Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maarja het is idd heel anders als je elkaar al lang kent en echt veel van elkaar houdt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gebeld, sms niet aangekomen. Morgan maakt zich weer eens druk om niks. Maar ik hou wel op met smsen geloof ik. Of met wat dan ook van hem te verwachten. Het zou zo gemakkelijk zijn als hij me gewoon echt helemaal niks meer kon schelen, dit dubbele is zo irritant. Ik wil hem niet terug maar ik wil ook niet dat hij (en misschien ikzelf ook) echt verdergaat met (liefdes)leven. (Niet dat een van ons dat ook doet, maar daar gaat het niet om
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wil hij nou toch niet meer zonder je slapen ![]() Oh en mijn relatie met veolia zit in een dieptepunt. En met de strippenkaartverkooppunten ook. [/klaag]
Laatst gewijzigd op 17-09-2007 om 17:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hij is 5 dagen naar rusland en eigenlijk mis ik hem nu al. gewoon om het idee dat áls ik m wil zien, dat niet zomaar kan. En ook omdat mn zus wrsch deze week gaat bevallen en ik dat met hem wil delen. En omdat ik een drukke week heb en dan samen met hem wil slapen.
Nou ja, vrijdagavond/nacht mag ik m weer knuffelen. tis gewoon ff wennen na een aantal weken steeds samen slapen. En hij is echt super lief <3 laatst weer eens enorm de slappe lach gehad, ik geniet van hem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wahaha, nee idd. Hij wil het nog steeds niet 'definitief' (angsthaas ![]() ![]()
|
Hmmm. Hij was vandaag niet op school en ik mis hem heel erg. Ik wil hem gewoon erg graag veel beter leren kennen maar zo schiet het niet echt op, en dan die achterljike vriendin van hem, ik haat dr zonder dr te kennen, walgelijk.
Met de vrinden gaat het ok tot goed, het loopt redelijkerwijs op rolletjes. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
huisje,...boompje,...beestje..... benauwend ![]() Maar he, als jij er gelukkig van word: ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() veel geluk ermee ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gevoel dat hij me geeft als hij opeens 't licht uit knipt en liedjes begint te zingen is onbeschrijflijk. Ik ben het gelukkigste meisje op aarde, en een enorme bofkont.
Afgelopen donderdag kwam hij met 't idee "wat als je morgen gewoon naar DH komt, dan blijf je gewoon bij mij als ik op werk ben." Toen ipv vrijdagavond donderdag al gegaan, tot vanochtend. In het weekend wat ruzies gehad, irritaties die al een tijdje opgekropt werden, maar vooral het niet goed begrijpen van andermans woorden. Dit was de eerste keer dat ik boos ben geworden op hem, of nja, dit was eigenlijk de eerste keer dat ik ECHT boos op iemand was. Gelukkig is t nu uitgepraat. Na onze "bitchfight" naar scheveningen gefietst, strandwandelingetje gemaakt en biosje gepakt, en de kriebels vlogen door m'n buik. Nu we 9 maanden hebben lijkt het alsof ik hem super goed ken, maar 't is af en toe ook heel, ik weet niet, alsof we pas net met elkaar gaan. Morgen gaan we zwemmen en ik vind hem super lief. Echt super lief ![]() |
![]() |
|
Ik ben verliefd. Heb een 'date' in het vooruitzicht, waarvan ik niet zeker weet of het een date is... Ik ken haar nog maar een maand of zo (ja, daarvoor had ik 'r al wel 's gezien) en ze gooide het balletje op dat ze 's 's nachts naar het park wilde. Ik kopte dat balletje in door te zeggen dat ik wel met haar mee wilde. Vond ze leuk/gezellig etc. Zouden het nog nader bepalen wanneer. Op msn werd nog 's bevestigd dat ze dat wel wilde. Maar goed, ik weet niet hoe 'serieus' ik dat moet nemen... Of ze me als vriend ziet of als meer... 't Wachten en de onzekerheid frustreert me enorm.
|
Verwijderd
|
IK zit me de afgelopen en wss de komende paar dagen nog keihard te bedwingen GEEN contact met hem op te nemen.
![]() Wat moeilijker blijkt dan ik dacht. (Mijn Ex.) Ik hoop dat hij echt meende wat hij zei toen hij een week thuis kwam, en dat het niet allemaal gezemel en gezeik was... Misschien wil ik toch nog ene kansje wagen zoals hij wou, maar ik zit me nu toch echt te secondguessen of hij mss niet zat te zemelen en hoe het nou allemaal zit. Argh! ![]() |
![]() |
|
Afgelopen weekend was echt geweldig... ze is meer een knuffelmaatje zeg maar en we hebben de hele nacht in elkaars armen geslapen...
Mja, verder heb ik een vriendin van wie ik zoveel houd dat ik er gewoon van moest huilen gisteravond... En kdenk niet dat het iets wordt.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder gaat het heel goed. Ik vind hem lief en kan me echt niet meer voorstellen hoe ik die zes weken zonder hem heb kunnen doorkomen ![]() |
![]() |
|
Jeej ik ben gisteren bij hem wezen eten. Ik was eerst best zenuwachtig.
![]() ![]() ![]() Iedereen die het hoort vindt het echt enorm lief en schattig! ![]()
|
Verwijderd
|
Met mn vriend gaat alles super, maar hier thuis word ik gek. Ouders zijn tot vrijdag op vakantie en mn broertje vindt het normaal om alles op te maken en niets aan te vullen, dus ik grijp overal naast. Verder vreet hij alles op wat ik voor mezelf gekocht heb (en dat wist hij), en laat hij overal dingen slingeren. Als mijn moeder belt om te vragen hoe het is, en ik dit zo laat vallen dan doet ze alsof er niets aan de hand is
![]() ![]() Kan dus niet wachten om hier thuis weg te gaan, hoop echt dat het sneller is dan ik denk.. |
![]() |
|
|