Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2006, 15:52
Methuselah
Methuselah is offline
Straks zie ik haar weer, jeej.
Oud 07-05-2006, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 07-05-2006 @ 12:27 :
Hij is boos want zijn haar wil niet.

En het was zo gezellig gisteravond, ik houd van dat zomerweer dat je lekker ergens buiten in het gras kunt zitten tot het helemaal donker is.
beter dat zijn haar niet wil dan dat iets anders dienst weigert....
Oud 07-05-2006, 16:10
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
I C U schreef op 07-05-2006 @ 13:39 :
Leuk hé, gewone vrienden

het is wel zo dat ik hem wel een beetje leuk vind, maar het is ook echt maar een beetje! Ik hou gewoon van aandacht
Oud 07-05-2006, 16:12
I C U
I C U is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 07-05-2006 @ 17:10 :

het is wel zo dat ik hem wel een beetje leuk vind, maar het is ook echt maar een beetje! Ik hou gewoon van aandacht
Je hoeft niets uit te leggen, ik begrijp je
Oud 07-05-2006, 16:48
__
__ is offline
ik heb de hele dag (en gisteren ook al) zin om te janken. fuck it wat ben ik ook een wijf.
Oud 07-05-2006, 16:58
Verwijderd
Heb 'm gister en vandaag niet gesproken en vrijdag 2 minuten.
Maar ot: goed
Oud 07-05-2006, 17:19
Qimm
Qimm is offline
In slaap vallen op de bank in de armen van je vriendje, heel fijn.
Oud 07-05-2006, 17:49
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Beetje kort weekend samen maar wel leuk. <3 En we hebben een midweek bij Landal Greenparks geboekt.
Oud 07-05-2006, 17:52
snoopy
snoopy is offline
heel erg lekker weekje gehad samen (wat is mooi weer toch fijn ).
Het gaat echt goed tussen ons.
Oud 07-05-2006, 18:13
Verwijderd
Net even een mail van 4,5 kantje gestuurd naar een vriend. Fijn om even van me af te praten.
En gelukkig hebben we mijn opa ook nog thuis voor 'leedvermaak'. Heerlijk lachen zo op z'n tijd (elke dag eigenlijk wel) doordat hij van alles verkeerd verstaat en zo onnozel kan kijken M'n zusje lag weer met buikpijn van het lachen op de grond
Oud 07-05-2006, 18:19
Verwijderd
Jezus. Ben ik een keer uit om een keer een leuk iemand te ontmoeten, is het ontzettend druk en een heel drama om de relatie van een vriendin. Zo kom ik natuurlijk nooit iemand tegen
Oud 07-05-2006, 18:20
Verwijderd
Dude! This is like, perfect!
Oud 07-05-2006, 18:25
WolterB
WolterB is offline
Bijna een half jaar, hoe snel de tijd kan omvliegen. T lijkt allemaal nog zo kort terug en ergens ook weer langer
Oud 07-05-2006, 18:30
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 07-05-2006 @ 19:25 :
Bijna een half jaar, hoe snel de tijd kan omvliegen. T lijkt allemaal nog zo kort terug en ergens ook weer langer
eigenlijk best grappig.. ik kan me de aankondiging nog herinneren. Geloof me, de tijd gaat gewoon snel.
Oud 07-05-2006, 18:57
T!ne
T!ne is offline
Vandaag was zo leuk! Hij is dus echt komen kijken naar mijn wedstrijd Is de 1e keer dat een vriend(in) kwam.. Daarna nog kebapje gaan eten en wat gepraat op de grote markt
Heb soms wel zin om hem zo eens vast te pakken, maar ik weet goed genoeg dat hij een vriendin heeft die hij graag ziet.. Dus dit is geen terrein voor mij Ach.. Ik heb (nog) geen kriebels voor hem, dus dan zit alles nog ok
Oh en geweldig toffe familie dat ik heb zeg
Oud 07-05-2006, 20:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Net terug van een heerlijk weekend zeilen, en we zijn echt super bruin geworden! Het was echt zo heerlijk, lekker weer gehad, erg gezellig met z'n allen en we hebben gewoon regelmatig dolfijnen zien zwemmen (en dat terwijl we gewoon op de Noordzee zaten, wist niet dat we die zo dicht bij hadden..) Erg relaxed dus, maar ben wel erg moe nu. En ga komende week iedereen jaloers maken met mijn bruine kleurtje..

En na zo'n weekend op zee heb ik nu nog het idee dat ik op mijn stoel heen en weer zit te deinen en golft mijn beeldscherm een beetje
Oud 07-05-2006, 20:49
I C U
I C U is offline
Puh! Hmm... Ach ja. En nee, ik heb weinig nuttigs toe te voegen, maar toch. It feels allight, though.
Oud 07-05-2006, 21:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zag zojuist een nieuwe foto van hem...
Hij heeft er nog nooit zo aantrekkelijk uitgezien. Het lijkt wel of hij het expres doet.
Oud 07-05-2006, 21:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-05-2006 @ 21:07 :
Hij heeft er nog nooit zo aantrekkelijk uitgezien. Het lijkt wel of hij het expres doet.
*mept* ga dan ook geen foto's kijken muts.
Oud 07-05-2006, 21:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan er niks aan doen.
Oud 07-05-2006, 21:15
luchtballon
luchtballon is offline
Een van mijn beste vrienden ligt in coma . Maar ik ben zo blij dat hij nog leeft. Hij is gister bijna verdronken en was/is 32 graden, met hartstilstand en geen ademhaling . Pfff. Ik ben de vrienden die erbij waren zo dankbaar dat ze wisten wat ze moesten doen. Nu afwachten hoe erge hersenschade hij heeft

Met mijn vriend gaat het gelukkig wel goed, en hij is ook wel lief voor me nu (altijd natuurlijk, maar zeg maar hij is wel steun)
Oud 07-05-2006, 21:16
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Nala schreef op 05-05-2006 @ 23:27 :
St*r: hoop dat je er snel uit komt. Voor jou natuurlijk, maar ik zit ook te denken aan die jongen. "Maar je zei toen nog dat je van me hield!"
Vast niet makkelijk om te doen, maar ik denk wel dat je het beste eerlijk kan zijn.
Dankje en ik hoop ook dat ik er snel uit kom want dit is niet leuk.
Ow en het is ook zo lastig, want ik vind m niet totaal niet meer leuk, maar ook niet helemaal wel, het zit er ergens tussen in (meer naar de 'niet leuk' kant toe).
Ik heb iig niet meer het 'ik hou zoveel van hem, wil hem niet meer kwijt en wil later met hem trouwen' idee. Maar weet niet of dat genoeg is om het uit te maken (waarschijnlijk wel).

Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 21:25.
Oud 07-05-2006, 21:18
ST*R
ST*R is offline
Wow sterkte luchtballon!! En idd hopen dat hij geen hersenschade heeft.. was het een hele goede vriend van je?
Oud 07-05-2006, 21:20
Nuck
Nuck is offline
Ahh ik mis hem...Zie hem doordat we het allebei superdruk hebben 2 weken niet
Oud 07-05-2006, 21:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-05-2006 @ 21:11 :
Ik kan er niks aan doen.
Tuurlijk wel, sterk zijn! Zo maak je het alleen maar lastig voor jezelf.
Oud 07-05-2006, 21:45
woezel
woezel is offline
moehaha die ene gast is jaloers op de andere. nja, en de andere wil wel wat serieus mss..maar we zien welllllll
Oud 07-05-2006, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-05-2006 @ 22:07 :
Hahaha... Ik heb juist vaker bij mn ex dat ik denk: Hmm... je ziet er niet uit
(natuurlijk ook wel momenten dat ik vind van wel, maar ook heel regelmatig van niet )
Oud 07-05-2006, 21:51
Verwijderd
Ik kijk gewoon geen foto's Maar als ik er toch wat zie, ziet hij er gewoon uit zoals hem. Niet heel mooi, niet heel lelijk, gewoon hem. Tja.
Oud 07-05-2006, 21:55
Verwijderd
Lekker lam dagje gehad. De ochtend erg goed begonnen. Hem vrij spontaan wakker gemaakt en daarna nog lekker geknuffeld. Daarna eerst bezoek van mijn moeder gehad en daarna van mijn lieve vriendinnetje met haar man en popjes van kinderen. Eerst ijsje gegeten en spontaan besloten dat we ook best konden gaan bbq'en. En hij zit daar dan ondertussen gewoon maar een beetje aantrekkelijk en lief te wezen
* verliefd is *

Nog een gesprek gehad met mijn vriendinnetje. Of wij de voogdij willen voor als er iets met hun gebeurt. Ik vind het helemaal geweldig dat ze ons haar kinderen toevertrouwd, want dat is nogal wat! En uiteraard zouden we het graag doen. Maar we moeten het er nog maar eens goed over hebben, want dat moet dan wel allemaal vastgelegd worden enzo.

@ Luchtballon: Pff, heftig hoor! Fijn inderdaad dat er mensen waren die wisten hoe ze moesten handelen. Ik hoop met je mee dat het een goede afloop heeft.

