![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar het mij om gaat, is dat mensen als Mujahideen schijnen te denken dat pedofilie een soort vrijwillige keuze is, net als ze dat over homoseksualiteit schijnen te denken. Dat is natuurlijk gewoon een debiele gedachte. Pedofilie in de gangbare zin van het woord is een afwijking, een geestesziekte die vaak niet te behandelen valt. Zulke mensen moet je dus ook als patiënten behandelen en minder als delinquenten. Maarja, dat is van een abstractieniveau dat de barbaren ontstijgt. Het is immers (en natuurlijk) veel makkelijker om gewoon te oordelen op de feitelijke, uiterlijke waarneembaarbeid dan je ergens in te verdiepen. |
![]() |
||
Citaat:
PS: ik zie dat jij je diensten uitgebreid hebt. Naast taalpurisme biedt jij mensen tegenwoordig ook een service aan om de herkomst van woorden te bepalen. Petje af. Laatst gewijzigd op 25-12-2004 om 01:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE]nare man schreef op 25-12-2004 @ 02:31 :
Niemand zal beweren dat pedofielen zomaar in de samenleving horen of terug mogen keren nadat ze delicten hebben gepleegd(....)[QUOTE] Laat ik het voorbeeld van Cees B maar weer uit de kast halen. Zoals jij wellicht weet heeft deze pedofiele rakker ten onrechte 4 jaar in de bak gezeten voor de misdrijven die hij niet gepleegd had (verkrachting,moord etc op 2 kinderen). Hij is nu op vrije voeten gesteld, maar toch vind ik het raar dat ie vrij rondloopt. Hij was een hardnekkige, fanatieke pedofiel - zo blijkt uit zijn verklaringen - die elke dag na zijn werk naar het Beatrixpark om daar kinderen proberen te betasten en aan te randen. Nu reed ik vorige week richting de Beatrixtunnel, toen ik hem uit mijn auto er naast zag rijden. Waarschijnlijk richting het Beatrixpark om daar slachtoffers te maken. Hoe komt het dat deze gek nog steeds rondloopt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel dat één van je vrienden, die je al jarenlang kent, vertelt dat ie homo is. Zou jij hem dan plótseling abnormaal vinden en al het contact verbreken? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als die vriend van je nou nog nooit iets heeft laten merken, en als jij niks hebt doorgehad, waarom zou ie dan plotseling 'losse handjes' krijgen? Er zijn zat homo's die normaal kunnen doen. |
![]() |
||
Citaat:
Je hoort mij niet zeggen dat homo's of pedo's zonder goede reden in koele bloede vermoord moeten worden. Maar in een ideale wereld is de afwezigheid van dit soort volk een ware zegen en een overwinning van het Goede op het Kwaad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
@Sylph: Zinloos, misschien. Maar ik verveel me, mag ik?
![]() Citaat:
Hoe kun je iets onnatuurlijk noemen als de natuur dit zelf heeft voortgebracht? Hoe weet jij -als enige- de werkelijke bedoeling van de natuur? Dat je ze niet dood wilt hebben valt me nog mee van je. Maar hoe kun je hun als Het Kwaad bestempelen? Heb je zoveel last van ze? Nog een vraagje: ben je toevallig streng christen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik verwacht echt niet dat iedere mens daartoe in staat is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
I could really really really use that one right now
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ah shit, betrek ik er weer alle moslims bij... Damn ![]() Shame on me En dat nog wel op kerst... Ik weet het ook niet meer hoor ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat het gefrustreerde mensen zijn die in de loop der tijd hebben besloten om kleine kindertjes te grazen te nemen. Noem ze maar gerust gestoord. Kinderen zijn meestal weerloos en zijn dus het perfecte slachtoffer om misbruikt te kunnen worden door zieke lui. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar kun jij bepalen van welke meisje je opgewonden raakt? |
![]() |
||
Citaat:
onderzoek wijst anders uit. homoseksualiteit komt ook bij dieren voor, en daar is het (de heer zij geprezen) volledig geaccepteerd.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij is hij er niet blij mee dat hij opgewonden raakt van meisjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En luister naar jezelf ![]() Vooral op deze oh zo mooie kerstdag
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, ik doe je niet af als 'domme moslim' zoals de grote massa dat zou doen. Dit gaat om jouw persoonlijke denkwijze. Er zijn redelijk veel mensen die zo denken, van allerlei komaf en pluimage. In Amerika denkt zelfs het grootste gedeelte van de bevolking er zo over. Het is gewoon mijn taak om mensen duidelijk te maken dat het zo niet in elkaar zit. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De ideale mens dark*dizzie* | 0 | 29-09-2005 18:13 | |
De Kantine |
Wereld overbevolking niceman1984 | 76 | 18-02-2004 18:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
De ideale toekomstige samenleving? Isa | 41 | 14-11-2002 19:41 | |
ARTistiek |
b-tje lang sorry... (stukje tekst naar aanleiding van American History X) Saartje_Pluis | 3 | 10-05-2002 19:20 |