![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder ben ik tegen alle vormen van extremisme, of dit nu moslimextremisme is of christenextremisme. Het overgrote merendeel van de moslims staat overigens ook negatief tegenover moslimextremisme en die moslims zijn wat mij betreft meer dan welkom in Nederland. |
![]() |
||
Citaat:
P.S. Ik houd mezelf maar voor dat het aan het tijdstip ligt dat er zo... fijntjes gereageerd wordt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
een coalitie van CDA, Pvda en CU zie ik ook echt niet zitten, veel te conservatief en religieus gebonden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het jammer dat D66 verloren heeft, maar ja, dat was te verwachten. Had echter niet verwacht dat de PvdA zoveel zou verliezen en de PvvD en de SP zoveel zouden winnen. Ik had liever gehad dat de SP wat minder zetels had gewonnen en meer mensen strategisch voor de PvdA hadden gekozen. Net naar dat debat gekeken, Rutte was vrij pissed. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dus hoe willen ze dit nu gaan doen? Balkenende is misschien wel de grootste maar de meerderheid is tegen Balkenende.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
EDIT: Ik zie nu dat die eerdere minderheidskabinetten rompkabinetten waren om de tijd tot de verkiezingen te overbruggen, a la Balkenende III.
Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 00:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder lulde hij nog wat over banenvernietiging. Hij vergeet dat GroenLinks zou zorgen voor 250.000 banen, 50.000 meer dan de VVD. Een deel van die banen zouden gesubsidiërde banen zijn, waar hij erg tegen is. Maar juist die banen zijn juist nodig voor de structuur in de samenleving waar de mensen zo naar op zoek zijn: conciërges, tramconducteurs, toezichthouders op speelterreinen etc. Die mensen zijn door VVD de afgelopen jaren bezuinigd naar de bijstand. Is dat nou "werk, werk, werk", Mark Rutte? Bovendien zouden er veel banen gecreërd worden in het bedrijfsleven, omdat de belasting op arbeid omlaag zou gaan en het ontslagrecht versoepelt zou worden bij GroenLinks. Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 00:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wie wint het WK? Frankrijk | 14 | 08-11-2015 16:28 | |
Vrije tijd |
[WK] Wie gaat er winnen? Balance | 21 | 03-07-2010 07:42 | |
Vrije tijd |
wie gaat er winnen Ac Milan of Liverpool Cola | 68 | 07-06-2005 17:52 | |
Games |
Wie gaat de E3 2004 winnen??? Zexy Poo Maker | 19 | 19-05-2004 15:42 | |
Films, TV & Radio |
Idols, wie gaat er winnen?!! [nieuw officieel topic -RT] HipHopSter | 500 | 21-01-2003 16:31 |