Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Aangezien er al verschillende pm's zijn binnengekomen met dezelfde vraag, post ik het ook maar eventjes in het ww-spel.
Het is toegestaan om jouw stem nog te veranderen (ook al heb je deze al doorgegeven aan de spelleider), maar dit moet wel voor 20.30 uur gebeuren.
||
Citaat:
![]() maar laten we hier verder maar over ophouden. denk dat onze meningen wel duidelijk zijn.
||
Citaat:
|
The following takes place between 10 pm and 11 pm
Fantome trok haar wapen en liet deze meteen weer zakken toen ze Joost en Minke zag staan. ‘Verdomme, ik schrok me het apelazarus! Er hang hier een lijk aan het plafond.’ Joost pakte een ladder en sneed het lichaam los. Deze viel als een zak zand op de grond. ‘Enig idee wie het is?’ vroeg Miekjuh. ‘Geen idee’ antwoordde Joost. ‘Ik zal een foto maken, misschien kan CTU er wat mee.’ Toen wees Fantome naar het borstzakje van het lichaam ‘Wat is dat daar?’ Joost trok het voorwerp eruit en liet het meteen weer vallen. ‘BOM!’ schreeuwde hij. De vier CTU-agenten rende de loods uit. Zes seconden later ontplofte het hele gebouw. Alle vier werden ze door de schokgolf op de grond gesmeten. ‘Iedereen in orde?’ riep Joost boven het lawaai uit. ‘Ja, ik ben ok’ kreunde Fantome. ‘Alles ok hier’ zei Miekjuh. ‘Alleen mijn permanent is naar de vaantjes’ Toen zag ze Minke liggen. ‘Minke bloedt!’ riep ze verschrikt. Minke had inderdaad een rode vlek op haar kont. Eigenlijk was het een rood met groene vlek. ‘Verdomme’ kreunde Minke. ‘volgens mij heb ik een glasscherf in mijn kont. Door die val is mijn fles Absint gebroken.’ Fantome trok de scherf uit Minkes kont en pakte een verbandtrommel uit de auto. ‘Joost draai je even om dan plak ik er een verbandje op. Volgens mij valt het wel mee. Minke begon te vloeken. ‘Het valt helemaal niet mee!. Die fles was godverdomme nog voor driekwart gevuld!’ ‘Je drinkt sowieso veel te veel Minke. Je weet toch dat je van dat spul gaat hallucineren?’ Ondertussen had Joost zijn telefoon gepakt. ‘Hallo Sterrenmeisje? We zijn net bij die loods geweest maar dat was een val. Er zat een bom in verstopt’ ‘Alles ok?’ vroeg Sterrenmeisje bezorgd. ‘Ja, we hebben ‘m op tijd ontdekt’ antwoordde Joost ‘Alleen Minke’s trots is gekrenkt. Heeft de analyse van die envelop nog iets opgeleverd?’ ‘Ja’ zei Sterrenmeisje. ‘Daboman heeft er geen vingerafdrukken op gevonden, maar hij heeft gezegd dat het briefpapier redelijk duur is. Het is speciaal papier waar geen vingerafdrukken op achterblijven. Het wordt maar op één plek in de VS verkocht. Bij Primatech paper, Holbrook Street 657. Ik ga er zo met Barabas naartoe. Ze hebben daar een klantenbestand, misschien kunnen we daar achterhalen aan wie die envelop verkocht is.’ ‘Prima’ zei Joost ‘Laat me weten als je iets ontdekt hebt.’ Sterrenmeisje klapte haar telefoon dicht en stond op. ‘Barabas!’ zei ze. ‘Meekomen, ik heb een klusje voor je.’ Op dat moment kwam Luciano aanlopen. ‘Daar komt niets van in. Ik heb Barabas hier nodig. De datastroom moet gestroomlijnd worden. Neem Biertank maar mee. Die ouwe is toch nutteloos’ Sterrenmeisje rolde met haar ogen. Ze wist maar al te goed dat discussiëren met Luciano zinloos was. Daar was die pennenlikker veel te koppig voor. Ze zuchtte. ‘Ok Biertank, kom mee dan’ Fizzle zat op haar bed TV te kijken. Toen ging haar telefoon. Ze herkende de stem van haar beste vriendin, Allure. ‘Hey Fizzle!’ begon deze. Ze lalde een beetje. Het was duidelijk te horen dat ze gedronken had. ‘Ik ben nu op een keigaaf feest. Er zijn hier een stel hele leuke jongens! Als je nu naar ons toe komt dan wil ik ze wel met je delen, anders hou ik ze allemaal voor mezelf!’ Fizzle vloekte in zichzelf. Ze had wel zin in een feestje, maar ze wist zeker dat ze niet zou mogen van haar moeder. Ze liep naar haar slaapkamerdeur en keek langs het trapgat naar beneden. Hanneke was in de keuken af aan het wassen. ‘Ok Allure, ik kom.’ Nadat ze het adres had gekregen hing ze op. Ze begon zich uit te kleden en dook haar kledingkast in. Ze zocht een topje uit dat net iets te strak was en een rokje dat net iets te kort was. Daarna deed ze haar blonde haar in een staart en smeerde ze rode lippenstift op. Ze bekeek het resultaat in de spiegel. ‘Perfect’ zei ze met een glimlach. Toen begon ze haar lakens aan elkaar te knopen. Ze wist dat ze onmogelijk via de trap naar buiten kon sluipen, dat zou haar moeder zeker horen. Daarom ging ze via het raam. Ze gooide de lakenketting naar buiten en klom naar beneden. Toen verdween ze in het donker. ‘Laat die leuke jongens maar komen’ dacht ze bij zichzelf… Sterrenmeisje en Biertank stopte hun auto op de parkeerplaats van Primatech paper. Ze kwamen buiten kantooruren, dus alles was donker. Gelukkig was er een nachtwaker om ze binnen te laten. Sterrenmeisje liet haar identificatie zien. ‘CTU’ zei ze. ‘We moeten uw klantenbestand controleren.’ Ze duwde de man opzij en liep naar binnen. Ze liep naar de computer achter de balie. ‘Ga je gang’ knikte ze naar Biertank. Biertank ging zitten en begon te typen. Op dat moment kwam de nachtwaker weer terug in het gezelschap van twee Arabisch uitziende mannen. Voordat Sterrenmeisje iets kon doen hadden ze alle drie een pistool gepakt. Er klonken drie zachte plopjes door de geluiddempers en Sterrenmeisje viel levenloos op de grond. Biertank viel verschrikt van zijn stoel af. Toen maakte een vierde schot ook een einde aan zijn leven. ‘Vernietig de harddrive’ beval één van de Arabieren. ‘CTU mag niet achter onze plannen komen’ 10.58…10.59…11.00 Spelers 1. Krynn 2. matige_muis 3. VeGs (tovenaar) 4. Absinthe 5. AllureV 6. Sherco (ziener) 7. Pippeloen 8. Lucky Luciano 9. Light Fighter 10. Daboman 11. Mr Soija 12. Katje 13. sterrenmeisje (dorpeling) 14. Heksjuh 15. Hanneke 16. Basjeeh 17. Barabas 18. Uice 19. fizzle-fluffy 20. ~~Fantôme~~ 21. *Miekjuh* 22. Kunst (cupido) Opgehangen Opgegeten En met de dood van Sterrenmeisje is de beurt weer aan de dorpelingen. Kunnen ze nu een wolf ophangen of gaat er morgen weer een onschuldig iemand aan? Dat merken we morgen om 20.30 ![]()
Laatst gewijzigd op 13-10-2008 om 12:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ok...
...omslagpunttheorie an sich is wel interessant, het is alleen zo lastig het omslagpunt te bepalen. Waar leg je dat? Bij de eerste persoon die mee gaat met een verdenking, en zo een 'markt' voor een stem creeërt? Bij de derde of vierde, die het schapen zo veel makkelijker maakt? Verdenk je degene die verdachte nummer 1 introduceert, degene die met een tegentheorie komt, of degene die schijt heeft aan allebei en lekker z'n eigen gang gaat? Buiten de gangbare lijstjes gaan staan is namelijk een even effectieve manier om je te verbergen als meeschapen. Oh. En je gaat er met die theorie van uit dat wolven en aanverwanten goed kunnen plannen. Meh. Die hebben hopelijk ook een leven, en moeten dus ook soms vantevoren ergens bij gaan staan waar achteraf gelijkspel oid uit blijkt te komen. Te veel variabelen = niet overtuigend. Zo beter dan? ![]() Wat Miekjuh betreft: als ze nou idd van haar best wel sterk vooraangekondigde stem had afgeweken...ik vind 't erg jammer van Vegs en van het gelijkspel enzo, maar 't is een newbie?...enzo. Nog een keer op Hanneke vind ik in die zin stom dat ik alleen meerdere malen op mensen stemmen wil waar ik een echte verdenking tegen heb, en de enige reden waarom ik op haar zou stemmen blijkt voor een grote handvol anderen ook te gelden ![]() Ik moet nu naar m'n werk, dus: iene miene mutte, tien pont grutten, nou vooruit niet helemaal, want van de mensen die weinig posten verwacht ik van sommigen later nog wel theorieën enzo, en van sommigen niet. Ach. Ter nagedachtenis aan sterrenmeisje. Lucky Luciano
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Miekjuh Mr Soija Lucky Luciano Barabas Fantôme Basjeeh Lucky Luciano Krynn Basjeh Daboman Laatst gewijzigd op 13-10-2008 om 12:18. Reden: Stemmen toegevoegd van: Daboman; Barabas; |
![]() |
|
Ik heb me ook zitten ergeren aan die discussie. Ik vond het juist een sterke zet van fantome dat ze ophield. Beetje discussie mag, en moet natuurlijk, maar het was al voorbij point-taken.
Btw. Volgens mij verdacht basjeeh sterrenmeisje van geliefde-zijn. De geliefden zijn een tegenstander van de wolven. Toen bleek dat niemand op sterrenmeisje wilde stemmen was het maar gewoon hap-slik-weg? Mijn stem gaat naar basjeeh.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nu ja, los daarvan vertoont ze wel meer noobwolvengedrag. En er geldt nog altijd dat je beter een zwakke dorpeling, die zelf zegt het spel nog niet helemaal te snappen, eruit kunt hebben dan een goede dorpeling. Dus misschien ga ik ook wel voor Miekje. Maar ik weet het niet zeker, eerst eens even de rest goed doorlezen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #88 Geel | 500 | 21-09-2011 19:47 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 Geel | 500 | 05-09-2010 19:00 | |
De Kantine |