Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tsja verder gaat het wel. Hem vandaag voor het eerst achter moeten laten op station Den Bosch. Hij gaat daar een half jaar stage lopen. Vond het echt heel moeilijk om afscheid te nemen. Hij zag er zo ongelukkig uit en het liefst was ik ook uitgestapt om bij hem te blijven en hem heel lang te knuffelen. Daarna 3 uur lang in de trein gezeten naar huis. Mis hem nu al, de afgelopen maanden hebben we zo ongeveer samengewoond en het is nu heel raar om 's nachts alleen te zijn, laat staan meerdere nachten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik mis m. Vorige week hebben we elkaar 3 keer gezien. Een keer 2 uur, de keer daarna een half uur en daarna 5 minuten. Daarvoor hebben we elkaar een week niet gezien en komende week zal het er ook niet van komen.
Net hebben we heeel lang gebeld en hij had zoveel te vertellen en ik moest alleen maar bijna huilen omdat ik zn stem hoorde en hij zo graag bij me in bed wilde kruipen. Bah, helemaal niet leuk ![]() Ik hoop echt dat we binnenkort al het nieuwe achter de rug hebben en weer een beetje een 'normaal' ritme hebben zodat we elkaar vaker kunnen zien. Ach, we hebben al zoveel overleefd dus zit zal ook wel weer goed komen. Ik voel me gewoon een beetje alleen... Maar dat moet ik zelf maar even oplossen. |
![]() |
|
pfff wat zijn we ook een vermoeiend stel, soms lijkt het wel alsof we alleen maar om allerlei onbelangrijke dingen kunnen ruziën. gelukkig kunnen we het uiteraard ook heel leuk hebben
![]() maar altijd balen om op zondag te ruziën als je elkaar zaterdag pas weer ziet. maar goed, dan had ik maar niet aan de andere kant van het land moeten gaan studeren, eigen stomme schuld. |
![]() |
|
|