Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik niet op mijn eigen kamertje zit. Hier heb ik niks te doen, want al mijn spullen liggen duisent kilometer verderop. Ik wil graag schilderen of gamen of mijn manga's lezen, maar dat kan dus niet.
![]() Pap en vriendje zijn nu allebei werken, terwijl ik vakantie heb. Whoohoo. -_- Gelukkig is pap straks thuis en vriendje vanavond ook, maar dat is eigenlijk voor het andere topic. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van een ongelofelijk overdreven, wanhopige, slijmerige, zielige ''liefdes''verklaring (in een facebookmessage, notabene) van iemand die ik a) net ken b) helemaal niet zie zitten c) wel als potentiele gewone vriend zag. Nu ik dit typ besef ik dat het uit de hoogte en verwaand klinkt, maar ik kan er niks aan doen, ik kan dit soort acties van dit soort jongens gewoon echt niet waarderen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enniewee ontopic: mijn darm/baarmoeder/eileider/lymfeknoop/whatever het is, die doodleuk ''geen ernstige'' doch helse pijnen veroorzaakt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar dat hoort weer niet in dit topic he. Ik word niet zo blij van het feit dat mijn draadje kapot is en ik dus hier een orthodontist moet zoeken om dat te repareren en dat dat me waarschijnlijk veel geld gaat kosten ![]()
||
Citaat:
![]() OT: x(sog+10sog)^3
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Van wie of wat word je niet zo blij? Verwijderd | 500 | 07-01-2009 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |