Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2006, 12:32
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 11-08-2006 @ 12:41 :

Het werkt al sinds de oudheid zo dat een aanval op een land geld als een oorlogsverklaring en dat de andere kant dan terug slaat, dus wat bazel je nou dat Israël begonnen zou zijn?
Beetje jammer alleen dat het niet een land was dat aanviel, maar een guerilla-groepering. En zelfs al zou er een rechtvaardiging zijn, dan nog blijft het overeind dat de acties van Israël contraproductief zijn.
Advertentie
Oud 11-08-2006, 12:35
hookee
hookee is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 11-08-2006 @ 13:22 :
Waarom altijd dat gekap op moslims? Kom eens in Antwerpen kijken naar onze Joodse vrienden hoe geintegreerd die zijn
Heb je daar last van? Zover ik me kan herinneren was het laatste incident in Antwerpen een moslim die een joodse rabbijn in koelen bloede doodschoot en niet andersom.
Wat ik bedoel is; meer mensen uit een ander cultuur/ras geeft ook automatisch meer "problemen". Die verhouding ligt in Iran wel wat anders (daarmee scheer ik de arabieren en perzen voor het gemak maar even over één kam)
Oud 11-08-2006, 12:38
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 11-08-2006 @ 13:30 :
Het is nochtans de arrogantie in het verleden en zaken als Qana (1) en Sabra & Shatila die dit soort gebeurtenissen in de hand hebben gewerkt.
En? Stel dat Israël over 15 jaar een volstrekt willekeurige aanval zou plegen op een Palestijns kopstuk. Kan ik dan stellen dat dat normaal is vanwege de ontvoering van korporaal Shalit 15 jaar ervoor?

Citaat:
Cartosa schreef op 11-08-2006 @ 13:30 :
En wat er nu gebeurt is lachwekkend. Israel verdedigt zich (terecht) met krampachtige militaire acties waar helemaal geen lijn meer in zit en wacht nu op de VN die zelf al aangaf dat een redelijke oplossing voor Libanon er niet in zal zitten. Kom niet klagen, binnen 10 jaar, denk ik dan.
Valt wel mee. Ik denk dat de Hezbollah grote schade op heeft gelopen. De enige truc is dat ze zo rijk zijn door steun van Iran en criminele ondernemingen dat ze gewoon erg veel kunnen hebben. Dat is geen reden om ze niet aan te pakken.

Bovendien zien we nu dat er een initiatief is tot een internationale troepenmacht, en dan dus niet eentje zoals Unifil die gewoon gaat zitten kijken hoe de Hezbollah zich bewapend, maar een die de Hezbollah zal ontwapenen.

Daarna kan Libanon ook eindelijk eens een echt land worden in plaats van een tandeloze entiteit die moet buigen voor Syrië en de Hezbollah.
Oud 11-08-2006, 12:40
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 11-08-2006 @ 12:27 :
Hezbollah ontvoerde TWEE joodse soldaten om de vrijlating van honderden Libanese gevangenen te bewerkstelligen. Daar begon het mee. Het was Israel die de aanval opende en het was Israel dat Lebanon aanviel.
Dit is een beetje het verhaal verdraaien. Hezbollah vuurt al jaren lang raketten op Israel af. Die ontvoering van de 2 soldaten (wat overigens tegen alle regels in is) was de druppel die de emmer deed overlopen.
Oud 11-08-2006, 12:40
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
hookee schreef op 11-08-2006 @ 13:35 :
Heb je daar last van? Zover ik me kan herinneren was het laatste incident in Antwerpen een moslim die een joodse rabbijn in koelen bloede doodschoot en niet andersom.
Wat ik bedoel is; meer mensen uit een ander cultuur/ras geeft ook automatisch meer "problemen". Die verhouding ligt in Iran wel wat anders (daarmee scheer ik de arabieren en perzen voor het gemak maar even over één kam)
Vreemd die laatste zin, aangezien ze mekaar niet kunnen luchten.

En over Antwerpen, lees het onderzoek van Van San eens over de Joden in Antwerpen, je gaat zo verschieten
Oud 11-08-2006, 12:42
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-08-2006 @ 11:52 :
Discriminatie bestaat op sociaal en bureaucratisch niveau. Van vervolging is geen sprake.
Dan heb jij gisteravond vast netwerk niet gezien. Daar was duidelijk te zien hoe Iran met "minderheden" om ging.
Oud 11-08-2006, 12:43
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-08-2006 @ 13:38 :
En? Stel dat Israël over 15 jaar een volstrekt willekeurige aanval zou plegen op een Palestijns kopstuk. Kan ik dan stellen dat dat normaal is vanwege de ontvoering van korporaal Shalit 15 jaar ervoor?
Israel heeft in het zuiden van Libanon een schandvlek achtergelaten met de slachtpartijen in Qana, en het is kort genoeg terug om er een broer, vader, zoon of dochter te hebben verloren. Toen heeft Hezbollah de oorlog openlijk verklaard aan Israel, niet nu.
Oud 11-08-2006, 12:47
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 11-08-2006 @ 13:43 :
Israel heeft in het zuiden van Libanon een schandvlek achtergelaten met de slachtpartijen in Qana, en het is kort genoeg terug om er een broer, vader, zoon of dochter te hebben verloren. Toen heeft Hezbollah de oorlog openlijk verklaard aan Israel, niet nu.
Wat ik al eerder stelde: dus is vanwege de reden die je noemt het terecht als Israël vanwege de raketbeschietingen nu tot over 15 jaar later aanvallen blijft plegen op Libanezen?
Oud 11-08-2006, 12:48
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-08-2006 @ 13:47 :
Wat ik al eerder stelde: dus is vanwege de reden die je noemt het terecht als Israël vanwege de raketbeschietingen nu tot over 15 jaar later aanvallen blijft plegen op Libanezen?
Nee, maar jij zei dat de oorlog begon met de ontvoering, wat onzin is.
Oud 11-08-2006, 12:48
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 11-08-2006 @ 13:40 :

En over Antwerpen, lees het onderzoek van Van San eens over de Joden in Antwerpen, je gaat zo verschieten
link of iets dat er ook maar naar verwijst?
Oud 11-08-2006, 12:49
Boebsie
Boebsie is offline
Al jaren bestoken Israel en Hezbollah elkaar met "prikaanvallen". Het is zo flauw om te doen alsof Hezbollah opeens een aanval op Israel heeft uitgevoerd, terwijl ze al jaren elkaar over en weer bestoken. Niemand is dit conflict echt begonnen, het conflict was er namelijk al op kleinere schaal.
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 11-08-2006 @ 13:48 :
Nee, maar jij zei dat de oorlog begon met de ontvoering, wat onzin is.
Dat stelde ik nergens. Ik stelde dat de ontvoeringen de huidige acties inluidden. Ondanks de eerdere agressie van de Hezbollah is dat prima te verdedigen.
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 11-08-2006 @ 13:42 :
Dan heb jij gisteravond vast netwerk niet gezien. Daar was duidelijk te zien hoe Iran met "minderheden" om ging.
Ja dat heb ik gezien. Over de Arabische minderheid.

En over politiek activisten.
Oud 11-08-2006, 12:51
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 11-08-2006 @ 13:42 :
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=it...twerk&a=238652

Erg verhaal, dat zeker. De ALO is verboden in Iran, net zoals zoveel Arabische organisaties, sinds de oorlog met Irak woont er nog maar 3% van Arabieren in Iran. Ik zie nergens iets over Joden, Armenen, Tadjiken, Georgiers, ...

Veralgemenen is makkelijk he.
Oud 11-08-2006, 12:52
ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-08-2006 @ 13:49 :
Ja dat heb ik gezien. Over de Arabische minderheid.

En over politiek activisten.
Dat bedoel ik dus je moet daar als "minderheid" niet te veel dingen gaan doen en al helemaal niet voor je eigen rechten op komen want dan kan het slecht aflopen.
Oud 11-08-2006, 12:54
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
ijscoman schreef op 11-08-2006 @ 13:52 :
Dat bedoel ik dus je moet daar als "minderheid" niet te veel dingen gaan doen en al helemaal niet voor je eigen rechten op komen want dan kan het slecht aflopen.
Kan je me dan uitleggen waarom de Joden wel mochten betogen tegen de uitspraken van de president en een delegatie van hen met m gaan praten is?
Oud 11-08-2006, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Dude, de joodse gemeenschap zal dan toch net zoals de andere minderheden in dezelfde schuitje zitten, omdat ze een minderheid zijn, niet perse joods. Wat probeer je nou krampachtig te bewijzen?
Oud 11-08-2006, 12:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Ik denk ook niet dat je dit als Perzier moet doen.

Het probleem met Iran is, is dat het vrijwel onbekend is hoe het er staat met de joodse minderheid. Die ene flapdrol in het parlement zegt niks. Die man kan net zo goed de excuus-jood van Iran zijn, maar ook net zo goed behoorlijk wat vrijheid genieten en de waarheid spreken over de behandeling van joden in Iran.
Oud 11-08-2006, 12:57
juno
juno is offline
Niet dat joden an sich slecht behandeld worden in de islamitische heilstaat, maar dat de islamitische heilstaat iedereen die niet islamitisch is slecht behandeld. Joods of niet joods maakt daar geen verschil. In die zin discrimieren die Iraniers niet: ze hebben een evengrote pokkehekel aan iedereen die anders is dan zij.
Oud 11-08-2006, 12:58
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 11-08-2006 @ 13:57 :
Niet dat joden an sich slecht behandeld worden in de islamitische heilstaat, maar dat de islamitische heilstaat iedereen die niet islamitisch is slecht behandeld. Joods of niet joods maakt daar geen verschil. In die zin discrimieren die Iraniers niet: ze hebben een evengrote pokkehekel aan iedereen die anders is dan zij.
Arabische minderheid is niet islamitisch wou je zeggen? Of de koerden?
Oud 11-08-2006, 13:01
juno
juno is offline
"iedereen die anders is dan zij.'
Oud 11-08-2006, 13:02
Gatara
Gatara is offline
Saddam Hoessein had volgens al arabiya Syrie gewaarschuwd zich niet met die vervelende Perzen in te moeten laten

Syrie zit een beetje in de spagaat. aan de ene kant likt het graag de hielen van Iran, maar aan de andere kant wilt het ook niet dat de gehele arabische wereld het de rug toekeert (en dat werd met dit huidige conflict pijnlijk duidelijk).
Oud 11-08-2006, 13:03
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
juno schreef op 11-08-2006 @ 13:57 :
Het is juist omgekeerd. Alleen wordt het concept etnische minderheid niet aanvaard in Iran, je bent enkel een minderheid volgens de wet als je een andere religie hebt. Daarom dat bv. Armenen, Joden en de verschillende Zoroastrische groepen het wel goed doen, en Afghanen en Arabieren net niet. Volgens die vreemde logica zouden Arabieren het dus veel beter hebben als ze zich als Christenen zouden outen.

In omgang, en dat is een persoonlijke mening, vind ik Iraniers toleranter dan pakweg Egyptenaren.
Oud 11-08-2006, 13:04
Gatara
Gatara is offline
wat joden zijn geen natie?

Oud 11-08-2006, 13:08
Cartosa
Cartosa is offline
natie?
Oud 11-08-2006, 13:12
Gatara
Gatara is offline
Iranian Jews in U.S. grapple with crisis

By NAHAL TOOSI, Associated Press Writer Mon Aug 7, 3:39 PM ET

GREAT NECK, N.Y. - Eighty-year-old Manoochehr Omidvar — a serene presence if there ever was one — has witnessed many things, but these are especially strange and troubling times for him and other Iranian Jews living in America.

Israel is fighting in Lebanon against the Iranian-backed extremist group Hezbollah. And
Iran's president, Mahmoud Ahmadinejad, has called the Holocaust a myth, refused to abandon his country's nuclear development activities, and said the main solution for the tensions in the Mideast is Israel's obliteration.

As the fighting in Lebanon continues, Iranian American Jews are watching the news closely and worrying about relatives in both Israel and Iran. But when it comes to their loyalty or identity, they say there is no conflict, just complexity.

