Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2005, 10:55
Jolene
Jolene is offline
Gisteravond mtv awards gekeken en jezus wat hebben er weer kut mensen gewonnen .Ik ben nu nog aan het wakker worden en de vriendin van mn vader aan het ontwijken
Advertentie
Oud 04-11-2005, 12:08
*amélie*
*amélie* is offline
Gistermiddag eerste college van nieuw vak. Bleek echt heeeele leuke jonge docent met dr. martens en sexy spijkerbroek. Jammer dat z'n college saaaaai was en hij minstens keer 26978 keer 'eeuuhh' zei. Volgens mij is ie nog in opleiding. Na college met een vriendin de kroeg in waar we (veel) Guinness in The Tara hebben zitten drinken, maar eigenlijk vind ik Guinness niet zo lekker

Nu ben ik brak en heel erg verkouden en ga ik zo maar eens wat huiswerk maken.
Oud 04-11-2005, 12:35
June bug
June bug is offline
Gisteren beetje thuis geweest, was vrij en heb niet zoveel gedaan. Gisteravond kwam een vriendin van m'n moeder langs die een tijd in t ziekenhuis heeft gelegen en zij is echt een cool mens dus was wel leuk die weer ff te zien. Toen vertelde mijn moeder me ineens dat een jongen die ik afgelopen weekend had gezien, op een bruiloft van de broer van m'm moeders vriend, gisterochtend met zn auto de bocht uit gevlogen was en op slag dood was Dus ik was nogal geschrokken enzo want ik had echt gezellig met hem gepraat toen en dat is dan zo vaag als je dat hoort
Verder gisteravond nog met een vriend van me ff ergens wat gaan drinken en vandaag nog weinig gedaan, ja gedoucht.
Oud 04-11-2005, 12:37
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 03-11-2005 @ 16:34 :
ja, als die op mijn kaak was werd hij natuurlijk geschorst .
het mollerlyceum een plek om van te houden
Oud 04-11-2005, 12:38
Verwijderd
Citaat:
*amélie* schreef op 04-11-2005 @ 13:08 :
Gistermiddag eerste college van nieuw vak. Bleek echt heeeele leuke jonge docent met dr. martens en sexy spijkerbroek. Jammer dat z'n college saaaaai was en hij minstens keer 26978 keer 'eeuuhh' zei. Volgens mij is ie nog in opleiding. Na college met een vriendin de kroeg in waar we (veel) Guinness in The Tara hebben zitten drinken, maar eigenlijk vind ik Guinness niet zo lekker

Nu ben ik brak en heel erg verkouden en ga ik zo maar eens wat huiswerk maken.
Wat studeer je?
Oud 04-11-2005, 12:39
Verwijderd
ik heb vandaag uitgeslapen, de afwas gedaan, de was naar de wasserette gebracht en nu ben ik bezig met mijn administratie. straks ga ik mijn was weer ophalen en daarna naar het rijksmuseum om een kaartje te kopen voor de museumnacht.
Oud 04-11-2005, 12:44
Verwijderd
ik heb gestern met dr aep zitten zuipen en film gekeken, hij zal nu vast heel brak zijn
ik wordt net wakker en vind in mijn mailbox dat ik een 7 had voor mijn psychologie tentamen!!!! dit houdt in dat ik heel mijn eerste blok al mijn studiepunten heb gehaald als ik het goed heb.
verder ga ik zo naar mijn stage en daarna naar de vrankrijk alwaar adam warlock achter de bar zal staan
Oud 04-11-2005, 12:45
Verwijderd
woensdag ali b geweest, en het was gaaf gisteren bij een vriendinnetje geslapen, om vanmorgen om 6 uur op te staan. toen naar de rechtbank geweest om een zitting bij te wonen, en informatie op te halen, en het was enorm leuk & interessant.
Oud 04-11-2005, 12:54
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 04-11-2005 @ 13:38 :
Wat studeer je?
Dit jaar ped. wetenschappen aan de UvA. Hoezo?
Oud 04-11-2005, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 04-11-2005 @ 13:44 :
ik heb gestern met dr aep zitten zuipen en film gekeken, hij zal nu vast heel brak zijn

ik ging gister bij lepra zuipen en smauchen en dus ook film gekeken en nu ben ik heel brak.

vandaag ga ik zuipen en smauchen en dus ook film kijken en dan ben ik morgen ook brak, waarna ik ga zuipen en smauchen en film kijken en dus ook naar ask for bob.

ik leef een gevarieerd leven
Oud 04-11-2005, 13:33
grandmommy
grandmommy is offline
gisteren zaagde onze buurman gewoon ineens onze fokking grote kersenboom om, de vuile klojo. dus toen heeft mijn vader hem uitgescholden haha.
Oud 04-11-2005, 13:39
ZerO
ZerO is offline
Ik heb vanochtend geneukt en mijn kamer opgeruimd en in de trein gezeten en tegenover mij zat een jongen met hele foute sokken, roze hartjes en ik bleef er naar kijken
nu ben ik in bergen op zoom yeey en ik ga zo oprah kijken
Oud 04-11-2005, 13:50
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 04-11-2005 @ 13:37 :
het mollerlyceum een plek om van te houden
ja he ?
Oud 04-11-2005, 13:59
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 04-11-2005 @ 14:50 :
ja he ?
ja ik heb ook een klap gekregen op het schoolplein een paar jaar geleden
Oud 04-11-2005, 14:34
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 04-11-2005 @ 14:59 :
ja ik heb ook een klap gekregen op het schoolplein een paar jaar geleden
ik al een aantal onderhand.

.
Oud 04-11-2005, 15:09
sorry
sorry is offline
vanochtend ben ik naar school gegaan om en project in te leveren. daarna heb ik geblowed en een boekje van kamagurka gekocht.
Oud 04-11-2005, 16:28
Jolene
Jolene is offline
Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond aanmoet en aan het msnen met 2 vrienden waarvan er eentje na 2 dagen al relatieproblemen heeft .Vanavond naar het patronaat dansen op een after 80's feestje en teveel zuipen .Ik heb ook nog gekeken waar mn broer aan het loodgieteren is en hij heeft allemaal menselijke botten gevonden
Oud 04-11-2005, 16:30
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Jolene schreef op 04-11-2005 @ 17:28 :
Ik ben aan het bedenken wat ik vanavond aanmoet en aan het msnen met 2 vrienden waarvan er eentje na 2 dagen al relatieproblemen heeft .Vanavond naar het patronaat dansen op een after 80's feestje en teveel zuipen .Ik heb ook nog gekeken waar mn broer aan het loodgieteren is en hij heeft allemaal menselijke botten gevonden
CS? of was er geen moord gepleegd?
Oud 04-11-2005, 16:36
Kommando
Kommando is offline
Gister was ik thuisgebleven en vandaag ben ik naar school gegaan.
Oud 04-11-2005, 16:40
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 04-11-2005 @ 17:30 :
CS? of was er geen moord gepleegd?
geen idee,ze zien er wel heel oud uit en het is in de winkel onder mijn huis (CS?)
Oud 04-11-2005, 18:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
gewerkt, net gedouched en nu ga ik lasagna maken jammieee
Oud 04-11-2005, 18:57
kuik
kuik is offline
ik zou vandaag naar enschede gaan, maar toen riepen ze om dat de trein niet kwam dus toen besloten we om naar een anders plaats te gaan en toen zijn we naar eindhoven gegaan en ik heb echt in een miljoen treinen gezeten. we stopten in den bosch echt vlak voor een kiosk en toen gingen we even snel gratis cappuccino halen om vervolgens weer in te stappen, maar hij reed al weg, sukkel. dus toen hebben we maar de volgende trein gepakt die 2 minuten later ging, maar goed. in eindhoven hebben we gewinkeld, wat eigenlijk niet zo boeiend was. toen gingen we weer terug en namen we weer 2 x gratis cappuccino. wat een dag.
Oud 04-11-2005, 18:59
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb net een pak melk in de koelkast ontdekt die al ruim twee weken over datum is ofzo en ik durf 't niet leeg te gooien
Oud 04-11-2005, 19:16
Verwijderd
ik voel me niet lekker en wil eigenlijk uit maar ik heb geen geld
Oud 04-11-2005, 20:10
Lady Jane
Lady Jane is offline
Gister uitgeweest in de Tivoli, wat erg leuk was. Daarna toch maar met de eerste trein naar huis gegaan. En heerlijk geslapen tot 3 uur! Om 6 uur kwam mijn boy en hebben we lekker Indonesisch gehaald en de film Coach Carter gekeken en omg alleen maar cliche's.
Oud 04-11-2005, 20:32
Luna
Luna is offline
ik werk vandaag van 1u smiddags tot 12 vanavond. nee ik heb geen leven
gister was ik in de melkweg en ik kwam een jongen tegen die dacht dat ie een open relatie met me had maar ik heb met niemand een relatie (voor zover ik weet) en toen zei ik dat we geen open relatie hadden en toen vroeg die: wat hebben we dan? toen zei ik: NIKS. en toen ben ik maar weggelopen. soms vraag je je af of je de enige normale persoon op aarde bent
Oud 04-11-2005, 20:36
Teun
Teun is offline
Vandaag in de trein naar school spotte ik SUIKERPRINSES vanuit een langzaam rijdende trein die opgehouden werd door een stoptrein met vertraging. Hierdoor kwam ik te laat op school, en was mijn projectgroepje pissig. Al konden ze op de klasse-Andre van Duin niet te lang boos blijven. Daarna ging ik met klasgenoten mensen op straat fotograferen en filmen, wat voor mij tot gevolg had dat ik met de dood bedreigd ben door een handlanger van Big Willem (echt waar ). Vervolgens werd ik op Amsterdam CS gespot door TOM VIOLENCE en kwam ik er thuis achter dat ik mijn camera op school had laten liggen, verdomme.
Oud 04-11-2005, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 04-11-2005 @ 21:10 :
Gister uitgeweest in de Tivoli, wat erg leuk was. Daarna toch maar met de eerste trein naar huis gegaan. En heerlijk geslapen tot 3 uur! Om 6 uur kwam mijn boy en hebben we lekker Indonesisch gehaald en de film Coach Carter gekeken en omg alleen maar cliche's.
Hahahaha ik ben met de dood bedreigd hè, in m'n eentje op de fiets.
Oud 04-11-2005, 20:42
mcflem
mcflem is offline
Vandaag had ik een toets Frans, bah. En gisteren moest ik leren en was ik verdrietig want een vriend vond een meisje leuk maar ze had opeens een vriend.
En toen hadden we allebei liefdesverdriet.
Oud 04-11-2005, 20:45
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Gisteren fietste ik naar het station en toen kwam ik Kate after 8 tegen, en ik riep heel hard : KATE! Maar hij luisterde niet, want hij luisterde muziek. Daarna pakte ik de trein naar Amsterdam omdat ik afgesproken had met mijn tante, en daar ging ik fijn mee kopjes thee leuten. Toen nam ik alweer de trein, want er was gister une grande party in Utrecht en daar was ik bij, toen kwam ik Mijns. nog tegen, en toen ging ik daar flink mee hakken en ze kan vet goed dansen. Ik schrok me wild. Anyway..

Vandaag heb ik geshopt en gespijbeld omdat ik zo graag die ene broek wilde, die eigenlijk te klein is, maar daar stoor ik me niet zo aan. Het moest gewoon zo, ik en die broek<3. Daarna de trein weer naar huis en geraced naar mijn werk en ik was te laat, en nu heb ik een 'officiele waarschuwing' van de Blokker, nounou, dolletjes
Oud 04-11-2005, 21:00
*oma*
*oma* is offline
Vanaf maandag was ik in Rotterdam op excursie. Was niet echt geweldig leuk ofzo. Wel lol gehad met klasgenootjes, maar verder niets.

Gisteren bij kleine Merle wezen kijken en ze is een goede vertegenwoordiger van mijn naam Ze heeft alleen wel een windje gelaten bij mij op schoot en toen werd mijn been warm
Oud 04-11-2005, 22:22
Verwijderd
Ik ben het lichtelijk beu dat ik elke dag 2,5 uur onderweg ben voor een paar uurtjes les. Terwijl ik op godverr 25 km woon ofzo

Voor de rest is er niet echt iets boeiends gebeurd maar toch wel weer veel, ik ben mij van een hoop dingen bewust geworden. Ik zie wel in dat andere mensen rond mij grotere problemen hebben en ergere dingen meemaken, maar toch blijf ik te veel over mijn eigen problemen nadenken.

Ach ja.
Oud 04-11-2005, 22:37
Hagel
Hagel is offline
Gisteren was ik bij mijn vriend in valkenswaard en hebben we ons verveeld, naar de markt gegaan en toen kregen we ruzie naar huis gegaan en toen ging hij huiswerk maken en ik oprah kijken, daarna moest hij werken en ging ik wat kloten en cola kopen. Later toen hij klaar was gingen we joggen en na 4 km was ik dood dus dat was wel slecht. Films gepoogd te kijken maar we kregen hem niet van de franse taal af, kutdvdspeler. Vanochtend uitgeslapen en naar de mediamarkt in Ehv geweest, senseo gekocht, vriend uitgezwaaid en met de trein naar wageningen gegaan en gaan werken. en net heb ik billy's bootcamp basic gedaan
Oud 04-11-2005, 22:38
ZerO
ZerO is offline
ik heb kriek gedronken en met mijn ma een stomme film gekeken en nu verveel ik me de tering
Oud 04-11-2005, 22:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
weer om half 8 wakker terwijl ik om 2 uur naar mn nest ging. Maar effe blijven liggen met MTV op de achtergrond.
Brood gefressen, League of gentlemen gekeken (alweder) en door paps naar de trein gebracht. (Niet fietsen is ZO lekker)
gewerkt, geluld met bazin, kwaad geworden op hoerige ouwe snol collega, heeel veel klanten gehad omdat er weer es vertraging was, bijna trein naar huis gemist maar toch niet.
Thuis wat ouwe nasi op + chocopuddingtaart als toetje.
En om de dag goed af te sluiten nog anderhalf uurtje Blessed+Have I got News For You+ QI. En nu ben ik blij en rielekst en zo ga ik slapen, maar eerst nog Jonathan Ross en Jools Holland kijken.
Oud 04-11-2005, 23:01
Verwijderd
ik heb vandaag teveel gerookt en teveel kriek gedronken en nu kijk ik 0605 en zo ga ik slapen

oja en ik heb morgen een afspraakje
Oud 04-11-2005, 23:02
grandmommy
grandmommy is offline
zeg drinkt iedereen kriek of wa ist neh?
Oud 04-11-2005, 23:02
ZerO
ZerO is offline
je had toch een vriend
Oud 04-11-2005, 23:03
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 05-11-2005 @ 00:02 :
zeg drinkt iedereen kriek of wa ist neh?
kriek is gewoon onweerstaanbaar
Oud 04-11-2005, 23:05
grandmommy
grandmommy is offline
nou ik heb vandaag alleen maar cola light gedronken en dat vind ik ook heel erg stoer enzo

oja ik heb twee koeken op bij de albert heijn omdat ik moest wachten op mijn pa want ik mag niet meer buiten wachten op aanraden van de politie want er staan heel vaak drugsdealers die mogelijk gewapend zijn. alsof ze mij zouden raken met hun flutgeweertjes, tfoeeeee
Oud 04-11-2005, 23:07
ZerO
ZerO is offline
ik zou niet durven

en uh cola light is ranzig het smaakt naar huismerk cola
Oud 04-11-2005, 23:13
grandmommy
grandmommy is offline
ik own hun bull1tz
Oud 04-11-2005, 23:17
Verwijderd
ik drink wijn

verder is mijn moeder jarig en moet je toch een manier vinden om jezelf te vermaken op zo'n avond.

days like these.
Oud 04-11-2005, 23:46
655321
655321 is offline
Gister wilde ik uit maar ik had opeens heel nare buikpijn toen we in de stad waren. Dus moest ik het hele kenkereind naar mn nieuwe kamer lopen met mn joch.
Toen ging ik slapen
En eerder had ik ook nog met mn liefste meisje een liedje geschreven over een gast die heel graag heel stoer, hardcore en straight edge wil zijn. Maar het niet is. Wat een deceptie toch altijd weer.
Oud 05-11-2005, 00:00
Boas
Boas is offline
Gister ben ik wezen kijken naar een kamer maar dat bleek een ontzettend 'gezellig' studentenhuis te zijn waar ze elke dag samen koken en 'ontzettende lol' met elkaar hebben..

Vandaag weinig uitgespookt.. ff op school gekeken en door de stad gelopen. Zonet Friday Night with Jonathan Ross gekeken, en nu ben ik verliefd op Sharleen Spiteri de zangeres van de band Texas + haar schotse accent. En Harry Potter was ook heel aandoenlijk natuurlijk.
Oud 05-11-2005, 02:05
Verwijderd
Vanavond ff keihard de funk gebracht @ SJU Jazz in Utrecht
Nu lekker pitten
Oud 05-11-2005, 06:59
RockaholiC
RockaholiC is offline
werken, museumnacht
Oud 05-11-2005, 07:28
idontcare
idontcare is offline
gisteravond gewerkt maar er was niks te doen in de winkel dus ik heb alleen maar geveegd en slap geluld met mn collega's
toen naar de kroeg geweest, veel te laat gaan slapen, gedouched, en nu zit ik hier

klaar voor nog een fijne dag werken
Oud 05-11-2005, 09:53
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 05-11-2005 @ 00:02 :
je had toch een vriend
uhu, ik ga gewoon met iemand wat drinken

ik eet een mandarijn, vandaag ga ik mijn kamer opruimen, aan school werken, idols kijken en uit
Oud 05-11-2005, 10:23
Verwijderd
brak.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten