Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() het is wel zo dat ik hem wel een beetje leuk vind, maar het is ook echt maar een beetje! Ik hou gewoon van aandacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ow en het is ook zo lastig, want ik vind m niet totaal niet meer leuk, maar ook niet helemaal wel, het zit er ergens tussen in (meer naar de 'niet leuk' kant toe). Ik heb iig niet meer het 'ik hou zoveel van hem, wil hem niet meer kwijt en wil later met hem trouwen' idee. Maar weet niet of dat genoeg is om het uit te maken (waarschijnlijk wel). Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 21:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (natuurlijk ook wel momenten dat ik vind van wel, maar ook heel regelmatig van niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan het verschil wel laten zien, voor de geinteresseerden? edit: voor na
Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 22:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik mis hem dus nog steeds. Al kan ik wel accepteren (nou ja, een beetje) dat hij iemand anders heeft. Want ik wil dat hij gelukkig is. Maar het probleem is dat hij echt de enige persoon was die ik had. M'n enige echt vriend, de enige met wie ik kan praten (en dat doe ik dus ook nog steeds), en ik word er verdrietig van dat ik nu hier weer in nederland zit en weer helemaal alleen ben. En dat ik hem nooit meer ga zien. En zijn vrienden niet, en zijn ouders niet, en Leeds niet... Het is een soort van heimwee, maar dan anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ze belde gister gewoon spontaan om te vragen of ik zin had wat te doen. Was bij m'n ouders, dus het kon niet, maar ik vond het al leuk dat ze belde. En verder lijkt het er eindelijk op dat ik na veel gedoe m'n vakantie geregeld heb. Ik ga dus met een goed gevoel de nieuwe week in ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 |