Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, de grafsteen (ik vind een urn niet leuk ![]()
|
http://www.eagames.nl/news.read.asp?id=2123
Sims2 uitbreiding: het studentenleven.... In De Sims 2 Studentenleven kun je voor het eerst je Sims in hun jongvolwassen jaren meemaken, en zien hoe ze richting universiteit vertrekken om aan het leven op de campus deel te nemen. Of ze nu hun intrek nemen in een studentenhuis of in een studentensociëteit, dat is pas het begin. Je Sims kunnen kiezen uit 11 hoofdvakken, en als het ze lukt om goede cijfers te halen, dan krijgen ze hun diploma en kunnen ze kiezen uit vier nieuwe carrières. Ontdek de nieuwe verlangens en angsten van het sociale leven en de studie-doelstellingen van het studentenleven, waarmee je nieuwe 'bevorderdingen' vrijspeelt, die je helpen je doelen en wensen te vervullen tijdens je studie en daarna.
||
Citaat:
![]() Je kunt trouwens dat plagerige kind stimuleren. Ik denk dat je dan het beste serieus zijn (oid) kunt kiezen. En de uitbreiding van Lilything klinkt wel leuk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je dan uit de Sims bent kun je Paint openen en dan op ctrl + v drukken. Als het goed is heb je dan je plaatje. Als je hem vervolgens upload kun je hem hier zetten.
||
Citaat:
![]() maar dat uploaden ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb een gedenkkamertje gemaakt voor de dooden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en d'r missen bloemetjes enzo. en witte tegels (tenminste, voor mijn doen zeg maar. ik laat altijd die witte tegels doorlopen in de tuinen). btw rare kwast: heb je daar linksonder nou een dubbele schommel staan?
||
Citaat:
![]() Je kunt schommels aan elkaar plakken ja. Tot maximaal drie naast elkaar zonder steun ertussen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu functioneert ze prima ![]() ze is inmiddels tiener en is een 'normaal gezinslid' terwijl die andere inmiddels tiener 'lichtend voorbeeld'(platina) is En die andere twee tieners worden bijna volwassen, kan k leuk bruiloftje plannen ![]() Neej kvind t geweldig met zn 8-en, lekker mensen die fit zijn eten laten koken. Die ene kan nu alles repareren, de piano, de afvalbak, de douche, de radio.....echt geweldig ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je veel wensen van ze vervult gaat het goed en als je dat neit doet, dan gaat het minder goed. Dus veel kun je daar neit uit opmaken imo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kies altijd voor niet verzenden. Ten eerste duurt het lang als je op verzenden drukt en ten tweede gaat het hen niets aan wat ik aan het doen was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Kijk; als je nou zoiets zei van "Ik mis wapens of zwaarden zodat ze tenminste elkaar is lekker kunnen uitmoorden" ... kon ik begrijpen .. .. maar neeeee .. ze missen een wasmachine .. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Een wasmaschine... nee dank je. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
hebbeeeeennn!! ![]()
||
Citaat:
![]() Zie hier mijn nederige stulpje: ![]() ![]() Overigens heb ik geen cheats gebruikt.
||
Citaat:
![]() ![]() Je hebt geen fundering. Enne, wat is dat voor bruins bij je schommel, zand? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dat bruins bij de schommel is zooi dat in het rijtje van zand staat. het is speciaal voor parken en speeltuinen ed. stond er, dus het leek me wel geschikt voor onder een schommel ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Het algemene sims 2 topic deeltje 7! rare kwast | 37 | 16-01-2009 14:41 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic # 6 freakinaround | 500 | 14-09-2008 20:12 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #5 Miracle | 500 | 30-01-2007 18:42 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #4 Miracle | 500 | 25-12-2005 12:18 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #3 Miracle | 500 | 28-04-2005 23:36 | |
Games |
Het Grote Algemene THE SIMS-topic! (In het kader van het forum schoon houden) RanC | 30 | 17-10-2004 15:46 |