Advertentie | |
|
![]() |
|
oh ik ben zo verliefd, en het gaat echt fijn! gisternacht in bed echt nog een uur gepraat over heel diepe dingen en t was echt superfijn..en vanochtend vond ik een briefje met erop dat er maar een paar mensen heel belangrijk voor m zijn en dat ik er één van begin te worden.
![]()
|
Gisteravond is hij bij me gekomen, lekker avondje samen op de bank gehangen en lekker samen geweest. Tegen half twaalf gaan slapen maar zo lang liggen knuffelen dat we pas om half drie ofzo gingen slpaen
![]() ![]() ![]()
|
Pf, nog twee daagjes dan komt hij logeren. En stiekem wil ik heel graag dat ie tegen me aan komt liggen in plaats van op het matras naast mijn bed. Gewoon omdat dat wel heel erg fijn zou zijn voor een nachtje. Maar sowieso is het al fijn dat ie langs komt.
||
Citaat:
|
ik was maandag pissed weggelopen. echt even geen behoefte aan hem. en gister op msn deed ie heel lief en geinteresseerd en toen zei die opeens dat we maar eens goed moesten praten face to face. ben benieuwd dus.
verder praat ik nooit met m op msn en vind ik het ook echt stom. ![]()
||
Citaat:
OT: Ik ben te moe om mij druk te maken over mijn relationele gebied. ![]() Laatst gewijzigd op 13-09-2007 om 20:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriend van hem is er nu, ze zijn lekker aan het werk (mijn vriend heeft eigen bedrijf en die vriend ook, ze werken vaak samen) en wat kunnen die twee toch keutelen met elkaar! Heerlijk
![]() ![]() |
![]() |
|
Hihi, smste hem net dat ik op tv een reportage had gezien over een gezin met 6 dochters en dat ik dat wel een ideetje voor ons vond. Schrok hij toch wel even van
![]() ![]() En verder weinig nieuws. We leven ons leventje heerlijk verder en dat bevalt nog steeds prima! ![]() Oh, en gefeliciteerd @ luchtballon!!
|
Verwijderd
|
Gefeliciteerd @ Luchtballon!
En thanks @ Daydream-ster ![]() Ontopic: m'n moeder had het zwaar gister, maar was blij om te zien dat het wel goed ging. M'n zusje gaat maandag alleen niet mee omdat ze rijexamen heeft, dus nu voel ik me al helemaal alleen. Er hebben al twee vrienden aangeboden mee te gaan, maar dat heb ik maar afgewezen, omdat ze er weinig te zoeken hebben. Heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, want ik heb zat nichtjes en neefjes die ik eigenlijk zelden zie, maar die heel leuk zijn ![]() En verder was iedereen zo ontzettend lief gisteravond, heb nog nooit zoveel lieve dingen gehoord die iedereen ook echt meende ![]() |
![]() |
|
@ Luchtballon: Gefeli!
OT: Vanavond avondje met vriendinnetjes... Ik ben benieuwd of ik nog verwijten krijg ![]() ![]() ![]()
|
Ik baal een beetje. Hij laat mij weer eens een half uur zitten voordat hij eens op komt dagen. In het begin van de relatie vond ik het niet storend maar inmiddels vind ik het steeds vervelender worden wanneer hij mij weer eens lang laat wachten of gewoon onze afspraak helemaal niet door wil laten gaan. Kan er niet zo goed tegen om weer eens op hem te moeten wachten... of stel ik mij gewoon aan?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij heeft het over onze relatie en 'weekendjes weg' en ik bespot alles en noem wat we hebben verkering en zeg dat ik termen als 'een weekendje weg' en 'er even lekker tussenuit' verafschuw. Ik wil niet dat hij bepalend is voor mijn geluk omdat ik een pessimist ben, en bang, maar ik kan er niet omheen want hij maakt me nu al gelukkiger dan ik was.
|
Ik moet morgen afscheid nemen van iemand, en ik haat dat zo. Het liefst wil ik dat alles hetzelfde blijft, en dat er nooit wat verandert. Maar dat doet het wel.
Ik ben nooit goed geweest in afscheid nemen, en het afscheid van deze persoon zal me echt heel zwaar vallen, want ik houd het nu al niet droog. Oh er gaat niemand dood ofzo, maar een collega van mij gaat ergens anders werken, en ik dan zie ik hem waarschijnlijk ehh nou ja nooit meer. En ik geef best wel veel om hem, ik weet zelf ook nog niet precies wat ik voel denk ik. bah. Volgens mij hoort dit in het lucht-je-hart maar ik heb geen zin om die op te zoeken. ![]() |
![]() |
|
|