One recent day, in a small white house that felt more like a sauna, Omidvar drank a glass of hot Iranian tea and glanced at a Hebrew-language newspaper. Nearby, copy machines spat out the latest issue of Payam, a weekly Persian-language magazine he edits. Female Israeli soldiers appeared on the cover, with the headline "Women at War."

Omidvar lauds the Jewish state, saying, "History has shown us that nowhere in the world do Jews have security besides Israel." Still, he longs to see his homeland once more. "I love Iran," he said. "If the regime changes, two weeks later, I'd go back."

Make no mistake — by and large, Iranian American Jews are fervent supporters of Israel. The community, an estimated 60,000 to 80,000 strong, has raised millions for the country it considers a spiritual homeland. They have no sympathy for Hezbollah.

As for Iran, that is a more complex subject. Iranian Jews may disdain Iran's hardline rulers, but there is much respect and affection for Iran the country and the culture, especially among the elder generation.

"I miss Iran," said Nasser Rahmani, 64, who left the country almost 20 years ago. "I miss the dust and the water."

Next to Los Angeles, the New York area is home to the second-biggest group of Iranian American Jews, about 10,000 people, community leaders said. More than half live in Great Neck and nearby villages.

The first Iranian Jews in Great Neck arrived several decades ago, community leaders said, but the influx grew dramatically after the 1979 Iranian revolution brought to power an Islamic regime. Except for the occasional Persian-language store sign, though, there are few signs of the Iranian Jewish presence in Great Neck.

The Iranian Jews in town are very affluent and tight-knit — some say insular — with their own synagogues and organizations.

Parents try to transmit their ethnic as well as religious traditions to children, even if it is just through Persian cooking or music. It is not unusual to see Iranian Jews in a rally supporting Israel, which is home to some 200,000 Jews of Iranian descent. At the same time, they may root for Iran in the World Cup.

"We're Jews, but we're Iranian," said Houman Sarshar, a scholar who has written extensively about the community. "Everybody wants their children to speak Persian. Everybody's always reminding each other that they're Iranian. They want their children to marry Iranian Jews."

Iranian American Jews often note that before 1979, Jews lived relatively freely in Iran and the country had good relations with Israel. They point to 2,700 years of Jewish presence in the Persian land, predating Islam. They also note that at least 25,000 Jews still live in Iran, and that as a religious group, they are technically protected by the country's constitution.

"The position we take is that we support what the majority of the Iranian people want for that country, which in essence translates into the ability of the majority to speak their mind — a democracy,"
said Sam Kermanian, secretary general of the Los Angeles-based Iranian American Jewish Federation, which also has a New York counterpart.

Raymond Iryami, a lawyer from Great Neck who serves on the board of the New York federation, said that although Iranian Jews keep both Israel and Iran at the forefront of their identities, the younger generation in particular considers itself very much American, taking an active role in professional and political circles.

Iranian Jews in the U.S. tend to approach the pro-Israeli cause more quietly than other groups, keeping in mind the safety of the Jews in Iran. The money raised goes to Israel for humanitarian purposes, community leaders said. In the past, when Iran has suffered from earthquakes, the community also raised money to help people there.

Nahid Rahimian, 36, left Iran almost four years ago and is now in Great Neck. She said the Jewish community in Iran is allowed to worship freely, "but you could only go so far."

She dreams constantly about Iran but is getting used to life in America. For her, that includes helping Omidvar prepare Payam for his 1,000-plus subscribers. And it means wondering when the latest Middle East crisis will end.

At the end of the day, everyone just wants peace, she said.

What if the battle escalates, transforming itself from Israel versus Hezbollah to Israel versus Iran?

Some Iranian Jews refuse to entertain the hypothetical, saying it is too far-fetched. Others, apparently having heard this question before, pose one in return: "How can one choose between their mother and their father?"

Bron: Associated Press - Yahoo news
Oud 11-08-2006, 13:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 11-08-2006 @ 14:08 :
natie?
volk
Oud 11-08-2006, 13:24
juno
juno is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 11-08-2006 @ 14:03 :
Het is juist omgekeerd. Alleen wordt het concept etnische minderheid niet aanvaard in Iran, je bent enkel een minderheid volgens de wet als je een andere religie hebt. Daarom dat bv. Armenen, Joden en de verschillende Zoroastrische groepen het wel goed doen, en Afghanen en Arabieren net niet. Volgens die vreemde logica zouden Arabieren het dus veel beter hebben als ze zich als Christenen zouden outen.

In omgang, en dat is een persoonlijke mening, vind ik Iraniers toleranter dan pakweg Egyptenaren.
Vluchtellingen, right?
Oud 11-08-2006, 13:28
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 11-08-2006 @ 13:06 :
Ik heb daar geen berichten of beelden van kunnen zien. Wel weet ik dat de Hezbollah-leeuwen superieur zijn in man-tegen-man gevechten op de grond. [afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=4adNA...gspot%2Ecom%2F
Oud 11-08-2006, 13:33
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
juno schreef op 11-08-2006 @ 14:24 :
Vluchtellingen, right?
Jup. edit: Arabieren en Afghanen dus.

Laatst gewijzigd op 11-08-2006 om 13:35.
Oud 11-08-2006, 13:44
juno
juno is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 11-08-2006 @ 14:33 :
Jup. edit: Arabieren en Afghanen dus.
Die ken ik ook. Bepaald niet representatief voor het bewind dat zij ontvluchtten.
Oud 11-08-2006, 13:49
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik heb daar geen berichten of beelden van kunnen zien. Wel weet ik dat de Hezbollah-leeuwen superieur zijn in man-tegen-man gevechten op de grond. [afbeelding]
Met honderden, misschien wel duizenden doden tegenover die paar Israëlische soldaten die ze met een raket kunnen raken... Tuurlijk joh.
Oud 11-08-2006, 14:01
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
juno schreef op 11-08-2006 @ 14:44 :
Die ken ik ook. Bepaald niet representatief voor het bewind dat zij ontvluchtten.
Ik heb het over Arabieren en Afghanen die als vluchteling aankomen in Iran, zij zijn de typische minderheden die er gediscrimineerd worden. Jij kent die?
Oud 11-08-2006, 14:41
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 11-08-2006 @ 14:01 :
En je had het toenet ook over: "discrimineren van iedereen die niet-islamitisch is" .
Oud 11-08-2006, 15:14
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-08-2006 @ 13:22 :
Nu ja, je weet het best, maar ik wil ook wel uitleggen wat je al weet hoor.
Als je een aanval pleegt op een leger, acht mensen vermoord en er twee ontvoerd, dan schiet dat leger terug. Zo werkt oorlogsvoering.

Jij wilt zeker dat Israël niks terug doet tegen dat soort aanvallen, lol.
Jammer dat je de kern van mijn post weglaat en ingaat op iets irrelevants.
Oud 11-08-2006, 15:17
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-08-2006 @ 14:49 :
Met honderden, misschien wel duizenden doden tegenover die paar Israëlische soldaten die ze met een raket kunnen raken... Tuurlijk joh.
Heb je ook een bron?
Oud 11-08-2006, 15:18
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
juno schreef op 11-08-2006 @ 14:01 :
Wat is dit voor dom rechts gelul?
Oud 11-08-2006, 15:22
hookee
hookee is offline
Citaat:
Wel weet ik dat de Hezbollah-leeuwen superieur zijn in man-tegen-man gevechten op de grond.
Heb JIJ daar ook bronnen van?
Het zijn voor jou een soort "ninja" helden hè? Zou jij er óók graag één willen zijn?
Oud 11-08-2006, 15:27
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 11-08-2006 @ 16:14 :
Jammer dat je de kern van mijn post weglaat en ingaat op iets irrelevants. [afbeelding]
wtf? een kern impliceerd dat je iets zinnigs zei!

Die aantallen komen overigens uit de NRC Next van vanmorgen. De echte aantallen zullen denk ik een stuk hoger liggen omdat alle gedode Hezbollah-strijders in Beirut en bij andere bombardementen als burgerslachtoffers worden geteld.

Moet je nagaan, dan begaan ze dus oorlogsmisdaden bij de vleet, verschuilen zich tussen burgers, gebruiken menselijke schilden en dragen geen uniformen, en nog staan er honderden doden van de Hezbollah tegenover de 82 gedode Israëlische militairen. Tel daarbij op dat schattingen gaan dat al 70% van de langeafstandsraketten en 40% van de katjoeshas vernietigd is in acties, en dan ziet de toekomst er voor de Hezbollah zwart uit.
Oud 11-08-2006, 15:30
juno
juno is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 11-08-2006 @ 15:41 :
En je had het toenet ook over: "discrimineren van iedereen die niet-islamitisch is" .
niet-islamitisch op de door hen aangehangen manier. Kom op, het is een religieuze dictatuur.
Oud 11-08-2006, 15:37
Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
juno schreef op 11-08-2006 @ 16:30 :
niet-islamitisch op de door hen aangehangen manier. Kom op, het is een religieuze dictatuur.
En waar baseer jij je op...? Religie wordt niet echt au serieux genomen daar het is vooral de dictatuur die dat oplegt.
Oud 11-08-2006, 15:39
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-08-2006 @ 16:27 :
wtf? een kern impliceerd dat je iets zinnigs zei!
Ik stopte al bij deze grammaticale blunder. Ik raad je aan om je meer bezig te houden met grammatica en spelling want je kunt nou eenmaal niet argumenteren. Het zijn vooral leugens die je ten toon spreidt.
Oud 11-08-2006, 15:39
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
juno schreef op 11-08-2006 @ 16:30 :
Over welk land hebben we het nu?
Oud 11-08-2006, 16:51
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 11-08-2006 @ 16:37 :
En waar baseer jij je op...? Religie wordt niet echt au serieux genomen daar het is vooral de dictatuur die dat oplegt.
dat bedoelt ze toch?
Oud 11-08-2006, 19:28
Relief
Relief is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 11-08-2006 @ 16:39 :
Ik stopte al bij deze grammaticale blunder. Ik raad je aan om je meer bezig te houden met grammatica en spelling want je kunt nou eenmaal niet argumenteren. Het zijn vooral leugens die je ten toon spreidt.
Ondanks je goede bedoelingen, maak je jezelf continu belachelijk. Dom, inhoudloos gelul. In plaats van iemand voor leugenaar uit te maken of iemand corrigeren wat betreft spelling/grammatica kun je met een zinnige tegenargument komen. Het enige wat ik van jouw kant zie is schreeuwering gelul. Daarentegen amuseer ik me wel bij het lezen van jouw posts. Je kan zo bij Al-Manar werken.
Oud 11-08-2006, 20:38
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Relief schreef op 11-08-2006 @ 20:28 :
Ondanks je goede bedoelingen, maak je jezelf continu belachelijk. Dom, inhoudloos gelul. In plaats van iemand voor leugenaar uit te maken of iemand corrigeren wat betreft spelling/grammatica kun je met een zinnige tegenargument komen. Het enige wat ik van jouw kant zie is schreeuwering gelul. Daarentegen amuseer ik me wel bij het lezen van jouw posts. Je kan zo bij Al-Manar werken.
Wat ben jij een mongool zeg. Je sig is niet zomaar uit de lucht gegrepen, blijkt.
Oud 11-08-2006, 20:43
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-08-2006 @ 21:38 :
Wat ben jij een mongool zeg. Je sig is niet zomaar uit de lucht gegrepen, blijkt.
Hoezo? Wil je zeggen dat Sherpao met zijn 'leeuwen van de Hezbollah' iets te melden had dan?
Oud 11-08-2006, 20:43
Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik heb meelij met die vrouw.. Die gast walst helemaal over haar aan. Ze zal nu wel met een burn-out thuis liggen.
Oud 11-08-2006, 20:45
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-08-2006 @ 21:43 :
Hoezo? Wil je zeggen dat Sherpao met zijn 'leeuwen van de Hezbollah' iets te melden had dan?
Nee, aan het begin van de alinea zegt relief dat sherpao geen persoonlijke aanvallen moet doen, om dezelfde alinea te sluiten met een aanval richting sherpao...
Eigenlijk is het best wel grappig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten