Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2007, 08:23
Verwijderd
@ dott: je krijgt nog een keer pm terug hoor, was je niet vergeten!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2007, 08:30
Verwijderd
ik had laatst ruzie met hem omdat ik voor de eerste keer in bijna 7 maanden jaloers was op een of ander dom wijf dat in ZWEDEN woont . verder dus bijna 7 maanden, gaat meer dan prima
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 08:36
farai
farai is offline
@ daydreamster: ben Belgje dat hier ooit verzeild is geraakt
Oud 13-09-2007, 08:44
Verwijderd
Citaat:
@ daydreamster: ben Belgje dat hier ooit verzeild is geraakt
Oooh, dat is nog niet zo ver weg
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 09:17
Rob
Rob is offline
Citaat:
Oi, wat voor negatieve instelling is dát nou weer. Eerst maar eens gaan slapen Alles ziet er beter uit na een nacht slapen. Nou ja bijna alles.
Klopt ook! Ik zei dat dan ook in een brakke state of mind. Van mij mag alles weer niet de tering krijgen!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 09:20
luchtballon
luchtballon is offline
pff. beetje hard to get spelen en zelf niks meer laten horen en hij moet weer ineens vanalles en wil vanalles van me weten en horen. terwijl hij het gister nog irritant en aanhankelijk vond.

Mannen
Oud 13-09-2007, 09:31
Verwijderd
Citaat:
behalve degene naast wie je wakker wordt
Niet als je verliefd bent. En zie daar de reden waarom ik alleen maar naast mensen wakker wil worden als ik verliefd ben (en hij ook)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 11:32
Poepkind
Poepkind is offline
hihi zometeen een date met een dronken zoenactie, weet alleen niet meer hoe die er uit ziet Hmmz heel veel zin heb ik niet haha, maar ach ik zie wel. Pff en er lopen echt te veel jongens rond op deze aardkloot, niet normaal
Oud 13-09-2007, 11:34
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
hihi zometeen een date met een dronken zoenactie, weet alleen niet meer hoe die er uit ziet Hmmz heel veel zin heb ik niet haha, maar ach ik zie wel. Pff en er lopen echt te veel jongens rond op deze aardkloot, niet normaal
Om en nabij de 3,25 miljard

OT: Saai maar oké
Oud 13-09-2007, 11:59
Verwijderd
Citaat:
En er zijn zoveel leuke bij
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 12:16
tuttebel
tuttebel is offline
oh ik ben zo verliefd, en het gaat echt fijn! gisternacht in bed echt nog een uur gepraat over heel diepe dingen en t was echt superfijn..en vanochtend vond ik een briefje met erop dat er maar een paar mensen heel belangrijk voor m zijn en dat ik er één van begin te worden.
Oud 13-09-2007, 12:26
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ja, gaat prima. Heb niemand op het oog, ben totaal over mijn ex heen. En vermaak me gewoon opperbest
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 12:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond is hij bij me gekomen, lekker avondje samen op de bank gehangen en lekker samen geweest. Tegen half twaalf gaan slapen maar zo lang liggen knuffelen dat we pas om half drie ofzo gingen slpaen Ik had om half negen college en moest om half acht op. Hij is blijven liggen. Toen ik om half elf terug thuis was lag hij nog in bed en ben ik er maar bijgekropen en weer in slaap gevallen Hij is nu net weg, naar college. Zaterdag zie ik hem weer en eigenlijk vinden we dat allebei te lang duren. We zijn echt erg
Oud 13-09-2007, 13:18
miekmuis
miekmuis is offline
Pf, nog twee daagjes dan komt hij logeren. En stiekem wil ik heel graag dat ie tegen me aan komt liggen in plaats van op het matras naast mijn bed. Gewoon omdat dat wel heel erg fijn zou zijn voor een nachtje. Maar sowieso is het al fijn dat ie langs komt.
Oud 13-09-2007, 13:20
Verwijderd
ik zie hem echt wel verschrikkelijk graag

morgen mag ik op mijn nieuw kot!
en ik moet ook nog spullen gaan halen op mijn oud kot, en mijn ex gaat er dan ook zijn, en eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 13:21
Dott
Dott is offline
@ death-tears, begrijp ik hieruit dat je vrijdag blijft slapen??

@Ave, haha ja dat is goed hoor ^^

ot: zaterdag feestje jaaaaa...
Oud 13-09-2007, 16:05
zeep007
zeep007 is offline
Ik ga hem zometeen mee uiteten nemen en hij weet van niets!
Gaat een leuke avond worden, en morgen allebei vrij!!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 16:38
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
En er zijn zoveel leuke bij

ach mn date was een lieve en aardige en gezellige jongen(en niet eens lelijk haha), maar... ik vind hem niet leuk. Beetje vriendschapsladder idee ofzo
Oud 13-09-2007, 16:43
Verwijderd
Oei, maandagnacht hebben we echt anderhalfuur gebeld en het was echt weer leuk en aw, ik wil 'm weer gauw zien.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 16:53
Rioto
bored again
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:27
Verwijderd
Vandaag na een lastig gesprek zelf maar de beslissing genomen. Ik wilde die beslissing vermijden, maar het was niet te vermijden, het kon gewoon niet zo langer. Eerlijk tegen jezelf zijn is kut. Ik weet het waarom, maar toch: "Waarom?"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:31
Dott
Dott is offline
Citaat:
Vandaag na een lastig gesprek zelf maar de beslissing genomen. Ik wilde die beslissing vermijden, maar het was niet te vermijden, het kon gewoon niet zo langer. Eerlijk tegen jezelf zijn is kut. Ik weet het waarom, maar toch: "Waarom?"
ik ken het gevoel
Oud 13-09-2007, 18:34
Luna
Luna is offline
ik was maandag pissed weggelopen. echt even geen behoefte aan hem. en gister op msn deed ie heel lief en geinteresseerd en toen zei die opeens dat we maar eens goed moesten praten face to face. ben benieuwd dus.
verder praat ik nooit met m op msn en vind ik het ook echt stom.
Oud 13-09-2007, 20:24
Rob
Rob is offline
Citaat:
Been there, done that, wore the T-shirt.

OT: Ik ben te moe om mij druk te maken over mijn relationele gebied. Lekker bed in zometeen. <3

Laatst gewijzigd op 13-09-2007 om 20:38.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 21:14
metallica
metallica is offline
nouja, uhm, ik ben nu eindelijk op het punt waarop ik het zelf ook niet meer weet...
Oud 13-09-2007, 21:30
Menahem
Menahem is offline
We rule all
Oud 13-09-2007, 21:44
Neko*
Neko* is offline
morgen hem toch nog even zien.
Oud 13-09-2007, 22:37
Verwijderd
Een vriend van hem is er nu, ze zijn lekker aan het werk (mijn vriend heeft eigen bedrijf en die vriend ook, ze werken vaak samen) en wat kunnen die twee toch keutelen met elkaar! Heerlijk Zitten ze dan met zn tweetjes aan hun schermpjes, hard aan het werk en klagen over dingen die niet goed werken en juichen over dingen die juist geweldig zijn. Ik kan daar echt van genieten <3
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 08:30
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@ death-tears, begrijp ik hieruit dat je vrijdag blijft slapen??
Dat begrijp je daaruit, ja!
Oud 14-09-2007, 08:46
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat begrijp je daaruit, ja!

yeah
Oud 14-09-2007, 09:14
luchtballon
luchtballon is offline
Nou, woohoo :/
T moet allemaal maar ofzo
Oud 14-09-2007, 09:50
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Nou, woohoo :/
T moet allemaal maar ofzo
je bent jarig! gratz
Oud 14-09-2007, 10:11
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hihi, smste hem net dat ik op tv een reportage had gezien over een gezin met 6 dochters en dat ik dat wel een ideetje voor ons vond. Schrok hij toch wel even van Heerlijk om hem zo af en toe een beetje op stang te jagen
En verder weinig nieuws. We leven ons leventje heerlijk verder en dat bevalt nog steeds prima!

Oh, en gefeliciteerd @ luchtballon!!
Oud 14-09-2007, 10:59
Verwijderd
Whehehehe uitgaan
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 11:40
Verwijderd
Gefeliciteerd @ Luchtballon!
En thanks @ Daydream-ster

Ontopic: m'n moeder had het zwaar gister, maar was blij om te zien dat het wel goed ging. M'n zusje gaat maandag alleen niet mee omdat ze rijexamen heeft, dus nu voel ik me al helemaal alleen. Er hebben al twee vrienden aangeboden mee te gaan, maar dat heb ik maar afgewezen, omdat ze er weinig te zoeken hebben. Heb er wel vertrouwen in dat het goed komt, want ik heb zat nichtjes en neefjes die ik eigenlijk zelden zie, maar die heel leuk zijn

En verder was iedereen zo ontzettend lief gisteravond, heb nog nooit zoveel lieve dingen gehoord die iedereen ook echt meende
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 11:41
ST*R
ST*R is offline
Ahh hij stuurde gister echt super lieve smsjes! Ja hij is leuk, maar ik vraag me wel af hoelang het gaat gaat duren omdat we wel anders zijn. Maargoed tot nu toe gaat het super goed en is het heel leuk, dus miss gaan we ook wel trouwen!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 12:32
Dott
Dott is offline
nog steeds single.. dus erg rustig
Oud 14-09-2007, 12:41
Rioto
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 13:00
snoopy
snoopy is offline
Waarom doet ie nou zo lullig? Ik probeer m alleen maar te helpen!
Oud 14-09-2007, 13:22
Tommie K.
Tommie K. is offline
Oooooooh, lastiglastig. en dat is het al zo lang... pffff.
En dat eeuwige gepieker erover werkt ook niet bepaald.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vrijgezel zijn nou juist níet rustig
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 14:58
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik vind vrijgezel zijn nou juist níet rustig
Veel seks met veel verschillende partners?
Oud 14-09-2007, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Veel seks met veel verschillende partners?
Ik? Haha, nee, dat nou ook weer niet. Maar rustig...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 16:06
I C U
I C U is offline
@ Luchtballon: Gefeli!

OT: Vanavond avondje met vriendinnetjes... Ik ben benieuwd of ik nog verwijten krijg Majah, wordt vast wel leuk God, ik ben echt moe, eigenlijk is een avondje op de bank ook erg aanlokkelijk... Maar goed, i'll survive! Nog maar even zien wat ik morgen doe
Oud 14-09-2007, 16:24
cagie
cagie is offline
Ik baal een beetje. Hij laat mij weer eens een half uur zitten voordat hij eens op komt dagen. In het begin van de relatie vond ik het niet storend maar inmiddels vind ik het steeds vervelender worden wanneer hij mij weer eens lang laat wachten of gewoon onze afspraak helemaal niet door wil laten gaan. Kan er niet zo goed tegen om weer eens op hem te moeten wachten... of stel ik mij gewoon aan?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik baal een beetje. Hij laat mij weer eens een half uur zitten voordat hij eens op komt dagen. In het begin van de relatie vond ik het niet storend maar inmiddels vind ik het steeds vervelender worden wanneer hij mij weer eens lang laat wachten of gewoon onze afspraak helemaal niet door wil laten gaan. Kan er niet zo goed tegen om weer eens op hem te moeten wachten... of stel ik mij gewoon aan?
Ligt eraan, doet hij het alleen bij jou of is hij gewoon iemand die áltijd te laat komt? In het laatste geval moet je afwegen of je met die eigenschap kunt leren leven. En vervolgens met hem om half acht afspreken terfwijl je zelf pas om acht uur komt opdagen, zodat je tegelijkertijd aankomt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 19:01
Verwijderd
Jaa, hij is er bijna!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:16
thunder110
thunder110 is offline
Hij heeft het over onze relatie en 'weekendjes weg' en ik bespot alles en noem wat we hebben verkering en zeg dat ik termen als 'een weekendje weg' en 'er even lekker tussenuit' verafschuw. Ik wil niet dat hij bepalend is voor mijn geluk omdat ik een pessimist ben, en bang, maar ik kan er niet omheen want hij maakt me nu al gelukkiger dan ik was.
Oud 14-09-2007, 23:56
Lyne
Lyne is offline
Ik moet morgen afscheid nemen van iemand, en ik haat dat zo. Het liefst wil ik dat alles hetzelfde blijft, en dat er nooit wat verandert. Maar dat doet het wel.

Ik ben nooit goed geweest in afscheid nemen, en het afscheid van deze persoon zal me echt heel zwaar vallen, want ik houd het nu al niet droog.

Oh er gaat niemand dood ofzo, maar een collega van mij gaat ergens anders werken, en ik dan zie ik hem waarschijnlijk ehh nou ja nooit meer. En ik geef best wel veel om hem, ik weet zelf ook nog niet precies wat ik voel denk ik.
bah. Volgens mij hoort dit in het lucht-je-hart maar ik heb geen zin om die op te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 00:16
TopDrop
TopDrop is offline
Het gaat best goed op relationeel gebied..

Hihi
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten