Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Willem. zegt:
http://autoworld.files.wordpress.com...cept-photo.jpg Willem. zegt: dat is nog eens een auto Lennart zegt: die voorkant Lennart zegt: jezus wat lelijk Willem. zegt: homofiel Lennart zegt: dat is een beetje de fiat multipla onder de sportwagens he? Willem. zegt: *facepalm* |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://eldecollege.nl/
Ik vind het ook zo mooi dat er altijd een neger voorop staat, terwijl er in totaal misschien 5 negers op school rondlopen hier, op 4000 leerlingen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pff, wat zwak :'') Op mijn school wemelt het van alle punkers/rockers/emo's/hippies/etc, ook onder de leraren en zo. Je bent bijna raar als je geen alto bent (oké, dat ook weer niet want er zijn zeker een hoop trutjes).
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() www.driestarcollege.nl :'):'):') Dat bedoel ik dus met refoschool.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoi Femke! Groetjes uit het verleden! Hebben jullie al vliegende auto's? Wij nog niet. Kusjes, Paranoide. |
![]() |
|
Zo'n beetje alle meisjes op mijn school zien eruit zoals bij ecnelis. Alleen dan met het verplichte rokje. En er zijn ook echte-echte refo's. Die niks anders met hun haar mogen dan een lange vlecht dragen. En die alleen kleren mogen dragen die zij van hun oudere zussen geërft hebben en die tot hun jongste zusje doorgedragen zal worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Qua stijl voelde ik me daar ook niet echt thuis, maar ik kon/kan het met iedereen vinden, dus voor mij was het niet zo'n probleem. Nu zien ze er nog allemaal zo h&m-achtig uit. Allemaal hetzelfde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat dat betreft was het wel een lekkere typische friese school. Hartstikke nuchter. We hadden 1 meisje in de klas met strontrijke ouders die ook allemaal dure dingen had en droeg. En ze keek echt op je neer als jij dat niet had.
|
|