![]() |
||
Citaat:
http://members.home.nl/petcho/EB.doc Hiermee heb je ongeveer een idee. Als je daar nu nog niet aan komt moet je het niet nemen en eerst even opladen. Wanneer je ongeveer je kcal verbruik weet en daar ook ongeveer naar eet dan blijf je wel op gewicht.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kan zijn dat dat bij jou ook zo is ![]() Het zijn btw ook echt maag/darm krampen en niet zozeer een misselijk gevoel. Hoofdpijn komt er eventueel ook nog bij.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vermoed dat het iets van doen heeft met de lastige verteerbaarheid van vet en een afname van enzymen die dat vergemakkelijken, doordat je lange tijd amper vet eet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat kenmerkt zich door een niet realistische ratio ten opzichte van je lichaam, daardoor voel je je schuldig, waarschijnlijk ben jij zo iemand die zichzelf na een beetje flinke vreetpartij net een varken vind in de spiegel ? First step : verdiep je in voeding, je word niet zomaar dik en je kunt heel veel eten zonder dik te worden. Stap daarnaast : denk eens terug, analyseer dat beeld eens. Hoe komt het dat je niet objectief naar jezelf kunt kijken. ![]()
||
Citaat:
Als ik honger heb eet ik ook wel eens 3 kipfilets en een 100 gram rijst weg ![]() Een gemiddeld macmenu van pakweg 2 burgers, een milkshake en een portie frites bevat meer kcal dan die 5 poten. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar zomaar een vraag, was nieuwsgierig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoeft niet persé ongezond te zijn. Als ze hele dag zo koolhydraatarm is dan is het wel wat extreem ja maargoed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor de kippen zelf is 't wel gezonder als je aardappels eet in plaats van kip, natuurlijk ![]() of voor je rekening |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In cacao schijnen "goede" vetten te zitten. Ook is cacao o.a. goed voor je huid zei die chirurg daar. Het beste is dus om geen melkchocolade, maar zo puur mogelijke chocolade te eten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() my day: Ontbijt 7:00 : 3 bruin broodjes met light-jam water Tussendoor 9:30: Banaan, sinasappel, bakje appelmoes twee koppen thee met melk Lunch 12:00: 4 bruinbroodjes, dunbesmeerd met sandwich spread, water Tussendoor 15:00: Stukje gerookte haring glas appelsap Avondeten 18:30: 1.5 bord spagetti met tomaten/gehakt/ui/kruiden saus glas water Tussendoor 20:30: Gekookt ei zonder eigeel, mok magere melk en ????? 1540 cal, 31g vet Kun je light-sandwichspread kopen? M'n moeder had gewone gekocht en dr was geen vlees, ik vond het wel lekker maar omdat er best veel 'slechts' in zit heb ik het maar heel dun opgesmeerd. Kvond et wel redelijk vandaag, appelmoes zat wel veel suiker in en de haring was smerig en noggal vet, K'heb door werk geen twee tussendoortjes kunnen passen tussen middageten en avondeten... Ben ook nog naar de sportschool geweest van 17:00 tot 18:00, heb 20 min cardio gedaan (loopband) en verder lopen zwoegen met gewichten enzo *poehee* Laatst gewijzigd op 04-10-2004 om 23:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet of ik op het moment genoeg binnenkrijg en of ik dus iets zou moeten toevoegen, dat is juist het probleem, ik wil dat ergens kunnen uitrekenen... daarbij eet ik alleen biologische yoghurt, maar oke en MightyDuck, pillen kun je niet gebruiken tegen een tekort, dan zijn injecties nodig, maar wel om te voorkomen dat je een tekort krijgt. Mocht blijken dat ik bezig ben een tekort te ontwikkelen dan was ik van plan om gewoon alles-in-1-vitaminetabletten te gebruiken, niet speciale B12-tabletten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je het eitje meteen in het water doet, als het nog koud is, en dan alles aan de kook brengt, is 3 of 4 minuten genoeg (afhankelijk van de grootte van het ei); als je het ei pas in het water doet als dat kookt, heb je 4 of 5 minuten nodig. Het ei wordt namelijk ook al een beetje gaarder als het in water zit dat nog niet kookt maar al wel erg warm is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||