 is offline
Ik mag nog niet stemmen, helaas, maar als t zou mogen zou ik denk ik voor de pvda gaan. naja als ik me er wat meer op verdiept zou hebben. de stemwijzer gaf bij mij pvda aan.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 11-06-2004 @ 12:18 :
tsss...de PvdD zegt tog ook helemaal niet dat alle dieren in slechte omstandigheden leven, 't gaat erom dat bioindustrie uberhaupt nog bestaat, net als lange dierentransporten...
Ze doen net alsof er sprake is van een groot probleem. Waarom richt je immers anders een one-issuepartij op?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 12:47
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-06-2004 @ 12:32 :
Inderdaad, europa is belangrijk en dan heb je van die domkoppen doe PvdD stemmen, dan sla ik me toch voor mn hoofd, one issue partij op een gebied dat van secundair belang is.

Secundair? Voor jouw is het misschien secundair. Voor mij niet. Zou graag zien dat alle onderwerpen als belangrijk worden beschouwd. Dierenwelzijn word niet op dezelfde hoogte gezet.
Oud 11-06-2004, 12:48
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-06-2004 @ 13:42 :
Ze doen net alsof er sprake is van een groot probleem. Waarom richt je immers anders een one-issuepartij op?
Het is ook een probleem voor mens, dier en milieu. Bioindustrie treft ons allen.
Oud 11-06-2004, 12:49
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-06-2004 @ 13:42 :
als je toch vindt dat er geen fundamenteel verschil is tussen mensen en andere zoogdieren dan is er wel degelijk een groot probleem
Oud 11-06-2004, 12:53
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 11-06-2004 @ 13:49 :
als je toch vindt dat er geen fundamenteel verschil is tussen mensen en andere zoogdieren dan is er wel degelijk een groot probleem
Er is geen fundamenteel verschil, maar denk je dat als mensetende roofdieren de kans hadden gehad ons in gevangenschap te houden, ze dat niet gedaan hadden?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
TechXP schreef op 11-06-2004 @ 13:47 :
Secundair? Voor jouw is het misschien secundair. Voor mij niet. Zou graag zien dat alle onderwerpen als belangrijk worden beschouwd. Dierenwelzijn word niet op dezelfde hoogte gezet.
Het gaat er bij mij echt niet in dat dieren welzijn op een hogere plaats word gezet dan de zorg, werkomstandigheden, pensioenregelingen, migratie, etc.
Ik ga niet ontkennen dat het milieu een zeer belangrijke plaats geniet, maar een partij als PvdD heeft echt niets voor al die andere belangrijke zaken. Hoe kun je daarop stemmen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 13:46
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-06-2004 @ 12:32 :

38% van hun 3.2% bij het CDA weggekaapt. Da's 1% bij het CDA weggekaapt dus...

GOOOOOO PVDD!!!
Reageren

Regels voor berichten