Het gaat zo ontzettend lekker, iets te lekker.
Hele omslag, vorige week lijkt alweer ver weg. Na mijn uitbarsting van zondag en omdat J. wilde dat ik maandag alle vragen in mijn hoofd gewoon vroeg en ik de antwoorden kreeg, gaat het goed met me. Ik ben blij met de antwoorden, sinds maandag spookt er geen enkele vraag meer door mijn hoofd, is er weer rust.
Ik heb sinds maandag niet meer gehuild, ik voel me sindsdien niet meer rot.
Maandagavond is hij begonnen met verhuizen naar zijn definitieve kamer. Er staan nog spullen van de vorige bewoner, maar die mocht hij aan de kant zetten. Ik heb hem een beetje geholpen, ondertussen dronk ik ook wijn met twee huisgenootjes.
Toen ik naar bed ging gaf hij me een lieve knuffel, dat deed me zo goed. Ik zag het als afsluiting van de week vol verdriet, de week van nationale rouw, zoals ik het steeds noem.
De afgelopen dagen hem geholpen met verhuizen, de kamer waar ik heen ga heb ik bijna helemaal leeggehaald, en vooral veel gehangen met huisgenoten. Ze komen naar mij toe, ik ga naar hun toe. Ik heb nog nooit zo veel tijd met ze doorgebracht. Hij zit er soms ook bij, het gaat zo lekker. Ik zie hem elke dag, we eten soms samen, we verhuizen samen, we doen vanalles en zijn vrienden en het is goed, echt goed.
Ik heb haar ook gezien, ze was twee dagen geleden hier. Ik had er geen moeite mee. Ja, het is raar, maar het deed geen pijn, ik werd er niet verdrietig van. Hij is verliefd, hij heeft een nieuwe vriendin, en ik ben blij dat hij zich goed voelt. Ik ben blij dat ik maar een week verdriet heb gehad en me nu ook goed voel en geniet van alles.
Moet alleen nu weer even de knop omzetten, want ik geniet te veel. Er gaan per dag een paar flessen wijn op, ik lig elke nacht aangeschoten op bed (Jaa, weer op bed, niet meer op de bank) en ik kom elke ochtend te laat op school. Een week verdriet gehad, een week lekker genoten, nu weer een beetje maat houden.
Helemaal omdat ik ook aan de ritalin zit. Dat mag niet eens samen met alcohol, en ik eet zo weinig, het is zwaar ongezond allemaal.
Gister wou ik al op tijd naar bed en een avondje niet drinken. Maar er kwamen weer wat huisgenoten, er was popronde in de stad, of ik mee ging. Dus we trokken weer wat flessen wijn open, dronken, gingen naar de stad, dronken nog meer, genoten van bandjes, maakten lol. Toen we net naar huis wilden hoorden we dat er nog ergens een feestje was, dus gingen we daarheen. Uiteindelijk stomdronken thuis gekomen, om vier uur. Moest om half negen op school zijn, maar versliep me weer. Werd wakker gebeld door een klasgenoot.
Allemaal leuk, ik voelde me gister echt geweldig, kon niet stoppen met glimlachen, maar nu ga ik me weer op school richten. Dit weekend verhuizen, waarschijnlijk vanavond en morgenavond nog zuipen, dan is het afgelopen.