Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2010, 16:43
Verwijderd
Pff, mijn les aan groep 3/4 ging niet echt goed Maar mijn slapstick-les was gelukkig wél een succes!
Advertentie
Oud 03-02-2010, 16:43
Verwijderd
301
Oud 03-02-2010, 16:44
Verwijderd
Ik draag ook bijna altijd All Stars, of laarzen of pumps.
Verwijderd
Citaat:
Pff, mijn les aan groep 3/4 ging niet echt goed Maar mijn slapstick-les was gelukkig wél een succes!
Hoe kwam het?

Die les waarbij je ''bananen'' nodig had
Verwijderd
Oud 03-02-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Hoe kwam het?

Die les waarbij je ''bananen'' nodig had
Ik kreeg ze gewoon totaal niet rustig, Geloof dat mijn structuur nogal te wensen overliet vandaag En ze waren aan het ruziën en ze kregen het niet voor elkaar om een bewegingszinnetje te onthouden. En... nou ja, over twee weken open les en ik wilde er vandaag iets voor voorbereiden, maar ik ben nog steeds geen steek verder... 3 kwartier is dan echt te kort. En er was een oma, die van mij één keer heeft mogen kijken in de les, die was er nu weer en ging er automatisch vanuit dat ze weer mocht komen kijken. Maar dat mocht niet van mij, want dan moet je tegen iedereen ja zeggen en dat kan natuurlijk niet. Dat kon ze niet echt waarderen... Hmnouja.

De scène met de bananen was erg leuk De scène met de negerzoen heb ik nog niet gedaan, dat wordt iets voor volgende week....
Oud 03-02-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg ze gewoon totaal niet rustig, Geloof dat mijn structuur nogal te wensen overliet vandaag En ze waren aan het ruziën en ze kregen het niet voor elkaar om een bewegingszinnetje te onthouden. En... nou ja, over twee weken open les en ik wilde er vandaag iets voor voorbereiden, maar ik ben nog steeds geen steek verder... 3 kwartier is dan echt te kort. En er was een oma, die van mij één keer heeft mogen kijken in de les, die was er nu weer en ging er automatisch vanuit dat ze weer mocht komen kijken. Maar dat mocht niet van mij, want dan moet je tegen iedereen ja zeggen en dat kan natuurlijk niet. Dat kon ze niet echt waarderen... Hmnouja.

De scène met de bananen was erg leuk De scène met de negerzoen heb ik nog niet gedaan, dat wordt iets voor volgende week....
Stomme kinderen! Zal ik ze is een keer in orde houden

Maar wel klote dat het niet echt lukte.. Kost je zoveel tijd he

Negerzoenen en bananen, wat wordt dat voor toneelstukje
Oud 03-02-2010, 16:54
Verwijderd
Nou, graag Het is echt niet mijn sterkste punt, in elk geval vandaag niet...

En ik zal je even uit de droom helpen Het is een les over slapstick, dus; de klassieke val over een bananenschil. En een scène waarin iemand een negerzoen moet eten die iemand met heel veel liefde heeft 'gebakken' speciaal voor de ander. En die zit er dan met z'n neus bovenop om te zien hoe hij die opeet, maar het ding is echt ontzettend smerig dus hij heeft een probleem. Als je begrijpt wat ik bedoel
Oud 03-02-2010, 17:02
Verwijderd
Zo. ik ga Tiel maar weer eens verlaten en op naar Eindhoven. Ik hoop dat ik niet in slaap val bij de voorstelling
Oud 03-02-2010, 17:25
Verwijderd
Hef fun Minke!
Oud 03-02-2010, 17:27
Verwijderd
I don't want anything more than to see your face when you open the door you'll make me beans on toast and a nice cup of tea and we'll get a Chinese and watch TV, tomorrow we'll take the dog for a walk and in the afternoon then maybe we'll talk I'll be exhausted so I'll probably sleep and we'll get a Chinese and watch TV (8)
Oud 03-02-2010, 17:38
Verwijderd
Heeft hier iemand ervaring met Pedigree (bier)?
Oud 03-02-2010, 17:40
Verwijderd
goed dat je het woordje bier erachter zet.
Verwijderd
ik heb er nog nooit van gehoord.
Verwijderd
maar ik ben dan ook geen bierkenner.
Verwijderd
Ja, want anders denkt iedereen meteen aan hondenbrokken!!!!!!!!!!
Oud 03-02-2010, 17:42
Verwijderd
ik heb het geloof ik wel eens op een bierkaart zien staan.
Oud 03-02-2010, 17:43
Sherlock
Sherlock is offline
ik probeerde wat te eten behalve crackers. Het was geen succes.
Oud 03-02-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
ik probeerde wat te eten behalve crackers. Het was geen succes.
aw
probeer ook genoeg te drinken he. Na elk slokje even wachten, een heel glas drinken in één keer zou te veel kunnen zijn.
Verwijderd
en misschien kun je appelmoes wel binnenhouden. Dat is ook niet vies om uit te spugen
Verwijderd
miiii ik krijg net mail dat mijn onderwerp is goedgekeurd en dat meneer X mijn begeleider is en dat ik contact met hem moet opnemen. nu staat het onderwerp dus ook vast (adoptie). ik vind het eng allemaal.
Oud 03-02-2010, 17:45
Sherlock
Sherlock is offline
Drinken gaat dan weer wel ok op die manier.
Oud 03-02-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
miiii ik krijg net mail dat mijn onderwerp is goedgekeurd en dat meneer X mijn begeleider is en dat ik contact met hem moet opnemen. nu staat het onderwerp dus ook vast (adoptie). ik vind het eng allemaal.
voor je afstudeerscriptie?

ik moet een moeilijke beslissing nemen, want ik zou mijn scriptie doen over de rol van deep brain stimulation bij de diagnostiek van epilepsie, en daarbij zou ik op echte patienten mogen testen, maar ik kreeg gisteren te horen dat dat met echte patienten niet doorgaat, maar dat ik wel literatuuronderzoek mag doen. En het onderwerp blijft interessant en degene met wie ik zou samenwerken (een technische-geneeskundepromovendus) lijkt me heel aardig, maar twintig weken alleen maar literatuuronderzoek lijkt me zo eentonig

Maar ik denk dat ik het wel ga doen, en dat ik dan aan de begeleider vraag of ik een ochtend per week iets met patienten mag doen dat niet direct met het onderzoek te maken heeft. Ik ken mensen die dat mochten bij andere begeleiders.
Oud 03-02-2010, 17:47
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
en misschien kun je appelmoes wel binnenhouden. Dat is ook niet vies om uit te spugen
Ik heb ook geen honger ofzo. (terwijl ik 2 crackers op heb over de hele dag)
Oud 03-02-2010, 17:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Heeft hier iemand ervaring met Pedigree (bier)?
ja! lekker bier!
Oud 03-02-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook geen honger ofzo. (terwijl ik 2 crackers op heb over de hele dag)
nee, zal ook wel als je misselijk bent en je alleen van bed naar computer verplaatst.
Oud 03-02-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
voor je afstudeerscriptie?

ik moet een moeilijke beslissing nemen, want ik zou mijn scriptie doen over de rol van deep brain stimulation bij de diagnostiek van epilepsie, en daarbij zou ik op echte patienten mogen testen, maar ik kreeg gisteren te horen dat dat met echte patienten niet doorgaat, maar dat ik wel literatuuronderzoek mag doen. En het onderwerp blijft interessant en degene met wie ik zou samenwerken (een technische-geneeskundepromovendus) lijkt me heel aardig, maar twintig weken alleen maar literatuuronderzoek lijkt me zo eentonig
Ja!

En dat is vervelend Kun je niet een beetje van onderwerp veranderen, zodat je wel je begeleider houdt, en dan wel op patienten mag testen?
Oud 03-02-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ja!

En dat is vervelend Kun je niet een beetje van onderwerp veranderen, zodat je wel je begeleider houdt, en dan wel op patienten mag testen?
Niet als ik een beetje van onderwerp verander, alleen als ik radicaal van onderwerp verander. Nouja het blijft met neurofysiologie te maken hebben. Maar dan wordt iets dat veel technischer en abstracter is, van alle onderzoeken die hij begeleidt was dit degene met de meeste directe relevantie voor de dagelijkse praktijk (hij is eigenlijk hoogleraar technische geneeskunde, dus alle onderzoeken hebben een technische kant. Dat maakt hem wel tot professor doctor inginieur, wat natuurlijk heel cool staat). En dan heb ik ineens heel weinig tijd om alles nog te regelen en me in dat nieuwe onderwerp te verdiepen enzo.
Oud 03-02-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
ja! lekker bier!
o rly. dat stelt me gerust! iemand heeft daar een voorraad van hier achtergelaten met de mededeling dat het niet lekker was, en tot nu toe durfde ik het niet aan.

En stiekem vond ik net een HJ in mijn rugtas, dus die ga ik heel geniepig zelf opslobberen voordat er mensen komen
Oud 03-02-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Niet als ik een beetje van onderwerp verander, alleen als ik radicaal van onderwerp verander. En dan heb ik ineens heel weinig tijd om alles nog te regelen en me in dat nieuwe onderwerp te verdiepen enzo.
Ja, en dan is de voorbereiding die je hebt gedaan voor dit onderwerp ook zo verspilde tijd en moeite ;x Dat zou zonde zijn.
Oud 03-02-2010, 17:54
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
nee, zal ook wel als je misselijk bent en je alleen van bed naar computer verplaatst.
Niet eens ik heb vandaag maar een halfuurtje achter de pc gezeten. Ik forum al de hele dag tussen het slapen door op mijn iPod touch
Oud 03-02-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dan is de voorbereiding die je hebt gedaan voor dit onderwerp ook zo verspilde tijd en moeite ;x Dat zou zonde zijn.
ja precies
ik vind dat ik morgenochtend een beslissing moet hebben genomen.
Oud 03-02-2010, 18:11
Verwijderd
aaah al tien minuten geen nieuwe post op de kantine!

halloooo?

*echo* allo? lo? o?
Oud 03-02-2010, 18:17
Verwijderd
*galm*
Oud 03-02-2010, 18:18
Verwijderd
hoi Archont we zijn hier alleen
Sherlock
Sherlock is offline
Ik was weer ff ingedut
Verwijderd
Oh nee, Azucena en JJoosje zijn ook aanwezig, stelletje lurkers dat het is.
Oud 03-02-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik was weer ff ingedut
moet je vooral doen als het kan
Oud 03-02-2010, 18:20
Verwijderd
ik was even douchen en de portemonnee van de man zoeken die ik kennelijk heb kwijtgemaakt ;(
Oud 03-02-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
hoi Archont we zijn hier alleen

Kut Jasper komt het feestje weer verpesten
Oud 03-02-2010, 18:23
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
moet je vooral doen als het kan
Naja ik heb genoeg geslapen vandaag anders kan ik vancht niet meer slapen ;x
Oud 03-02-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, Azucena en JJoosje zijn ook aanwezig, stelletje lurkers dat het is.
Heten die meegluurders zo!

Godver, post ook eens wat! Jjoos en acucena
Oud 03-02-2010, 18:25
JJoosje
JJoosje is offline
Oke oke, maar ik wilde het forummen eigenlijk beperken tot alleen lezen, want ik moet huiswerken! Ach, laat maar.
Oud 03-02-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
ik was even douchen en de portemonnee van de man zoeken die ik kennelijk heb kwijtgemaakt ;(
Heb jij niet kwijtgemaakt, portemonnee's doen dat zelf. Het is een complot. Eigenlijk zijn het aliens en als we niet opletten dan doen ze pogingen om de wereld over te nemen, maar soms waren ze net onderweg ergens naar toe en dan ga je ze zoeken en dan verbergen ze zich gauw in de diepvries of het badkamerkastje ofzo
Oud 03-02-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Oke oke, maar ik wilde het forummen eigenlijk beperken tot alleen lezen, want ik moet huiswerken! Ach, laat maar.
als je leest huiswerk je ook niet volgens mij
Oud 03-02-2010, 18:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Heten die meegluurders zo!

Godver, post ook eens wat! Jjoos en acucena
Die tweede ken ik niet eens!
Oud 03-02-2010, 18:28
JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
als je leest huiswerk je ook niet volgens mij
Nee daarom. Dan maar wel posten.
Oud 03-02-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Nee daarom. Dan maar wel posten.
dan is het tenminste leuk
Verwijderd
Citaat:
Goedzo!

Oké JasperJD is ziek en wil het volgende weten:

1. Ben je een man/vrouw

heeft u man ingevuld kunt u stoppen met de vragen

2. Hoe oud ben je?

bent u onder de 14 kunt u stoppen met de vragen

3. Wat is je haarkleur?

4. Welke kleur ogen heb je?

5. Wat is je cupmaat?

6. Post eens een foto!
Verwijderd