Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:

Weet je eigenlijk al een beetje welke kant je op wil na de middelbare school, of is dat nog een groots mysterie?
Een studie economie, bedrijfskunde, politicologie, of iets anders in die richting waarschijnlijk. En dan de politiek in
Advertentie
Oud 07-03-2010, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Je lekker bezighouden met dingen die je wil, op de tijdstippen die je wil, in een eigen huis, waar je gewoon in je pyjama kunt middageten met versgebakken kaneelrolletjes als je daar toevallig zin in hebt.
Exaaactly
Oud 07-03-2010, 15:29
Verwijderd
Willem. zegt:
http://autoworld.files.wordpress.com...cept-photo.jpg
Willem. zegt:
dat is nog eens een auto
Lennart zegt:
die voorkant
Lennart zegt:
jezus wat lelijk
Willem. zegt:
homofiel
Lennart zegt:
dat is een beetje de fiat multipla onder de sportwagens he?
Willem. zegt:
*facepalm*
Oud 07-03-2010, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Zeven maanden alweer, op de kop af.
Aha, dan heb ik blijkbaar onder een steen geleefd!
Oud 07-03-2010, 15:30
Rivka
Rivka is offline
Misschien wel ja.
Oud 07-03-2010, 15:31
Verwijderd
hier een foto van mensen van mijn oude middelbare school
Spoiler

het was niet zo lastig om op mijn school als een soort alto rond te lopen eigenlijk "D"'D";D;
als je een verkeerde broek droeg was je al alto
Oud 07-03-2010, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht precies hetzelfde. Maar ik ben over 3/4 jaar van school.
ik moet nog een jaar, maar dat jaar word een hel geloof ik als ik niet meer naar een andere school ga

Maar ik ga er het beste van maken
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

het was niet zo lastig om op mijn school als een soort alto rond te lopen eigenlijk "D"'D";D;
grutjes het lijken wel rechtenstudentes
Verwijderd

Deze jonge ondernemer van mijn middelbare school heeft een mooie stier gevangen. Hij zal hem inzetten als ondersteunend manager.
Verwijderd
http://eldecollege.nl/

Ik vind het ook zo mooi dat er altijd een neger voorop staat, terwijl er in totaal misschien 5 negers op school rondlopen hier, op 4000 leerlingen
Oud 07-03-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
grutjes het lijken wel rechtenstudentes
walgelijk he?
alle drie vriendinnen op een rij hebben allemaal een panty aan en die daarnaast allemaal dezelfde laarzen :")
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Hahaha ik ging ook gelijk foto's zoeken om het kakgehalte van onze school aan te tonen. Maar er zijn vooral foto's van feestjes, dus het is niet goed te zien. In normale kleren zag iedereen er ook uit zoals op jouw foto.
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het saldo te laag.
Of je hebt tien keer ingecheckt en dan niet uitgecheckt, of andersom. Dan wordt je kaart geblokkeerd.
Oud 07-03-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het ook zo mooi dat er altijd een neger voorop staat, terwijl er in totaal misschien 5 negers op school rondlopen hier, op 4000 leerlingen
Citaat:
Femke Bats, mentor van klas V3a is genomineerd voor 'prima mentor'. Zij behoort op dit moment tot de 15 beste van Nederland. Je kunt nog op haar stemmen: klik hier. De beste drie mentoren mogen op 18 maart naar de finale in Almere in de studio van Paul de Leeuw.
femke bats
Oud 07-03-2010, 15:35
Philosophy
Philosophy is offline
Ik mis mijn middelbare school wel eens. Lekker klein en knus met 2000 leerlingen. Nu is het een gigantische, onpersoonlijke school met 22.000 studenten.
Oud 07-03-2010, 15:36
Rivka
Rivka is offline
Pff, wat zwak :'') Op mijn school wemelt het van alle punkers/rockers/emo's/hippies/etc, ook onder de leraren en zo. Je bent bijna raar als je geen alto bent (oké, dat ook weer niet want er zijn zeker een hoop trutjes).
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Spoiler

Oh dear, zo zagen alle chickies er bij mij op school ook uit.
Verwijderd
Citaat:
femke bats
Ja ik zocht al naar een foto van haar. Ze ziet er uit als een klein kind dat net uit een koektrommel heeft gesnoept.
Verwijderd
Ik heb alleen maar op een kakbasischool gezeten en mijn middelbare school lag juist in een normale wijk. Ik merkte wel dat bepaalde docenten al sowieso een vooroordeel hadden tegen mensen die uit 'mijn' wijk kwamen. Lekker dom en bijzonder professioneel.
Verwijderd
hehe ik kijk nu ook op de site van mijn middelbare, en blijkbaar heet de school nu anders. en de eigenaar van de site was mijn ict-leraar en ik schreef altijd ehmm expliciete verhalen met hem en de lezer in de hoofdrol
Oud 07-03-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Een studie economie, bedrijfskunde, politicologie, of iets anders in die richting waarschijnlijk. En dan de politiek in
En dan minister van Financiën?

Citaat:
Aha, dan heb ik blijkbaar onder een steen geleefd!

Citaat:

Is dat ene neger?
Oud 07-03-2010, 15:38
Verwijderd
jammer de bammer, de oudste foto's zijn van 2005 en toen was ik al van school af
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Lekker klein en knus met 2000 leerlingen.
Dat is hartstikke groot Op mijne zitten er 700, ofzo?
Allemenoggies, 2000.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

www.driestarcollege.nl

:'):'):') Dat bedoel ik dus met refoschool.
Oud 07-03-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
En dan minister van Financiën?
Nee minister-president.
Citaat:
Is dat ene neger?
Verwijderd
Citaat:
Pff, wat zwak :'') Op mijn school wemelt het van alle punkers/rockers/emo's/hippies/etc, ook onder de leraren en zo. Je bent bijna raar als je geen alto bent (oké, dat ook weer niet want er zijn zeker een hoop trutjes).
dat was op mijn Vrije school juist niet zo, daar werd je zelfs wel even raar aangekeken als je een goth/alto was
Rivka
Rivka is offline
Citaat:

www.driestarcollege.nl

Oh prachtig:'''''''''''''')
Verwijderd
Citaat:

www.driestarcollege.nl

wát
Oud 07-03-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Nee minister-president.

Oud 07-03-2010, 15:41
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:

www.driestarcollege.nl

:'):'):') dat bedoel ik dus met refoschool.
Verwijderd
Citaat:
Oh dear, zo zagen alle chickies er bij mij op school ook uit.
Ja? ik vond het er echt mega kut eigenlijk want ik was daar bizar misplaatst eigenlijk
Verwijderd
Citaat:

www.driestarcollege.nl

Verwijderd
holy crap
Verwijderd
Soija wat heb jij de laatste tijd toch met het woordje 'ene'
Oud 07-03-2010, 15:42
Verwijderd
Dus jij stemt op mij?
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Dat is hartstikke groot Op mijne zitten er 700, ofzo?
Allemenoggies, 2000.
2000 is toch ook vrij klein voor een middelbare school?
Met 700 ken je al helemaal iedereen volgens mij.
Verwijderd
wij hebben er echt heel veel in ieder geval.
Oud 07-03-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ja ik zocht al naar een foto van haar. Ze ziet er uit als een klein kind dat net uit een koektrommel heeft gesnoept.
En over een paar jaar googlet ze een keer voor de lol haar naam en ziet ze opeens een forum waar zij uitvoerig besproken wordt. Dat zal wel raar worden.

Hoi Femke! Groetjes uit het verleden! Hebben jullie al vliegende auto's? Wij nog niet. Kusjes, Paranoide.
Miekje*
Miekje* is offline
Zo'n beetje alle meisjes op mijn school zien eruit zoals bij ecnelis. Alleen dan met het verplichte rokje. En er zijn ook echte-echte refo's. Die niks anders met hun haar mogen dan een lange vlecht dragen. En die alleen kleren mogen dragen die zij van hun oudere zussen geërft hebben en die tot hun jongste zusje doorgedragen zal worden.
Verwijderd
Citaat:
Willem. zegt:
http://autoworld.files.wordpress.com...cept-photo.jpg
Willem. zegt:
dat is nog eens een auto
Lennart zegt:
die voorkant
Lennart zegt:
jezus wat lelijk
Willem. zegt:
homofiel
Lennart zegt:
dat is een beetje de fiat multipla onder de sportwagens he?
Willem. zegt:
*facepalm*
wat een pooierbak
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ja? ik vond het er echt mega kut eigenlijk want ik was daar bizar misplaatst eigenlijk
Ik kan me jou ook niet echt voorstellen in die stijl.
Qua stijl voelde ik me daar ook niet echt thuis, maar ik kon/kan het met iedereen vinden, dus voor mij was het niet zo'n probleem. Nu zien ze er nog allemaal zo h&m-achtig uit. Allemaal hetzelfde.
Oud 07-03-2010, 15:45
Verwijderd
2000 is behoorlijk groot voor een middelbare school, dacht ik, eigenlijk. Mijn school had 1300 leerlingen en dat vond ik al gigantisch veel te veel. En de academie waar ik nu op zit, geen idee hoeveel mensen daar rondlopen. Mmm, rond de 500? 400? Zoiets.
Oud 07-03-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

OMG weet je zeker dat er geen verplicht uniform was op jullie school? Bestaande uit laarzen, keuze uit óf een spijkerbroek in exact de goede kleur óf een zwart rokje, en een zandkleurig of wit shirtje?
Oud 07-03-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
2000 is behoorlijk groot voor een middelbare school, dacht ik, eigenlijk. Mijn school had 1300 leerlingen en dat vond ik al gigantisch veel te veel. En de academie waar ik nu op zit, geen idee hoeveel mensen daar rondlopen. Mmm, rond de 500? 400? Zoiets.
wij hebben er serieus 3000 of 4000 ofzo ;x
Oud 07-03-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me jou ook niet echt voorstellen in die stijl.
Qua stijl voelde ik me daar ook niet echt thuis, maar ik kon/kan het met iedereen vinden, dus voor mij was het niet zo'n probleem. Nu zien ze er nog allemaal zo h&m-achtig uit. Allemaal hetzelfde.
ik had geen probleem met mensen die gucci tassen dragen maar ik word niet zo graag geslagen met een gucci tas omdat ik er geen had!
Oud 07-03-2010, 15:47
Verwijderd
ik weet niet eens of gucci tassen maakt dus UH!
Philosophy
Philosophy is offline
Oh. Ik dacht echt dat het vrij klein was. Maar die school had ook verschillende locaties. Daar waar ik zat was alleen havo, atheneum en gymnasium. Dus met die andere 3 locaties erbij was het een nog groter getal.
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
ik had geen probleem met mensen die gucci tassen dragen maar ik word niet zo graag geslagen met een gucci tas omdat ik er geen had!
dat is wel erg ja.
Wat dat betreft was het wel een lekkere typische friese school. Hartstikke nuchter. We hadden 1 meisje in de klas met strontrijke ouders die ook allemaal dure dingen had en droeg. En ze keek echt op je neer als jij dat niet had.
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet eens of gucci tassen maakt dus UH!
Oud 07-03-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Oii.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten