![]() |
||
Citaat:
voor de big bang was er immers niets ook geen tijd trouwens dus .. hmmja was VOOR de big bang dan wel VOOR als er geen tijd was ... (kan je iemand die gezopen heeft hardstikke gek mee krijgen denk ik ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is trouwens "dumbfuck" jij dipshit. Maar als jij zo slim bent, toon creationisme maar effe aan en weerleg evolutie. Verklaar het staartbotje van mensen, het heupbot van walvissen (of potvissen, not sure on this one) en waarom struisvogels wel vleugels hebben maar niet kunnen vliegen. Designfoutjes van God? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dankzij het feit dat de aardplaten bewogen hebben, de aardas heeft geschommeld, en deeltjes daardoor magnetisch gericht zijn, kunnen we aantonen dat de wereld ouder is dan de door creationisten gestelde 8000 jaar, en deugd die theorie van geen kanten. en dat was dus nog maar zin een, *metrphostolis is so right* (en hoe heet dat verschijnsel wat ik net beschreef nu ook alweer?)
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Poepoe, wil je hem op een tegeltje of neem je 'm zo mee?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Poeh poeh, drie woorden. Was dat even moeilijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(En nee, "het staat in de Bijbel" is geen argument) Zullen we zo nog even 2 pagina's doorgaan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de bewering 'ik ben god, prove me wrong' heb ik nu al zo vaak gebruikt bij dit soort beweringen dat ik em hier maar achterwege zal laten....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en als je kunt aantonen dat een aspect van een stelling niet op gaat, dan deugt die stelling dus niet, dat heb je dan dus inderdaad bewezen. en aangezien de aarde dus niet zo jong is als jullie claimen, is het bewezen dat het creationisme niet deugt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zelfs daar op nog de mist in gaan... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als je stelt dat het individuele schattingen zijn dan verwerp je de bijbel als argument voor je stelling. En dat terwijl het creationistische standpunt behalve de bijbel helemaal geen argumenten heeft...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
overigens, Mephostophilis, ik meen dat de creationisten de zondvloed op omstreeks 5000 VC dateren, dus 8000 komt denk ik wel iets dichter in de buurt. dat die 2000 jaar geen enkel verschil maken voor de onmogelijkheid is natuurlijk bijzaak.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, goed, maar die tijdstelling impliceert dan weer wel dat dieren een of twee dagen ouder zijn dan mensen,.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een Engelse bischop deed ooit 'onderzoek' en concludeerde op basis van de bijbel dat de wereld 6000 jaar oud is. sindsdien is dat de norm voor creationistische argumenten. Als je daar van af wilt wijken is dat leuk, maar dan bouw je wel bijbelse argumenten tegen je stelling. en dan te bedenken dat dat de enige basis voor die stelling was...
||
Citaat:
maar als je naar ons beeld van de erectus kijkt, lijkt dat al vreemd ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dan komt die voort uit het geloof van mensen. De mens heeft de God geschapen op zoek naar een verklaring voor het leven. Eigenlijk komt God dus voort uit onvermogen... Als je er maar genoeg in gelooft gebeurt het??
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, waar komt God vandaan: God is er altijd al geweest. Dit is voor ons onbegrijpelijk, maar dat is eigenlijk ook wel weer logisch. Want hoe kunnen wij, hele kleine mensjes, nou iets begrijpen van Degene die dit hele heelal heeft gemaakt, tenzij Hij het ons zelf duidelijk vertelt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
seculieren/atheisten positief? zeger_longhair | 252 | 15-08-2009 16:58 | |
Niet-gelovig Christiana | 253 | 09-01-2006 15:04 | |
Psychologie |
HOOP jij dat God bestaat? SellaYoung | 131 | 20-12-2005 22:47 | |
Is God lui? Verwijderd | 194 | 26-03-2005 11:30 | |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Waar komt het kwaad vandaan als God er niet zou zijn? GeritoDM | 22 | 01-03-2004 14:13 |