Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2007, 08:26
Verwijderd
AAH HET IS VET LEUK!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2007, 10:32
luchtballon
luchtballon is offline
Hm nou. Ik moet maar met hem praten over wwat we verwachten van elkaar want dit gaat niet goed. Maar wanneeer heeft hij daar tijd voor...? En hoe zeg je dat
Gister wel een leuke avond gehad nog met vrienden en vanavond feest. Dat wordt vast wel leuk, maar ik zit er toch wel mee.
Oud 15-09-2007, 11:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is allemaal een beetje vreemd verlopen, maar toch denk ik dat dit de juiste beslissing is geweest. Hoe jammer dat waarschijnlijk ook zijn mag... Op sommige momenten baal ik er ook wel van, maar het veranderen doe ik niet meer. *zucht*

Gisteravond even wezen stappen en zelfs mijn moeder op sleeptouw genomen. Ik moet zeggen dat we ons prima vermaakt hebben zo, en erg konden lachen. Ik vind het gewoon tof om te zien hoe mensen zich steeds weer iets beter gaan voelen, om ze te zien lachen enzovoorts. <3
Oud 15-09-2007, 11:13
Dott
Dott is offline
ja, of je plaatst een advertentie om op te willen passen en je krijgt een mail van iemand die geen oppas nodig heeft maar wel met je uit eten wil
Oud 15-09-2007, 11:21
Rioto
haha cool
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:31
Verwijderd
Ik ben trots op hem
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 13:24
Dott
Dott is offline
vanavond feestjuuuuuuh ^^
Oud 15-09-2007, 13:38
Ireth69
Ireth69 is offline
Vanavond met mijn vriend bij een vriendin van ons helemaal lam worden . Wordt leuk .
Oud 15-09-2007, 15:12
metallica
metallica is offline
Het is uit sinds vannacht, na zeven en een halve maand bij elkaar geweest te zijn. Ik weet dat hij gelijk heeft en dat het zo niet meer verder kon, maar het doet zoveel pijn en het voelt zo vreemd me te realiseren dat het onze laatste ochtend samen was, met alle kleine ritueeltjes die erbij hoorden.
We gaan elkaar nu de komende tijd even niet zien, zodat de kleine hoop dat hij zich bedenkt zich niet gaat manifesteren tot iets groters, want dan ben ik de weg echt kwijt...
Oud 15-09-2007, 15:41
luchtballon
luchtballon is offline
ik ben zo zenuwachtig voor zo dat ik gewoon niks kan eten en bijna moet overgeven
Zo kan ik niet dronken worden vanavond natuurlijk
Oud 15-09-2007, 16:02
Verwijderd
ik heb een vet lijp relationeel gebied op dit moment
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 16:10
Verwijderd
Stom idee om dagboeken te gaan herlezen waarin nauwelijks een maand voor het uitging nog staat hoe leuk hij het/mij wel niet vond en dat hij echt dacht dat het ging lukken met ons enzo. Dan snap ik niet meer waarom het nou ook alweer uit is. Stom idee vast ook om hem dat te gaan smsen, maar goed.
Godver, nu heb ik zin om te janken. Ik dacht dat die fase alweer voorbij was. Of eigenlijk uberhaupt niet geweest was. Hij komt toch niet verlaat nog opzetten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 16:30
Verwijderd
Gisteren samen naar Guus Meeuwis geweest en dat was echt geweldig! Samen meezingen en dat soort dingen En toen ik drinken ging halen, en een of ader bimbo zijn bier uit mijn handen sloeg, vond hij het niet eens erg en probeerde een slokje van mijn wijn, haha

Vanaaf personeelsfeest en ik heb er zooooooveel zin in! Even er lekker tussen uit, net als gisteren natuurlijk. Morgen ga ik lekker uit slapen en gaat mn vriend voetballen (voor het eerst sinds jaren volgens mij), ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 16:34
Neko*
Neko* is offline
Straks lekker Dott's feestje. Maar eerst nog lekker lammen en ergens eten vandaan toveren (of niet), en haar make-up doen. Veel te lang geleden dat we samen meidendingen hebben gedaan.
Oud 15-09-2007, 18:30
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Veel seks met veel verschillende partners?

