Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2007, 22:02
Carn
Carn is offline
ja, dan staan ze nu dus "in iTunes". dan moet je ze nog naar je ipod slepen
Oud 27-07-2007, 22:20
Crimson
Crimson is offline
gewoon drukken op ipod bijwerken in t menu
Oud 27-07-2007, 22:29
Carn
Carn is offline
dat lijkt me alleen practisch als je ook alles syncd..en dat wil je niet liujkt me. tenzij je heel weinig mp3s hebt.
Oud 27-07-2007, 22:33
Verwijderd
Ik heb nu een paar mp3s er op gezet om te proberen maar nu weet ik niet hoe ik ze er af moet halen. Btw, ik lees overal : 'klik op 'Bijwerken' in het menu'. Maar ik zal wel onwijs scheel zijn aangezien dat bij mij niet in het menu Bestand staat.
Oud 27-07-2007, 22:37
Verwijderd
KPN heeft een storing en daarom kan ik geen smsjes versturen.
Oud 27-07-2007, 22:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
White Trash schreef op 27-07-2007 @ 23:33 :
Ik heb nu een paar mp3s er op gezet om te proberen maar nu weet ik niet hoe ik ze er af moet halen. Btw, ik lees overal : 'klik op 'Bijwerken' in het menu'. Maar ik zal wel onwijs scheel zijn aangezien dat bij mij niet in het menu Bestand staat.
ik weet niet eens of je dingen er echt vanaf kan halen met Itunes. Daarom gebruik ik gewoon Winamp om mijn nano vol te laden
Oud 27-07-2007, 22:44
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carn schreef op 27-07-2007 @ 23:43 :
ik weet niet eens of je dingen er echt vanaf kan halen met Itunes. Daarom gebruik ik gewoon Winamp om mijn nano vol te laden
heeft een ipod niet een systeem map die je kunt openen via verkenner of extern apparaat? anders kopieer je ze zo, nadat je ze omgezet hebt naar ipod extensie.
Oud 27-07-2007, 22:54
June bug
June bug is offline
ben ik even blij dat ik gewoon een aldi-cheapass ipod-lookalike mp3 speler heb als ik dit allemaal zo hoor
Oud 27-07-2007, 22:57
Carn
Carn is offline
mwah, kan wel gok ik, maar of ie dan alles goed indexeerd is n andere vraag.

in winamp tracks uit je medialibrary (of playlist) selecteren en "send to Ipod" werkt anders ultiem
Oud 27-07-2007, 23:03
innogen
innogen is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 27-07-2007 @ 20:01 :
Als je toch die kant op gaat, kun je dat sowieso beter doen. 9 van de 10 keer zetten ze de prijzen op 1 op 1 om. Scheelt je toch aardig wat procenten.
Ja ik ga eind augustus. Ik wilde hem eigenlijk VOOR die tijd hebben zodat ik op mijn gemak alles kon installeren etc. Maarja, dat gaat nu dus niet meer gebeuren. Zomaar een laptop in de winkel kopen heb ik ook weinig zin in want degene die ik had uitgezocht was echt top.
Zou het echt zoveel schelen? Valutakoersen ed. buiten beschouwing gelaten natuurlijk, want dat scheelt sowieso nu.
Oud 27-07-2007, 23:20
Verwijderd
Nou even full credits naar mijn rots in de branding: Faerie, zij, die mij kennis gaf over de iPod. Het had niet langer hoeven te duren of een nieuw stukje technologie had vannacht erg koud en vochtig geslapen.
Oud 27-07-2007, 23:20
Metal
Metal is offline
Citaat:
Carn schreef op 27-07-2007 @ 23:57 :
mwah, kan wel gok ik, maar of ie dan alles goed indexeerd is n andere vraag.

in winamp tracks uit je medialibrary (of playlist) selecteren en "send to Ipod" werkt anders ultiem
Oke, relaxt. Eens tegen mijn pa zeggen. Itunes loopt echt kut op zijn computer. En ge-indexeerd vast wel toch? Als je ze tagd in iTunes en ook de tracknummers goed insteld enzo, gewoon per map.
Oud 28-07-2007, 00:06
Verwijderd
haha wat een grap, zoeken naar een naald als je net verhuisd bent.
Oud 28-07-2007, 02:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Metal schreef op 28-07-2007 @ 00:20 :
Oke, relaxt. Eens tegen mijn pa zeggen. Itunes loopt echt kut op zijn computer. En ge-indexeerd vast wel toch? Als je ze tagd in iTunes en ook de tracknummers goed insteld enzo, gewoon per map.
heb je die mappen zelf al ooit bekeken ;P
Oud 28-07-2007, 10:25
DeadNation
DeadNation is offline
Gewoon geen Ipod kopen merkgeile homo's. Met mijn "inferieure" speler had ik dat soort gezeik allemaal niet. Gewoon een hd. Structuur zelf bepalen, geen taggezeik, en erop slingeren.
Oud 28-07-2007, 11:28
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 28-07-2007 @ 11:25 :
Gewoon geen Ipod kopen merkgeile homo's. Met mijn "inferieure" speler had ik dat soort gezeik allemaal niet. Gewoon een hd. Structuur zelf bepalen, geen taggezeik, en erop slingeren.
Heb je nog wat gehad aan die torx? En zo erg is ipod niet, alleen geen itunes gebruiken. Gebruik winamp (media library) + een programma als podrip op de ipod en klaar. Maar je hebt gelijk gewoon drag & drop is prima.. de ipod is alleen overzichtelijk, als je de tijd neemt om tags goed te doen.
Oud 28-07-2007, 15:00
DeadNation
DeadNation is offline
Die tijd heb ik niet

Ja ik heb m opengekregen, dank daarvoor. Hd is gewoon dood
Oud 28-07-2007, 18:01
asjdfl
asjdfl is offline
fucking zomercarnaval.
de hele dag gewerkt en dan naar huis moeten lopen omdat ik niet met de fiets onder de koopgoot doormocht. nu kan ik vannacht weer naar de stad lopen om mijn fiets op te halen die ongetwijfeld al gestolen is.
welkom in het seizoen van flutte kankerevenementen in rotterdam

Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 18:07.
Oud 28-07-2007, 19:00
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik vind dat rox nogal vaak in mn fotoboek kijkt, dat benauwd me!!
Oud 28-07-2007, 19:03
lapin
lapin is offline
meen je niet heb je aan de fotoboekbaas gevraagd wie die 200x anoniem was?
Oud 28-07-2007, 19:17
dolly fisher
dolly fisher is offline
misschien hoezo wat heb je gehoord
Oud 28-07-2007, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 28-07-2007 @ 19:01 :
fucking zomercarnaval.
welkom in het seizoen van flutte kankerevenementen in rotterdam
Ik heb vandaag van 2 tot half 11 mogen werken in die fijne drukte op het station. En de NS had het werkelijk bril-jan-te idee om fluitjes uit te gaan delen. Na een minuut nonstop 'fuutfuutfuut' word je al leip, laat staan na 8 uur! Killkillkillkillkill!!!
Oud 28-07-2007, 23:43
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 29-07-2007 @ 00:17 :
Ik heb vandaag van 2 tot half 11 mogen werken in die fijne drukte op het station. En de NS had het werkelijk bril-jan-te idee om fluitjes uit te gaan delen. Na een minuut nonstop 'fuutfuutfuut' word je al leip, laat staan na 8 uur! Killkillkillkillkill!!!
lijkt me aardig irritant ja

vandaag 20minuten op de tram gewacht zonder resultaat, toen maar de metro genomen en een keer overgestapt, kwam ik op zuidplein aan, rijdt net mn bus weg -_-
Oud 29-07-2007, 13:27
Verwijderd
Reserveringsnummer voor mijn autotheorie kwijt geraakt, zelfkennis, het was wel weer te verwachten
Oud 29-07-2007, 13:43
tuttebel
tuttebel is offline
duizend verschillende procedures, opties en mogelijkheden om mijn defecte camera terug te sturen.
Oud 30-07-2007, 12:40
Verwijderd
Ik heb net de was buiten gehangen en nu regent het keihard maar ik heb echt geen zin om het weer naar binnen te halen
Oud 30-07-2007, 12:43
llell
llell is offline
Mensen die hun baan te serieus nemen, in dit geval bloemistes
Oud 30-07-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
llell schreef op 30-07-2007 @ 13:43 :
Mensen die hun baan te serieus nemen, in dit geval bloemistes
Oud 30-07-2007, 13:37
Verwijderd
een of andere kutgast waarvan ik een kamer ga overnemen die denkt dat ik dag en nacht voor hem klaar sta en altijd maar even snel naar groningen kan komen
Oud 30-07-2007, 13:52
kamikazehans
kamikazehans is offline
slijtage (boeken, broeken, riemen, dvd-hoesjes, dvd's, gitaarsnaren, gitaren, n64-controllers, gamecube-controllers, accu's, oplaadbare batterijen (en eigenlijk ook gewoon gewone batterijen), schoenen, telefoons, camera's (en dan vooral lichtmeters, vraag me niet hoe), portemonnees (en dan vooral hun inhoud), gezond verstand en de nederlandse taal).

en de miljoenen andere dingen die vervelend zijn als ze langzaam stuk gaan. zoals platenspelers en huin geluidsdragers.
Oud 30-07-2007, 17:00
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
kamikazehans schreef op 30-07-2007 @ 14:52 :
slijtage (boeken, broeken, riemen, dvd-hoesjes, dvd's, gitaarsnaren, gitaren, n64-controllers, gamecube-controllers, accu's, oplaadbare batterijen (en eigenlijk ook gewoon gewone batterijen), schoenen, telefoons, camera's (en dan vooral lichtmeters, vraag me niet hoe), portemonnees (en dan vooral hun inhoud), gezond verstand en de nederlandse taal).

en de miljoenen andere dingen die vervelend zijn als ze langzaam stuk gaan. zoals platenspelers en huin geluidsdragers.
Slijtage kost de consument gemiddeld zo'n 1000 euro per jaar, er wordt zelfs serieus wetenschappelijk onderzoek gedaan naar slijtage (Tribologie)

Slijtage heeft mij al tot nu toe al veel geld gekost en er bestaan helaas geen producten, kleding, voertuigen of andere gebruiksvoorwerpen die ''onslijtbaar'' zijn.
Oud 30-07-2007, 17:14
kamikazehans
kamikazehans is offline
Citaat:
Cornel schreef op 30-07-2007 @ 18:00 :
Slijtage kost de consument gemiddeld zo'n 1000 euro per jaar, er wordt zelfs serieus wetenschappelijk onderzoek gedaan naar slijtage (Tribologie)

Slijtage heeft mij al tot nu toe al veel geld gekost en er bestaan helaas geen producten, kleding, voertuigen of andere gebruiksvoorwerpen die ''onslijtbaar'' zijn.
veel dingen zouden best wel wat "onslijtbaarder" gemaakt kunnen worden hoor
Oud 30-07-2007, 17:17
hellebel
hellebel is offline
http://www.youtube.com/watch?v=GLP5_eTB7cg

motherfucker
Oud 30-07-2007, 17:25
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
kamikazehans schreef op 30-07-2007 @ 18:14 :
veel dingen zouden best wel wat "onslijtbaarder" gemaakt kunnen worden hoor
Sommige dingen worden ook duurzamer gemaakt (met betere onderdelen) Om een voorbeeld te geven, ziekenhuis apparatuur en pacemakers worden doorgaans gemaakt van hoogwaardige onderdelen en electronica omdat hier mensenlevens vanaf kunnen hangen, een stofzuiger hoef niet duurzaam te zijn met bv titanium lagers of composiet behuizing anders zou zo'n stofzuiger al gauw tegen de 1000 euro gaan kosten, geen enkele consument die dat ervoor zou uitgeven.

Toch werd jarenlang met name voor hifi apparatuur betere materialen en onderdelen gebruikt, omdat hifi in de jaren 70 en 80 een luxe produkt was dat gerust langer mocht meegaan dan de eerder genoemde stofzuiger. Enkele hifi merken maakten versterkers die nu nog liefkozend ''stalen tanks'' worden genoemd, daar kunnen de huidige hifi fabrikanten met hun plastic kitsch nog heel wat van leren.

Zo blijft de Technics SL1200MKII de ultieme draaitafel die na 25 jaar productie nog steeds onslijtbaar en gewild is!
Oud 30-07-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 30-07-2007 @ 18:17 :

motherfucker
'she knows i'm a retard'.

Harde tattoatie!
Oud 30-07-2007, 18:17
Carn
Carn is offline
de ANWB site die mn verzekeringspremie fout berekend.
Oud 30-07-2007, 18:33
Verwijderd
Harde wind die de post halen tot een hele nieuwe uitdaging maakt...
En het is zomer, verdorie, waarom is er wind?
Oud 30-07-2007, 18:37
Metal
Metal is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 30-07-2007 @ 19:05 :
'she knows i'm a retard'.

Harde tattoatie!
idd, nie seure belle!
Oud 30-07-2007, 18:50
EvilConduct
EvilConduct is offline
MSN doet het niet!
Oud 31-07-2007, 07:21
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 28-07-2007 @ 11:25 :
en ontopic Nederland werk schijtweer ngggg

EDIT en vriendinnen die op het laatste moment afzeggen ik denk dat ik vanavond maar weer eens een fles wijn ga leegdrinken. En een slechte film kijken en stiekem heb ik daar nog zin in ook.

Laatst gewijzigd op 31-07-2007 om 16:34.
Oud 31-07-2007, 09:02
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik moest weer eens 20 min op mijn kankerbus wachten en zo kom ik dus 1000 keer per week te laat op mijn werk. Het lukte me nog wel om een soon to be bejaarde uit te lachen die 10 mensen omver liep om als eerste in een lege metro te kunnen (zz).
Oud 31-07-2007, 11:56
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
hellebel schreef op 30-07-2007 @ 18:17 :

motherfucker
Hahaha holy shit. Ben je lekker mee
Oud 31-07-2007, 12:16
Verwijderd
al mn fucking kaas is oud en beschimmeld of bijna in staat van beschimmeling en nou kan ik geen tostis maken verdomme en heb ik voor niks brood dus moet ik wel pizza eten en ik heb geen drinken meer in huis en IK HAAT BOODSCHAPPEN DOEN.
Oud 31-07-2007, 19:21
Carn
Carn is offline
mijn trage download van Aqua Teen Hunger Force Colon Movie Film For Theaters.
Oud 31-07-2007, 20:46
Verwijderd
omg dat ik nog steeds school-loos bent.
Oud 03-08-2007, 19:30
terror koekjes
terror koekjes is offline
hihi ik heb mijn studiefinanciering nog niet geregeld en dat duurt drie maanden (? TOCH TOCH) en dat betekent hahahaha dat ik dakloos word hahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahaha
Oud 03-08-2007, 22:14
Joopiedegekste
Joopiedegekste is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 31-07-2007 @ 21:46 :
omg dat ik nog steeds school-loos bent.
Oud 03-08-2007, 23:06
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik kreeg net een onbegrijpelijke e-mail van mijn hostel en ik ben bang dat het betekent dat ik na een aanbetaling van een tientje toch niet mag komen terwijl ik al een treinticket heb besteld . dat die rotmoffen gewoon in het duits emailen want van dat babelfish engels word ik impotent. als ik niet mag komen ga ik toch en sla ik de receptioniste een paar tanden uit.
Oud 04-08-2007, 02:45
11
11 is offline
siertrappen
Oud 04-08-2007, 09:30
first eror
first eror is offline
Is kut ja, dat je dan de trap oploopt, maar dat 'ie nergens heengaat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten