Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2007, 06:50
Promillage
Promillage is offline
*
Oud 17-09-2007, 06:54
farai
farai is offline
@promilage: groot feest?

OT: niks te melden.
Oud 17-09-2007, 06:54
luchtballon
luchtballon is offline
beter, maar het besef dat een relatie de komende tijd misschien nutteloos of niet te doen is doet wel pijn.
Dingen duidelijker gemaakt en nu heb ik meer rust. Huilen in een restaurant op je verjaardag is nou niet echt de leukste avond die je je kan wensen, maar duidelijkheid zorgt ervoor dat ik hem meer met rust kan laten en hij minder wegloopt voor mijn aandacht.

Maar punr is, one way or the other, zijn leven staat totaal op de kop en hij moet hééél veel tijd investeren om alles weer goed te krijgen. Met wonen aan de andere kant van het land, stress, vermoeidheid en dergelijke zou het kunnen dat hij maar eens in de 2 weken tijd heeft, en dan nog kapot is. Is dat het waard? is dat een relatie? kan ik zonder die hoeveelheid aandacht? Ik wil het proberen, maar ik weet ook niet of ik dat kan. het zou heel zonde zijn als ik het niet kan.\
Hij wil liever uit elkaar voordat we vervreemden van elkaar en ruzie krijgen, in dat geval.
Nu gaan we het iig gezellig hebben en kan ik veel beter omgaan met hem en hebben we 2 fijne dagen gehad.
Oud 17-09-2007, 06:58
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik had 't voller verwacht, eigenlijk.

hahaha, had verwacht dat je dubbel zou zien, dan was het toch vrij vol

ot: ja ik heb eigenlijk weinig toe te voegen..
Oud 17-09-2007, 08:25
Rob
Rob is offline
Citaat:
hahaha, had verwacht dat je dubbel zou zien, dan was het toch vrij vol

Ja, dan wel. Maar ik zag alles nog helder.

Verder niets boeiends, behalve dat het weer een typische, rustige maandag is. >.>
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 08:27
I C U
I C U is offline
Ah, gisteravond bijna 2 uur aan de telefoon gehangen met een vriendinnetje... Arme zij Als ik dat dan hoor, denk ik bij mezelf: waarom zou ik in godsnaam aan liefde beginnen?

Neemt niet weg dat ik vannacht toch mooi gedroomd heb over die ene jongen. Ach ja, dromen... Gewoon laten gaan!
Oud 17-09-2007, 09:05
stout!
stout! is offline
Ben gisteren teruggekomen uit Florence. Het was zó fijn, we zijn zo goed samen. Soms lijkt het zo gewoon omdat het zo vanzelf gaat, maar niemand is beter gezelschap. Het was moeilijk om weer weg te gaan.

En nu is het een beetje leeg, nu is het weer echt wennen om zonder hem te zijn. Vooral omdat ik niet precies weet wanneer ik hem weer zie en het nog wel even kan duren. Het is prima om weer thuis te zijn, maar het leven is veel mooier als ik bij hem ben. We're better together.
Oud 17-09-2007, 09:39
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ben gisteren teruggekomen uit Florence.
Ahh strekte.. hoelang blijft hij in totaal weg? Florence is natuurlijk wel leuk om af en toe heen te gaan Lijkt me echt moeilijk om iemand waarvan je zo veel houdt (en waarmee het samen zo leuk is) zo lang te moeten missen. Mijn vriendje gaat ws over een half jaar een half jaar weg en nu denk ik eigenlijk dat ik het dan wel uit zo maken, lijkt me op 1 of andere manier makkelijker (ook omdat ik over een jaar naar het buitenland wil, en dan zien we elkaar een week ofzo). Maarja miss hou ik dan wel zoveel van hem dat ik het echt niet uit wil hebben (we hebben nu pas 3 weken), miss is het dan ook al uit
Anyway, succes ermee en ik vind het altijd knap van mensen als ze zolang zonder elkaar zijn, en nog steeds van elkaar blijven houden en dat het goed tussen hun blijft!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 10:09
stout!
stout! is offline
Het is inderdaad best lastig, maar er is geen twijfel over of we bij elkaar willen blijven dus dat helpt wel. Denk ook niet dat je zomaar kunt beslissen om het uit te maken 'omdat dat makkelijker is' als je zo gek op elkaar bent, maar dat merk je misschien nog wel . Ben nu de foto's aan het uploaden, word er toch wel blij van. En een beetje verdrietig, maar vooral blij.
Oud 17-09-2007, 10:36
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Het is inderdaad best lastig, maar er is geen twijfel over of we bij elkaar willen blijven dus dat helpt wel. Denk ook niet dat je zomaar kunt beslissen om het uit te maken 'omdat dat makkelijker is' als je zo gek op elkaar bent, maar dat merk je misschien nog wel . Ben nu de foto's aan het uploaden, word er toch wel blij van. En een beetje verdrietig, maar vooral blij.
Ja, het is ook omdat ik hem nu wel super leuk vindt maar het nog wel erg pril is, als hij nu weg zou gaan het 'makkelijker' zou zijn om over hem heen te komen als het uit zou gaan, dan hem een jaar missen. Ofzo, hm het klinkt wel raar
Maarja het is idd heel anders als je elkaar al lang kent en echt veel van elkaar houdt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 11:21
Verwijderd
Gebeld, sms niet aangekomen. Morgan maakt zich weer eens druk om niks. Maar ik hou wel op met smsen geloof ik. Of met wat dan ook van hem te verwachten. Het zou zo gemakkelijk zijn als hij me gewoon echt helemaal niks meer kon schelen, dit dubbele is zo irritant. Ik wil hem niet terug maar ik wil ook niet dat hij (en misschien ikzelf ook) echt verdergaat met (liefdes)leven. (Niet dat een van ons dat ook doet, maar daar gaat het niet om Ik wil ook niet dat er aan begonnen wordt, iig van zijn kant. Haha hypocrisie de gekste.)
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 12:45
Ireth69
Ireth69 is offline
Heel binnenkort samen een weekeindje weg .
En het gaat súper. <3
Oud 17-09-2007, 12:53
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
beetje gaar..
Oud 17-09-2007, 13:53
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
2 weken geleden leuk meisje ontmoet tijdens uitgaan. Beetje geknuffeld enzo. Afgelopen zaterdag weer. Was echt heel gezellig, vind haar best leuk. Maar doe het gewoon even rustig. Want de afgelopen keren, bij vergelijkbare situaties, ben ik toch iets te snel geweest..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 16:46
Verwijderd
Het weekend is weer om, gelukkig mocht ik een nachtje langer blijven want ik moest toch uitzieken. En Roos haar papa ging me afzetten in Apeldoorn en het was gezellig, maar weekenden zijn kort. Gelukkig hoeven we nog maar even dus dat scheelt<3 En het is zo superfijn <3
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 17:07
snoopy
snoopy is offline
We gaan samenwonen tot ik ben afgestudeerd. En als ik ben afgestudeerd ga ik een huisje kopen, waar hij bij mag maar niet bij hoeft. Oei, spannend
(volgens mij leg ik t heel wazig uit, maar dat kan me niet schelen want ik ben blij )
Oud 17-09-2007, 17:19
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
We gaan samenwonen tot ik ben afgestudeerd. En als ik ben afgestudeerd ga ik een huisje kopen, waar hij bij mag maar niet bij hoeft. Oei, spannend
(volgens mij leg ik t heel wazig uit, maar dat kan me niet schelen want ik ben blij )
Hij wilde niet eerst toch?
Wil hij nou toch niet meer zonder je slapen ? Mnee, ik bedoel, wat heeft hem van mening doen veranderen?

Oh en mijn relatie met veolia zit in een dieptepunt. En met de strippenkaartverkooppunten ook. [/klaag]

Laatst gewijzigd op 17-09-2007 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 17:25
Verwijderd
hij is 5 dagen naar rusland en eigenlijk mis ik hem nu al. gewoon om het idee dat áls ik m wil zien, dat niet zomaar kan. En ook omdat mn zus wrsch deze week gaat bevallen en ik dat met hem wil delen. En omdat ik een drukke week heb en dan samen met hem wil slapen.

Nou ja, vrijdagavond/nacht mag ik m weer knuffelen. tis gewoon ff wennen na een aantal weken steeds samen slapen.

En hij is echt super lief <3 laatst weer eens enorm de slappe lach gehad, ik geniet van hem
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 18:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hij wilde niet eerst toch?
Wil hij nou toch niet meer zonder je slapen ? Mnee, ik bedoel, wat heeft hem van mening doen veranderen?

