Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2009, 21:44
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Zoals Testout.com stiekem al een beetje aan geeft is het bij ons ook zo gegaan.

Wij kwamen er na 25 weken (= 1,5 maand geleden) achter en ik moet zeggen dat ik inmiddels wel aan het idee gewend ben. Het is natuurlijk te bizar voor woorden en m'n hele leven is op z'n kop komen te staan maar vooralsnog gaat het allemaal prima.
Gefeliciteerd!! Fijn dat jullie, nadat je natuurlijk ontzettend schrikt, er nu zo positief tegenover staan en helemaal aan het idee gewend zijn!

Ik zou echt denken van 'WAT?' Als zoiets mij zou gebeuren. Ik hoor er ineens meer in mijn 'echte' omgeving ook. Best wel beangstigend Sommige pillen zijn ook te licht, zonder dat de vrouw dat dan doorheeft, waardoor deze eigenlijk niet goed beschermd.

Een vraag die bij me opkomt: hoe zitten jullie met woonruimte e.d.? Hadden jullie al lang een relatie en toevallig weleens theoretisch erover gepraat hoe ermee om te gaan als je zwanger zou raken?
Oud 13-11-2009, 07:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Misschien moet ik maar eens een zwangerschapstest kopen na al die horrorverhalen (ook nu het zo dichtbij komt, dat het met een vriendin van me gebeurd is )
Oud 13-11-2009, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd!! Fijn dat jullie, nadat je natuurlijk ontzettend schrikt, er nu zo positief tegenover staan en helemaal aan het idee gewend zijn!

Ik zou echt denken van 'WAT?' Als zoiets mij zou gebeuren. Ik hoor er ineens meer in mijn 'echte' omgeving ook. Best wel beangstigend Sommige pillen zijn ook te licht, zonder dat de vrouw dat dan doorheeft, waardoor deze eigenlijk niet goed beschermd.

Een vraag die bij me opkomt: hoe zitten jullie met woonruimte e.d.? Hadden jullie al lang een relatie en toevallig weleens theoretisch erover gepraat hoe ermee om te gaan als je zwanger zou raken?
Dankjewel

Wij zijn ook eerst echt ontzettend geschrokken. Ik natuurlijk veel huilen, omdat er zoveel gaat veranderen. En ook in zo'n ontzettend korte tijd!

We gaan begin december verhuizen. Krijgen 30 november de sleutel van ons huisje. We hebben het geluk dat mijn ouders een huisje voor ons hebben gekocht (dat hebben ze volgens mij voor het grootste deel voor hun gemoedsrust gedaan ) Heel fijn dat zij de financieele ruimte daarvoor hadden.
We hebben nu ruim een jaar. Toch raar dat ik dan ongeveer de helft daarvan zwanger ben, en dat niet eens wist!

We hebben het er weleens over gehad, dat het gewoon ter sprake kwam. Maar niet echt serieus. Ik ben eigenlijk tegen abortus, maar toen ik erachter kwam dat ik zwanger was (en nog niet wist dat ik zo ver al was) begon ik daar toch ook aan te twijfelen. Omdat het zo'n grote verandering is. We zijn nu gewoon ontzettend voor het blok gezet, waarschijnlijk als we het eerder hadden geweten, dat het wel heel anders was gelopen
Oud 13-11-2009, 09:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn vader was er van overtuigd dat ik een jongetje zou worden omdat ik zoveel schopte in de buik. Hij had zelfs mijn oma ervan weten te overtuigen dat ze maar een blauw knuffelkonijn moest kopen als cadeautje...
Mijn moeder was er ook van overtuigd dat ik een jongetje zou zijn. Zo erg dat ze eigenlijk vond dat het niet nodig was om meisjesnamen uit te zoeken Gelukkig heeft ze dat toch maar wel gedaan
Oud 13-11-2009, 11:50
Verwijderd
Allemachtig! gefeliciteerd!

En ik vind het heel knap van je dat je er zo positief tegenover staat. Waarschijnlijk is de schrik enzo al geweest, maar damnn ik schrik hier zelfs van. (en ik geloof dat ik niet de enige ben, aan de reacties te zien)
Oud 13-11-2009, 14:41
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ik vroeg me al af hoe lang je het nog voor je kon houden

Maar dan nu toch echt: gefeliciteerd!
+1!!
Oud 13-11-2009, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik maar eens een zwangerschapstest kopen na al die horrorverhalen
Qft

Toch gefeliciteerd hoor testout.com en Wammus!
Oud 13-11-2009, 17:19
Verwijderd
Citaat:
+1!!
Heb ik toch best netjes gedaan?

Wel als ik dan een foto van Meike zie met zo'n hema mutsje, die wij ook hebben. Dat ik daar dan maar niet op reageerde van: he een hema mutsje.
Want ik dacht, misschien krijgen mensen dan dingen door
Oud 13-11-2009, 18:19
Verwijderd
och, ik had die ook bij de hema gezien en ik ben niet zwanger (euh, voor zo ver ik weet, is in elk geval niet de bedoeling )

Gefeliciteerd!
Oud 13-11-2009, 18:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
och, ik had die ook bij de hema gezien en ik ben niet zwanger (euh, voor zo ver ik weet, is in elk geval niet de bedoeling )

Gefeliciteerd!
Nou, het blijkt wel dat je dat nooit helemaal zeker kunt weten
Oud 13-11-2009, 18:46
Verwijderd
nee precies, nu vertrouw ik mezelf ook niet meer!
Oud 13-11-2009, 21:27
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Heb ik toch best netjes gedaan?

Wel als ik dan een foto van Meike zie met zo'n hema mutsje, die wij ook hebben. Dat ik daar dan maar niet op reageerde van: he een hema mutsje.
Want ik dacht, misschien krijgen mensen dan dingen door
Ja, zeer goed. Je hebt wel een leuke coming-out hoor!
Oud 14-11-2009, 13:01
Verwijderd
Citaat:
nee precies, nu vertrouw ik mezelf ook niet meer!
Ja jemig ik ook niet (en ik ben niet eens aan de pil ook) ik heb nog nooit getest en ik ken mijn lichaam vrij goed dus het zal wel loslopen, maar ik rijg nu echt de neiging af en toe es te gaan checken als precaution.

Mijn beste vriendin is ook zwanger geraakt (aan de pil) kwam er na 4-5 maand achter? Valt nog mee, maar dat was ook een beste shock omdat ze pas bijna 20 was.

Ennnnn ONTOPIC: Gefeli Testout & wammus! Jeetje, didn't see that one coming. Ik hoop dat alles goed verloopt met je suikerziekte enzo.
Oud 14-11-2009, 13:33
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Dankjewel

Wij zijn ook eerst echt ontzettend geschrokken. Ik natuurlijk veel huilen, omdat er zoveel gaat veranderen. En ook in zo'n ontzettend korte tijd!

We gaan begin december verhuizen. Krijgen 30 november de sleutel van ons huisje. We hebben het geluk dat mijn ouders een huisje voor ons hebben gekocht (dat hebben ze volgens mij voor het grootste deel voor hun gemoedsrust gedaan ) Heel fijn dat zij de financieele ruimte daarvoor hadden.
We hebben nu ruim een jaar. Toch raar dat ik dan ongeveer de helft daarvan zwanger ben, en dat niet eens wist!

We hebben het er weleens over gehad, dat het gewoon ter sprake kwam. Maar niet echt serieus. Ik ben eigenlijk tegen abortus, maar toen ik erachter kwam dat ik zwanger was (en nog niet wist dat ik zo ver al was) begon ik daar toch ook aan te twijfelen. Omdat het zo'n grote verandering is. We zijn nu gewoon ontzettend voor het blok gezet, waarschijnlijk als we het eerder hadden geweten, dat het wel heel anders was gelopen
Oh wat lief van je ouders! Ook het beste om, met lange wachttijden bij huurstichtingen, in deze situatie te doen! (Als je dan financieel de mogelijkheid hebt of course, iedere goede ouder wil dit dan doen, maarja je moet maar net de mogelijkheid hebben). Ik kan me voorstellen dat je misschien ineens dan wel abortus overweegt, terwijl je eigenlijk tegen bent, gewoon omdat je leven er zo door zal veranderen als je er wel voor gaat.

Ik ben echt blij dat jullie er zo positief instaan en waarom ook niet, het is ook hartstikke leuk om jong ouder te worden! Heel veel succes de komende tijd!
Oud 15-11-2009, 10:43
Verwijderd
Citaat:
W & J, hier ook nog even dan: gefeliciteerd! Een babakie! Jeuj!
Inderdaad. EINDELIJK is dat fucking embargo opgeheven. Het deed zoveel pijn en ik heb me zo vaak bijna versproken
Oud 15-11-2009, 12:55
Verwijderd
Citaat:

Ennnnn ONTOPIC: Gefeli Testout & wammus! Jeetje, didn't see that one coming. Ik hoop dat alles goed verloopt met je suikerziekte enzo.
Dankjewel.
Wij dus eerst ook niet
Tot nu toe gaat suiker redelijk, en ik doe erg mijn best netjes te blijven
Oud 15-11-2009, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Oh wat lief van je ouders! Ook het beste om, met lange wachttijden bij huurstichtingen, in deze situatie te doen! (Als je dan financieel de mogelijkheid hebt of course, iedere goede ouder wil dit dan doen, maarja je moet maar net de mogelijkheid hebben). Ik kan me voorstellen dat je misschien ineens dan wel abortus overweegt, terwijl je eigenlijk tegen bent, gewoon omdat je leven er zo door zal veranderen als je er wel voor gaat.

Ik ben echt blij dat jullie er zo positief instaan en waarom ook niet, het is ook hartstikke leuk om jong ouder te worden! Heel veel succes de komende tijd!
Ja, we hebben daar ook echt echt echt ontzettend geluk mee.
Ik woon nu nog in Amsterdam. Opzich hadden we hier ook kunnen (blijven) wonen. Maar nu gaan we dus naar Haarlem. Met een tuintje, niet op 1 hoog. Eerst de baby naar boven, dan de boodschappen, dan de kinderwagen etc. En het is een ontzettend mooi huisje waar we gaan wonen!

Jong ouders worden is ook leuk denk ik, maar toch was ik liever pas zwanger geworden na mijn studie
Oud 15-11-2009, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. EINDELIJK is dat fucking embargo opgeheven. Het deed zoveel pijn en ik heb me zo vaak bijna versproken
Arme Bas
Oud 15-11-2009, 12:58
Verwijderd
Ik heb zometeen een babyshower. En ik heb geen idee wat we gaan doen en waar ik heen moet en wie er komen etc. Ik ben zo zenuwachtig
Oud 15-11-2009, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zometeen een babyshower. En ik heb geen idee wat we gaan doen en waar ik heen moet en wie er komen etc. Ik ben zo zenuwachtig
Leuk zeg, hopelijk is/was het leuk
Oud 15-11-2009, 19:02
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Toch blijft het eeuwig zonde dat je tante de verrassing verneukt heeft.
Oud 15-11-2009, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Leuk zeg, hopelijk is/was het leuk
Het was zeer geslaagd

Citaat:
Toch blijft het eeuwig zonde dat je tante de verrassing verneukt heeft.
Ze voelde zich wel heel schuldig

We hebben gekregen:
- een wieg
- een mobile voor de box
- een knuffel met muziekje! (een hele mooie muis)
- een klamboe voor de wieg/ledikantje
- babybjorn
- pak luiers
- pak vochtige doekjes
- tepelklovencreme
Nog wel meer nuttige dingen.
- rompertjes
- zak kleding van Raff (zoontje van vriendin van mij, inclusief de mooie broek waarvan ik had gezegd toen Raff hem aan had dat ze die wel mocht bewaren voor als ik ooit een kind zou krijgen, voordat ik wist dat ik zwanger was)

Oud 15-11-2009, 22:56
Verwijderd
Wat een mooie wieg!
Oud 16-11-2009, 00:49
Verwijderd
Citaat:
- zak kleding van Raff (zoontje van vriendin van mij, inclusief de mooie broek waarvan ik had gezegd toen Raff hem aan had dat ze die wel mocht bewaren voor als ik ooit een kind zou krijgen, voordat ik wist dat ik zwanger was)
Kan ik hieruit afleiden dat het een jongetje wordt?
Of is de kleding redelijk unisex?

Gefeliciteerd overigens.
Oud 16-11-2009, 08:39
drukknoopje
drukknoopje is offline
Die mobiele heb ik ook! Dubbel zelfs.
Oud 16-11-2009, 09:37
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:

Gefeliciteerd overigens.
ze weten zelf niet wat het wordt en de meeste babykleding is unisex, zeker rompertjes en kruippakjes en heel die shizzle
Oud 16-11-2009, 09:47
Verwijderd
Citaat:
ze weten zelf niet wat het wordt en de meeste babykleding is unisex, zeker rompertjes en kruippakjes en heel die shizzle
Oh ik dacht het wel.
Dat is dan weer het enige wat ik niet heb gevraagd aan Wammus.
Oud 16-11-2009, 12:43
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ja, daarom dacht ik ook, misschien krijg ik ook wel een meisje!
Maar we weten het nog steeds niet. En die laatste maand kunnen we ook nog wel even wachten vind ik
Oud 16-11-2009, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Wat een mooie wieg!

Ben er ook erg blij mee!

Citaat:

Gefeliciteerd overigens.
We weten niet wat het word.
Kleding is wel 'stoer' voor een meisje. Maar ik heb zoiets, doe er een roze rompertje onder en je ziet dat het een meisje is
Citaat:
Die mobiele heb ik ook! Dubbel zelfs.

Overdreven zeg
Citaat:

We hebben ook een soort kerstpakje gekregen Rood gebreid met sokjes eraan vast zeg maar. En daar pompommetjes oid aan
Oud 16-11-2009, 13:03
Verwijderd
Mijn lievelingsnicht van vaders kant, mijn soort tweede grote zus, was gister niet op de babyshower omdat ze opgenomen was in het ziekenhuis.
En nu hoorde ik vanmorgen van mijn moeder dat ze baarmoederhalskanker heeft. Ik vind het zoooooo oneerlijk
Oud 16-11-2009, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Kleding is wel 'stoer' voor een meisje. Maar ik heb zoiets, doe er een roze rompertje onder en je ziet dat het een meisje is
Rompertjes zie je onder de meeste kleding niet zitten, hoor.

Maar lekker boeiend, je kunt altijd nog wat echte meisjeskleding erbij kopen en combineren. (Zei de moeder die vrijwel alleen maar roze kleertjes of kleertjes met roze er in voor haar dochter in de kast heeft hangen. Maar ja, als je dan toch alles nieuw moet kopen, dan is dat misschien wel zo logisch als je dat leuk vindt. )

Fijn dat de babyshower zo leuk was en lekker verwend dus!
Oud 16-11-2009, 13:26
Verwijderd
Citaat:

Maar lekker boeiend, je kunt altijd nog wat echte meisjeskleding erbij kopen en combineren. (Zei de moeder die vrijwel alleen maar roze kleertjes voor haar dochter in de kast heeft hangen. Maar ja, als je dan toch alles nieuw moet kopen, dan is dat misschien wel zo logisch als je dat leuk vindt. )

Fijn dat de babyshower geslaagd was en lekker verwend dus!
Oud 16-11-2009, 13:44
Verwijderd
Citaat:

Maar lekker boeiend, je kunt altijd nog wat echte meisjeskleding erbij kopen en combineren. (Zei de moeder die vrijwel alleen maar roze kleertjes voor haar dochter in de kast heeft hangen. Maar ja, als je dan toch alles nieuw moet kopen, dan is dat misschien wel zo logisch als je dat leuk vindt. )

Fijn dat de babyshower geslaagd was en lekker verwend dus!
Ja oke. Maar als je het zeg maar als t shirtje ziet zitten, dan toch wel? Ik heb er ook niet zoveel verstand van.

Anders koop ik wel als het een meisje is een knalroze vestje ofzo

Sowieso heeft mijn moeder nog 10 lichtroze badstof vestjes die mijn zus en ik aan hebben gehad En nog een hele hoop kleertjes, mijn moeder heeft volgens mij nog twee verhuisdozen vol babykleertjes

Het nu al favoriete broekje wat ik gekregen heb, is pied de poule. Bruin met wit. Kan prima voor een meisje toch?

Omdat Wim en ik niet weten wat het is, hebben we vooral witte kleertjes gekocht. Komen er vanzelf roze of blauwe mutsjes bij ofzo

Hmmhmm. Ik heb volgens mij ook de hele middag zitten stralen En 's avonds is Wim ook meteen gekomen om alles te bewonderen
Oud 16-11-2009, 15:10
Wammus
Wammus is offline
We komen echt om in de mutsjes dus nog meer lijkt me geen goed idee.
Oud 16-11-2009, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ja oke. Maar als je het zeg maar als t shirtje ziet zitten, dan toch wel? Ik heb er ook niet zoveel verstand van.
Ja, tuurlijk, dan wel...maar dat is volgens mij alleen bij vestjes en dingen met V-hals ed...? Dan moet je dus dus maar net hebben (ik heb ze bv. amper ).

Mutsjes gebruik je amper (als je geen prematuur kindje krijgt tenminste), als je er twee hebt is dat echt voldoende. Hoewel, jouw kindje wordt natuurlijk in december geboren...dan heb je er misschien wel meer nodig...? (Al was je met een baby toch (heel) vaak, dus het is zo weer schoon. ) Maar een roze of blauwe omslagdoek of sokjes kan natuurlijk ook prima.
Oud 16-11-2009, 15:55
Verwijderd
En Wammus wordt totaal genegeerd

Je kan nooit kleding genoeg hebben
Oud 16-11-2009, 16:39
Verwijderd
Babymutsjes wel.

(En babykleertjes ook...in de kleine maatjes dan. Zo zonde als ze iets niet of maar één keer aan hebben... Als je een klein kindje krijgt, geldt dit natuurlijk niet en bij een gemiddeld kindje ook minder...maar aangezien de baby van testout.com zeer waarschijnlijk ook groter dan gemiddeld is...)
Oud 16-11-2009, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Babymutsjes wel.

(En babykleertjes ook...in de kleine maatjes dan. Zo zonde als ze iets niet of maar één keer aan hebben... Als je een klein kindje krijgt, geldt dit natuurlijk niet en bij een gemiddeld kindje ook minder...maar aangezien de baby van testout.com zeer waarschijnlijk ook groter dan gemiddeld is...)
Scheelt natuurlijk wel ietsje dat ik een 'winterbaby' krijg. Dat je dan misschien vaker mutsjes aandoet

Maat 50-56 is voor de eerste maand (volgens zo'n schema). Ik heb daar niks van gekocht, omdat ik volgens mijn moeder en gyneacoloog inderdaad een grote baby krijg.
Maar op zwangerschapscursus zit ook een vrouw met suikerziekte, dan wel zwangerschapssuiker, en haar eerste kindje heeft gewoon nog een maand 50-56 aangehad. Maar ik heb zoiets, dan sla ik de broekpijp en mouwtjes wel om
En ik heb van die vriendin wel wat kleren in de kleinste maat gekregen.

Maar mijn baby word wel twee weken voor de uitgerekende datum 'gehaald', dat is wel om tegen te gaan dat ik een te groot kind moet baren
Oud 16-11-2009, 17:31
Verwijderd
Maar ook dan, zo'n mutsje wordt amper vies, dus ook dan is twee genoeg.

Jinthe heeft ook nog twee weken maat 56 aangehad, terwijl ze wel al 56cm was bij de geboorte (de maat geeft de max. lengte aan, zeg maar). Maar 62 had ook prima gekund, maar dat vond ik zo zonde van de dingen in maat 56 die ik had gekocht.

Fijn dat ze het kindje eerder halen (wat ik al van Wammus gehoord had ), anders wordt het helemaal zo'n werk...
Oud 16-11-2009, 18:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
Leonoor, heb je last van herhaling?

Ik vind het wel heel leuk om te horen wat er in dit topic allemaal gezegd wordt over kindjes en kleertjes enzo. Ik heb echt nog geen flauw idee wat een babietje allemaal nodig heeft aan kleertjes enzo...
Oud 16-11-2009, 20:10
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ja, we hebben daar ook echt echt echt ontzettend geluk mee.
Ik woon nu nog in Amsterdam. Opzich hadden we hier ook kunnen (blijven) wonen. Maar nu gaan we dus naar Haarlem. Met een tuintje, niet op 1 hoog. Eerst de baby naar boven, dan de boodschappen, dan de kinderwagen etc. En het is een ontzettend mooi huisje waar we gaan wonen!

Jong ouders worden is ook leuk denk ik, maar toch was ik liever pas zwanger geworden na mijn studie
Haarlem lijkt me hartstikke leuk om te wonen! Ja, dat snap ik! Maar ik vind het wel altijd mooi hoe 'snel' dingen ineens geregeld zijn als je zwanger bent, het is gewoon verdorie bijna een argument om het direct te doen
Oud 16-11-2009, 20:58
engeltje
engeltje is offline
Een mutsje of 3-4 is, als ik me goed herinner (alweer bijna 2 jaar geleden) ook in de winter wel genoeg. We hadden hier ook een aardige stapel van mijn schoonzusje, maar het grootste deel is zo de doos weer ingegaan. Kleertjes zijn altijd fijn, al is het inderdaad jammer om dingen uiteindelijk niet te dragen. Maar de leukste dingen doe je gewoon heel vaak aan.

Citaat:
Haarlem lijkt me hartstikke leuk om te wonen! Ja, dat snap ik! Maar ik vind het wel altijd mooi hoe 'snel' dingen ineens geregeld zijn als je zwanger bent, het is gewoon verdorie bijna een argument om het direct te doen
Dat het snel gaat, heeft er denk ik ook wel mee te maken dat je weinig keus hebt om lang na te denken. Je móet gewoon snel knopen doorhakken en dingen regelen. Gelukkig gaat dit bijna altijd goed ja Om nou direct zwanger te raken.... (hoeft hier al niet meer, nog zo'n 10 weekjes en hier weer zwanger-af )
Oud 16-11-2009, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Leonoor, heb je last van herhaling?
Mijn computer.
Oud 17-11-2009, 13:01
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Babymutsjes wel.

Ik ben hier het honderd procent mee eens
Maar ik mag eigenlijk niks zeggen, ik ben een groot zondaar. Kon mezelf totaal niet inhouden (vaders ook niet, gaat dan dubbelop zoiets) en als ik nu zo de kast ns inkijk ben ik echt superbang dat de helft nooit gebruikt gaat worden en durf ik niet eens te denken aan de dingen die mensen nog mee gaan nemen waarschijnlijk. Echt vreselijk zonde...

(maar keb al wel drie maanden niks meer aan kleertjes gekocht woohoo)
Oud 17-11-2009, 13:18
Verwijderd
heb ej al n baby, of ben je nog zwanger?
Oud 17-11-2009, 13:20
Kaa
Kaa is offline
zwangerrr tot hopelijk niet langer dan 29 jan.
Oud 17-11-2009, 13:24
Verwijderd
ok dan, gaat het goed??
Ik kan me vergissen, maar heb je nog niet eerder zien posten in dit topic.
Oud 17-11-2009, 13:27
Kaa
Kaa is offline
ja hoor prima. Ik heb wel n paar keer gepost maar nog nooit echt aangegeven dat ik ook bezig/zwanger was. Ik lees meestal liever gewoon mee...
Oud 17-11-2009, 13:37
Verwijderd
Ah vandaar Ik lees veel alleen, meet af en toe een vraag, maar ben zelf niet zwanger.
Maar vandaar dat ik het me afvroeg. Hoelang ben je al zwanger?
Oud 17-11-2009, 13:43
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik heb trouwens wel echt bulten mutsjes gebruikt, omdat ik ze zo schattig vind staan. Buiten heeft ze trouwens nog steeds mutsjes op.
En Meike draagt nog steeds wel dingen in maat 56, past nog prima! Hoewel zij ook vrij groot was met de geboorte. Die zullen dan wel groot uitgevallen zijn.

@Kaa: gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Regels voor berichten