hmmmz was het maar zo'n feest maar ik sluit me aan bij Morgan, het is zeker niet rustig!
Oud 15-09-2007, 18:50
Tink*
Tink* is offline
Whoah ik voel me echt zo geweldig, maar tegelijkertijd is het nog zo onzeker en pril allemaal. Dinsdag kwam ik met hem aan de praat en het was heel gezellig en toen werd het steeds closer en toen zoenden we ineens. Oké mijn schuld, maar hij deed mee! En uit angst voor een klefemmer en omdat ik niet tegen glurende mensen kan gingen we naar buiten. En nou ja, het voelde heel goed allemaal. En de dag erna ging hij me smsen en donderdag zou ik 'm weer zien en ook al was ik heel ziek, ik ging toch. En toen hebben we de hele tijd op de bank gehangen en iedereen vond ons heel schattig! En we hebben de hele tijd zitten praten en hij is echt zo leuk. We hebben ook best veel gemeen. Hij is ook heel sociaal en initiatiefnemerig en dat is leuk! Later gingen we ook nog dronken mensen naar huis sturen en mensen helpen hun jas of tas te vinden en hij is ook zo vet lief voor anderen. Laat staan voor mij. Soms zegt ie zo uit het niets dat ie me lief, schattig of geweldig vindt en dat is echt zo schattig. Hij bracht me ook thuis en we hebben echt nog een uur afscheid staan nemen voor mijn huis. Maandag ga ik naar hem toe is het plan, naar zijn kamer. Huhu het lijkt erop dat het wederzijds is en dat is echt zo gek en raar maar leuk! Ik word heel sociaal tegen iedereen door dit gelukzalige gevoel. ;x Alleen ik ken hem net iets meer dan een halve week, ik ben bang dat ik te hard van stapel loop en dat moet niet. Want straks wordt het alsnog verpest. Maar echt, dit soort dingen gebeuren altijd andere mensen en niet mij en nu mij gewoon wel! <3

Alleen moest ik hiervoor wel iemand kwetsen die ik zei leuk te vinden, en dat dacht ik ook. Maar ik twijfelde zo. En nu zijn de twijfels weg. Ik ben ook eerlijk tegen die persoon geweest, maar hij reageerde heel rot. En dat snap ik ook wel, want hij is gekwetst en ik vind mezelf ook een gemeen rotkind dat ik met iemand anders ging zoenen en laat staan zo snel, want dat is niets voor mij. Maar het voelde gewoon goed en bij hem heb ik die twijfels niet. En hij past ook gewoon echt goed bij mij qua persoonlijkheid geloof ik. De persoon die ik gekwetst heb was zo anders en er waren ook steeds misverstanden enzo, dat was best vervelend, we konden niet zo goed communiceren. Maar ik vind het wel rot dat hij net doet of het mij niets kan schelen en dat ik net doe alsof ik het erg vind, ik vind dat erg, want dan kent hij me ook helemaal niet als hij zo denkt. Maargoed, ik kwetste hem natuurlijk heel erg, ik hoop dat we ooit normaal met elkaar om kunnen gaan net als ik met de mensen die mij af hebben gewezen, daar heb ik nog steeds een goede band mee.
Oud 15-09-2007, 20:07
Luna
Luna is offline
ja wel relaxed eigenlijk. ik heb hem nog steeds niet gesproken maar maak me niet druk en voel me wel vrij zo, het komt wel.
en mn sziget-scharrel smste me vannacht en dat maakte me blij want hij is zo'n vrolijk&open persoon waar het gewoon megagoed mee klikt en ik hoop echt dat we contact houden. (en al mn vriendinnetjes diggen hem haha)
Oud 15-09-2007, 22:20
snoopy
snoopy is offline
Yiiihaaaa! Het is zo leuk! Hij ziet het helemaal zitten met mij, en ik daardoor ook weer met hem. Dit gaat volgens mij helemaal goedkomen
Oud 15-09-2007, 22:55
Giles
Giles is offline
Ik had gewoon wel moeten gaan

En mail van m'n vriendin <3
Oud 16-09-2007, 07:39
Dott
Dott is offline
Gezellig weer met mn beste vriendinnetje een dag samen geweest erg veel lol gehad.
Mjn feest was erg leuk, alleen iets drukker dan de bedoeling dat vreet energie..
Daarna lekker uit, was alleen vrij snel bekaf, dus op naar huis maar weer

ot: 1 van mn beste vriendinnen mag mee op vakantie met ons in de herfst *blijblijblij*
en ik heb gewoon heel erg toffe vrienden <3
ben blij dat ik mn maatje terug heb.. ik miste hem
Oud 16-09-2007, 08:22
Rob
Rob is offline
Ik had 't voller verwacht, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 12:38
I C U
I C U is offline
Heerlijk uitgeslapen, voor de verandering! Niet uitgeweest, gewoon relaxed avondje voor de tv gehad. Vrijdagavond was leuk, werk gisteren ging goed Komende week echt een kutrooster. Bah.

Soms heb je gewoon een vent nodig, maar waar haal ik de energie vandaan?
Oud 16-09-2007, 12:46
Nienna*
Nienna* is offline
Pff soms weet ik het gewoon niet meer. Het was weer gezellig samen al deed hij een piepklein beetje raar, toen werden we weer close, en toen ging hij ineens rotopmerkingen maken. Waarschijnlijk omdat die andere bimbo's erbij waren -_-'. En ze zijn niet eens leuk .
Enenen ik wil duidelijkheid, wil hij nou of niet? Hij zegt dat hij het niet weet, maar doe dan ook wat moeite, laat dan zien dat je het wel wilt uitzoeken, want zelfs dat doet hij niet. Waarom vind ik deze jongen ook alweer leuk? Aantrekkingskracht, wat moet je ermee...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 13:01
Tommie K.
Tommie K. is offline
Waarom doe ik af en toe zo ontzettend stom
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 13:06
wup
wup is offline
Gister uit eten geweest met vriendinnetje, wat erg gezellig was! Lekker gegeten en nog meer gepraat.
's Avonds belde ik mijn vriendje op en die viel in slaap terwijl ik tegen hem praatte. En hihi, ik heb eindelijk eens een foto van ons ingelijst en nu voel ik me sneu
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 13:14
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm 't is wel erg gezellig, al had het vannacht gezelliger gekunt.
Oud 16-09-2007, 13:36
Jochemska
Jochemska is offline
goed, superleuke nieuwe mensen leren kennen via studie, al uitgeweest enzo

Met de liefde staat het nog altijd stil
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 13:40
Verwijderd
wowwww (L)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 14:52
ST*R
ST*R is offline
Ow hij is zo leuk en lekker en lief en echt van mij! Haha een ander meisje vindt hem leuk en dat vind ik alleen maar grappig omdat hij mij toch leuker vindt
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 15:14
Nebel
Nebel is offline
Anders laat je wat van je horen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 15:20
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Eigenlijk wel goed
Oud 16-09-2007, 16:25
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ambivalent. Verliefd op man die al relatie heeft, maar volgens mij geen fantastische en vreemdgaan zou die denk ik (helaas) ook geen probleem vinden. Maar dat doe ik dan weer niet. Zielig voor 't meiske.
Oud 16-09-2007, 17:19
Verwijderd
Meh, eenzaam. Ik wil weer iemand om tegenaan te kruipen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 17:54
Nienna*
Nienna* is offline
Hmm ik houd er maar mee op, denk ik. Waarschijnlijk vindt hij dat ik het te serieus meen, wat overigens niet echt het geval is, maar ik wil wel weten óf hij nog interesse heeft. Zo ja, dan zie ik het wel verder, dan heeft het geen haast; maar zo nee, dan hoeft het voor mij ook niet meer en houd ik er mee op.
Ik loop me gek te maken met de vraag waarom hij niet terug smst - waarschijnlijk vond hij mijn smsje dom en voelt het voor hem alsof hij aan me vast zit ofzo, dat gevoel heeft hij nogal snel - en dan zit ik te denken dat hij nu waarschijnlijk met dat meisje in de Burger King zit en mij lekker is vergeten. En dat hij dat meisje veel leuker vindt, want zij doet tenminste niet moeilijk.

Ik heb er geen zin meer in... maar toch moet ik er de hele tijd aan denken. Ik zet hem uit mijn hoofd, want dit heeft echt geen zin. Ik durf morgen niet eens naar school, bang voor zijn reactie !
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 17:59
Crimson
Crimson is offline
samenwonen is chill, maar als je dan een nacht niet samen slaapt lijkt dat erg verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 18:18
Rob
Rob is offline
Citaat:
Meh, eenzaam. Ik wil weer iemand om tegenaan te kruipen
Dat, dus.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 18:21
Crimson
Crimson is offline
ik zou zeggen, maak eens een fotoboek
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 19:25
Rob
Rob is offline
Ik?
Waarom zou ik dat willen?

Laatst gewijzigd op 16-09-2007 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 19:58
zoef de haas
zoef de haas is offline
Waarom moet ik nou zo'n tyfusonzeker gevoel hebben hierover
Oud 16-09-2007, 20:42
gewoonik
gewoonik is offline
ik mis hem.
en ik ben bang dat t misschien wel niet goed gaat komen. hoe hard hij ook roept van wel. en ik dacht dat ook echt, maar word zo onzeker van elkaar niet zien.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 21:04
Neith
Neith is offline
Qua vrienden echt prima
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 21:10
Neko*
Neko* is offline
Hihi. <3
Oud 16-09-2007, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Hihi.
B gaat het lekker voor me vragen en ah, ik hoop dat het antwoord niet is dattie al drie jaar samenwoont of zo.
En <3 voor vrienden. Een mannelijke vriend, die gewoon een vriend is, altijd al gewild, en nu héb ik er een en damn, hoe leuk vriendinnen ook zijn, dit voegt echt wel iets toe!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 21:57
Verwijderd
geduld is een schone zaak
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 21:58
Giles
Giles is offline
Helemaal uitgepraat, we passen gewoon goed bij elkaar ^^

En daardoor waardeer ik mijn vriend wel weer eigenlijk meer
Oud 16-09-2007, 22:18
cagie
cagie is offline
Citaat:
Ligt eraan, doet hij het alleen bij jou of is hij gewoon iemand die áltijd te laat komt? In het laatste geval moet je afwegen of je met die eigenschap kunt leren leven. En vervolgens met hem om half acht afspreken terfwijl je zelf pas om acht uur komt opdagen, zodat je tegelijkertijd aankomt
Hij komt eigenlijk altijd bij iedereen te laat alleen wat het de laatste 2 maanden een heel stuk minder dan "normaal" waardoor ik afgelopen 2 weken een paar keer een half uur of langer op hem heb moeten wachten... De eerste maanden van onze relatie telde ik eigenlijk altijd een half uur op bij de tijd die we hadden afgesproken en was ik verbaasd als hij eens op tijd was.

Tsja verder gaat het wel. Hem vandaag voor het eerst achter moeten laten op station Den Bosch. Hij gaat daar een half jaar stage lopen. Vond het echt heel moeilijk om afscheid te nemen. Hij zag er zo ongelukkig uit en het liefst was ik ook uitgestapt om bij hem te blijven en hem heel lang te knuffelen. Daarna 3 uur lang in de trein gezeten naar huis. Mis hem nu al, de afgelopen maanden hebben we zo ongeveer samengewoond en het is nu heel raar om 's nachts alleen te zijn, laat staan meerdere nachten.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 22:33
Verwijderd
Ik mis m. Vorige week hebben we elkaar 3 keer gezien. Een keer 2 uur, de keer daarna een half uur en daarna 5 minuten. Daarvoor hebben we elkaar een week niet gezien en komende week zal het er ook niet van komen.
Net hebben we heeel lang gebeld en hij had zoveel te vertellen en ik moest alleen maar bijna huilen omdat ik zn stem hoorde en hij zo graag bij me in bed wilde kruipen. Bah, helemaal niet leuk .
Ik hoop echt dat we binnenkort al het nieuwe achter de rug hebben en weer een beetje een 'normaal' ritme hebben zodat we elkaar vaker kunnen zien.
Ach, we hebben al zoveel overleefd dus zit zal ook wel weer goed komen. Ik voel me gewoon een beetje alleen... Maar dat moet ik zelf maar even oplossen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 22:37
Tink*
Tink* is offline
Hihi hij praat net zoveel op msn als irl. <3
Oud 17-09-2007, 00:11
__
__ is offline
pfff wat zijn we ook een vermoeiend stel, soms lijkt het wel alsof we alleen maar om allerlei onbelangrijke dingen kunnen ruziën. gelukkig kunnen we het uiteraard ook heel leuk hebben
maar altijd balen om op zondag te ruziën als je elkaar zaterdag pas weer ziet. maar goed, dan had ik maar niet aan de andere kant van het land moeten gaan studeren, eigen stomme schuld.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Anders laat je wat van je horen ofzo.
Dat ja, meh. Ik hou wel op met smsen in het algemeen want ik word toch onrustig als ik niks hoor.

Vrienden zijn tof trouwens <3

En ik wil rebounden geloof ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten