Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel klote dat het niet echt lukte.. Kost je zoveel tijd he ![]() Negerzoenen en bananen, wat wordt dat voor toneelstukje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, graag
![]() En ik zal je even uit de droom helpen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
I don't want anything more than to see your face when you open the door you'll make me beans on toast and a nice cup of tea and we'll get a Chinese and watch TV, tomorrow we'll take the dog for a walk and in the afternoon then maybe we'll talk I'll be exhausted so I'll probably sleep and we'll get a Chinese and watch TV (8)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik moet een moeilijke beslissing nemen, want ik zou mijn scriptie doen over de rol van deep brain stimulation bij de diagnostiek van epilepsie, en daarbij zou ik op echte patienten mogen testen, maar ik kreeg gisteren te horen dat dat met echte patienten niet doorgaat, maar dat ik wel literatuuronderzoek mag doen. En het onderwerp blijft interessant en degene met wie ik zou samenwerken (een technische-geneeskundepromovendus) lijkt me heel aardig, maar twintig weken alleen maar literatuuronderzoek lijkt me zo eentonig ![]() Maar ik denk dat ik het wel ga doen, en dat ik dan aan de begeleider vraag of ik een ochtend per week iets met patienten mag doen dat niet direct met het onderzoek te maken heeft. Ik ken mensen die dat mochten bij andere begeleiders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is vervelend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En stiekem vond ik net een HJ in mijn rugtas, dus die ga ik heel geniepig zelf opslobberen voordat er mensen komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oké JasperJD is ziek en wil het volgende weten: 1. Ben je een man/vrouw heeft u man ingevuld kunt u stoppen met de vragen 2. Hoe oud ben je? bent u onder de 14 kunt u stoppen met de vragen 3. Wat is je haarkleur? 4. Welke kleur ogen heb je? 5. Wat is je cupmaat? 6. Post eens een foto! |
![]() |
|
|