![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen met frisdrank weet ik niet of het lekker is, volgens mij gaat dan ook een groot deel van de bubbels uit je drinken. En dingen als cola enzo, zijn minder lekker als er geen bubbels inzitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
net al een appel gegeten, nog best lekker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() daar kun je een soort van ''account'' maken, waarop je kunt bijhouden hoeveel je eet, en hoeveel calorieën daarin zitten, en nog een paar dingen.. heel handig ![]() verder.. (ik denk dat je het zelf wel weet) voldoende brood, fruit, water en avondeten, verder geen vette sauzen, vet of calorierijk broodbeleg, ong. 3 x per dag een gezond tussendoortje enz enz.. ![]() succes =x
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn bmi was bij m'n startgewicht overigens 26,4 ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn bmi is 21.3 ofzo, ik wil naar de 20 toe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zelf fitness ik dat vind ik altijd heerlijk om te doen, lekker spieren trainen enzo. over dat ontbijt, lijkt me ok je krijgt eiwitten en koolhydraten binnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil wel maar ja, die prijzen ![]() Oftewel: ik heb nog geen sport gevonden, de enige beweging die ik nu krijg is elke dag naar het station fietsen en terug. Da's 10 minuutjes. Niet genoeg, vermoed ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zeg bloemenpoes, als je wat gaat experimenteren met zelf sausjes maken enzo, en kruiden dan kun je vaak hele lekkere dingen maken zonder te veel vet en kcal ![]() Dat doe ik ook, en ik heb aan het begin van deze week mijn geknoei van anderhalf maand geleden zitten lezen, toen ik begonnen ben met op te schrijven wat ik at en wanneer, zodat k eraan kon gaan werken, en ik schrok me dood ![]() mijn dag: Ontbijt 9:00 Bord yoghurt, glas water Tussendoor 10:30 Klein yoghurt toetje 11:00 - 12:30 sportschool Lunch 12:30 2 bruinbroodjes met tonijn, glas water Tussendoor 3:00 kiwi, 1/2 banaan, thee met melk Tussendoor 4:30 250 g worteltjes, selderij en paprika, lite ranch saus (30 kcal, 0.5g v) Avondeten 6:30 1.5 aardappel, 2 eetlepels tauge. champignons, paprika en ui met boter, een paar stukjes kip uit de oven (alleen het witte vlees ![]() Tussendoor 20:30 Kiwi, 1/2 banaan, thee zonder het koekje meegerekend kom ik op ong 1200 kcal en 34 g vet uit ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou vandaag weer een nieuwe dag, gisteren is het prima gegaan, kijken of het vandaag ook gaat lukken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() [normaal gesproken] Ik betaal trouwens 25 euro per maand om onbeperkt te gaan ![]() Niet zo veel, maar ik woon dan ook in een stom dorp in het noorden. Denk dat het in het westen duurder is !? Mijn bmi was aan het begin 26.1 Ik wil het geleidelijk opbouwen (of afbouwen ![]() mijn eerste streven is 65 kg, en daarna 58.. (bmi is dan 23.6 of 21 ![]() Ave9.. 1 tip : als je niet helemaal aan je dieet kunt houden, en je ''zondigt'', geef het niet gelijk op, noteer wat je gegeten hebt.. (hier of ergens anders) en dan kun je gewoon volgende dag weer op nieuw.. laat je niet ontmoedigen!! succes ![]() Net ff gewogen.. 71.4 (das dus 6 ons in 6 dagen) had veel veel veel beter gekunt, maar ik ben tevreden.. ![]()
Laatst gewijzigd op 23-09-2004 om 07:57. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest is honger meestal vooral psychologisch dus moet je dat van je af zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou dan precis op de 20 komen, en dat vind ie misschien ook niet leuk. sporten is idd een goed idee. Punt is, ik heb geen zin om daar superveel geld in te stoppen. Dus doe ik het thuis, ben geabonneerd op een amerikaans magazine "fitness" en daar staan goede oefeningen in. Alleen kan ik het op de een of andere manier maar 5 dagen volhouden. Iemand een tip waardoor ik meer motivatie krijg? Want ik wil het wel, maar ik voel me altijd zo moe als ik terug kom van mijn stage.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens geen moment van de dag honger gehad..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |