![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dus als er geen Joden in het spel zijn, mag je je niet verzetten? Het gaat om het principe, een volk dat onderdrukt wordt, heeft het recht zich te verdedigen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Check poetin ![]() ![]() hij voldoet aan perfect aan de beschrijving voor satan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begrijp ik verder goed dat jij voor het stimuleren bent van internatonaal terrorisme en lafhartige doelgerichte aanslagen op burgerdoelen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() In tsjetsjenie zijn er verschillende groepen die tegen de regering vechten. Je kan ze simpel weg niet tot 1 groep benoemen Nee, heb ik dat ergens beweert? Ik zeg dat Mashadov daar helemaal geen baat bij zou hebben. Begrijp ik het verder goed dat je voor het verkrachten en opblazen van onschuldige mensen bent? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens jouw redenatie zijn hiermee nu dus alle misdaden in Tjetjenie door de Russen opeens goedgepraat. Of zullen we het patriotisme-argument maar droppen?
||
![]() |
Citaat:
Verder is hij alleen maar nog meer zijn land aan het verneuken. elke bom dat hij gooit, zorgt telkens voor meer terrorristen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heey !! gvd.. doe ik eens een keer serieus mee aan een discussie. Krijg ik als nog op de klote ![]() ![]() Maar annyway.. ik vond de vergelijking met het verzet tijdens W.O. 2 wel leuk, want er werden bijvoorbeeld overvallen gepleegd op distributiecentra's waarbij ook weleens Duitsers werden neergeschoten. Moet je eens raden hoe de Duitsers dit noemde ? TERRORISME
||
Citaat:
En tja, aangezien anderen zich graag hysterisch schijnen vast te klampen aan een stel gewapende bendes wiens lust voor bloed slechts overtroffen wordt door hun bereidheid vuile methodes toe te passen, tja, dan eindig je vaak met het verdedigen van een gematigd standpunt, dat door de extreme mensen gedemoniseerd wordt. Precies zoals je in de gequote post doet.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij probeert dus een stuk land van een ander land af te halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij doet dat, omdat het volk zat is om door de russen te worden onderdrukt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ja als de oorspronkelijke nederlander zich bij de nederlanders willen toevoegen, en zij zijn in de meerderheid en voelen zich gediscrimineerd door de amerikaanse overheid, moeten ze dat kunnen. Indonesie, Afrikaanse landen, aziatische landen, zijn nu toch ook allemaal onafhankelijk na eeuwenlange bezetting? Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 16:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waar is die onafhankelijkheids verklaring dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Let eens beter op tijdens geschiedenis ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
geeft rusland de kans uberhaupt de bevolking te laten spreken? Het is daar allemaal zo verdraaid als de pest. Het hele moskou is een grote show (dat gesprek tussen poetin en die generaal ofzo, was wel heel toevallig dat er een kamera in de kamer zat) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In moskou wonen een boel mensen en zitten een hoop toeristen, raar he dat mensen camera's bij zich hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op enkele onregelmatigheden na (rapporten over legerofficieren die ondergeschikten min of meer verplichtten Poetin te stemmen) waren de verkiezingen goed verlopen, tenminste heeft Poetin gewonnen met een meerderheid van de omvang waardoor niet beweerd kan worden dat hij de verkiezingen door fraude won. En tja, die show, het is zijn stijl, hier wat meer naar het westen hebben we camerasletten als Berlusconi, Le Pen, Filip Dewinter, Wilders, Wouter Bos, etc etc, dus om nu Poetin te gaan verwijten dat hij zijn overwinnigen graag breed in het nieuws uitgemeten ziet...
||
![]() |
Citaat:
Toen zon man (ken ff zn functie niet) kwam melden over dat mashadov was gedood aan poetin, was er toevallig een kamera in de kamer. Ik had het over die show |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
hoe weetje dat van die legerofficieren? Ja de pers meldde dat. Maar de pers wordt streng gecontroleerd door de russische overheid, dus het lijkt me sterk dat er niet meer achter schuilt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tis verder een feit hoor dat rusland de pers niet alle vrijheid geeft |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en de dagelijkse "Kommersant", "Nezavisimaya Gazeta" en "Komsomolskaja Pravda" het meest onafhankelijk en kritisch |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
of wil je niets vinden? In Iran heb je ook onafhankelijke bladen enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 |