@ Trimm trapp: Blijft moeilijk hè, om los te komen? * knuffelt *
Oud 07-05-2006, 22:28
@Moon
@Moon is offline
Sigh... bad, very bad... he needs time to think... arrrgghh.... en dat liet hij me niet eens eventjes netjes weten. Na tien dagen belde hij me dan eindelijk op, hij was er nog niet uit, en nu... weer een week voorbij zonder ook maar iets van hem te horen. Ik dacht dat ik gesloten en een grote twijfelkont was maar hij dus blijkbaar nog een tikkeltje erger. Grrrrrr
Oud 07-05-2006, 22:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-05-2006 @ 22:50 :
Hahaha... Ik heb juist vaker bij mn ex dat ik denk: Hmm... je ziet er niet uit
(natuurlijk ook wel momenten dat ik vind van wel, maar ook heel regelmatig van niet )
Ja, dat dacht ik van hem dus heel vaak ook, zelfs toen we nog wel wat hadden, maar die foto, echt... verdomme wat een lekker ding ineens. Totaal onbekende meisjes beginnen ook tegen hem aan te lullen enzo
Ik kan het verschil wel laten zien, voor de geinteresseerden?

edit:
voor
na

Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 22:49.
Oud 07-05-2006, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-05-2006 @ 23:34 :
Ik kan het verschil wel laten zien, voor de geinteresseerden?

edit:
voor
na
Ik moet zeggen dat ik niet echt verschil zie ofzo, laat staan dat ik hem er veel beter uit vindt zien. Heeft dat misschien niet gewoon met je gevoel voor hem te maken?
Oud 07-05-2006, 23:14
Verwijderd
Hm, de hoed is tof, maar in zijn hoofd zie ik ook niet veel verschil Misschien gewoon zijn houding, hij voelt zich nu misschien een stuk zekerder...

Ontopic: Oh hoe fout Maar wel leuk.
Oud 07-05-2006, 23:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nala schreef op 08-05-2006 @ 00:07 :
Ik moet zeggen dat ik niet echt verschil zie ofzo, laat staan dat ik hem er veel beter uit vindt zien. Heeft dat misschien niet gewoon met je gevoel voor hem te maken?
Nee, Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat hij op die 1e foto dronken is, en op die 2e is zoals hij echt is en geen sausvlekken rond z'n mond heeft.

Maar goed, ik mis hem dus nog steeds. Al kan ik wel accepteren (nou ja, een beetje) dat hij iemand anders heeft. Want ik wil dat hij gelukkig is. Maar het probleem is dat hij echt de enige persoon was die ik had. M'n enige echt vriend, de enige met wie ik kan praten (en dat doe ik dus ook nog steeds), en ik word er verdrietig van dat ik nu hier weer in nederland zit en weer helemaal alleen ben. En dat ik hem nooit meer ga zien. En zijn vrienden niet, en zijn ouders niet, en Leeds niet...
Het is een soort van heimwee, maar dan anders.
Oud 07-05-2006, 23:17
Tink*
Tink* is offline
Bleh de laatste tijd zit ik volgens mij echt alleen maar forummers leuk te vinden ofzo.
Oud 07-05-2006, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-05-2006 @ 00:16 :
Nee, Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat hij op die 1e foto dronken is, en op die 2e is zoals hij echt is en geen sausvlekken rond z'n mond heeft.

Maar goed, ik mis hem dus nog steeds. Al kan ik wel accepteren (nou ja, een beetje) dat hij iemand anders heeft. Want ik wil dat hij gelukkig is. Maar het probleem is dat hij echt de enige persoon was die ik had. M'n enige echt vriend, de enige met wie ik kan praten (en dat doe ik dus ook nog steeds), en ik word er verdrietig van dat ik nu hier weer in nederland zit en weer helemaal alleen ben. En dat ik hem nooit meer ga zien. En zijn vrienden niet, en zijn ouders niet, en Leeds niet...
Het is een soort van heimwee, maar dan anders.
*aai* Het wordt écht beter. En ik mag dat zeggen, want ik ben het levende bewijs Niet dat ik niet af en toe hem nog vreselijk mis, maar het houdt op je leven te beheersen. En ik heb van horen zeggen dat het uiteindelijk zelfs niet meer pijn doet om aan hem te denken
Oud 07-05-2006, 23:23
Verwijderd
@Trimm Trabb: Ik herken wel wat je zegt. Zelf zie ik t verschil ook niet echt met je ex, maar dat heeft idd te maken met hoe jij hem kent.
Zo kan ik ook veel zeggen over mijn ex alleen al door een blik, terwijl anderen dan niets zien.
Ach, de meisjes hangen ook wel regelmatig om mijn ex heen, met name één, maar vaak ziet hij dat vaak niet en anders moet ik er maar mee leren leven. Dat is een nadeel van elkaar nog vaak zien en ook samen stappen. Ik kan hem zo aantrekkelijk en onaantrekkelijk maken als ik zelf wil, in mijn ogen. Het is maar net hoe je er zelf naar wilt kijken
Oud 07-05-2006, 23:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik hoop het maar. Een groot deel van de pijn komt ook gewoon door een probleem dat ik met mezelf heb. Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Oh ja, ik wil trouwens nog even zeggen dat ik jullie allemaal heel lief vind omdat jullie zo meeleven enzo. Bedankt. *knuf*
Oud 08-05-2006, 00:04
Toet0r
Toet0r is offline
Ik dacht nog even muziek te luisteren voor het slapen gaan, kies ik dus totaal verkeerde muziek uit en hoppakee, ik krijg mn exvriendje niet meer uit mijn hoofd. Ik zie zo de 15 maanden weer voor me, dingen die we gedaan hebben, waar we om moesten lachen of om huilen. En nu mis ik hem weer.
Mijn bed lijkt opeens ook veel te groot voor mij alleen en ik mis twee armen om me heen en iemand om tegen aan te kruipen om rustig bij in slaap te vallen.

Kut gevoel
Oud 08-05-2006, 00:18
Sangria
Sangria is offline
Héééél verliefd en gefrustreerd..

het stond helemaal niet in de planning om verliefd te worden op hem (or anyone!), maar heb mn gevoelens weer eens niet onder controle..

gelukkig is het wederzijds, heel wederzijds, maar weet nog niet wat ik ermee aan moet
Oud 08-05-2006, 02:37
Methuselah
Methuselah is offline
Damn, dit gaat goed. En snel. Ik verbaas me zelf...
Oud 08-05-2006, 04:25
Dexter_M
Dexter_M is offline
Slecht erg slecht
Oud 08-05-2006, 06:24
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Keb zin in een leuke week..!
Oud 08-05-2006, 06:29
Ruby
Ruby is offline
Super! *droom*

stiekem is het best wel een chaoot alleen hij ziet niet dat ik dat alleen maar leuk vind soms wel zielig maar wel lief ofzo

verliefde mensen zijn raar :')
Oud 08-05-2006, 06:35
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Er is een jongen waar ik vaak goede gesprekken mee heb over telefoon en msn . (Ken hem via een vriendin, paar keer met stappen gezien enz.) Hij heeft bijna precies hetzelfde meegemaakt als mij met zijn ex-vriendin. 4 jaar samen, een dalletje, zij gaat vreemd enz. Dat schept sowieso al een band. Wij kletsen over van alles en nog wat en die gesprekken lopen dan als 'vanzelf'.

Tot dit weekend was dat alleen maar oppervlakkig en vriendschappelijk. Nu hebben we dit weekend gezoend en kwamen we er allebei achter dat onze band best wel, nou ja.. hecht is en zo.

Omdat we beide net uit een lange relatie komen storten we niet in het diepe, dat willen we ook allebei niet.. Maar we gaan nu wel anders met elkaar om. Nog hechter en het lijkt wel of wij héél voorzichtig onze band nog sterker aan het maken zijn. Elkaar nu écht leren kennen

en ja, dat doet me best wel goed eigenlijk.
Oud 08-05-2006, 06:38
JaJ
JaJ is offline
Stuiter stuiter, ik ben smoorverliefd. ^^ Vier dagen wachten, vier dagen even de belangrijkste tentamens van het jaar maken, dan zie ik haar weer.
<33
Oud 08-05-2006, 07:28
Verwijderd
Citaat:
whertus schreef op 06-05-2006 @ 11:57 :
Heb precies hetzelfde.. kom laten we naar buiten gaan en samen liggen ook al liggen we dan niet bij elkaar.. we liggen wel samen buiten hahah.. sorry.. ben beetje in n melige bui

Ontopic: ze belde gister gewoon spontaan om te vragen of ik zin had wat te doen. Was bij m'n ouders, dus het kon niet, maar ik vond het al leuk dat ze belde.
En verder lijkt het er eindelijk op dat ik na veel gedoe m'n vakantie geregeld heb. Ik ga dus met een goed gevoel de nieuwe week in
Oud 08-05-2006, 09:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben kapot en ik weet geneens meer hoe ik normaal moet functioneren zonder hem. Heb vannacht alweer over hem gedroomd en het is zo verwarrend.
Ik heb het gevoel dat ik doodga. Maar ik mag er met hem niet meer over praten.
Oud 08-05-2006, 10:09
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hmm toen ik hem zag besefte ik weer hoe ik hem misde. Het was echt een super. Heb hem helemaal plat geknuffeld. Het was alleen jammer dat hij ziekkig is alweer. Samen men kamer verbouwd hij heeft men nieuwe 2 pers. bed in elkaar gezet.

Het was gewoon onwijs gezellig zoals altijd.
Oud 08-05-2006, 10:12
Drez
Drez is offline
Goed, ik vond het raar dat we op Schier niet echt een ontzettend goed gesprek hadden gehad maar vooral veel uitgerust hebben, maar gisteren in het park wel weer. En dat is zo ontzettend gaaf. <3<3<3<3 yea.

Regels voor berichten