Advertentie | |
|
![]() |
|
Van harte met je verjaardag Grl!
Die post van jou ziet er uit als een behoorlijk gevaarlijke mee-schaap post. Ook is het natuurlijk geen reden om te stemmen op mensen die niet opvallen. Kleinmeisje en ik zelf hebben dit spel nog niet vaak gespeeld. Het is dan lastig om in de begin fase van het spel al met complot theoriën te komen. Spelers zoals archont kennen het spel natuurlijk veel beter, en weten ook veel beter wat verdacht is en niet.
||
Citaat:
En dank je! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb in het eerste of tweede spel er bijna voor gezorgd dat mijn partij had gewonnen op het einde. Toen hadden we nog 1 ziener, 1 wolf, en een dorpeling. Nou sta ik toevallig in dat potje aan de verkeerde kant, maar goed. Toen heb ik de dorpeling overgehaald om met me mee te gaan, waardoor de wolven wonnen. Ik wil alleen maar zeggen, dat ervaring niet perse meer voordelen heeft. Juist omdat je nieuw bent, denk ik dat je op een andere manier dingen ziet. Elke ronde zijn er andere weerwolven, dus in die zin spreekt ervaring ook niks. De wolven kan net zo goed een onervaren groepje zijn, en dan heb je er niks aan dat je weet wat verdacht is in een spel.
Zo, ik had even zin om wat te typen.. Ik heb nederlands op dit moment, en het is ontzettend saai. Ik zal als ik thuis ben ga ik even doorlezen of me iets is opgevallen, maar ik denk dat je in deze periode in het spel niet echt veel feiten hebt. Dus op dit mooment is alles verdacht.. Ik heb echt geen idee op wie ik ga stemmen voglende ronde.. Blijkbaar heb ik deze keer niet zo'n slimme zet gemaakt door op Wammus te stemmen. Al had het niet zoveel uitgemaakt. Ik was laat thuis en had niet echt tijd om alles door te lezen, dus toen heb ik gekeken waar de meeste mensen bij stonden, en daar op gestemd.. Echt jammer dat Wammus ziener was. Ik ben er echter niet zo zeker van dat Archont weerwolf is, omdat ik denk dat wammus vooral mensen wou overhalen niet op hem te stemmen, en niet hem dus perse had opgevraagt. Maar, Archont lijk me wel iemand die je in het begin opvraagt. Omdat het meestal heel veel uit maakt als een goede speler goed of slecht is. Er staat op een gegeven moment in het spel een soort mening verschil tussen een aantal mensen. Archont, JaperJd, en nog iemand. Ik zal zo even kijken wie wat precies. Maar die 'ruzie' deed me een beetje denken aan een vorig potje. Toen hadden Archont en als ik me niet vergis Biertank een 'ruzie' en op het eind bleken ze allebei weerwolven te zijn.. Dat hou ik wel in mijn achterhoofd. En het spijt me als ik namen verkeerd zeg of andere foutjes maak dan moeten jullie me maar even verbeteren, maar ik heb heel weinig geslapen en ben harsikke ziek en vermoeid. Dat jullie het even weten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hmm ik vind fizzle de afgelopen ronde het meest verdacht geworden. Een hoop gedraai, geeft laat d'r stem door uiteindelijk, post onduidelijk, post dat ze misschien wel de ziener is, terwijl dat nergens op slaat. Kortom fizzle krijgt de stem hoewel ik grl ook niet meer ben gaan vertrouwen na afgelopen ronde. Maar zij is tenminste eenduidig en krijgt daarom een klein voordeeltje.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Meer "bijzonder geformuleerd met vormfouten" ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik twijfel of dit wel zo is. Ik geloof eerlijk van niet en dat flyaway niet goed wist wat ze moest doen met haar verrader rol en écht random heeft gestemd. Maargoed daarnaast wil ik Fizzle Fluffy als mijn nieuwe hoofdverdachte maken. Ze is raar aan het posten, draaikontgedrag, neit eenzijdig en waait met veel winden mee. Dit is precies wolvengedrag. Daarnaast heeft Fizzle in vorige spellen bewezen dat ze geen hele goeie wolf bleek te zijn. (paar spellen geleden heeft ze de hele wolvenclan als wolf bijna opgerold, perongeluk ![]() Trophus vind ik ook moeilijk te beoordelen, hij is warrig maar probeert het wel. Ik vind hem tot nu toe nog minder een wolf dan Fizzle. Mijn volgende stem zal dan (na de eetronde) hoogstwaarschijnlijk ook bij fizzle uitkomen. Waarom? Meest verdachte gedrag en weinig andere/nieuwe aanknopingspunten. edit na quote fizzle: Citaat:
Ik vind trouwens deze post vreselijk wolfachtig door het '' ![]() Ik denk dat het voor jou nou ook tijd is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en heb ik met JasperD ook een ''ruzie'' gehad dan?? ![]() Graag die quotes dan heb ik ook duidelijkheid waarover je het hebt. Want dit is nog nergens op gebaseerd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Al vind ik de laatste twee posts van Archont redelijk verdacht overkomen. Maar denk dat dat komt omdat ik zelf een beetje paranoide aan t worden ben ![]() Het zou ook best kunnen dat Archont een dorpeling functie heeft en daarom met zulke kleurrijke theorieen aan komt zetten. Alsnog, vanwege het hele Wammus-gebeuren blijf ik bij grl, het aanzetten tot wegstemmen van de ziener vind ik gewoon te verdacht. Afhankelijk van dat resultaat loop ik of alle posts van grl nog eens af of kijk ik eens wat voor effect het heeft om met Archonts berederingen mee te gaan.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan makkelijk redeneren, maar je weet gewoon niet goed hoe je je in deze rol (wolf gok ik) moet gedragen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vijfde Bedrijf – The Show Goes On
De pauze was voorbij en het publiek ging langzaam terug naar hun plaatsen, in de verwachting dat de voorstelling gewoon verder zou gaan. In de gang van de kleedkamers was daar eigenlijk niemand mee bezig. Het lichaam van Wammus moest worden weggedragen door Trophus, Toddish en twee stagehands, ze kregen hem niet uit zijn fatsuit. Daarnaast stonden grl, Absinthe en Allure te huilen. Testout.com had zich teruggetrokken in haar kleedkamer. Het enige waar ze aan dacht was dat ze wist dat haar geheim nu veilig was, Wammus kon het niet meer vertellen. Ze hoopte maar dat hij het nooit tegen iemand verteld had terwijl hij nog leefde… Albert Verlinde kwam uit de kleedkamer van JasperJD, die achter hem aan hobbelde. De meesten waren nog zo van slag dat het niet opviel dat JasperJD moeilijk liep en hij een heel bleek gezicht had. “Wat staan jullie hier te doen,” sneerde Albert. “Nog nooit een dode gezien? Over vijf minuten beginnen we weer. Kom op, tijd is geld, en als jullie zelf nog eens wat geld willen zien, dan zou ik maar eens doorwerken.” Fizzle-fluffy en Batave stonden in een hoek toe te kijken hoe Albert de spelers afkafferde. “Wat een eikel is het toch,” zei Batave. “Ik heb het idee dat hier iets niet in de haak is, en ik vraag me af of hij daar iets mee te maken heeft.” Fizzle keek hem met grote ogen aan. “Weet je dat zeker Batave? Heeft hij iets te maken met die ongelukken?” “Kom op! Drie ongelukken op één avond? Dat kan toch niet? Hier zit iets achter, en ik ga uitvinden wat!” Terwijl hij dat zei liep hij de gang uit, en Fizzle rende achter hem aan. Archont en Lucky Luciano keken vanuit hun kleedkamer toe hoe Wammus werd weggedragen. “Jezus,” zei Archont tegen Lucky. “Om eerlijk te zijn voel ik me nu erg ongemakkelijk door al die doden.” “Ik ook,” antwoorde Lucky. Ze keken elkaar onwillekeurig aan en toen hun ogen elkaar ontmoetten bleven ze elkaar even aankijken. In de gedachten van Archont leek het wel uren te duren, maar na enkele seconden wendde hij hevig blozend zijn blik af. Lucky leek even te twijfelen, maar brak de stilte. “Archont… Voor wat het waard is…” Archont keek op. Zijn hart klopte in zijn keel. Hij nam het beeld in zich op van de man die tegenover hem stond, in niets meer gekleed dan een lendendoek, net zoals hij zelf in niets meer gekleed was als een lendendoek, hun lichamen en zielen op dat moment kwetsbaar aan elkaar getoond… “Ja, Lucky?” “Ik voel me ook niet op mijn gemak, maar er is nu niemand bij wie ik liever zou willen zijn als…” De zoemer van de intercom verstoorde het intieme moment: “Lucky Luciano, melden in coulissen. 2 minuten voor doek.” Archont vervloekte de intercom. Lucky keek hem weer aan, en begaf zich vervolgens richting het podium, Archont in de kleedkamer achterlatend. “Lucky! Wacht!” Lucky bleef stilstaan, net voor de donkere leegte van het podium. De lichten waren nog uit, zodat het publiek niet kon zien hoe het decor werd gewisseld. “Archont? Wat is er?” “Ik weet niet hoe ik je dit moet vertellen,” hakkelde Archont. “Maar ik… ik…” Achter hem verscheen de producer, die Lucky gebaarde op te schieten. “Ach, wat boeit het ook,” dacht Archont, en hij greep Lucky vast en kuste hem. Lucky schrok, maar ontspande en hield Archont vast in een omhelzing die eeuwig leek te duren. Toen ze elkaar loslieten duwde de producer Lucky richting het podium, terwijl de andere spelers geschokt toekeken, onder de indruk van hetgeen ze net gezien hadden. “Zet hem op Lucky!” schreeuwde Archont. Lucky zwaaide naar hem en lachtte. Op dat moment zag Archont achter Lucky een donkere gedaante verschijnen, met een groot glimmend mes in zijn handen. Archont rende richting Lucky, maar het was te laat. De gedaante had al toegeslagen en Lucky neergestoken. Archont ving Lucky op, die onder de steekwonden zat en bloed ophoestte. De gedaante vluchtte over het pikdonkere podium naar de andere kant. Aan de andere kant van het podium zagen Fizzle-fluffy en Batave een donkere gedaante verdwijnen door een zijdeur. Ze keken elkaar aan, en besloten hem te volgen… Sluit nu je ogen maar Doof nu de lichten maar Demp de muziek En open het doek En ik sta maar voor een doel hier Het scheelt me geen ene zier Er is er maar een voor mij Hij is hier vandaag Maar nu is het over Het is nu gedaan Het einde, het slot Van het korte bestaan En ik sta maar voor een doel hier Het scheelt me geen ene zier Er is er maar een voor mij Hij is hier vandaag Sloop dan mijn lichaam maar Stop dan mijn adem maar Liefde is blijvend Nooit meer alleen En de dood is nabij Ik ben sterk en nu vrij Want mij is een man beloofd Ook al ga ik nu heen 1. JasperJD 2. Lucky Luciano (evilziener) 3. Allure 4. Archont 5. grl 6. Absinthe 7. Wammus (ziener) 8. VeGs 9. Abzg 10. Batave 11. fizzle-fluffy 12. flyaway (verrader) 13. ggcy8 (dorpeling) 14. testout.com/barabas 15. Trophus 16. Toddish 17. Kleinmeisje Blauw: Opgehangen tijdens hangronde Rood: Opgegeten tijdens eetronde De wolven hebben Lucky Luciano opgegeten. Lucky was de evilziener. Wat voor gevolgen heeft zijn dood? Kunnen morgen de dorpelingen misschien eindelijk een wolf ophangen? De stemmen moeten morgen voor 20.30 uur binnen zijn. Succes…
||
Verwijderd
|
Oké hier gaan we.
Kijkend naar de eerste ronde ging Flyaway eruit! Die ging op grl staan, dus sommigen dachten toen ze is wolf. Dit was een gok. Ze is nog steeds verdacht maar we weten nu dat de evilziener mensen heeft opgevraagd en wie het is. Wat wil je weten als evilziener? Eerst wie de wolven zijn natuurlijk! Dus je gokt op grl (grote kans dat ze het is) en hij heeft haar na de eetronde dus opgevraagd. Toen kwam hij hiermee: Citaat:
Nu verder gaat fizzle natuurlijk roepen dat LL jou eruit wilde énkel blijf jij nog steeds mijn verdachte. LL heeft maar 1 persoon kunnen oproepen en heeft voor de rest net als ons géén enkel idee wat de functies zijn. Zodoende blijft door het rare en warrige wolfgedrag (lees mijn vorige posts en quotes) Fizzle mijn hoofdverdachte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Make your choice ![]() Wat vind jij van Fizzle's rare gedoe? (Ik stel je mening op prijs ![]() |
![]() |
||
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Maar waarom droeg grl de ziener aan? :/ Gelukkig, ik wijzig dan hierbij mijn stem voor de volgende ronde naar Fizzle Fluffy want ik vind het eigenlijk ook verdacht dat ze achter het "hoi ik ben een n00b" schild schuilt terwijl ze al zo lang meedoet met het weerwolfspel. En zelf heb ik geen betere theorie
|
Verwijderd
|
Daarnaast beste mensen,
Wil ik jullie op het volgende feit wijzen. (ik bedacht het mij net tijdens het roken buiten ![]() Flyaway mocht de geliefdes kiezen. Fizzle is een goede vriendin van Flyaway. En die zou het natuurlijk leuk vinden om haar vriendin een extra spannende functie te geven. Het zou dus een aanvaardbare mogelijkheid zijn dat Fizzle Fluffy een geliefde is! Hiermee slaan wij dus 2 vliegen in 1 klap. Een wolf eruit én de geliefdes. Dit bevestigt nogmaals mijn keuze. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast krijg ik nu dadelijk weer het gezeur van je wilt de geliefdes eruit en niet de wolven. Nee dit is niet waar dit krijg ik elk spel te horen (vorig spel was ik wolfsbane en wilde ik dit ook). Máár ze blijven voor ons dorpelingen altijd een doorn in het oog en ze moeten er ook gewoon uit. Dus óf Fizzle kan een wolf zijn óf een geliefde. Lijkt mij een winwinsituatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vooral haar 'ik kan altijd nog de ziener zijn he!' en 'nou, dáárom wilde ik dus niet op wammus stemmen' toen hij ziener bleek te zijn... weet niet wat ik daarvan moet denken. Als ze geen slechterik is, is ze in elk geval een verwarring zaaiende goeierik, en dat is ook niet echt goed, zal ik maar zeggen. Op zich wel redenen om op haar te stemmen, wáre het niet dat ik niet zeker weet of ik jou wel moet vertrouwen! En dat is puur gebaseerd op het feit dat Wammus nadrukkelijk jou noemde vlak voor zijn dood. Maar dat is niet zomaar te verwaarlozen natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |