Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En vrouwenvoetbal gaat soms ook nog best fel hoor, ik ging een keer kijken en zat echt zo van ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Noodles, stel. Formule 1 coureur A wil coureur B in halen, en komt er met volle vaart aan en geeft een dot gas extra. Tijdens de inhaalbeweging maakt coureur B een ongelukkige manouvre, waardoor coureur A vol in de auto van B knalt en het huilen geblazen is. Is coureur A dan "fout"? Had hij minder hard moeten rijden? Had hij dat extra beetje gas misschien niet moeten geven?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er ook geen spijt van dat ik gegaan ben, hoor. Ik was met leuke mensen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar om antwoord te geven: nee, dat is de 'fout' van coureur B. |
![]() |
|
ja, maar De Jong maakte geen overtreding, en Arfa maakte wel een vervelende manouvre want zijn been bleef op een wat rare manier staan. Je kan de Jong niet kwalijk nemen dat hij 110% procent zijn werk doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk je dat hij (tijdens het spelen van de bal!!) gaat nadenken dat hij dat misschien beter niet zo kan doen, omdat hij anders weer zoiets gaat veroorzaken? Natuurlijk niet. De bal spelen is de bal spelen, en als de tegenstander dan net verkeerd staat is dat balen, maar kan je dat De Jong nauwelijks kwalijk nemen. |
![]() |
|
Je moet maar eens een samenvattingkje van alle tackles van, ik noem maar iemand, een Steven Gerrard bekijken; daar zitten er ook genoeg tussen die niet 'netjes' zijn. Maar dat is je werk, als verdediger. En Gerrard stond natuurlijk niet in een finale.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was bij Tori Amos en het was echt gruwelijk mooi en daarna op het feestje van Sann en dat was gezellig en nu ben ik weer thuis ![]() Truste! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Absinthe naamzoek: ik droomde over je! Dat je vandaag om elf uur al les moest geven, terwijl het al een uur of negen in de ochtend was en we nog steeds op sanns feestje waren. Je klaagde dat je geen zin had (dûh) en ik vroeg me af hoe ik dat zou doen als ik later ook op zaterdag zou moeten werken. Uiteindelijk was je te brak om te gaan geloof ik, maar dat was wel drama omdat je al maar zo weinig uren had. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|