![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dit topic is echt een fucking smiley overload, dus ik doe even gezellig mee het gaat nog steeds hartstikke goed en we hebben gister van half 12 s' avonds tot half 4 's nachts zitten chatten, like old time's sake<3333 dat was namelijk zo lang geleden. daaruit bleek ook wel weer hoeveel we wel niet van elkaar houden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar ik houd echt van haar, voelt goed yo<3
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bedankt voor de succeswensen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad. Jongens die met een ander flirten terwijl ze een vriendin hebben en dan ook nog te laf zijn om het uit te maken zijn echt ![]() Oh, en Morgan, succes! Ontopic: het gaat goed, morgen zien we elkaar weer en dan gaan we weer lekker burgerlijk samen koken, afwassen en voor de tv hangen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Dankje. *zucht ongeduldig* |
![]() |
||
Citaat:
Flirten! I wish ![]() Het verschil is dat mijn vriend er vanaf weet en het niet erg vindt, en het lijkt me sterk dat de vriendin van die jongen ervan op de hoogte is. (En ik vind nog steeds dat er een verschil zit tussen crushen op mannen of vrouwen. Mannen is not done en vrouwen mag. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hahah, inderdaad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mannen... ze zijn hopeloos. Ik snap je! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En die film is stiekem ook gewoon leuk.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() "not even close, not even a little bit, not even at all.." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, inderdaad dus weer slaapdienst en dat is uiteraard nog steeds stom! Morgen zou ik eigenlijk met een klasgenoot aan de slag gaan met school, maar ze heeft afgezegd dus ben ik morgen lekker de hele dag thuis met hem! En ik ben verliefd... zo onzettend vreselijk verliefd! (en het is leuk om hem zo blij te zien met zijn star wars dvd's ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En ja, nou draai ik er weer omheen, maar dat komt omdat dit niet meer alleen van mij is om over te praten, en ik ga niets lopen vertellen wat hij misschien te persoonlijk vindt (oei, hoe sociaal). Dus eh, het volstaat vast wel om te vertellen dat ik hier vrij hyper zit, met enorme kriebels in mijn buik en heel bang ben en heel blij. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Kippenvel puur | 7 | 27-10-2005 19:28 |