Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2008, 20:29
Verwijderd
Ze ging ook erg kleinerend doen, met 'jongeman', . Haar kindje stond er ook erg beteuterd naast. Ik vond het echt zieliger voor dat kind, dan voor mij.
Advertentie
Oud 12-07-2008, 20:30
Verwijderd
wat een nare vrouw
Oud 12-07-2008, 20:31
Verwijderd
Ach, ik leer wel heel goed die mensen te ergeren, op een niet-beledigende manier.
Oud 12-07-2008, 20:32
Verwijderd
nasty
Oud 12-07-2008, 20:32
Uice
Uice is offline
wat was het voor vrouw?
Oud 12-07-2008, 20:33
Verwijderd
Wat bedoel je?
Oud 12-07-2008, 20:34
TopDrop
TopDrop is offline
Dit is misschien nog wel aardig

http://www.bijbanen.nl/?p=viewvacature&vacatureid=9475

Alleen jammer dat het op oproepbasis is.
Oud 12-07-2008, 20:35
Verwijderd
ik wil stiekem ook in een boekwinkel werken
Oud 12-07-2008, 20:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat bedoel je?
Hoe oud was ze enzo?
Oud 12-07-2008, 20:36
Verwijderd
Ik zou wel in een bibliotheek willen werken, maar toen ik daar onderzoek naar ging doen, bleek dat ze alleen 50+-ers zoeken, voor drie uur p. week of zo.
Oud 12-07-2008, 20:37
TopDrop
TopDrop is offline
Alluurtje naamzoek.

http://www.bijbanen.nl/?p=viewvacature&vacatureid=10789
Oud 12-07-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel in een bibliotheek willen werken, maar toen ik daar onderzoek naar ging doen, bleek dat ze alleen 50+-ers zoeken, voor drie uur p. week of zo.
oooh ja dat ook. mja dat zijn meestal vrijwilligers, die bejaarden. hoewel iemand me ooit eens vertelde dat ie in de bibliotheek had gewerkt (als boeken-terug-op-hun-plek-zetter) en dat het best goed verdiende enzo, dus misschien kan het toch.
Oud 12-07-2008, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud was ze enzo?
Ik schat haar vijfentwintig.
Oud 12-07-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
oooh ja dat ook. mja dat zijn meestal vrijwilligers, die bejaarden. hoewel iemand me ooit eens vertelde dat ie in de bibliotheek had gewerkt (als boeken-terug-op-hun-plek-zetter) en dat het best goed verdiende enzo, dus misschien kan het toch.
Het lijkt me echt heerlijk. Geen gezeik van mensen aan mijn kop, . Deze week heb ik er toch gemiddeld elke dag één (zeikerd) gehad, en als de manager er niet is, mag ik het oplossen, :').
Oud 12-07-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ja in de bieb bij ons zochten ze ook iemand voor die functie. Ik twijfelde, maar heb het niet gedaan trouwens. De werktijden waren niet zo leuk
Oud 12-07-2008, 20:41
Verwijderd
Godverdomme, hersenschudding, twee ribben gekneusd en heel wat schaafwonden.
Oud 12-07-2008, 20:41
Verwijderd
Ach, in november mag ik opnieuw over mijn salaris gaan onderhandelen. Ik wil er toch wel dik op vooruit gaan, en anders is het toedels.
Oud 12-07-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:

??
Oud 12-07-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me echt heerlijk. Geen gezeik van mensen aan mijn kop, . Deze week heb ik er toch gemiddeld elke dag één (zeikerd) gehad, en als de manager er niet is, mag ik het oplossen, :').
Je moet er maar mee kunnen omgaan ;x ik ben geloof ik niet geschikt om (veel) met mensen te werken.
Oud 12-07-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:
jeetje hoe komt dat?!
Oud 12-07-2008, 20:44
Verwijderd
Citaat:

??
Bedrijfsongelukje.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je moet er maar mee kunnen omgaan ;x ik ben geloof ik niet geschikt om (veel) met mensen te werken.
Ik weet niet of ik er geschikt voor ben, maar ik heb er iig niet zo heel veel zin in ;x Ik doe liever iets administratiefs eigenlijk. Of chauffeurswerk, maar daarvoor moet je minimaal een jaar je rijbewijs hebben ;\
Verwijderd
Citaat:
Bedrijfsongelukje.
vertel verder dan beste v-lid.
Oud 12-07-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of ik er geschikt voor ben, maar ik heb er iig niet zo heel veel zin in ;x Ik doe liever iets administratiefs eigenlijk. Of chauffeurswerk, maar daarvoor moet je minimaal een jaar je rijbewijs hebben ;\
administratief is wel te doen ja. hoewel dat ook verdacht veel op productiewerk kan lijken. ik heb een tijdje huisartsnota's in moeten voeren dmv codes, wat neerkwam op 5 uur straight op je num-pad rammen. rsi de gextuh.
Oud 12-07-2008, 20:47
Verwijderd
ik vind pakketjes scannen wel prima eigenlijk, je kunt je lekker afzonderen, het is vrij kleinschalig daar en er werken bijna alleen maar studenten, dus het is bijna altijd heel gezellig. maar ja die onmenselijke tijden en ik kan maar 5 uur p/d maken daar. buh.
Oud 12-07-2008, 20:49
Verwijderd
ik ben geloof ik freelancer
Oud 12-07-2008, 20:50
Verwijderd
Ik vind het wel leuk om met mensen te werken, en als ze echt tevreden zijn, word ik ook wel even vrolijk. Gisteren had ik een ouder echtpaar geholpen, met vloerbedekking, want dat is nu eenmaal mijn afdeling. Hun zoon kwam weer thuiswonen, vanwege een ernstige ziekte, en toen heb ik maar even geregeld dat het direct de volgende dag (vandaag) geleverd en gelegd kon worden. Ze kwamen vandaag maar even langs om me te bedanken en te vertellen dat het er heel netjes uitziet.
Oud 12-07-2008, 20:50
Verwijderd
Citaat:
vertel verder dan beste v-lid.
Bij onze C1000 heb je een in het magazijn een 'perron' waar de vrachtwagen met lading binnenkomt, die komt binnenrijden, lost z'n lading en rijdt achteruit weer terug. Als je naar dat perron toeloopt komt de vrachtwagen van rechts, en links van het perron staan allerlei containers voor karton, afval en plastic. De vrachtwagen was klaar met lossen en zou weer achteruit moeten rijden, en ik was een container aan het halen om dichter bij het perron te zetten (daar staat 'ie normaal ook maar past niet als de vrachtwagen aankomt), maar de vrachtwagenchauffeur was een sukkeltje en die reed vooruit ipv achteruit. Hij was ook voor het eerst bij ons, zei 'ie. Maar toen kwam ik dus klem te zitten tussen de vrachtwagen en de container, ik voelde al dat ik m'n ribben gekneusd had oid dus ik probeerde met los te rukken, waardoor ik met m'n hoofd tegen de vrachtwagen aan knal: hersenschudding. Door die knal stopt de chauffeur eindelijk en ben ik weer safe, ziekwagen bellen etc. en de rest, tsja.. wachten.
Oud 12-07-2008, 20:52
TopDrop
TopDrop is offline
Paranoide naamzoek Met hard- en software spelen en je krijgt er nog geld voor ook

http://www.studentenwerk.nl/vacature...ratie+Engineer
Verwijderd
Citaat:
Bij onze C1000 heb je een in het magazijn een 'perron' waar de vrachtwagen met lading binnenkomt, die komt binnenrijden, lost z'n lading en rijdt achteruit weer terug. Als je naar dat perron toeloopt komt de vrachtwagen van rechts, en links van het perron staan allerlei containers voor karton, afval en plastic. De vrachtwagen was klaar met lossen en zou weer achteruit moeten rijden, en ik was een container aan het halen om dichter bij het perron te zetten (daar staat 'ie normaal ook maar past niet als de vrachtwagen aankomt), maar de vrachtwagenchauffeur was een sukkeltje en die reed vooruit ipv achteruit. Hij was ook voor het eerst bij ons, zei 'ie. Maar toen kwam ik dus klem te zitten tussen de vrachtwagen en de container, ik voelde al dat ik m'n ribben gekneusd had oid dus ik probeerde met los te rukken, waardoor ik met m'n hoofd tegen de vrachtwagen aan knal: hersenschudding. Door die knal stopt de chauffeur eindelijk en ben ik weer safe, ziekwagen bellen etc. en de rest, tsja.. wachten.

Ah freaky

Gewoon geplet dus
Verwijderd
Citaat:
Godver, . Toen ik nog bij de C1000 werkte, zag ik hoe een vrouw haar voet onder de laadklep verpletterd werd, .
Oud 12-07-2008, 20:53
Verwijderd
Ja, zo kun je 't noemen.
Verwijderd
ik besluit iedere keer weer te laat dat ik die roze dingen met slagroom echt niet lekker vind
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik besluit iedere keer weer te laat dat ik die roze dingen met slagroom echt niet lekker vind
tompouce? of hoe je dat schrijft
Verwijderd
Tompoezen?
Oud 12-07-2008, 20:54
Verwijderd
ja die dingen
Oud 12-07-2008, 20:55
Verwijderd
we zouden met heel het gezin film gaan kijken, maar pa en zus zijn in slaap gevallen, ik heb geen zin in film, en vriendjevanzus is kwijt. Nou zit moeder in haar eentje te kijken
Oud 12-07-2008, 20:56
Verwijderd
Die zijn lekker!
Alleen vreet ik eerst altijd de slagroom, en dan is de rest niet zo lekker meer.
Oud 12-07-2008, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Dus wat heb je vandaag geleerd?
Oud 12-07-2008, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Hard zo doorgaan en een WA-jong versieren?
Oud 12-07-2008, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Rekening houden met domme vrachtwagenchauffeurs?
Oud 12-07-2008, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Rekening houden met domme vrachtwagenchauffeurs?
heel goed
Oud 12-07-2008, 20:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
we zouden met heel het gezin film gaan kijken, maar pa en zus zijn in slaap gevallen, ik heb geen zin in film, en vriendjevanzus is kwijt. Nou zit moeder in haar eentje te kijken
Oud 12-07-2008, 21:00
Verwijderd
Citaat:
*verhaal*
jeetje, scary the barry
Oud 12-07-2008, 21:01
Verwijderd
wie is yt user gruwel?
Oud 12-07-2008, 21:02
Verwijderd
laat maar, ik gok dat het paranoide is!
Oud 12-07-2008, 21:04
Verwijderd
Kroeg. Doeg.
Oud 12-07-2008, 21:05
Verwijderd
cheers jaeger!
Oud 12-07-2008, 21:06
Verwijderd
veel plezier.
Oud 12-07-2008, 21:07
Verwijderd
Ja, dat ben ik. In mijn vroege dagen op YouTube, jaren geleden, wilde ik graag incognito blijven :') Eigenlijk wil ik daar inmiddels allang ook gewoon Paranoide heten, maar dan ben ik al m'n favorites kwijt. Of ik moet ze opnieuw gaan toevoegen op het nieuwe account, maar dat is teveel moeite.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten