Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2004, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Madfet schreef op 25-12-2004 @ 02:25 :
Cees B. was ook een pedofiel. Die ging elke dag na zijn werk in het park op zoek naar kinderen die hij kon betasten door ze geld aan te bieden.

Pedofielen horen niet in de samenleving. Straks gaan jij en je partners in crime nog beweren dat incest en dat soort ongein normaal zijn.
Citaat:
Briseïs schreef:
Oh god nee
Offtopic: Zo goed, Bris?
Advertentie
Oud 25-12-2004, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Madfet schreef op 25-12-2004 @ 02:25 :
(...)

Pedofielen horen niet in de samenleving. Straks gaan jij en je partners in crime nog beweren dat incest en dat soort ongein normaal zijn.
Niemand zal beweren dat pedofielen zomaar in de samenleving horen of terug mogen keren nadat ze delicten hebben gepleegd. Het zijn mensen met een (aangeboren) ziekte die niet normaal kunnen functioneren (tenminste als we het hebben over ernstige en gewelddadige pedofielen. Er zijn ook pedoseksuelen die wel over kleine kinderen fantaseren maar die nooit een kind aan zouden raken).

Waar het mij om gaat, is dat mensen als Mujahideen schijnen te denken dat pedofilie een soort vrijwillige keuze is, net als ze dat over homoseksualiteit schijnen te denken. Dat is natuurlijk gewoon een debiele gedachte. Pedofilie in de gangbare zin van het woord is een afwijking, een geestesziekte die vaak niet te behandelen valt. Zulke mensen moet je dus ook als patiënten behandelen en minder als delinquenten.

Maarja, dat is van een abstractieniveau dat de barbaren ontstijgt. Het is immers (en natuurlijk) veel makkelijker om gewoon te oordelen op de feitelijke, uiterlijke waarneembaarbeid dan je ergens in te verdiepen.
Oud 25-12-2004, 01:35
Verwijderd
Dat je nog om half 3 helder zo'n lap tekst kunt neertypen.
Oud 25-12-2004, 01:36
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-12-2004 @ 02:29 :
Oh god nee.
Tock kan ik niet zeggen: gelukkig maar. De grens van abormaliteit hebben jij en die perverselingen al overschreden door te zeggen dat homo's en pedo's normale mensen zijn.

PS: ik zie dat jij je diensten uitgebreid hebt. Naast taalpurisme biedt jij mensen tegenwoordig ook een service aan om de herkomst van woorden te bepalen. Petje af.

Laatst gewijzigd op 25-12-2004 om 01:38.
Oud 25-12-2004, 01:37
Verwijderd
De echte perverseling ben jij.
Oud 25-12-2004, 01:40
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Madfet schreef op 25-12-2004 @ 02:36 :
Tock kan ik niet zeggen: gelukkig maar. De grens van abormaliteit hebben jij en die perverselingen al overschreden door te zeggen dat homo's en pedo's normale mensen zijn.

PS: ik zie dat jij je diensten uitgebreid hebt. Naast taalpurisme biedt jij mensen tegenwoordig ook een service aan om de herkomst van woorden te bepalen. Petje af.
Sarcasm is just one more service I offer.
Oud 25-12-2004, 01:53
Madfet
Madfet is offline
[QUOTE]nare man schreef op 25-12-2004 @ 02:31 :
Niemand zal beweren dat pedofielen zomaar in de samenleving horen of terug mogen keren nadat ze delicten hebben gepleegd(....)[QUOTE]

Laat ik het voorbeeld van Cees B maar weer uit de kast halen. Zoals jij wellicht weet heeft deze pedofiele rakker ten onrechte 4 jaar in de bak gezeten voor de misdrijven die hij niet gepleegd had (verkrachting,moord etc op 2 kinderen). Hij is nu op vrije voeten gesteld, maar toch vind ik het raar dat ie vrij rondloopt. Hij was een hardnekkige, fanatieke pedofiel - zo blijkt uit zijn verklaringen - die elke dag na zijn werk naar het Beatrixpark om daar kinderen proberen te betasten en aan te randen. Nu reed ik vorige week richting de Beatrixtunnel, toen ik hem uit mijn auto er naast zag rijden. Waarschijnlijk richting het Beatrixpark om daar slachtoffers te maken.

Hoe komt het dat deze gek nog steeds rondloopt?
Oud 25-12-2004, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Madfet schreef op 25-12-2004 @ 02:36 :
Leg me dan eens voor één keer duidelijk uit wat er abnormaal is aan een homo (of pedo, for that matter)?
Stel dat één van je vrienden, die je al jarenlang kent, vertelt dat ie homo is. Zou jij hem dan plótseling abnormaal vinden en al het contact verbreken?
Oud 25-12-2004, 01:54
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-12-2004 @ 02:40 :
Sarcasm is just one more service I offer.
De keuze is dan vrij beperkt.
Oud 25-12-2004, 01:56
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
N00dles schreef op 25-12-2004 @ 02:53 :
Leg me dan eens voor één keer duidelijk uit wat er abnormaal is aan een homo (of pedo, for that matter)?
Eet jij met je mond of je anus?

Citaat:
N00dles schreef op 25-12-2004 @ 02:53 :
Stel dat één van je vrienden, die je al jarenlang kent, vertelt dat ie homo is. Zou jij hem dan plótseling abnormaal vinden en al het contact verbreken?
Absoluut. Homo's staan bekend om hun losse handjes en hun dwangmatige obsessies.
Oud 25-12-2004, 01:57
Verwijderd
Volgens mij moet jij nodig naar de psychiater.
Oud 25-12-2004, 02:03
Verwijderd
Citaat:
Madfet schreef op 25-12-2004 @ 02:56 :
Eet jij met je mond of je anus?

Absoluut. Homo's staan bekend om hun losse handjes en hun dwangmatige obsessies.
Dus anale seks met je vriendin zou je ook nooit aan beginnen?

En als die vriend van je nou nog nooit iets heeft laten merken, en als jij niks hebt doorgehad, waarom zou ie dan plotseling 'losse handjes' krijgen? Er zijn zat homo's die normaal kunnen doen.
Oud 25-12-2004, 02:05
Verwijderd
N00dles, het is werkelijk zinloos om serieus op die gozer in te gaan. Ik ben er voorstander van dat elke idioot als Madfet een jaartje in een inrichting mag bivakkeren.
Oud 25-12-2004, 02:12
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
N00dles schreef op 25-12-2004 @ 03:03 :
Dus anale seks met je vriendin zou je ook nooit aan beginnen?

En als die vriend van je nou nog nooit iets heeft laten merken, en als jij niks hebt doorgehad, waarom zou ie dan plotseling 'losse handjes' krijgen? Er zijn zat homo's die normaal kunnen doen.
De fysiologie van een man is duidelijk niet gemaakt om door een andere man genomen te worden. De mannenkont en pik zijn niet voor elkaar bestemd. Vandaar ook die vraag van "eet jij met je mond of anus?". Dit gaat tegen de natuur in. De man en de vrouw zijn voor elkaar gemaakt. Alles wat daarbuiten valt zoals homo- en pedofiele activiteiten beschouw en bestempel ik als abnormaal en onnatuurlijk. Heteroseksualiteit is normaal, de rest niet.
Je hoort mij niet zeggen dat homo's of pedo's zonder goede reden in koele bloede vermoord moeten worden. Maar in een ideale wereld is de afwezigheid van dit soort volk een ware zegen en een overwinning van het Goede op het Kwaad.
Oud 25-12-2004, 02:14
Verwijderd
Repeat the sounding joy, repeat the sounding joy.
Oud 25-12-2004, 02:26
Verwijderd
@Sylph: Zinloos, misschien. Maar ik verveel me, mag ik?

Citaat:
Madfet schreef op 25-12-2004 @ 03:12 :
De fysiologie van een man is duidelijk niet gemaakt om door een andere man genomen te worden. De mannenkont en pik zijn niet voor elkaar bestemd. Vandaar ook die vraag van "eet jij met je mond of anus?". Dit gaat tegen de natuur in. De man en de vrouw zijn voor elkaar gemaakt. Alles wat daarbuiten valt zoals homo- en pedofiele activiteiten beschouw en bestempel ik als abnormaal en onnatuurlijk. Heteroseksualiteit is normaal, de rest niet.
Je hoort mij niet zeggen dat homo's of pedo's zonder goede reden in koele bloede vermoord moeten worden. Maar in een ideale wereld is de afwezigheid van dit soort volk een ware zegen en een overwinning van het Goede op het Kwaad.
Je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord: zou jij je vriendin ook nooit anaal nemen, of gaat dat tegen de fysiologische wetten in?

Hoe kun je iets onnatuurlijk noemen als de natuur dit zelf heeft voortgebracht? Hoe weet jij -als enige- de werkelijke bedoeling van de natuur?

Dat je ze niet dood wilt hebben valt me nog mee van je. Maar hoe kun je hun als Het Kwaad bestempelen? Heb je zoveel last van ze?

Nog een vraagje: ben je toevallig streng christen?
Oud 25-12-2004, 02:28
Verwijderd
Of nog beter: in wat voor opzicht ben jij gerechtigd om voor de natuur te spreken?
Oud 25-12-2004, 02:40
Evilair
Evilair is offline
Citaat:
N00dles schreef op 25-12-2004 @ 03:26 :
@Sylph: Zinloos, misschien. Maar ik verveel me, mag ik?

Je hebt nog steeds mijn vraag niet beantwoord: zou jij je vriendin ook nooit anaal nemen, of gaat dat tegen de fysiologische wetten in?

Hoe kun je iets onnatuurlijk noemen als de natuur dit zelf heeft voortgebracht? Hoe weet jij - NIET als enige- de werkelijke bedoeling van de natuur?

Dat je ze niet dood wilt hebben valt me nog mee van je. Maar hoe kun je hun als Het Kwaad bestempelen? Heb je zoveel last van ze?

Oud 25-12-2004, 09:23
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 24-12-2004 @ 20:57 :

@Makelville: je hebt gelijk dat die mensen celibatair moeten leven, en dat de drang naar seks zich misschien ophoopt. Maarja, dat is nog geen reden om aan te nemen dat het dan maar fout zal gaan.
Maar het risico daartoe is groot en gezien het leed dat het bij de slachtoffertjes en voor de dader zelf teweeg kan brengen zou het goed zijn om hulp bij zelfbeheersing te krijgen.
Ik verwacht echt niet dat iedere mens daartoe in staat is.
Oud 25-12-2004, 09:26
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 25-12-2004 @ 03:26 :

Madfet was toch een moslim
Oud 25-12-2004, 09:53
Onorthodox
Onorthodox is offline
Moslims staan bekend om hun achterlijke gedrag tegenover andere mensen.

Nahja, dat verklaart toch meteen de denkwijze van die madfet?
Oud 25-12-2004, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 25-12-2004 @ 10:53 :

Nahja, dat verklaart toch meteen de denkwijze van die madfet?
Maar niet de jouwe
Oud 25-12-2004, 10:20
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-12-2004 @ 10:59 :
Maar niet de jouwe
Moet dat dan? Ik doe niet mee aan de discussie
Oud 25-12-2004, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 25-12-2004 @ 11:20 :
Moet dat dan? Ik doe niet mee aan de discussie
Je staat anders wel erg snel met je oordeel klaar
Oud 25-12-2004, 10:30
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-12-2004 @ 11:22 :
Je staat anders wel erg snel met je oordeel klaar
Citaat:
Madfet schreef op 25-12-2004 @ 02:56 :
Citaat:
Onorthodox schreef op 25-12-2004 @ 10:53 :
Yeah, you geuss?
Oud 25-12-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 25-12-2004 @ 11:30 :
Yeah, you geuss?
En daarvoor moet je even alle moslim bij slepen
Oud 25-12-2004, 10:32
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-12-2004 @ 11:31 :
En daarvoor moet je even alle moslim bij slepen
Waarom is er hier geen smilie die zich met een hamer voor zijn kop slaat?
I could really really really use that one right now
Oud 25-12-2004, 10:34
Verwijderd
Als je had gezegd dat madfet bekrompen was had ik je gelijk gegeven maar dat je er ook nog even miljoenen mensen bij trekt is achterlijk
Oud 25-12-2004, 10:37
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-12-2004 @ 11:34 :
Als je had gezegd dat madfet bekrompen was had ik je gelijk gegeven maar dat je er ook nog even miljoenen mensen bij trekt is achterlijk
Ik heb nog steeds die smilie nodig
Oud 25-12-2004, 10:37
Verwijderd
Ik wil je best een hamer geven
Oud 25-12-2004, 10:38
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-12-2004 @ 11:37 :
Ik wil je best een hamer geven
En vergeet de smilie niet
Oud 25-12-2004, 10:58
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-12-2004 @ 01:34 :
Voor zover ik weet - maar jij mag me natuurlijk altijd verbeteren - heb je je eigen hormoonhuishouding niet in de hand. Ik vermag dan ook nog steeds niet in te zien hoe schuldig in de spiegel kijken pedofielen verder kan helpen.
Wat is er mis met mijn hormoonhuishouding?
Oud 25-12-2004, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 25-12-2004 @ 11:58 :
Wat is er mis met mijn hormoonhuishouding?
Jij bepaalt je geaardheid, wanneer je opgewonden en zo word toch ook niet?
Oud 25-12-2004, 11:03
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-12-2004 @ 11:59 :
Moslims mogen alles

Ah shit, betrek ik er weer alle moslims bij... Damn
Shame on me

En dat nog wel op kerst... Ik weet het ook niet meer hoor
Oud 25-12-2004, 11:08
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-12-2004 @ 02:31 :
Het zijn mensen met een (aangeboren) ziekte die niet normaal kunnen functioneren (tenminste als we het hebben over ernstige en gewelddadige pedofielen. Er zijn ook pedoseksuelen die wel over kleine kinderen fantaseren maar die nooit een kind aan zouden raken).
Dus jij denkt ook al dat pedofielen mensen zijn met een aangeboren ziekte?
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat het gefrustreerde mensen zijn die in de loop der tijd hebben besloten om kleine kindertjes te grazen te nemen. Noem ze maar gerust gestoord. Kinderen zijn meestal weerloos en zijn dus het perfecte slachtoffer om misbruikt te kunnen worden door zieke lui.

Citaat:
nare man schreef op 25-12-2004 @ 02:31 :
Waar het mij om gaat, is dat mensen als Mujahideen schijnen te denken dat pedofilie een soort vrijwillige keuze is, net als ze dat over homoseksualiteit schijnen te denken. Dat is natuurlijk gewoon een debiele gedachte. Pedofilie in de gangbare zin van het woord is een afwijking, een geestesziekte die vaak niet te behandelen valt. Zulke mensen moet je dus ook als patiënten behandelen en minder als delinquenten.

Maarja, dat is van een abstractieniveau dat de barbaren ontstijgt. Het is immers (en natuurlijk) veel makkelijker om gewoon te oordelen op de feitelijke, uiterlijke waarneembaarbeid dan je ergens in te verdiepen.
Dat jij blijkbaar ook zieke gedachtes hebt, wilt niet zeggen dat ik dingen niet kan voorstellen. IK geloof dat er mensen zijn met een afwijkende hormoonhuishouding. Maar die zijn mijn inziens op een hand te tellen, de rest zijn maar een stelletje meelopers die het blijkbaar een modetrend vinden.
Oud 25-12-2004, 11:09
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-12-2004 @ 11:59 :
Jawel, ik kan mijn doel prima lokaliseren. Ik houd het gewoon bij meisjes.
Oud 25-12-2004, 11:09
Verwijderd
Jaha je kiest er echt voor om op kinderen te vallen
Oud 25-12-2004, 11:10
Onorthodox
Onorthodox is offline
En als jij nou eens de woorden pedofielen en homos verplaatst met het woordje moslims?
Dan hebben jullie toch wel veel met elkaar gemeen
Oud 25-12-2004, 11:11
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-12-2004 @ 12:09 :
Jaha je kiest er echt voor om op kinderen te vallen
Makelville, wat is er met je gebeurd? Geef jezelf niet gewonnen. Vorm je eigen mening, ook al betekent het dat er een hoop mensen zullen zijn die je zullen afwijzen.
Oud 25-12-2004, 11:11
Verwijderd
Ik geef het op. Ik heb geen zin om nog tijd te besteden aan iemand die zich bewust zo afsluit voor de werkelijkheid. Als Mujahideen wil blijven geloven dat pedofielen er 'bewust voor kiezen kleine kinderen te grazen te nemen' dan moet hij dat vooral denken maar ik doe de situatie dan gewoon af met 'gelukkig hebben mensen als jij het hier niet voor het zeggen'.

Oud 25-12-2004, 11:12
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 25-12-2004 @ 12:10 :
En als jij nou eens de woorden pedofielen en homos verplaatst met het woordje moslims?
Dan hebben jullie toch wel veel met elkaar gemeen
Onruststokertje, je loopt de boel te zieken. Ga je schamen op deze mooie Eerste Kerstdag.
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 25-12-2004 @ 12:09 :
Jawel, ik kan mijn doel prima lokaliseren. Ik houd het gewoon bij meisjes.
vanwaar die aversie tegen homo's dan?Heb je meteen minder concurrentie toch?

Maar kun jij bepalen van welke meisje je opgewonden raakt?
Lough Nacorra
Lough Nacorra is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 25-12-2004 @ 12:08 :

IK geloof dat er mensen zijn met een afwijkende hormoonhuishouding. Maar die zijn mijn inziens op een hand te tellen, de rest zijn maar een stelletje meelopers die het blijkbaar een modetrend vinden.
dat geloof jij ja.
onderzoek wijst anders uit.

homoseksualiteit komt ook bij dieren voor, en daar is het (de heer zij geprezen) volledig geaccepteerd.
Oud 25-12-2004, 11:13
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-12-2004 @ 12:11 :
Ik geef het op. Ik heb geen zin om nog tijd te besteden aan iemand die zich bewust zo afsluit voor de werkelijkheid. Als Mujahideen wil blijven geloven dat pedofielen er 'bewust voor kiezen kleine kinderen te grazen te nemen' dan moet hij dat vooral denken maar ik doe de situatie dan gewoon af met 'gelukkig hebben mensen als jij het hier niet voor het zeggen'.

Ik wil ook niet dat deze gasten worden uitgeroeid.
Oud 25-12-2004, 11:13
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
makelville schreef op 25-12-2004 @ 12:12 :
vanwaar die aversie tegen homo's dan?Heb je meteen minder concurrentie toch?

Maar kun jij bepalen van welke meisje je opgewonden raakt?
Je ziet er toch een smilie achterstaan?
Volgens mij is hij er niet blij mee dat hij opgewonden raakt van meisjes
Oud 25-12-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 25-12-2004 @ 12:11 :
Makelville, wat is er met je gebeurd? Geef jezelf niet gewonnen. Vorm je eigen mening, ook al betekent het dat er een hoop mensen zullen zijn die je zullen afwijzen.
Ik ben anders niet veranderd hoor, ik verkondig altijd nog slechts mijn mening dat betekend dus dat we het niet altijd eens zijn
Oud 25-12-2004, 11:15
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 25-12-2004 @ 12:12 :
Onruststokertje, je loopt de boel te zieken. Ga je schamen op deze mooie Eerste Kerstdag.
Kijk eens in de spiegel en zeg het vervolgens hard op.
En luister naar jezelf
Vooral op deze oh zo mooie kerstdag
Oud 25-12-2004, 11:16
Mujahideen
Mujahideen is offline
Overigens had ik het niet verwacht dat ook jij nare man zou in de mensenmassa zou opgaan.
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 25-12-2004 @ 12:13 :
Ik wil ook niet dat deze gasten worden uitgeroeid.
Daar gaat het me ook niet om. Je hoort mij ook niet zeggen dat pedofielen in de samenleving moeten blijven rondlopen, ofzo. Natuurlijk zijn die gasten vaak gevaarlijk en is het verstandig ze binnen te houden. Maar de manier waarop jij redeneert over de 'beslissing' van een pedofiel om een kind te pakken geeft blijk van een totaal verkeerd beeld geestelijke stoornissen en de psychiatrische wetenschap.

Verder, ik doe je niet af als 'domme moslim' zoals de grote massa dat zou doen. Dit gaat om jouw persoonlijke denkwijze. Er zijn redelijk veel mensen die zo denken, van allerlei komaf en pluimage. In Amerika denkt zelfs het grootste gedeelte van de bevolking er zo over. Het is gewoon mijn taak om mensen duidelijk te maken dat het zo niet in elkaar zit.
RanC
RanC is offline
Om het voor Mujahideen duidelijk te maken:

Pedofielen houden van kinderen en zullen ze nooit pijn doen (zowel geestelijk niet, als fysiek niet, als seksueel niet)

Pedoseksuelen neuken er gewoon op los.

Maar goed, voor de rest, zie de laatste vier woorden van mijn sig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten