![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo spamde je een tekst met 'de wetenschappelijk wonderen van de koran', maar kwam er geen enkele reactie meer op toen ik stelde dat die zaken achteraf zijn uitgevonden en dus geen voorspellingen zijn, en tevens veel te vaag zijn om ergens op te kunnen slaan. Dat terwijl je anderen wel verwijt nergens op in te gaan.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ja en toen deed je dit, en doen deed je dat. Hou toch op met zaniken. Ik ben al in discussie met verschillende mensen. Dat jij als een kleine baby gaat huilen omdat je even geen reactie krijgt op een post die waarschijnlijk niet eens voor mij bedoeld was aangezien ik geen wonderen uit de Qur'an heb GESPAMMED is nog geen reden om emotioneel te gaan doen. |
![]() |
|
Afijn, dit bedoel ik dus, er wordt me direct gevraagt wat ik vind, ik zeg dat, houd het zelfs nog netjes, en dan krijg je zo'n reactie.
Nou ja, de discussie is onderhand dood. Ik kan weinig anders doen dan een weinig subtiele hint geven voor verbetering. -> http://nhg.artsennet.nl/upload/104/patbrieven/k1a.htm
||
![]() |
Citaat:
Jij loopt op iedereen te zeiken, je liegt over feiten, je doet alsof jouw meningen "de waarheid" zijn en dat alles om je geloof in een niet-bestaand onzichtbaar superwezen te verdedigen. Hahaha. Hoe triest en dom ben je dan... Dan weer heb je het over hoe jouw geloof is bewezen door de wetenschap, maar je geeft geen enkel argument of voorbeeld van een bewijs. Waarom niet? (Owja, omdat je weer liegt.) Vrijwel alles wat je zegt is pure onzin wat nergens op slaat. En het lijkt alsof jij het als enige niet door hebt. Natuurlijk kunnen we van iemand als jou ook niets zinnigs verwachten, want als je slim was geweest zou je niet in sprookjes geloven en was de hele discussie met jou niet nodig geweest. Het feit dat je niet inhoudelijk op argumenten kunt reageren (in tegenstelling tot sommige andere gelovigen), zowel als het feit dat je zoveel onzin als redenen aanvoert om je geloof te verdedigen, bewijzen wel dat jouw geloof op leugens en onzin gebaseerd is. Tip: Wake up and get real. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"ja hij doet 't ook, en hij dit en hij doet dat" hoe oud ben je dan eigenlijk ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar, constructief blijven, de grenzen bedoel ik mee de grenzen van wat we kunnen onderzoeken. Ik kan bijv. (nog) niet onderzoeken hoe het heelal er voor de oerknal uit zag, omdat dat heelal nu niet meer bestaat en dus niet meer terug te vinden is. Alles waarbij dat wel kan, namelijk alle tijd na de oerknal, kan ik op basis van onderzoek plus toepassing van bestaande theoriën tijdvak voor tijdvak verklaren. Yep, vanaf een wolk sterrenstof tot aan de huidige bevolkte aarde, het zal een slordige 5 miljard jaar zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() triest hoor... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-11-2005 om 19:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
hmm hoe dan ook, als het uit jouw mond komt is het een compliment ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en FTR: het is geen scheldwoord, maargoed, misschien kunnen we verder gaan met discussiëren over een belangrijk onderwerp, en dat gezeik van je ff achterwegen laten.
Laatst gewijzigd op 17-11-2005 om 20:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
trek je conclusies zelf maar. je moet zelf ophouden met zeiken, net als de meeste koranjugend met hun moslims uber alles mentaliteit. (en dan doel ik vooral op clubx) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij maak je hier al vrij duideiljk dat je wel wilt weten wat he betekend, maargoed het zal wel aan mij liggen. Als jij je grote mond een keertje houd, dan hoef ik misschien niet terug te zeiken. trouwens moet jij vooral zeggen met jou mentaliteit. je hebt deze thread amper wat gezegd , of zelfs niets ( wat betrekking had op de discussie ) maar je voelt je wel geroepen om ff je beklag te doen. doe dat maar in het onzin topic, daar zijn jou posts voor bedoeld
Laatst gewijzigd op 17-11-2005 om 20:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen, je hebt het woord facisme dat je al te vaak gebruikt schijnbaar nooit begrepen, want bij elke discussie over moslims gebruik je dit woord om een beetje intelligent over te komen, terwijl het woord facisme daar zich helemaal niet voor ontleent. Ik vind het best wel tof dat schorem op het VMBO ook iets wordt bijgebracht. Of heb jij stiekem misschien de bijeenkomsten van Michiel Smit bijgewoond. Want jullie zijn wel van hetzelfde niveau qua beperkte intellectuele capaciteiten. Maar wel tof van je dat jij je vaderlandse geschiedenis zo waardeert. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede ken je mij helemaal niet, ik doe geen VMBO en heb een hekel aan Michiel Smit. Wil je meer weten? PM me maar ofzo, want je verziekt dit topic met je gezeik. kusje Mr. Pignati Laatst gewijzigd op 17-11-2005 om 21:04. |
![]() |
||
Citaat:
Ik voel trouwens dat er om een hoekje een groot hangslot staat mee te gluren naar deze discussie.
||
![]() |
Citaat:
Ik ben overigens wel trots met benamingen als: 'ongelovige hond' |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
1 ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing Heeft niets met Islam en moslims te maken. Ik moet overigens nog een nazi tegenkomen die niet.. nationalistisch is. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
O grote gelovige domme hond ![]() kusjes Mr. Pignati |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kusjes Mr. Pignati |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom ben je trouwens he geloof zo aan het opdringen aan mensen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Enquete over mensbeelden DamnChill | 33 | 24-03-2002 16:58 | |
Jezus is indirect de grootste massa-moordenaar ooit... ^AmArU^ | 41 | 12-03-2002 18:47 | |
ARTistiek |
Lichtpunt in mijn leven Junkfood Junkie | 21 | 11-03-2002 11:57 | |
de perfecte ideologie; is de ideale staat mogelijk? sublime | 248 | 22-02-2002 17:15 | |
The Failure of Christianity. Demon of Fire | 41 | 30-01-2002 16:38 |