Wahaha, nee idd. Hij wil het nog steeds niet 'definitief' (angsthaas ), maar dit is al heel prettig. Wat hem van mening heeft doen veranderen is eigenlijk pure noodzaak. Ik had plotseling geen woonruimte en toen 'moest' ik wel hier wonen. En toen zei hij laatst dat hij het eigenlijk heel leuk vond. Nu hebben we dus de afspraak dat als het van de huisbaas mag ik hier kan wonen tot ik ben afgestudeerd (anders moet ik een kamer zoeken voor die paar maanden en veel geld uitgeven aan de inrichting, terwijl ik dus over een paar maanden klaar ben en dan fulltime kan gaan werken). Als ik ben afgestudeerd en werk heb gevonden wil ik een huisje kopen. Zolang hij dan nog niet wil samenwonen ga ik de extra kamer verhuren en zodra hij wil mag hij erbij (denk ik! Misschien ga ik dan moeilijk doen ). Dus.
Oud 17-09-2007, 18:34
Halflight
Halflight is offline
Hmmm. Hij was vandaag niet op school en ik mis hem heel erg. Ik wil hem gewoon erg graag veel beter leren kennen maar zo schiet het niet echt op, en dan die achterljike vriendin van hem, ik haat dr zonder dr te kennen, walgelijk.

Met de vrinden gaat het ok tot goed, het loopt redelijkerwijs op rolletjes.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Wahaha, nee idd. Hij wil het nog steeds niet 'definitief' (angsthaas ), maar dit is al heel prettig. Wat hem van mening heeft doen veranderen is eigenlijk pure noodzaak. Ik had plotseling geen woonruimte en toen 'moest' ik wel hier wonen. En toen zei hij laatst dat hij het eigenlijk heel leuk vond. Nu hebben we dus de afspraak dat als het van de huisbaas mag ik hier kan wonen tot ik ben afgestudeerd (anders moet ik een kamer zoeken voor die paar maanden en veel geld uitgeven aan de inrichting, terwijl ik dus over een paar maanden klaar ben en dan fulltime kan gaan werken). Als ik ben afgestudeerd en werk heb gevonden wil ik een huisje kopen. Zolang hij dan nog niet wil samenwonen ga ik de extra kamer verhuren en zodra hij wil mag hij erbij (denk ik! Misschien ga ik dan moeilijk doen ). Dus.

huisje,...boompje,...beestje.....

benauwend

Maar he, als jij er gelukkig van word:
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 19:09
Verwijderd
Kut. En de 2 personen die ik nu juist níet moet hebben om op te steunen, zijn net degenen die ongeveer als enigen wel aan mij denken. Dus dubbel kut
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 19:13
I C U
I C U is offline
Jeetje... Wat een dag weer Ik wil een lekkere vent tegen wie ik aan kan kruipen na zo'n dag. Tja. Hihi, ik blijf wel zeuren
Oud 17-09-2007, 19:20
gewoonik
gewoonik is offline
ik heb t idee dat hetl niet zo goed gaat.
en ik kan niet gewoon even naar hem toe om erover te praten...
bah. ik mis hem en ik wil bij hem zijn en ik wil dat t goed gaat.. maar dat gaat allemaal niet

en mn vriendinnen hebben t te druk..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 19:47
Poepkind
Poepkind is offline
Ik heb een blind gala date gevonden ik zie hem donderdag, en de deal is dat ik naar zijn gala ga en hij naar die van mij
Oud 17-09-2007, 20:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
huisje,...boompje,...beestje.....

benauwend

Maar he, als jij er gelukkig van word:
Mja, het kan heel benauwend zijn, maar zoals het nu gaat vind ik het niet benauwend. Het prettige is dat we t allebei druk hebben, veel weg zijn en een groot huis hebben. En tsja, misschien ga ik het wel nog benauwend vinden hoor... maar voorlopig vind ik het leuk dat we na 5 jaar eindelijk die knoop hebben doorgehakt.
Oud 17-09-2007, 20:36
Promillage
Promillage is offline
Gaat dus niet door, door zo'n stomme project
Oud 17-09-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Mja, het kan heel benauwend zijn, maar zoals het nu gaat vind ik het niet benauwend. Het prettige is dat we t allebei druk hebben, veel weg zijn en een groot huis hebben. En tsja, misschien ga ik het wel nog benauwend vinden hoor... maar voorlopig vind ik het leuk dat we na 5 jaar eindelijk die knoop hebben doorgehakt.
tja

veel geluk ermee
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 21:29
Verwijderd
Het gevoel dat hij me geeft als hij opeens 't licht uit knipt en liedjes begint te zingen is onbeschrijflijk. Ik ben het gelukkigste meisje op aarde, en een enorme bofkont.

Afgelopen donderdag kwam hij met 't idee "wat als je morgen gewoon naar DH komt, dan blijf je gewoon bij mij als ik op werk ben."

Toen ipv vrijdagavond donderdag al gegaan, tot vanochtend. In het weekend wat ruzies gehad, irritaties die al een tijdje opgekropt werden, maar vooral het niet goed begrijpen van andermans woorden. Dit was de eerste keer dat ik boos ben geworden op hem, of nja, dit was eigenlijk de eerste keer dat ik ECHT boos op iemand was. Gelukkig is t nu uitgepraat. Na onze "bitchfight" naar scheveningen gefietst, strandwandelingetje gemaakt en biosje gepakt, en de kriebels vlogen door m'n buik. Nu we 9 maanden hebben lijkt het alsof ik hem super goed ken, maar 't is af en toe ook heel, ik weet niet, alsof we pas net met elkaar gaan. Morgen gaan we zwemmen en ik vind hem super lief. Echt super lief
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 21:55
Antoni
Antoni is offline
Ik ben verliefd. Heb een 'date' in het vooruitzicht, waarvan ik niet zeker weet of het een date is... Ik ken haar nog maar een maand of zo (ja, daarvoor had ik 'r al wel 's gezien) en ze gooide het balletje op dat ze 's 's nachts naar het park wilde. Ik kopte dat balletje in door te zeggen dat ik wel met haar mee wilde. Vond ze leuk/gezellig etc. Zouden het nog nader bepalen wanneer. Op msn werd nog 's bevestigd dat ze dat wel wilde. Maar goed, ik weet niet hoe 'serieus' ik dat moet nemen... Of ze me als vriend ziet of als meer... 't Wachten en de onzekerheid frustreert me enorm.
Oud 17-09-2007, 22:02
Dott
Dott is offline
ooit zal alles makkelijk zijn
Oud 17-09-2007, 22:06
Ireth69
Ireth69 is offline
We hebben in huis: aardbeien en slagroom.
En een leuk spel .

En we kunnen morgen uitslapen .
Oud 18-09-2007, 06:45
Verwijderd
IK zit me de afgelopen en wss de komende paar dagen nog keihard te bedwingen GEEN contact met hem op te nemen.

Wat moeilijker blijkt dan ik dacht. (Mijn Ex.) Ik hoop dat hij echt meende wat hij zei toen hij een week thuis kwam, en dat het niet allemaal gezemel en gezeik was... Misschien wil ik toch nog ene kansje wagen zoals hij wou, maar ik zit me nu toch echt te secondguessen of hij mss niet zat te zemelen en hoe het nou allemaal zit. Argh!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 09:05
Miek
Miek is offline
Alweer 4 maanden samen
Oud 18-09-2007, 09:30
ST*R
ST*R is offline
Ik wil m zien. Maar het mag ook wel een keer van hem komen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 10:26
Pruts0r
Pruts0r is offline
Afgelopen weekend was echt geweldig... ze is meer een knuffelmaatje zeg maar en we hebben de hele nacht in elkaars armen geslapen...

Mja, verder heb ik een vriendin van wie ik zoveel houd dat ik er gewoon van moest huilen gisteravond... En kdenk niet dat het iets wordt....
Oud 18-09-2007, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ik wil m zien. Maar het mag ook wel een keer van hem komen.
Dit nu ook een beetje Maar misschien ben ik gewoon altijd sneller met vragen wanneer we elkaar weer kunnen zien...

Verder gaat het heel goed. Ik vind hem lief en kan me echt niet meer voorstellen hoe ik die zes weken zonder hem heb kunnen doorkomen Mijn twijfels zijn nu helemaal weg en ik heb het gevoel het nu gewoon echt goed zit.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 11:16
Briseïs
Briseïs is offline
Jezus, wat zijn mannen toch ontzettend triest.
Eerst krijg ik 3 smsjes in een maand, maar zodra het woord seks valt heb ik er 8 op één avond.
Oud 18-09-2007, 11:16
Tink*
Tink* is offline
Jeej ik ben gisteren bij hem wezen eten. Ik was eerst best zenuwachtig. Na een paar dagen elkaar niet zien ga ik altijd zo twijfelen of hij me nog steeds wel leuk vindt. Maar dat was dus wel het geval! We hebben de hele avond echt niets anders gedaan dan praten, zoenen en knuffelen enzo! Oh nou ja, tussendoor nog even koken en eten. En hihi, hij zei echt lievige dingen. En nu hebben we iets! We hadden wel eens als grapje over een datinglijst van zo'n jongen die we kennen en die iedereen probeert te versieren, dus toen wilde ik even polsen en vroeg ik of ik nog op die datinglijst stond. En hij doorzag het ook gelijk. 'En dat vraag je zo?' Maar toen vroeg hij het gewoon en nou ja, nu is het aan! En jeetje, we kennen elkaar net een week, maar het voelt zo goed, maar nu gaat de rem er toch echt op, vind ik. Ik ben alleen een beetje te lang gebleven. We werden moe en hij zei al dat hij gewoon zo de dekens over ons heen wilde trekken, het licht uitdoen en slapen, aww. Maar ik was dus echt pas kwart over twee thuis. En vandaag hadden we allebei om negen uur college, gedeeld leed ofzo. ;x

Iedereen die het hoort vindt het echt enorm lief en schattig! Is het ook wel, maar ik moet er niet teveel bij na gaan denken, daar word ik bang van.
Oud 18-09-2007, 11:26
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Jezus, wat zijn mannen toch ontzettend triest.
Eerst krijg ik 3 smsjes in een maand, maar zodra het woord seks valt heb ik er 8 op één avond.
Nice
Oud 18-09-2007, 11:32
Verwijderd
Met mn vriend gaat alles super, maar hier thuis word ik gek. Ouders zijn tot vrijdag op vakantie en mn broertje vindt het normaal om alles op te maken en niets aan te vullen, dus ik grijp overal naast. Verder vreet hij alles op wat ik voor mezelf gekocht heb (en dat wist hij), en laat hij overal dingen slingeren. Als mijn moeder belt om te vragen hoe het is, en ik dit zo laat vallen dan doet ze alsof er niets aan de hand is Maar goed, ik weet wel hoe de wasmachine werkt, en mn broertje niet, en geloof dat ik de laatste dagen alleen wassen van mezelf heb gedraaid.. Eens zien hoe snel hij dingen wel aan kan vullen als zijn sokken en ondergoed op zijn /kinderachtig maar nodig

Kan dus niet wachten om hier thuis weg te gaan, hoop echt dat het sneller is dan ik denk..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 11:36
gewoonik
gewoonik is offline
ik wil een mailtje terug van hem, want nu zit ik meteen weer vanalles te denken..
ik weet wel dat hij misschien nog geen toegang tot een computer (en internet)heeft gehad , maar t voelt echt niet goed.
volgens mij gaat t niet zo goed...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 11:41
metallica
metallica is offline
Ik mis hem... maar kan dat niet tegen hem zeggen omdat het en geen zin heeft en ik zet mezelf alleen maar voor schut...
Oud 18-09-2007, 12:38
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Het is ook nooit goed bij jou he
Nou ik vind het ook behoorlijke raar

En hij geeft me het idee alsof hij me niet echt wil zien en ik haat dat onzekere gevoel.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 12:55
Verwijderd
Yay. Eerst leek het erop dat we elkaar 2 avonden alleen in bed even tegen zouden komen en de rest van de week elkaar niet zouden zien, maar nu zien we elkaar vanavond gewoon.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 14:17
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ja, goed benieuwd wat vrijdag brengt. Wel onzeker enzo, het is al zo vaak fout gegaan. Hij mist me.
Oud 18-09-2007, 14:52
ilse
ilse is offline
het gaat goed, hopen dat t zo blijft gaan dan ben ik helemaal happy
Oud 18-09-2007, 15:27
luchtballon
luchtballon is offline
hij komt me zo troosten dat ik gezakt ben voor rijexamen
Oud 18-09-2007, 15:56
Dott
Dott is offline
*zucht*