Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2010, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Kijk maar terug. Hij probeert de bal te raken, heel ongelukkig hoor, dat zeg ik ook, maar die ketst dus op de tegenstander, en dus raakt hij hem.
Kom op, je gelooft toch zelf niet dat hij tijdens zo'n belangrijke wedstrijd expres iemand gaat neertrappen??
Ik heb het teruggekeken en ik kan me niet voorstellen dat als je een bal wil spelen, dat je dan ZO je voet houdt.
Advertentie
Carn
Carn is offline
Citaat:
Onnodig omdat er geen direct gevaar was voor de tegenpartij. Er was nergens dreiging. Niemand schiet er iets mee op.

Dat het een stijl is en dat er behoefte aan is, snap ik.
de tegenstander had balbezit, dat is een direct gevaar
Verwijderd
Misschien moet N00dles voortaan maar vrouwenvoetbal kijken.
Oud 09-10-2010, 01:40
Verwijderd
Maar goed, er is een hoop discussie over en het wordt een beetje welles-nietesen. Ik vind De Jong gewoon een droevige mongool, jullie niet. So be it.
Oud 09-10-2010, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, er is een hoop discussie over en het wordt een beetje welles-nietesen. Ik vind De Jong gewoon een droevige mongool, jullie niet. So be it.
oke
Oud 09-10-2010, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet N00dles voortaan maar vrouwenvoetbal kijken.
Hoezo, ik kan wel genieten van hard spel. Dat ik De Jong daarom een sukkel vind, doet daar niets aan af

En vrouwenvoetbal gaat soms ook nog best fel hoor, ik ging een keer kijken en zat echt zo van (Ik verwachtte ook steeds dat ze mis zouden trappen, maar ook dat viel mee )
Oud 09-10-2010, 01:41
Carn
Carn is offline
alles gaat fel bij vrouwenvoetbal behalve het voetballen zelf
Oud 09-10-2010, 01:42
Verwijderd
Ik weiger vrouwenvoetbal te kijken. Kom op. Vrouwen op het voetbalveld. Dat is net zoiets als... vrouwen in een hoge functie.
Oud 09-10-2010, 01:44
Verwijderd
Citaat:
alles gaat fel bij vrouwenvoetbal behalve het voetballen zelf
Ze trapten elkaar toen wel lekker onderuit. Het was net een bitchfight, alleen de olie ontbrak nog.
Oud 09-10-2010, 01:45
Carn
Carn is offline
Noodles, stel. Formule 1 coureur A wil coureur B in halen, en komt er met volle vaart aan en geeft een dot gas extra. Tijdens de inhaalbeweging maakt coureur B een ongelukkige manouvre, waardoor coureur A vol in de auto van B knalt en het huilen geblazen is. Is coureur A dan "fout"? Had hij minder hard moeten rijden? Had hij dat extra beetje gas misschien niet moeten geven?
Oud 09-10-2010, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Waarom ga je naar een voorstelling van een schrijver die je niet goed vindt? Alleen voor de muziek?
Ik moest heel snel beslissen omdat de voorstelling allang uitverkocht was, maar we voor veel minder geld nog kaartjes konden krijgen. En de trailer zag er best goed uit, plus de muziek inderdaad, plus ik was erg benieuwd naar hoe ze Tom Waits in een stuk van Shakespeare zouden verwerken, dus zodoende.

Ik heb er ook geen spijt van dat ik gegaan ben, hoor. Ik was met leuke mensen En er zaten, ook naast de muziek, wat vermakelijke stukken in.
Oud 09-10-2010, 01:49
Verwijderd
Citaat:
Noodles, stel. Formule 1 coureur A wil coureur B in halen, en komt er met volle vaart aan en geeft een dot gas extra. Tijdens de inhaalbeweging maakt coureur B een ongelukkige manouvre, waardoor coureur A vol in de auto van B knalt en het huilen geblazen is. Is coureur A dan "fout"? Had hij minder hard moeten rijden? Had hij dat extra beetje gas misschien niet moeten geven?
Wat een rare vergelijking, want in de gevallen van De Jong maakte de ander geen ongelukkige manoeuvre. Bovendien is een tackle (mits niet de bal gespeeld) een overtreding, en inhalen in de F1 is dat niet.

Maar om antwoord te geven: nee, dat is de 'fout' van coureur B.
Oud 09-10-2010, 01:52
Carn
Carn is offline
ja, maar De Jong maakte geen overtreding, en Arfa maakte wel een vervelende manouvre want zijn been bleef op een wat rare manier staan. Je kan de Jong niet kwalijk nemen dat hij 110% procent zijn werk doet.
Oud 09-10-2010, 01:55
Verwijderd
Citaat:
ja, maar De Jong maakte geen overtreding, en Arfa maakte wel een vervelende manouvre want zijn been bleef op een wat rare manier staan. Je kan de Jong niet kwalijk nemen dat hij 110% procent zijn werk doet.
Fanatiek je werk doen is één ding, maar roekeloos spelen iets anders. En zeker omdat De Jong niet leert van zijn eerdere 'incidenten' (dus karatetrap en een eerdere beenbreuk) is ie gewoon dom.
Oud 09-10-2010, 01:58
Verwijderd
Citaat:
Fanatiek je werk doen is één ding, maar roekeloos spelen iets anders. En zeker omdat De Jong niet leert van zijn eerdere 'incidenten' (dus karatetrap en een eerdere beenbreuk) is ie gewoon dom.
Hoe bepaal je wat roekeloos is?

Denk je dat hij (tijdens het spelen van de bal!!) gaat nadenken dat hij dat misschien beter niet zo kan doen, omdat hij anders weer zoiets gaat veroorzaken? Natuurlijk niet.
De bal spelen is de bal spelen, en als de tegenstander dan net verkeerd staat is dat balen, maar kan je dat De Jong nauwelijks kwalijk nemen.
Oud 09-10-2010, 01:58
Verwijderd
Maar ik dacht dat we er over opgehouden waren?
Oud 09-10-2010, 02:02
Verwijderd
Mja, over Nigel gesproken, ik heb nu crispy brownie cookies
Oud 09-10-2010, 02:04
Verwijderd
Hm, die wil ik ook wel.
Oud 09-10-2010, 02:05
Verwijderd
En anders ik wel.
Oud 09-10-2010, 02:07
Verwijderd
Ik heb er nog 3(!) over!
Oud 09-10-2010, 02:07
Carn
Carn is offline
Je moet maar eens een samenvattingkje van alle tackles van, ik noem maar iemand, een Steven Gerrard bekijken; daar zitten er ook genoeg tussen die niet 'netjes' zijn. Maar dat is je werk, als verdediger. En Gerrard stond natuurlijk niet in een finale.
Oud 09-10-2010, 02:08
Verwijderd
Gerrard kan er ook wat van ja.

Maar Carn, juist in een finale moet je zorgen dat je geen rood krijgt
Oud 09-10-2010, 02:09
Verwijderd
Haha @ Nachtegiel
Oud 09-10-2010, 02:10
Verwijderd
Citaat:
Haha @ Nachtegiel
Ik zette de tv net uit, wat gebeurde er?
Oud 09-10-2010, 02:12
Verwijderd
Duitse klapjosti doet nog even Oktoberfesterig.

Een soort arische Karl met blond, lang haar.
Oud 09-10-2010, 02:13
Verwijderd
Oh is dat die Dieter nogwat? Te erg is hij.
Oud 09-10-2010, 03:34
Verwijderd
Ik heb weer een kussenhoes gemaakt, dit keer een 'snoepwikkel' ik weet niet hoe je zoiets noemt. Met hele leuke groen/wit geblokte stof en groene linten met stippen om de uiteinden bij elkaar te houden.
Oud 09-10-2010, 03:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heel leuk/knap hoor, maar volgens mij kan je straks je woonkamer niet meer in door al die kussens die erin liggen.
Oud 09-10-2010, 04:07
Verwijderd
Citaat:
je leest wel goed, maar m het valt idd wel mee, in mijn hoofd was hij scharminkeliger

Goh, als Absinthe op haar echte naam naamzoekt heeft ze nu heel veel loze hits! Hoi absinthe

ja alleeeeeng, ik vond hem wel leuk maar te dun en te weinig heel grappige grappen!
Geen Minke-naamzoek hoor. Gelukkig. Wel Absinthe-naamzoek. Hoi!
Ik was bij Tori Amos en het was echt gruwelijk mooi en daarna op het feestje van Sann en dat was gezellig en nu ben ik weer thuis

Truste!
Oud 09-10-2010, 04:55
Verwijderd
Citaat:
Heel leuk/knap hoor, maar volgens mij kan je straks je woonkamer niet meer in door al die kussens die erin liggen.
Ik heb een heleboel kussens!
Oud 09-10-2010, 07:49
Verwijderd
Je kan nooit genoeg kussens hebben
Oud 09-10-2010, 09:38
Verwijderd
Hoi, iemand daar?
Oud 09-10-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Je kan nooit genoeg kussens hebben
lijkt mij alleen maar irritant.
Oud 09-10-2010, 10:17
Verwijderd
Ik heb geloof ik voor het eerst in mijn leven een kater van port.
Oud 09-10-2010, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Je moet maar eens een samenvattingkje van alle tackles van, ik noem maar iemand, een Steven Gerrard bekijken; daar zitten er ook genoeg tussen die niet 'netjes' zijn. Maar dat is je werk, als verdediger. En Gerrard stond natuurlijk niet in een finale.
go carn!
Oud 09-10-2010, 10:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb geloof ik voor het eerst in mijn leven een kater van port.
*aai*
Oud 09-10-2010, 10:39
Rationeel
Rationeel is offline
*aan tiet van sann zit*

Ik bedoel: goeeeeedemorgen
Oud 09-10-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
*aai*
Eigen schuld wah. Maar het is wel raar, van port, dat ben ik niet gewend,

Citaat:
*aan tiet van sann zit*

Ik bedoel: goeeeeedemorgen
Dat was zó hilarisch.
Oud 09-10-2010, 11:07
Verwijderd
Allejezus wat een kater
Oud 09-10-2010, 11:08
Verwijderd
we gaan straks naar elmer z'n broer en die heeft een vriendin met kind. Ik dacht dat dat kind een meisje was dus ik heb een vogel genaaid met hartjes. Maar het is dus blijkbaar een jongen ;x
Oud 09-10-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
we gaan straks naar elmer z'n broer en die heeft een vriendin met kind. Ik dacht dat dat kind een meisje was dus ik heb een vogel genaaid met hartjes. Maar het is dus blijkbaar een jongen ;x
door jou wordt het jongetje later heel gevoelig of homoseksueel.
Oud 09-10-2010, 11:18
Verwijderd
pip, ik moet telkens zo lachen om je actieve kussensloopmaak en anderedingenmaak gedrag
Oud 09-10-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
pip, ik moet telkens zo lachen om je actieve kussensloopmaak en anderedingenmaak gedrag
ik vind het echt zo leuk!!! Ik heb me zolang verveeld, nu heb ik eindelijk iets te doen wat vet leuk is!
Oud 09-10-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ai. Is hij nog jong? Dan is het misschien niet zo erg...

Citaat:
ik vind het echt zo leuk!!! Ik heb me zolang verveeld, nu heb ik eindelijk iets te doen wat vet leuk is!
Oud 09-10-2010, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ai. Is hij nog jong? Dan is het misschien niet zo erg...

Hij is vier, en de vogel is écht heel meisjesachtig
Oud 09-10-2010, 11:24
Verwijderd
Citaat:
jij verveelde je toch zo vaak?
Oud 09-10-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
jij verveelde je toch zo vaak?
nee? ik ben niet in staat tot verveling, er is altijd wel wat interessants om te doen. En als dat niet om me heen is, dan is het wel in mijn hoofd.
Oud 09-10-2010, 11:27
Verwijderd
ik kan zelfs niet zo goed omgaan met mensen die zich altijd vervelen, dat word ik heel kriebelig van.
Oud 09-10-2010, 11:28
Verwijderd
Citaat:
ik kan zelfs niet zo goed omgaan met mensen die zich altijd vervelen, dat word ik heel kriebelig van.
sorry.

dan was het iemand anders die nog een hobby zocht.
Oud 09-10-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Hij is vier, en de vogel is écht heel meisjesachtig
Dán zou ik 'm maar bewaren voor het geval er nog eens een jong meisje op je pad komt.

Absinthe naamzoek: ik droomde over je! Dat je vandaag om elf uur al les moest geven, terwijl het al een uur of negen in de ochtend was en we nog steeds op sanns feestje waren. Je klaagde dat je geen zin had (dûh) en ik vroeg me af hoe ik dat zou doen als ik later ook op zaterdag zou moeten werken. Uiteindelijk was je te brak om te gaan geloof ik, maar dat was wel drama omdat je al maar zo weinig uren had.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten