Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2006, 11:47
Spelvout
Spelvout is offline
Afonso Alves van Malmö FF naar SC Heerenveen.
Ze betalen er 4,5 miljoen euro voor, dus is het de duurste aankoop ooit voor Heerenveen.
Alves heeft in 90 wedstrijden voor Malmö 52 keer gescoord.
Oud 18-06-2006, 12:49
Spelvout
Spelvout is offline
Overzicht (belangrijkste) aankopen SC Heerenveen:

Alves
Dingsdag
Zuiverloon
Garcia-Garcia
Friend

Vooral Alves, Dingsdag en Friend waren (voor Heerenveen begrippen) erg duur.
Oud 18-06-2006, 13:08
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Toch zijn het leuke aankopen, al ken ik Friend niet. Ik ben benieuwd of Garcia Garcia hetzelfde traject af kan leggen als Huntelaar.
Oud 18-06-2006, 13:30
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 18-06-2006 @ 14:08 :
Toch zijn het leuke aankopen, al ken ik Friend niet. Ik ben benieuwd of Garcia Garcia hetzelfde traject af kan leggen als Huntelaar.
Friend is een lange sterke Canadees, die heel veel met het hoofd scoort. Kostte 2 miljoen.

Citaat:
Friend is international en speelt bij Molde FK samen met Daniel Berg Hestad. SC Heerenveen en Molde FK zijn het volgens de officiële sites van beide clubs eens over de transfersom. De lange Canadees (1 meter 93) tekent na de medische keuring een contract voor vier jaar. Het afgelopen seizoen maakte Friend elf doelpunten voor Molde FK.
Oud 18-06-2006, 16:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC zit opnieuw serieus achter de Graaf aan. En er komen twee jongens van Man Utd
Oud 18-06-2006, 19:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV praat met doelman en aanvaller

MVV verwacht op korte termijn nieuwe spelers te presenteren. De club is momenteel in onderhandeling met twee mogelijke aanwinsten, zo weet Voetbal International te melden. Het betreft een doelman en een aanvaller.
Trainer Jurrie Koolhof bevestigde dat er twee spelers op komst zijn. “De onderhandelingen bevinden zich in een vergevorderd stadium. Met beiden zijn we dichtbij een akkoord.”

Bron: www.voetbalprimeur.nl

Mooi, dat is tenminste al iets, nu nog de namen.
Oud 18-06-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-06-2006 @ 17:15 :
NEC zit opnieuw serieus achter de Graaf aan. En er komen twee jongens van Man Utd
Ruud en Ryan?
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-06-2006 @ 20:52 :
MVV praat met doelman en aanvaller

MVV verwacht op korte termijn nieuwe spelers te presenteren. De club is momenteel in onderhandeling met twee mogelijke aanwinsten, zo weet Voetbal International te melden. Het betreft een doelman en een aanvaller.
Trainer Jurrie Koolhof bevestigde dat er twee spelers op komst zijn. “De onderhandelingen bevinden zich in een vergevorderd stadium. Met beiden zijn we dichtbij een akkoord.”

Bron: www.voetbalprimeur.nl

Mooi, dat is tenminste al iets, nu nog de namen.
Die aanvaller zqal wel Rajcomar zijn gezien eerdere berichten?
Oud 18-06-2006, 21:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-06-2006 @ 21:23 :
Die aanvaller zqal wel Rajcomar zijn gezien eerdere berichten?
Ik hoop het niet. Haarlem had trouwens ook interesse om Rajcomar te huren.
Oud 19-06-2006, 13:29
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 16-06-2006 @ 13:45 :
Als AZ zo doorgaat dan zijn ze wat mij betreft een serieuze titelkandidaat..
Ik vind juist dat AZ qua aankopen de slag een beetje gemist heeft, allemaal twijfelachtige aankopen tegenover Ajax die al een aantal zeer sterke versterkingen in huis heeft gehaald en PSV die met een aantal toppers wordt gelinkt. In de breedte heeft AZ goede inkopen gedaan maar in de 'diepte' valt het me een beetje tegen. Helemaal als je ook kijkt wat er weg gaat of al weggegaan is.
Oud 19-06-2006, 13:36
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ben 4 dagen weggeweest en als je terugkomt zie je ineens Mathijsen met Real gelinkt worden, Milan dat 10 miljoen over heeft voor Babel en Diba naar Twente wil in een ruil met Touma..

Die eerste 2 lijken me waanzin die laatste zie ik niet zo heel erg zitten aangezien mijn beeld bij Diba niet zo heel positief is, met name naast het veld. Maargoed Touma mag eigenlijk wel weg voor elke speler uit de eredivisie dus wat dat betreft hebben we niks te verliezen.
Oud 19-06-2006, 16:52
Ketjing
Ketjing is offline
Okay, lach me maar uit...

Aad de Mos trainer van Vitesse
Oud 19-06-2006, 18:15
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 19-06-2006 @ 17:52 :

Ik zag het ja
Oud 20-06-2006, 12:34
Spelvout
Spelvout is offline
Aad Afkoopsom ;dd
Oud 22-06-2006, 11:26
Gimme more beer
Tim Vincken naar NEC?

Geen slechte speler, maar laat dan alsjeblieft die Grot vertrekken, anders zit je weer met een overvloed aan spelers die nét niet goed genoeg zijn en toch speeltijd willen.
Oud 24-06-2006, 17:50
Verwijderd
Datum: 23-06-2006 Tijd: 16:36
Contract Diba tot 2010 verlengd

Het contract van Anouar Diba, dat tot medio 2008 liep, is opengebroken. Zijn overeenkomst duurt nu 2 jaar langer, dus tot medio 2010. Theo Mommers reageerde net als wij: "Geweldig dat we ook de komende seizoenen weer kunnen genieten van de acties van Anouar!" De geruchten over een vertrek van Diba kunnen dus de prullenbak in, tenzij er heel veel geld geboden gaat worden.

Bron: B-side Rats!, NAC.nl

Toch nog wat goed nieuws vanuit het NACse.. ben benieuwd wat de 2 versterkingen worden, want tot nu toe hebben we een maar erg magere selectie vind ik
Oud 25-06-2006, 10:31
baas
baas is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 19-06-2006 @ 17:52 :

Niks om te lachen hoor. Ik vind Aad de Mos wel een goeie. In ieder geval beter dan die mafketel met dat kapsel.
Oud 26-06-2006, 10:19
Verwijderd
Datum: 26-06-2006 Tijd: 08:37
NAC bevestigt komst De Graaf

Met een kort berichtje op NAC.nl bevestigt NAC de komst van Edwin de Graaf naar NAC voor de komende vier seizoenen. NAC noemt hem de opvolger van David Mendes da Silva.
Theo Mommers heeft het volgende te vertellen over de komst van Edwin de Graaf:"We zijn al geruime tijd bezig met Edwin. Hij is het type voetballer dat uitstekend bij NAC past: altijd voorop in de strijd en spelend met passie, zowel verdedigend als aanvallend. Een echte aanwinst dus!"

Een echte aanwinst daar kunnen wij ons wel in vinden, voorop in de strijd gaan ook.

Bron: B-Side Rats!, NAC
Oud 26-06-2006, 10:28
Gimme more beer
Ja ja, dat wisten we al. Wrijf het er nog maar eens in
Oud 26-06-2006, 19:34
mario
mario is offline
'Feyenoord en Chelsea akkoord over Johnson'

26/6/2006 8 :33

De kans is groot dat Feyenoord komend seizoen kan beschikken over Glen Johnson. De Rotterdammers hebben met Chelsea overeenstemming bereikt over de huur van de 21-jarige rechtsback.
De deal gaat door als ook Johnson zelf toestemt. Hij was al in Rotterdam om kennis te maken met Feyenoord. 'De speler was diep onder de indruk van het stadion, hij heeft rondgekeken in de kleedkamers en hij heeft ook de stad nog bezocht', vertelde directeur Chris Woerts aan het Algemeen Dagblad. 'Daarnaast heeft hij een prima gesprek gevoerd met trainer Erwin Koeman, die in zijn vakantie speciaal voor hem terugkwam naar Rotterdam.'

Feyenoord heeft overigens concurrentie van Portsmouth, dat Johnson ook graag zou aantrekken. Bij Chelsea kan de rechtsachter niet op veel speeltijd rekenen. Manager José Mourinho geeft de voorkeur aan de Portugees Paulo Ferreira.

Vijfvoudig Engels international Johnson was in het seizoen 2003/04 de eerste aankoop van geldschieter Roman Abramovitsj. Chelsea betaalde toen tien miljoen euro aan West Ham United.

Bron: www.vi.nl
Oud 26-06-2006, 21:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV wil Moutawakil huren van Roda

Aziz Moutawakil weet zich in de belangstelling van MVV. De kersverse speler van Roda JC wordt eerst verhuurd. De Maastrichtse club heeft daar wel interesse in.
Huub Stevens verklaarde tegen de VI al dat Moutawakil zich nog geen illusies hoeft te maken over een glansrijke eerste seizoen bij Roda: "We halen Aziz voor de breedte. Hij zal moeten aantonen wat hij waard is op dit niveau." Ook gaf hij daarin aan dat MVV naast de verhuur lijkt te gaan grijpen: "Mochten wij hem nog te onervaren vinden, dan zal hij ook volgend seizoen voor Fortuna Sittard uitkomen, maar dan op huurbasis."

Naast MVV en Fortuna Sittard zou ook de Belgische club Lierse SK de 22-jarige aanvaller willen huren.

In Dagblad de Limburger staat een soortgelijk artikel, maar daar staat trouwens niets over de interesse van Fortuna in Moutawakil. Het zal dus MVV of Lierse worden.
Lijkt me een leuk spelertje, alleen is het rot van dat huren. Als je structureel omhoog wil, kun je beter spelers transfervrij kopen. Maar voor mij mag hij komen.
Oud 27-06-2006, 10:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Goede zet van Feyenoord

Ten Cate heeft blijkbaar meer aantrekkingskracht dan iemand gedacht had want de immer betrouwbare Hugo Borst kwam met het twijfelachtige nieuwtje dat Patrick Viera graag een jaar aan Ajax uitgeleend zou willen worden.
Die gaat echt hard achteruit, was/is op het WK ook al geen schim van de wereldklasse die hij nog geen anderhalf jaar geleden was.
Oud 27-06-2006, 10:29
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-06-2006 @ 11:00 :
Goede zet van Feyenoord

Ten Cate heeft blijkbaar meer aantrekkingskracht dan iemand gedacht had want de immer betrouwbare Hugo Borst kwam met het twijfelachtige nieuwtje dat Patrick Viera graag een jaar aan Ajax uitgeleend zou willen worden.
Die gaat echt hard achteruit, was/is op het WK ook al geen schim van de wereldklasse die hij nog geen anderhalf jaar geleden was.
hugo borst
Oud 27-06-2006, 18:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
'MVV wil Willem-Jan Thijssen al 2de keeper'
Fortuna Sittard’s tweede doelman Willem-Jan Thijssen (08-06-1984) staat in de belangstelling van streekgenoot en directe concurrent MVV uit Maastricht. Dit is de conclusie als wij de geluiden mogen geloven van enkele trouwe MVV-fans, die eerder deze week dergelijke geluiden hebben opgevangen op Klein Geusselt, het trainingscomplex van MVV.

Een eventueel vertrek van Willem-Jan Thijssen zou zeer opmerkelijk zijn want zowel bij Fortuna als MVV zal de speler op de reservebank dienen plaats te nemen. In Sittard zal Arjan Christianen komend seizoen als eerste doelman fungeren. In Maastricht is dit Serge van de Ban.

In Maastricht verkast tweede keeper Habran. Fortuna Sittard lijkt in tegenstelling tot voorgaande jaren te kiezen voor twee selectie keepers in plaats van drie. Dreezen en Budziak liet men dan ook verkassen.

Eerder deze maand tekende ex-Fortunees Tom Daemen een contract in Maastricht en zou MVV ex-Fortuna speler Aziz Moutawakil willen huren van streekgenoot Roda JC.

Willem-Jan Thijssen speelde reeds 15 competitie wedstrijden voor Fortuna. De keeper vinden we terug op plek 195 in onze ‘Fortunees aller tijden’ klassement.

Bron: www.fortunahome.com

Zo hoor je een maand bijna niets en in 2 dagen heb je twee geruchten erbij. Opmerkelijk is dat het weer eentje van Fortuna is. Heb deze jongen te weinig zien keepen om een oordeel te kunnen vellen. Maar we hebben een tweede keeper nodig, dat is wel iets dat vast staat.

BTW: Het nieuwe competitieschema voor de eredivisie is al bekend. Eerste divisie druppelt nu ook een beetje binnen op internet. Ik hoop niet op een thuiswedstrijd op 11 augustus trouwens...

Laatst gewijzigd op 27-06-2006 om 18:18.
Oud 28-06-2006, 15:59
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Timmer wil weg bij komst Didulica

Henk Timmer heeft tegenover het Noord-Hollands Dagblad bevestigd te willen vertrekken bij AZ, als de club Joey Didulica aantrekt. De 34-jarige doelman die bij de Oranje-selectie zat tijdens het WK staat in de belangstelling van Feyenoord.

Met de komst van een nieuwe sluitpost zou er een concurrentiestrijd bij de Noord-Hollandse club ontstaan. Didulica, oud-keeper van Ajax, tekent waarschijnlijk binnenkort een contract bij de Alkmaarders.
Dit valt me echt zwaar tegen van Henk... Er komt eindelijk een sterke 2e keeper, en dan smeert ie hem met de staart tussen de benen. Beetje zwak, en had ik zeker niet van hem verwacht.
Misschien denkt ie aan een paar jaar geleden, dat ie de concurrentiestrijd verloor met Oscar Moens. Bij het idee alleen al dat de 2e keep weleens net zo goed zou kunnen zijn als hij is, zakt de moed m al in de schoenen.
Oud 28-06-2006, 19:02
Gimme more beer
Hij is derde keeper bij het Nederlands elftal. Dan zou ik ook willen spelen in plaats van op de bank zitten bij AZ. Hij heeft nog maar een jaar of twee te gaan. De bedoeling van AZ is duidelijk. Timmer wordt minder, dus hij wordt langzaam vervangen door een jongere keeper.
Oud 29-06-2006, 15:38
Methuselah
Methuselah is offline
Alin Stoica gaat het nu in Nederland proberen
do 29/06/06 - Alin Stoica heeft een nieuwe club gevonden: de ex-speler van Anderlecht en Club Brugge tekent een contract voor één seizoen bij Roda JC in Nederland. Lees de Europese weetjes.

"Ik vind hem echt een supertalent", zegt Roda-directeur Huub Narinx. "Hij kan de regisseur van ons team worden, een echte nummer tien. We kunnen aan Stoica nog heel veel plezier beleven."

(foto Belga)
Na Club ging het met de carrière van Stoica snel bergaf. Eerst ging hij naar het Italiaanse Siena, maar daar vertrok hij zonder ook maar één wedstrijd te spelen.

Bij National Boekarest uit Roemenië werkte hij zes partijen af en vorig seizoen kwam hij maar vier keer in actie bij Timisoara in Roemenië. Stoica had er een conflict met coach Gheorghe Hagi.

"Daarom geven we hem een contract voor één jaar. We moeten afwachten welk niveau hij aankan, want hij was toch wat in de vergetelheid geraakt."

"Ik heb er echter vertrouwen in", luidt het bij Narinx. Bij Roda moet Stoica Simon Cziommer doen vergeten. De Duitse spelmaker trok naar AZ.

Zalige speler, als ie zich 'n beetje kan motiveren. Had eigenlijk verwacht dat hij naar Standard Luik zou gaan, omdat Boskamp daar nu coach is... Maar goeie transfer voor Roda, als hij zich herpakt is 't een Europese topper.
Oud 29-06-2006, 15:56
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-06-2006 @ 20:02 :
Hij is derde keeper bij het Nederlands elftal. Dan zou ik ook willen spelen in plaats van op de bank zitten bij AZ. Hij heeft nog maar een jaar of twee te gaan. De bedoeling van AZ is duidelijk. Timmer wordt minder, dus hij wordt langzaam vervangen door een jongere keeper.
Sja, ik vind het gewoon zwak dat hij er eigenlijk al bij voorbaat vanuit gaat dat ie 2e keeper wordt als Didulica komt... Of hij moet al min of meer zijn ingefluisterd door de technische staf, dat kan natuurlijk.

Maar dan zou hij dus naar Feyenoord gaan. Welke keepers hebben zij eigenlijk op dit moment onder contract staan? Aerts en...? Ging Lodewijks nou nog een seizoen door? En is Babos nog van Feyenoord?
Oud 29-06-2006, 18:35
Gimme more beer
Babos is van NEC, Lodewijks kapt, Timmer wordt eerste keeper. Dan zou ik me ook niet gaan opvreten op de AZ-bank.
Oud 29-06-2006, 18:36
Relief
Relief is offline
Boulahrouz pronkstuk op voorzittersbal

Uitgegeven: 29 juni 2006 19:24

MADRID - International Khalid Boulahrouz hoopt dat Lorenzo Sanz zondag de verkiezingen om het voorzitterschap bij Real Madrid wint. Dan kan de 24-jarige verdediger van Hamburger SV rekenen op een lucratief contract bij de Koninklijke. Dat heeft kandidaatvoorzitter Lorenzo Sanz donderdag gezegd op een persconferentie.

"Als ik bij Real Madrid terugkeer als voorzitter neem ik Boulahrouz en vier andere spelers mee. Ik heb met allen een akkoord bereikt", verkondigde Sanz, die als een groot kanshebber wordt gezien onder de vijf kandidaten. Hij was eerder al van 1994 tot 2000 preses van Real Madrid.

Flirt

Een woordvoerder van Hamburger SV reageerde gelaten op de Madrileense flirt met Boulahrouz. "We zijn op de hoogte van de interesse. Maar zo lang mijnheer Sanz nog geen voorzitter is, is het voor ons geen gespreksthema", stelde hij.

Hamburger SV raakte eerder deze zomer al een andere centrale verdediger, aanvoerder Daniel van Buyten, aan Bayern München kwijt. Het contract van Boulahrouz in Hamburg loopt nog door tot medio 2010.

Met de voormalige verdediger van RKC Waalwijk zouden ook Emerson (AS Roma), Carrick (Tottenham), Gago (Boca Juniors) en Zambrotta (Juventus) naar Real Madrid overstappen indien Sanz de stembusstrijd onder de aanhang wint.
----------------------------
Het is te hopen voor Boulahrouz dat die man de voorzitter wordt.
Oud 29-06-2006, 18:47
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-06-2006 @ 19:35 :
Babos is van NEC, Lodewijks kapt, Timmer wordt eerste keeper. Dan zou ik me ook niet gaan opvreten op de AZ-bank.
Als ie bij Feyenoord op zeker 1e keeper kan worden moet ie maar gaan... Hij speelde dit seizoen een stuk minder sterk als vorig seizoen, waarin ie geweldig was natuurlijk.
Als ie gaat vind ik het toch heel jammer. Toch is het voor beide partijen beter dat ie gaat, als ie bij voorbaat eigenlijk al uitspreekt dat ie bang is de concurrentie strijd gaat verliezen, wat moet je dan nog met m.
En met Didulica hebben we nu een zeer goeie keep die de komende jaren meekan. Hij is vandaag trouwens officieel gepresenteerd door AZ.
Oud 29-06-2006, 19:16
Gimme more beer
Citaat:
Relief schreef op 29-06-2006 @ 19:36 :
Het is te hopen voor Boulahrouz dat die man de voorzitter wordt.
Hoewel Boula gewoon een verschrikkelijk goede voetballer is, blijft Real niet de club waar hij heen moet. Het lijkt me verschrikkelijk om daar te voetballen.
Oud 29-06-2006, 19:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-06-2006 @ 20:16 :
Hoewel Boula gewoon een verschrikkelijk goede voetballer is, blijft Real niet de club waar hij heen moet. Het lijkt me verschrikkelijk om daar te voetballen.
Ja, het zijn allemaal sterren maar een voetballend geheel is het al jaren niet. Bovendien denk ik dat Boula met al die sterren voor hem de bank warm mag gaan houden, dat is ook minder voor zijn sportieve ontwikkeling. Maja, geld he...
Oud 29-06-2006, 19:21
Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse bijna rond met Danko Lazovic

Vitesse hoopt zich deze week te versterken met Danko Lazovic, de 23-jarige spits van Feyenoord. Lazovic heeft een tot 2008 doorlopend contract bij de Rotterdamse club. Dat contract moet door externe financiers (stichting Vrienden van Vitesse) worden afgekocht. Lazovic kwam in 2003 van Partizan Belgrado naar Feyenoord, maar maakte zijn geweldige reputatie nooit waar. De Servische jeugdinternational werd verhuurd aan Bayer Leverkusen en Rode Ster Belgrado.

Bron: De Gelderlander 29-06-2006
--

nou dat zal wel weer niks worden
Oud 29-06-2006, 21:37
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Als verdediger ben je een stuk zekerder van je plek, dus dat zou voor mij persoonlijk geen bezwaar zijn.

Verder sluit ik me bij jullie aan. Real ljkt me een drama.
Oud 30-06-2006, 09:47
Relief
Relief is offline
Dat hoeft niet per se. De huidige sterren zullen langzaam aan verdwijnen. Boulahrouz zal idd veel concurrentie hebben, maar een man van zijn caliber moet zich wel in het elftal kunnen spelen.

Binnen 2 jaar zie ik Real Madrid veranderen van een sterrenploeg naar een goede ploeg. De voorzitters die voor het drama zorgden zijn hem alang gepeerd en er waait daar weer fris wind. En die frisse wind is niet van plan meer uit te geven aan sterren. Die willen een team.

Zelf hoop ik dat het oude Real Madrid van voor beckham en figo weer terugkomt. Man man wat waren dat mooie tijden. Toen kon je nog genieten van een potje voetbal.
Oud 30-06-2006, 10:27
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Relief schreef op 30-06-2006 @ 10:47 :
Dat hoeft niet per se. De huidige sterren zullen langzaam aan verdwijnen. Boulahrouz zal idd veel concurrentie hebben, maar een man van zijn caliber moet zich wel in het elftal kunnen spelen.

Binnen 2 jaar zie ik Real Madrid veranderen van een sterrenploeg naar een goede ploeg. De voorzitters die voor het drama zorgden zijn hem alang gepeerd en er waait daar weer fris wind. En die frisse wind is niet van plan meer uit te geven aan sterren. Die willen een team.

Zelf hoop ik dat het oude Real Madrid van voor beckham en figo weer terugkomt. Man man wat waren dat mooie tijden. Toen kon je nog genieten van een potje voetbal.
Jij hebt zeker niet gelezen welke sterren die kandidaat voorzitters daar allemaal willen aantrekken zeker? Zambrotta, C.Ronaldo, Adriano en meer van dat soort namen... Van frisse wind is er echt nog geen sprake.
Oud 30-06-2006, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-06-2006 @ 11:28 :
Ja ja, dat wisten we al. Wrijf het er nog maar eens in
Oud 30-06-2006, 10:53
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 30-06-2006 @ 11:40 :
Spelers waar onze Leen heeft naastgegrepen:

Edwin de Graaf
Ireneusz Jelen
Gianni Zuiverloon
José Mota
Mounir El-Hamdaoui
(Waarschijnlijk) Ferne Snoyl
Kevin McNaughton
Dennis Gentenaar
Peter Reekers
Joonas Kolkka

Ik denk dat daar toch wel namen bij zaten die zowel haalbaar als interessant waren. Erg slechte zaak dus
Oud 30-06-2006, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-06-2006 @ 11:53 :
Spelers waar onze Leen heeft naastgegrepen:

Edwin de Graaf
Ireneusz Jelen
Gianni Zuiverloon
José Mota
Mounir El-Hamdaoui
(Waarschijnlijk) Ferne Snoyl
Kevin McNaughton
Dennis Gentenaar
Peter Reekers
Joonas Kolkka

Ik denk dat daar toch wel namen bij zaten die zowel haalbaar als interessant waren. Erg slechte zaak dus
Ach er zitten een paar aardige namen bij ja, maar daar hoef je de Graaf echt niet bij te rekenen hoor. Het is een jongen die hard werkt, en altijd voor 100% zijn best doet, en dat is grote klasse, maar voetbaltechnisch.... mwoah mwoah, net als een type Pieter Collen zeg maar.

NAC moet oppassen dat het niet alléén maar harde werkers aantrekt...
Oud 30-06-2006, 13:18
Gimme more beer
NEC heeft maar weinig harde werkers bij de selectie. Met het vertrek van Leiwakabessy en Doelen zijn we er weer twee kwijtgeraakt en NEC heeft toch altijd minstens één buffeltje nodig op het middenveld. Daarom was de Graaf zo'n goede optie.

Veel van de andere namen zijn puur kwaliteit (McNaughton, Zuiverloon, Snoyl en Kolkka) en dat hebben we ook nodig, maar het belang van jongens als van der Doelen in die fantastische serie afgelopen seizoen was duidelijk. Ik hoop dat Kivuvu goed bevalt
Oud 30-06-2006, 17:33
Supreme Dutch
Citaat:
Brain-Damage schreef op 30-06-2006 @ 11:27 :
Jij hebt zeker niet gelezen welke sterren die kandidaat voorzitters daar allemaal willen aantrekken zeker? Zambrotta, C.Ronaldo, Adriano en meer van dat soort namen... Van frisse wind is er echt nog geen sprake.
Ja, maar die vind ik eerlijk gezegd van een ander kaliber dan Figo, Ronaldo, Beckham en Zidane toen ze naar Real Madrid kwamen.. Zij waren de absolute wereldtop (of in het geval van Beckham wereldberoemd) en C. Ronaldo, Adriano en Zambrotta zitten zeker bij de 25 beste voetballers ter wereld, maar in niet in de top 5.. Figo en Zidane hadden gewoon een attitude toen ze naar Real kwamen omdat ze wisten dat ze de allerbeste waren, en bij de spelers waar Real nu interesse in heeft is het toch iets anders..
Oud 30-06-2006, 19:04
Cola
Cola is offline
Hierbij de nieuwe A - selectie van Ajax....

Emmanuel Boakye
Ryan Babel
Angelos Charisteas
Urby Emanuelson
Gabri
Dennis Gentenaar
Zdenek Grygera
John Heitinga
Klaas-Jan Huntelaar
Michael Krohn-Dehli
Olaf Lindenbergh
Hedwiges Maduro
Edgar Manucharyan
Nicolae Mitea
Tom de Mul
George Ogararu
Kenneth Perez
Roger
Mauro Rosales
Markus Rosenberg
Robbert Schilder
Wesley Sneijder
Jaap Stam
Maarten Stekelenburg
Thomas Vermaelen
Kenneth Vermeer

Is een mooie lijst, staan aardig wat spelers bij waarvan ik dit seizoen goed voetbal van kan verwachten..
Oud 30-06-2006, 19:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Cola schreef op 30-06-2006 @ 20:04 :
Is een mooie lijst, staan aardig wat spelers bij waarvan ik dit seizoen goed voetbal van kan verwachten..
Bij Ajax is het elk seizoen nog maar de vraag of ze die verwachtingen kunnen waarmaken...
Oud 30-06-2006, 19:09
Supreme Dutch
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-06-2006 @ 20:08 :
Bij Ajax is het elk seizoen nog maar de vraag of ze die verwachtingen kunnen waarmaken...
Dat is niet alleen bij Ajax hoor..
Oud 30-06-2006, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Cola schreef op 30-06-2006 @ 20:04 :
Hierbij de nieuwe A - selectie van Ajax....

Emmanuel Boakye
Ryan Babel
Angelos Charisteas
Urby Emanuelson
Gabri
Dennis Gentenaar
Zdenek Grygera
John Heitinga
Klaas-Jan Huntelaar
Michael Krohn-Dehli
Olaf Lindenbergh
Hedwiges Maduro
Edgar Manucharyan
Nicolae Mitea
Tom de Mul
George Ogararu
Kenneth Perez
Roger
Mauro Rosales
Markus Rosenberg
Robbert Schilder
Wesley Sneijder
Jaap Stam
Maarten Stekelenburg
Thomas Vermaelen
Kenneth Vermeer

Na het WK gaat de transfermarkt echt draaien, dus dit is echt niks definitiefs hoor
Oud 30-06-2006, 23:12
Cola
Cola is offline
Citaat:
vijf schreef op 30-06-2006 @ 22:57 :
Na het WK gaat de transfermarkt echt draaien, dus dit is echt niks definitiefs hoor
Hmm ik denk niet dat Henk ten Cate het toe zal laten dat een aantal spelers verkocht zullen worden. En alle spelers zijn op dit moment nog contract gebonden tot Ajax....
Oud 02-07-2006, 10:07
Ketjing
Ketjing is offline
Rechtervleugel van Ajax een beetje onderbezet? Blessure man Rosales en lichtgewicht De Mul lijken me niet de aangewezen mensen om die positie te bekleden
Oud 02-07-2006, 12:25
Cola
Cola is offline
Rosales was de laatste tijd wel goed bezig, maar hij is idd gevoelig voor blesures. Gewoon hopen dat hij het minimaal tot de winterstop volhoudt en dan kan Ajax eventueel nog een nieuwe speler kopen...
Oud 03-07-2006, 22:55
Verwijderd
Emerton voor 1,5 miljoen pond van Blackburn naar Everton, maar dit is een onbevestigd gerucht. Als voetballer past hij wel bij Everton, maar ik weet niet of ik hem wel goed genoeg vind. Vraag me ook af of hij een basisplaats zou krijgen. Maar voor de breedte geen verkeerde.

Nog altijd geen speler verkocht, en stel dat Emerton komt, voor meer dan 22 miljoen euro spelers gekocht.
Oud 04-07-2006, 10:30
Fides
Fides is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-07-2006 @ 11:07 :
Rechtervleugel van Ajax een beetje onderbezet? Blessure man Rosales en lichtgewicht De Mul lijken me niet de aangewezen mensen om die positie te bekleden
Manucharyan is ook een rechtsbuiten. Ik heb alleen geen idee of hij goed genoeg is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten