Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2006, 18:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
rxn schreef op 14-11-2006 @ 18:53 :
wat had je gedaan?
Unearth en Hatebreed en nog wat spul speelde er.

Unearth wilde ik ook wel zien maar ik ging uit eten met mijn jarige moeder; in restaurant "Wok Eiland" hier in Valkenswaard. Het was goed.

Vandaag naar school geweest voor misschien 1 uur effectief werk, voor janlul nog naar naarden geweest voor een afspraak die niet op kwam dagen en dat was het wel.
Oud 14-11-2006, 18:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-11-2006 @ 15:44 :
4 gigantisch harde slagen tegen mijn kop had gekregen van 5
Iemand kon dus duidelijk niet mikken?
Oud 14-11-2006, 18:25
Metal
Metal is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 14-11-2006 @ 18:41 :
Klinkt als een zielig stelletje paupers.
Duh.

Het waren geloof ik ex gabbers ofzo. Nu 'into' de hardcore. Volgens mij maakt het ze geen flikker uit naar wat ze luisteren, als het maar lekker lomp is en ze veel mensen kunnen verwonden.

Begon omdat ik ruzie kreeg met een van die meisjes, eentje met een vies rokje aan en geblondeerd haar in een vlecht. (net niet de zijkanten weggeschoren, maar zegt genoeg denk ik) Ze gooide bier over me heen. Ik ben weggelopen want als ik dat niet had gedaan had ik haar echt een knal gegeven (ook al druist dat tegen mijn principes in). Ze stonden aan de rand van de pit, beetje irritant te doen. Ik liep steeds weer terug als ik even moe was en ze bleven maar door gaan. Uiteindelijk trapte ze me in mijn knieholte (terwijl ik met mijn rug naar haar toe stond? ) en toen werd het me echt even teveel en gaf ik haar een BEATDOWN. Toen kwam er natuurlijk zo'n apenvriendje van haar die me mepte en me op de grond flikkerde hehe. Toen was ik zo pissed, ik ben naar ze toe gerend, de eerste de beste kaalkop die binnen handbereik was bij zijn keel gegrepen (volgens mij pakte ik ook nog de verkeerde hehe) en die gast de hele pitdoorgetrapt. Toen kreeg ik nog een slag tegen mijn neusbot was nu nog pijn doet als ik erop druk. Blablabla toen dreigde het een beetje uit de hand te lopen maar gelukkig kwamen net mijn vrienden aan en toen werd het gesust. Toen ze zagen dat ik bij die gasten hoorde hebben ze ook niets meer geprobeerd.

Het bleek ook mede te komen doordat een vriend van mij ook een (linkse) skin is en ik hem de hele tijd zat te duwen en om hem hing en dat accepteerden ze blijkbaar niet.

Vrij irritant ja, maar het is goed afgelopen. Jammer van dat rechtse tuig altijd bij dat soort dingen, want de sfeer was voor de rest heel gemoedelijk. Zullen altijd mensen zijn die de boel proberen op te naaien.
Oud 14-11-2006, 18:31
Verwijderd
Klinkt inderdaad als een leuk avondje uit.

OT:
Ik ging vandaag naar college,nu heb ik hoofdpijn en straks moet ik werken.
Oud 14-11-2006, 18:52
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-11-2006 @ 19:25 :
Duh.

Het waren geloof ik ex gabbers ofzo. Nu 'into' de hardcore. Volgens mij maakt het ze geen flikker uit naar wat ze luisteren, als het maar lekker lomp is en ze veel mensen kunnen verwonden.

Begon omdat ik ruzie kreeg met een van die meisjes, eentje met een vies rokje aan en geblondeerd haar in een vlecht. (net niet de zijkanten weggeschoren, maar zegt genoeg denk ik) Ze gooide bier over me heen. Ik ben weggelopen want als ik dat niet had gedaan had ik haar echt een knal gegeven (ook al druist dat tegen mijn principes in). Ze stonden aan de rand van de pit, beetje irritant te doen. Ik liep steeds weer terug als ik even moe was en ze bleven maar door gaan. Uiteindelijk trapte ze me in mijn knieholte (terwijl ik met mijn rug naar haar toe stond? ) en toen werd het me echt even teveel en gaf ik haar een BEATDOWN. Toen kwam er natuurlijk zo'n apenvriendje van haar die me mepte en me op de grond flikkerde hehe. Toen was ik zo pissed, ik ben naar ze toe gerend, de eerste de beste kaalkop die binnen handbereik was bij zijn keel gegrepen (volgens mij pakte ik ook nog de verkeerde hehe) en die gast de hele pitdoorgetrapt. Toen kreeg ik nog een slag tegen mijn neusbot was nu nog pijn doet als ik erop druk. Blablabla toen dreigde het een beetje uit de hand te lopen maar gelukkig kwamen net mijn vrienden aan en toen werd het gesust. Toen ze zagen dat ik bij die gasten hoorde hebben ze ook niets meer geprobeerd.

Het bleek ook mede te komen doordat een vriend van mij ook een (linkse) skin is en ik hem de hele tijd zat te duwen en om hem hing en dat accepteerden ze blijkbaar niet.

Vrij irritant ja, maar het is goed afgelopen. Jammer van dat rechtse tuig altijd bij dat soort dingen, want de sfeer was voor de rest heel gemoedelijk. Zullen altijd mensen zijn die de boel proberen op te naaien.
Zulke vrouwen mag je best een knal verkopen
Oud 14-11-2006, 19:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou en ik heb gisteravond keihard gevochten met een kleurendriehoek en eh dat wasniet heftig maar wel heel stom

en vandaag heb ik mijn vriend verveeld met te lame foute en lelijke photoshopbewerkingen van cocorosie en zumo de escarabajo ( ik geloof dat ik het goed schrijf) en ik hoop dat hij ze naar me toestuurt want ik wil het cocorosieplaatje als achtergrond op mijn computer.
Oud 14-11-2006, 20:37
Verwijderd
ik zat net op de bank tv te kijken en toen zag ik in mijn ooghoek iets bewegen...

en dat was een muis aaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik ZO panisch voor
ik durfde de bank niet af want ik was bang dat hij in mijn teen ging bijten en ik belde papa op en die zei dat hij waarschijnlijk uitschuifbare tanden had.
ik smste zelfs mijn date van morgen: er zit hier een muis en hij is BRUIN, is het dan een rat??
en ik kreeg terug: zeg hem maar dat hij morgen terug komt dan ga ik hem voor je vangen ahwwwwwwwwwww (L)

en nu heb ik hem al een tijdje niet meer gezien dus ik durfde eindelijk de bank af te komen.
Oud 14-11-2006, 20:43
dark princess
dark princess is offline
mijn dag was heel actief! vanochtend heel mijn kamer, mijn keuken en de gang schoongemaakt! helemaal gestofzuigd en gestoft. daarna boodschappen gedaan die nog gedaan moesten worden en niks vergeten dit keer! en 's middags naar de stad gegaan en een mooi nieuw shirtje gekocht, omdat ik zo goed schoongemaakt had

de rest was minder actief: namelijk achter de laptop zitten
Oud 14-11-2006, 21:04
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 14-11-2006 @ 21:37 :
ik zat net op de bank tv te kijken en toen zag ik in mijn ooghoek iets bewegen...

en dat was een muis aaaaaaaaaaaaaaaah daar ben ik ZO panisch voor
ik durfde de bank niet af want ik was bang dat hij in mijn teen ging bijten en ik belde papa op en die zei dat hij waarschijnlijk uitschuifbare tanden had.
ik smste zelfs mijn date van morgen: er zit hier een muis en hij is BRUIN, is het dan een rat??
en ik kreeg terug: zeg hem maar dat hij morgen terug komt dan ga ik hem voor je vangen ahwwwwwwwwwww (L)

en nu heb ik hem al een tijdje niet meer gezien dus ik durfde eindelijk de bank af te komen.
Dat beest denkt wel twee keer na voordat hij in je teen bijt. Zelfs als het een rat is, hij is een paar honderd keer zo bang voor jou als jij voor hem.
Oud 14-11-2006, 21:05
Verwijderd
en terecht
Oud 14-11-2006, 21:07
botulismf
botulismf is offline
Dat zei ik niet, maar vooruit: lol.
Oud 14-11-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 14-11-2006 @ 22:04 :
Dat beest denkt wel twee keer na voordat hij in je teen bijt. Zelfs als het een rat is, hij is een paar honderd keer zo bang voor jou als jij voor hem.
ja ehh dat heb ik nou al zo vaak gehoord, maar ik ben gewoon panisch voor die mega snel rennende beestjes.
Oud 14-11-2006, 21:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 14-11-2006 @ 19:52 :
Zulke vrouwen mag je best een knal verkopen
Had iks ereieus bijna gefdaan, echt. Was ik me ff pissed off. Vrienden waren me ook uit aan het lachen hehe.
Oud 14-11-2006, 23:35
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carn schreef op 14-11-2006 @ 19:11 :
Iemand kon dus duidelijk niet mikken?
Ghehe.

Jawel hoor,,,,,,,

Mijn jukbeen is echt DIK. En toen ik vannacht zat te eten ergens leek het alsof het zicht van mijn rechteroog af en toe wegviel, fucking wazig. Ik had het ook eigenlijk wel kunnen weten. Wall of death inrennen nét voordat er GO wordt gezegd is niet slim ;P

http://www.youtube.com/watch?v=tntRTRkp2GY

Altijd staan er wel van die gasten die gewoon in het midden gaan staan. \m/

Mijn jukbeen is trouwens bij lange na niet zo ernstig als jouw teakwondo incident.....
Oud 15-11-2006, 01:01
Carn
Carn is offline
hehe ja dat was vrij dik
Oud 15-11-2006, 07:40
Broeder
Broeder is offline
Hm, m'n "binnenplaats" ligt vol bordscherven. Wat een aangename verrassing.
Oud 15-11-2006, 08:57
Luna
Luna is offline
totnutoe stom want ik versliep me en ging met mn slaaphoofd naar de uithof maar ik heb n werkgroep op university college en nu zit ik hier en rijden er geen bussen(klote staking) en ik wil niet door de regen lopen en ben toch al eindeloos te laat en nu ga ik maar koffie drinken en ontbijten en kijken wanneer mn volgende tentamens zijn en dat soort onzinnigheden.
vanmiddag college en vanavond een feestje.
Oud 15-11-2006, 10:17
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik versliep me ook, en nu heb ik één werkgroep teveel gemist. Gelukkig ligt er voor mij een mooie carrière in het verschiet als aspergesteker wanneer Geert aan de macht komt:

Citaat:
Nu.nl AMSTERDAM - Geert Wilders wil dat universitair geschoolden ook bereid zijn om lager gekwalificeerd werk te doen, als de problemen met de vergrijzing hierom vragen. Op straffe van het verlies van de uitkering. De lijsttrekker van de Partij voor de Vrijheid zei dit in een exclusief interview met NU.nl.

"In wat voor decadente samenleving leven we als iemand die heeft gestudeerd niet voor zijn eigen brood zou moeten zorgen?", aldus Wilders. "Hij kan best achter de kassa gaan staan of asperges plukken. Er is niets mis met dat werk."

De fiscalisering van de AOW en langer doorwerken zijn voor de partij van Wilders geen opties om de vergrijzingsproblematiek het hoofd te bieden. Volgens Wilders zijn er vier miljoen mensen die van een uitkering leven of zonder uitkering vrijwillig werkloos zijn.

"Als er daarvan een paar miljoen aan het werk gaan zouden een heleboel problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen", stelt Wilders. "Het is belachelijk dat we mensen uit Polen en weet-ik-veel-waar halen om seizoensgerelateerd werk te doen."
Oud 15-11-2006, 10:38
Broeder
Broeder is offline
Ik heb er nu al zin in
Oud 15-11-2006, 10:42
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik kan niet wachten om fallusvormige groenten uit de grond te graven voor €3 per uur!
Oud 15-11-2006, 10:57
Electriq
Electriq is offline
Beetje kort geslapen en vanmorgen rijles. Het ging helemaal niet zo goed maar het was wel gezellig met mn instructeur. Straks naar de kapper en daarna nwe schoenen kopen
Eigenlijk moet ik ook nog een verslag maken, eens kijken of ik daar zin in heb vandaag. Vanavond naar vrienden, relaxed dagje
Oud 15-11-2006, 13:00
kuik
kuik is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-11-2006 @ 19:25 :
Duh.

aaah bah, ik ben ook een keer bijna op mn bek geslagen door een nazi om niets, maar gelukkig pakte een vriendin van me haar beet, vervelende mensen zijn dat

hmmm ik kwam met moeite uit bed vanochtend zoals gewoonlijk om naar college te gaan en ik ging zelfs op de fiets, want de gvb staakt, maar de fiets is toch veel relaxter college was leuk met allemaal lieve patientjes en een video van een operatie van de verwijdering van necrotiserend pancreasweefsel en omg dat was kkvies. nu ga ik weer lekker verder slapen en vanavond naar paradiso.
Oud 15-11-2006, 13:45
teenager
teenager is offline
top, tot nu toe. ik werd eindelijk op tijd wakker, verse jus gedronken lekker naar school geweest. productief geweest. leuke dunkies gekocht voor weinig geld. nu thee met chocokruidnoten.
Oud 15-11-2006, 14:10
]{ing
]{ing is offline
hard

presentatie case study, beoordeling goed. verder beetje winkelen, net als gister
Oud 15-11-2006, 14:22
Metal
Metal is offline
Citaat:
Metal schreef op 15-11-2006 @ 00:35 :
Ghehe.

Jawel hoor,,,,,,,

Mijn jukbeen is echt DIK. En toen ik vannacht zat te eten ergens leek het alsof het zicht van mijn rechteroog af en toe wegviel, fucking wazig. Ik had het ook eigenlijk wel kunnen weten. Wall of death inrennen nét voordat er GO wordt gezegd is niet slim ;P

http://www.youtube.com/watch?v=tntRTRkp2GY

Altijd staan er wel van die gasten die gewoon in het midden gaan staan. \m/

Mijn jukbeen is trouwens bij lange na niet zo ernstig als jouw teakwondo incident.....
moest dit - http://www.youtube.com/watch?v=gHtSBcr97cc - filmpje zijn. ik was er gister geloof ik niet helemaal bij.

ik werd wakker met een lichte headache. nu heb ik mijn leefkamer opgeruimd en leer ik.
Oud 15-11-2006, 14:29
hellebel
hellebel is offline
Vanochtend heb ik flyers uitgedeeld voor 10 euro per uur, en ik dacht even dat ik TheeMuts er ook een gaf maar die heeft geen donker haar en een gothicrok hoop ik. Nu kijk ik film en straks ga ik met ~*verhuisdozen*~ in de weer.
Oud 15-11-2006, 14:44
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 15-11-2006 @ 15:29 :
Vanochtend heb ik flyers uitgedeeld voor 10 euro per uur
wat? chill! hook me op.
Oud 15-11-2006, 15:35
Verwijderd
ik ging vandaag naar school. eigenlijk ben ik ziek, en ik trok het echt slecht, en we kregen kutopdrachten. ik moet een pictogram voor autisten maken die nog niet bestaat. maar voor ALLES is al een pictogram, kutzooi. en aangezien ik fantasieloos ben, heb ik nu een pictogram met een pepernoot gemaakt
Oud 15-11-2006, 15:54
Verwijderd
kk fiets gejat en een 4,5 ofzo voor een tentamen en iedereen in mijn klas is zó dom . dan zit je in 6 vwo en iemand waagt het om "ik weet niet wat links is, ik mag nog niet stemmen" uit z'n strot te krijgen ;(;(
Oud 15-11-2006, 17:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik ben naar school geweest en ik moest een sonnet schrijven als onderdeel van creatief schrijven pta en ik kon er geen fuck van en hij is nog niet af maar gelukkig mag ik er aan het eind van de lessen nog aan werken.
en daarna ging ik naar de bieb en de ah en ik ben ook nog op zoek geweest voor een kadootje voor een vriend en mn broer maarrr ik heb niets gevonden.
en net heb ik emailtjes naar docenten gestuurd, opgeruimd, wat gelezen en zometeen ga ik eten maken.
Daarna oppassen dus under cover lover kijken en lezen denk ik.
Oud 15-11-2006, 17:38
Verwijderd
Ik maakte een Duitse luistertoets, die ging kut, toen een tentamen Aardrijkskunde, die ging gaaf, toen een broodje, die ging acceptabel, en daarna ging ik tot 666 uur 's avonds werken aan m'n eindwerk CKV3. En hij wordt kankerhip met oost-indische inkt en ecoline en kleurtjahzzz en manisch kijkende godinnen der whatever. Toen ik aan het werk was kwamen er telkens brugklassers naar me toe die bijzonder complimenteus waren, eentje kwijlde zelfs een beetje. Maar de docent & de kunstacademiestagiair vonden het ook tof dus dat is wel hip.
Oud 15-11-2006, 17:47
*oma*
*oma* is offline
Mijn idee voor mijn animatie voor het afstuderen is goed gekeurd Daarna had ik saai over de Romantiek en straks heel lekker eten, maar ik weet nog niet wat.
Oud 15-11-2006, 17:50
idontcare
idontcare is offline
wederom stage. eeeeecht geen zin meer, ik moet nog zo lang nog 9 weken brr. toen naar huis, met mn zusje naar de snackbar en nu zitte n we samen belle en het beest te kijken. zij in d'r pyjama en badjas, ik met m'n laptop op schoot
Oud 15-11-2006, 18:24
11
11 is offline
Het was geweldig op stage.... ik en spss helemaal alleen in een kamertje <3
Oud 15-11-2006, 18:30
Drez
Drez is offline
uitgeslapen, fotocursus <33, college en net gegeten. oh en ik kreeg een mailtje dat ik een kamer heb maar eh ik weet het nog niet dus ga zo maar even bellen voor een bezichtiging (is via een woningcorporatieding). dusja.
straks een vriendinnetje aanmoedigen in een debat, hoera.
Oud 15-11-2006, 21:29
Verwijderd
ik had van half 9 tot half 9 les, en dat was lang, maar best leuk
Oud 15-11-2006, 21:42
Larry Flint
Larry Flint is offline
ehh de tijd op het forum klopt niet
Oud 15-11-2006, 21:43
Carn
Carn is offline
hier wel maar die vna mn pc niet
Oud 15-11-2006, 22:17
Verwijderd
Vandaag eerst alle buurthuizen en jongerencentra van stichting Doenja in Utrecht gezien per auto, zonder tomtom met een vrouw achter het stuur. Oftewel; vaak fout gereden. Daarna broodjes gehaald, geluncht, activiteiten begeleid, naar huis, bij mijn opa & oma gegeten, rokje gekocht op te_koop, naar Zwartboek geweest, biertjes gedronken en nu luister ik naar een snurkende kat.
Oud 15-11-2006, 22:35
Metal
Metal is offline
Boodschappen, leren. Chaotisch iig.
Oud 15-11-2006, 22:36
niña
niña is offline
Geen fuck uitgevoerd op stage, geen fuck uitgevoerd thuis, vader boos op me.
Oud 16-11-2006, 03:45
kuik
kuik is offline
ik ben nu best dronken, net was ik in paradiso. maar op een gegeven moment was ik zo moe. en ik heb een telefoonnummer van een jongen die me op de gastenlijst gaat zetten zegt ie en een andere jongen heb ik wijs gemaakt dat ik een vriendin heb. nu ga ik lekker slapen en dan naar college of niet. brrr.
Oud 16-11-2006, 08:16
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Gister naar school geweest en daarna gewerkt en ik was echt gaar. Ben de laatste tijd onwijs snel moe . Zo ga ik naar Amsterdam naar musea. En morgen hoop ik dat ik de tattoo die ik ontworpen heb kan laten zetten
Oud 16-11-2006, 08:38
Verwijderd
net gingen een of andere kksnol allergiepleisters van m'n rug trekken in het ziekenhuis, en ze heeft een stuk vel meegenomen. buiten dat was ze chagrijnig, liet ze mensen binnenlopen terwijl ik bloot in een kamer zat, liep ze weg zonder iets te zeggen toen ze klaar was, werd ze boos/deed ze kortaf bij ALLES wat ik vroeg. en vanmiddag zie ik haar weer, en ik hoop dat ze dan niet aan het werk is, want ik weiger serieus om nog een keer naar haar toe te gaan
Oud 16-11-2006, 11:09
Verwijderd
uuuf sla die bitch

ik had een tien voor mn engels presentie en nu sta ik een 9,2 gemiddeld dus ik vind mezelf wel pwn vandaag
Oud 16-11-2006, 11:22
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
gister heb ik griepprik gehoald, en kreeg dit x geen last van m'n arm. Echter wel van de rij oude bejaarden die er ook stonden en mij dan aankeken alsof ik in hun territorium kwam ofzo

toenet boodskappa gedaan, en zo ff stad in om geld uit te geven ofzo. ik heb er echt een drang toe.
Oud 16-11-2006, 11:36
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 16-11-2006 @ 12:22 :

Eerst stage en dan zo ff stad in om geld uit te geven ofzo. ik heb er echt een drang toe.
Oud 16-11-2006, 11:37
Drez
Drez is offline
ik heb al een hoorcollege uitgewerkt ZOZO en nu moet ik naar mijn faculteit maar daar heb ik dus geen zin in, huhuuu.
Oud 16-11-2006, 12:50
Verwijderd
Ik zit al de halve dag pogingen te doen tot het maken van timabaland/justin beats, .
Oud 16-11-2006, 12:54
Metal
Metal is offline
Moeilijk, zal al snel corny klinken hehe. ;"0

Regels voor berichten